Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28 ... 95 - 96 - 97 | |
Matheo |
To żadna nowość. Szkice dotyczące tego miasta, od dawna są w naszej galerii, więc nie wiem skąd te zaskoczenie. Miasto jest bardzo ciekawe i bardzo chciałbym zobaczyć je w grze. Jednak na razie nie ma się czym podniecać. Szkice od Hota Crew nie znaczą zupełnie nic. Dawno temu można było zobaczyć screny ekranów miast i jednostek innych "proponowanych miast" Hota Crew i na tym się skończyło. Więc kilka grafik na pewno nie oznacza, że miasto znajdzie się w grze. |
AmiDaDeer |
Te grafiki pojawiły się cztery dni temu, więc może to znaczyć, że jego autorzy wciąż się nim zajmują. A to jednak świadczy o tym, że może mieć więcej szans na wyjście niż np. Kronverk. Poza tym lubię ten projekt. :P |
Fandor |
Hobbit nie mówię że w grze, w każdym mieście są stwory z jednej mitologii tylko że to nie są jakieś ważniejsze postaci z nich tylko jakieś bestie które tam występowały (z resztą nie zawsze w grze nazwa, lub nawet nazwa i wygląd ma coś wspólnego z przedstawieniem postaci z mitologii) jednak zbieranie Greków i Egipcjan do jednego worka trochę mi nie pasuje. Szanuje jednak zdanie innych i pracę HotA Crew więc nie powiem że np. szkice są kiepskie. Wszystko wygląda fajnie bo i zawsze fajnie jest pograć nowym miastem jednak mi ono zupełnie nie pasuje. |
AmiDaDeer |
fandor510: Minotaur, meduza, gorgony, hydra, pegaz, tytani, cyklopi, dżinny i ifryty, Behemot... Naprawdę uważasz ich wszystkich za "jakieś bestie"? :Pto nie są jakieś ważniejsze postaci z nich tylko jakieś bestie które tam występowały fandor510: Wciąż to jednak są nawiązania do mitologii. Nie widzę niczego złego w tym, żeby w Stanfordzie miało takich nawiązań zabraknąć. Przecież nawet w Cove takowe istnieją (nimfy i niksy - czyli mitologie odpowiednio grecka i germańska).z resztą nie zawsze w grze nazwa, lub nawet nazwa i wygląd ma coś wspólnego z przedstawieniem postaci z mitologii fandor510: Ale już zbieranie w Tower do jednego worka Greków, Francuzów, Arabów, Hindusów, Persów, Żydów i brytyjskich pilotów Cię nie razi? :P
zbieranie greków i egipcjan do jednego worka trochę mi nie pasuje. |
superzgred |
Myślę, że cała kłótnia polega na tym, iż w H3, mimo występowania mixów mitologicznych, zamki nie były w żadnym mitologicznym stylu. Dżiny, gargulce, hydry, minotaury itd były obecne jednak bez mocnego nacisku na ich oryginalne pochodzenie. Tutaj mamy greckie i egipskie mity w grekopodobnym mieście i faktycznie jest to, moim zdaniem, lekkie odejście od klimatu. Lepiej by było gdyby oprawa graficzna miasta była mitologicznie neutralna (bez jednoznacznego sugerowania co i jak będzie tam wyglądać i czego można się spodziewać). |
Fandor |
Mniej więcej o to mi chodziło, dziwnie wygląda Horus w nie egipskich łaszkach i Fenrir w greckich to samo. |
AmiDaDeer |
Tak w ogóle to się zastanawiam skąd skojarzenia z Horusem... To chyba jakaś niezbyt poprawna (auto)sugestia. Albo to ze mną coś jest nie tak. :P |
Kastore |
Co do nowych miast do HotA to miasto Stanford (jakie byście zrobili polskie tłumaczenie? :P) jak na HoMM3 jest zbyt, jakby to ująć, zbyt mistyczne. Bo np. Bastion - jakiś las, Nekropolis - jakiś cmentarz, a tu mamy jakiś (Aaa! powtórzenie!) latający, majestatyczny pałac, który nijak pasuje do klimatu HoMMIII (bardziej do HoMMV). Natomiast to... khm, miasto jest według mnie jest zbyt... brutalne? dziwne? Cathedral i Kronverk zawsze mi się podobały. Jednakże, moim faworytem na całej stronie New Towns jest VARN. |
Irhak |
Cytat: Wygląda na to, że pa ruski to Twierdza :Pjakie byście zrobili polskie tłumaczenie? :P Cytat: Wiesz... akurat jeszcze latające miasto ujdzie tutaj ;) (patrz: domostwo Gavina :P)
a tu mamy jakiś (Aaa! powtórzenie!) latający, majestatyczny pałac, który nijak pasuje do klimatu HoMMIII |
Trith |
Celeste mimo wszystko było dosyć unikatową mieściną. Takich miast zbyt wiele się pod niebem nie tłoczyło. I rzeczywiście, rosyjski Azyl jest miejscami zbyt pretensjonalny, głównie pod względem architektury. Tak jak część jednostek nawet chętnie bym zobaczył w grze nawet w takiej formie jak są tam przedstawione, tak budynki bym raczej widział neutralniejsze, normalniejsze, ze zdecydowanie mniejszą ilością mięsa. |
Matheo |
Dobra nazwa to właśnie pałac. Najlepsze są nazwy jednowyrazowe. |
radex115544 |
Są może jakieś newsy odnośnie dodatku ? I mam pytanie czy następna wersja wyjdzie w lipcu tak jak wersja 1.1 ? Bo jak na razie to nową wersję wydają średnio co pół roku ... no i czy są jakieś przypuszczenia co będzie zawierać 1.3 ? |
Kastore |
radex115544: Było kilka wiadomości odnośnie jednostek Forge.Są może jakieś newsy odnośnie dodatku? radex115544: Nie wiadomo.I mam pytanie czy następna wersja wyjdzie w lipcu tak jak wersja 1.1? radex115544: Wersję angielską plus, minus jakieś pierdoły w stylu poprawy bugów, jakieś ozdoby, może nowe banki, ew. nowe jednostki neutralne i artefakty. Pożyjemy, zobaczymy.
czy są jakieś przypuszczenia co będzie zawierać 1.3? |
Ayssid |
radex115544: I mam pytanie czy następna wersja wyjdzie w lipcu tak jak wersja 1.1 ? Miejmy taką nadzieję. Nie mogę doczekać się choćby najmniejszych nowości. Ciekawe, ile wersji jeszcze wyjdzie nim ukaże się zawierająca Forge wersja 2.0. http://bit.ly/11ulIhz - Tutaj z kolei kilka ciekawych grafik prezentujących wygląd siedlisk na mapie. |
witchking |
Świetnie rozwiązali lotnisko:) |
Baltazar |
Forge to Forge, ale co sie dzieje z projektami Kronverk i Catedral? Dla mnie zdecydowanie ciekawsze miasta niz Forge... Ktoś wie czy są prowadzone prace nad tymi miastami? |
The Doom |
Raczej cisza, ba, niektórzy mówią nawet, że prace zostały zupełnie porzucone. Proponuję spoglądać raz na jakiś czas na tę stronkę - a nuż się coś pojawi. |
Ayssid |
Baltazar: Forge to Forge, ale co sie dzieje z projektami Kronverk i Catedral? Dla mnie zdecydowanie ciekawsze miasta niz Forge... Jednakże to Forge ma pojawić się w HotA 2.0. I na dodatek, wbrew pozorom jest najbardziej kanoniczne. witchking: Świetnie rozwiązali lotnisko:) Mnie zaś najbardziej podoba się miasto bez fortu. Ten kapitol to chyba najładniejszy budynek Forge. The Doom: Raczej cisza, ba, niektórzy mówią nawet, że prace zostały zupełnie porzucone. Nawrócenie? |
witchking |
Z tego co mi wiadomo prace zostały tylko i wyłącznie wstrzymane. |
Drwal |
Ale zważywszy na to, że jeżeli pracują nad jakimś miastem zajmuje im to kilka lat, to gdy coś wstrzymują to raczej jest to równoznaczne z tym, że tego nie będzie. Może doczekamy się trochę padliny. Ich grafiki są zawsze mile widziane. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel