Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/różne] Artefakty z Heroes 4
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Zibi17k PW
23 maja 2013, 09:02
Ja osobiście cieszę się z artefaktów z H4 i mimo że różnią się dużo od artefaktów z H3 (H3 były ładniejsze) to zamierzam ich używać

kuririn też mam mały sentymencik do tej części (mimo, że pożyczyłem oryginał i już mi nie oddali ;/ )

ps. Dzięki za kolejny modzik ;)

Matheo PW
23 maja 2013, 16:38
Artefakty nie są tragiczne :) Tylko czy one mają jakieś właściwości? Czy to tylko grafiki?


jeśli chodzi o pokaz możliwości VCMI to zdecydowanie wolałbym paczkę z nowymi jednostkami. Dziwne, że nie ma takiej do pobrania, skoro jednostki można było dodawać wcześniej niż miasta. Jeśli ktoś posiada własną paczkę, to będę wdzięczny za podesłanie jej :)

Zibi17k PW
23 maja 2013, 16:54
@up to są już gotowe artefakty, a nie grafiki
A co do jednostek witchking będzie robił paczke dla Forge

Matheo PW
23 maja 2013, 17:49
po Internecie wala się cała masa defów jednostek. na pewno ktoś dodał kilka do VCMI o coś takiego mi chodzi.

jarojj10 PW
25 maja 2013, 10:00
Ej mam pytanie. Czemu wszystkie te nowe artefakty w moim przypadku wyglądają jak księga zaklęć?

Kastore PW
25 maja 2013, 10:13
Na mapie, czy w ekwipunku? Jak to zainstalowałeś?

jarojj10 PW
25 maja 2013, 14:05
Wypakowałem i wrzuciłem do folderu Mods foldery "H4 arts - commander" i "H4 arts - hero" tak jak robiłem z innymi modami. Na mapie wyświetlają się one poprawnie dopiero w ekwipunku coś się wali. Jakieś pomysły?

Altair PW
25 maja 2013, 16:51
Nemomon:
A skoro już spamuję, to zasugeruję pewną rzecz. Altair swego czasu zrobił bardzo genialny skrypt. Nie wiem, czy wy to poprawiliście w VCMI, czy nie, ale jego skrypt był się nazywał: "Wielosakwa". W praktyce każda postać miała 4x tyle miejsca na artefakty, ile normalnie ma. Jeżeli wiec nie zwiększyliście liczby artefaktów w plecaku, proponuję pomolestować Altaira o pozwolenie dodania tegoż skryptu do VCMI.

Nie ma na co pozwalać bo w VCMII nie ma żadnego systemu skryptów. Jeśli jakiś się pojawi to i pojawi się wielosakwa w wersji dla VCMII.

Warmonger PW
25 maja 2013, 17:11
Niestety, będziecie musieli obyć się bez wielosakwy. W VCMI bohater może po prostu nieść nieograniczoną liczbę artefaktów :P

Altair PW
25 maja 2013, 18:39
Cytat:
Niestety, będziecie musieli obyć się bez wielosakwy. W VCMI bohater może po prostu nieść nieograniczoną liczbę artefaktów :P

Tyle, że to skrypt wielosakwa to nie skrypt "nieskończona sakwa". to dwie różne rzeczy. Takie coś można uzyskać bezproblemowo w Erze. Bardziej chodzi tu o idee podzielenia tego "niekończonego" worka na kieszonki i przegródki aby łatwo można było znaleźć to czego się szuka. Szczególnie jeśli ma być więcej artefaktów. Nieskończona sakwa bez podziału kategorii i wyszukiwarki jest zwyczajnie niepraktyczna (a od ciągłego klikania będą bolały paluchy ;) ).

Zibi17k PW
26 maja 2013, 00:12
Przyznaję opcja sortowania, wyszukiwania czy coś w tym rodzaju by się przydała.
Nie pamiętam jak wyglądała wielosakwa (pamiętam,że jej używałem z 4 lata temu, ale nic konkretnego nie pamiętam ;p)
strona: 1 - 2
temat: [VCMI/różne] Artefakty z Heroes 4

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel