Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)temat: Modyfikacja szkół magii
komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)

desmond PW
30 kwietnia 2013, 15:34
Mod na obecnym etapie zmienia system czarów oraz przyznaje każdej frakcji bohaterów z klasy mocy i magii.

Klasy postaci:




Nowy podział czarów:


Temkhan - niewykorzystany bohater z unikatową specjalizacją:


Każda frakcja ma 4 bohaterów mocy i 4 magii (nie licząc kampanii).
Klasy mocy mogą poznać 2 szkoły magii (te, które odpowiadają gildii magów dla danej frakcji), natomiast klasy magii od 2 (np. nekromanta może poznać tylko ład i mrok) do 4 (tylko czarodziej). Jeśli jakaś frakcja nie może poznać danej szkoły magii, to zamiast niej może nauczyć się rozbicia tej szkoły magii.
Klasy magii są bardziej ograniczone w nauce zdolności z umiejętności typu atak, czy obrona, natomiast klasy mocy nie mogą poznać zdolności mistrz (ognia, gniewu, umysłu, itp). Poza tym zdolności są bardziej zindywidualizowane dla każdej klasy (np. klątwę umarlaka może mieć tylko umarlak, boskie przewodnictwo rycerz i kleryk, itd).

A tutaj link do pobrania.

W moim modzie posłużyłem się plikami exe oraz bin z moda magnomagusa, który dodaje sloty do stworzenia nowych klas postaci.

UWAGA: Do działania potrzebny jest zainstalowany patch 3.1.1 oraz NCF.

Matheo PW
30 kwietnia 2013, 16:39
Rój i gniazdo os nie pasuje do magi chaosu. To wykorzystanie sił natury,która z reguły kojarzy się z ładem i porządkiem. Dezorientacja też średnio pasuje do magi ładu. To wpływanie na czyjąś świadomość, więc raczej magia mroku.

Agon PW
11 maja 2013, 13:51
Prawa Moc to głupia nazwa dla czaru należącego do Magii Chaosu, lepiej to zmienić na Żądzę Krwi.
Mistrz Życia do Magii Mroku pasuje jak pięść do nosa, no chyba że chodzi o ożywianie zmarłych, ale i tak brzmi to mało mrocznie. Lepiej dać Mistrz Śmierci.

Hayven PW
11 maja 2013, 14:00
No i kolorki wypadałoby podmienić odpowiednio :P

desmond PW
11 maja 2013, 14:24
Cytat:
Prawa Moc to głupia nazwa dla czaru należącego do Magii Chaosu, lepiej to zmienić na Żądzę Krwi.
Mistrz Życia do Magii Mroku pasuje jak pięść do nosa, no chyba że chodzi o ożywianie zmarłych, ale i tak brzmi to mało mrocznie. Lepiej dać Mistrz Śmierci.
Przyznaję, że zapomniałem to zmienić, a to dlatego, że w plikach gry mistrz życia nazywa się master of animation, a zamiast prawej mocy jest bloodlust. Poprawię to w następnej wersji, jak wprowadzę do każdej frakcji klasę mocy i magii.
Cytat:
No i kolorki wypadałoby podmienić odpowiednio :P
Jakie kolorki? jeśli chodzi o te wewnętrzne w zaklęciach, to za dużo roboty ;P

Hayven PW
11 maja 2013, 14:45
Miałem bardziej na myśli kolorki w ikonach zdolności :P

Ale w zaklęciach również... :P

Agon PW
11 maja 2013, 15:15
Najlepiej dać ikonki z HeroesIV.

desmond PW
21 czerwca 2013, 14:17
W nowszej wersji dodałem po klasie mocy i magii dla każdej frakcji oraz poprawiłem kilka drobnych błędów - więcej info w pierwszym poście.

Przy okazji mam problem z wymyśleniem nazwy dla klasy mocy krasnoluda, na razie ustawiłem na obrońcę, ale tak się już nazywa jednostka, podobnie w przypadku druida i rycerza śmierci, więc jak ktoś ma jakiś pomysł to może napisać.

Garett PW
21 czerwca 2013, 15:06
Może tak:

Rycerz Śmierci-Czarny Rycerz/Czempion Śmierci

Druid-Obrońca Natury

Obrońca-Generał/Wódz/Lord

Nerevar PW
21 czerwca 2013, 15:25
Krasnal: Strażnik/Weteran
Druid: Hierofanta/Archont/Teurg/Mędrzec
Nekro: Mroczny władca

desmond PW
24 czerwca 2013, 16:00
Ok, dzięki. Zmieniłem na czarny rycerz, zaklinacz i weteran.
Przy okazji poprawiłem wyświetlanie bohaterów przy wyborze scenariusza tak, że teraz po kliknięciu prawym przyciskiem myszy pojawia się informacją o klasie bohatera oraz uszeregowałem kolejność bohaterów (tzn. najpierw bohaterowie mocy, potem magii - tak jak to było w trójce).
Poza tym dodałem do wyboru w dowolnym scenariuszu Temkhana oraz Maahira.

Poniżej przykład jak rozkładają się statystyki na 35 poziomie.
temat: Modyfikacja szkół magii

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel