Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 25 - 26 - 27 ... 95 - 96 - 97

AmiDaDeer PW
3 kwietnia 2013, 20:41
Cornucopia została wykorzystana w drugiej kampanii Horn of the Abyss tak nawiasem mówiąc.

Ayssid PW
6 kwietnia 2013, 12:47
Kastore_pl:
Nie ma sensu tworzyć więcej artefaktów złożonych, bo będzie ich za dużo. Lepiej stworzyć nowe, mniejsze.

Twój argument mógłbym skontrować w ten sam sposób: nie ma sensu tworzyć więcej mniejszych artefaktów, bo będzie ich za dużo. Lepiej połączyć te, które już są.
Będąc w impasie, pozostawmy kwestię artefaktów w rękach HotA Crew, zamiast argumentować swoje racje, gdyż obie one mają rację bytu.

Hobbit:
Cornucopia została wykorzystana w drugiej kampanii Horn of the Abyss tak nawiasem mówiąc.

Nadrobiłem braki w informacjach i już wiem. Dzięki. Moja niewiedza wynika z tego, iż nieszczególnie ciągnie mnie do rozgrywania kampanii, nie wiedząc o czym mowa, gdyż cyrylica to dla mnie czarna magia, a jednak fabuła zawsze stała na wysokim, o ile nie na pierwszym, miejscu podczas grania w kampanię. Historię Jeremy'ego, przynajmniej w pierwszych dwóch scenariuszach "Under Jolly Roger", można sobie łatwo dorobić i chyba nie potrzeba rozumieć wiadomości/zdarzeń wyskakujących co jakiś czas. Natomiast przygoda Bidley'a to już inna sprawa. Tu, myślę, wypadałoby rozumieć to i owo. Zaczekam więc na mającą się niedługo ukazać angielską wersję 1.2. Swoją drogą, ciekawi mnie, jak twórcy rozwiązali problem umiejscowienia akcji. W jakich czasach się to dzieje? Przed SoD, czy może po AB? Czy w zupełnie alternatywnej rzeczywistości? Ta ostatnia opcja nie szczególnie do mnie przemawia.
Intrygujący jest także temat Forge nadchodzącego wraz z jedną z kolejnych wersji Hoty, prawdopodobnie 2.0.
NWC zmieniło przecież całą fabułę Ostrza Armagedonu, dostosowując ją do Conflux, zamiast do Forge. Autorzy HotA muszą się wykazać nie lada sprytem i wyczuciem, by umiejętnie wpleść Niebiańską Kuźnię do gry, o ile akcja dodatku ma dziać się wśród oryginalnie zaprezentowanych wydarzeń, przed nimi, bądź później.

Warmonger:
Te "porzucone i zapomniane" artefakty pojawiają się na każdej mapie dla pojedynczego gracza, często w dużej liczbie. Nie bardzo wiem, co masz na myśli?

Pojawiają się, naturalnie. Taki Kapelusz Admirała złożymy na co drugiej mapie o rozsądnym rozmiarze, jako iż potrzebujemy do tego zaledwie dwóch mniejszych artefaktów. Lecz mam na myśli wplecenie tych reliktów w wątek fabularny, tak jak to jest z Miastem Dobrobytu w drugiej kampanii dodatku. W końcu NWC zrobiło to tylko z pięcioma z dwunastu artefaktów łączonych.

Kastore PW
6 kwietnia 2013, 13:16
Ayssid:
Twój argument mógłbym skontrować w ten sam sposób: nie ma sensu tworzyć więcej mniejszych artefaktów, bo będzie ich za dużo. Lepiej połączyć te, które już są. Będąc w impasie, pozostawmy kwestię artefaktów w rękach HotA Crew, zamiast argumentować swoje racje, gdyż obie one mają rację bytu.
Mniejszych nigdy nie będzie za dużo, bo co nagle na mapie pojawi się ich więcej niż tyle ile jest tam ustawionych? Raczej nie. Co innego artefakty łączone. Wszystkie są niesamowicie silne i łączenie kolejnych będzie skutkowało znaczną zmianą balansu na dużych mapach. W efekcie niektórzy bohaterowie będą mieli ich multum i najzwyczajniej zmienią się w bohów nie do pokonania.

AmiDaDeer PW
6 kwietnia 2013, 14:13
Ayssid:
Swoją drogą, ciekawi mnie, jak twórcy rozwiązali problem umiejscowienia akcji. W jakich czasach się to dzieje? Przed SoD, czy może po AB?
Kampania Jeremy'ego ma miejsce za czasów MM6, w trakcie inwazji Kreegan na Eeofol. Kampania Bidleya jest trudniejsza do osadzenia w czasie, ale ma miejsce na pewno po historii Jeremy'ego.

Kastore PW
2 maja 2013, 18:38
Być może niepotrzebnie o tym piszę, ale niedawno przechadzałem się po dziale Horn of the Abyss i natknąłem się na to, że Żmij morski ma zły koszt 5000 + 2 zamiast 4500 + 2.
PS Może by zrobić komnatę w dziale Horn of the Abyss o zmienionych oryginalnych grafikach, jak np. zmieniony wygląd siedliska czerwonych smoków. :P

AmiDaDeer PW
2 maja 2013, 18:54
Poprawione. A oddzielna strona o zmianach graficznych jest jak na mój gust niepotrzebna, choć się nad nią zastanowię.

Inna sprawa, że akurat siedlisko czerwonych smoków nie jest w ogóle w Hocie zmienione. :P

Kastore PW
2 maja 2013, 19:17
Hobbit:
Poprawione.
Dalej jest 5000. Edit: Teraz jest ok.
Hobbit:
Inna sprawa, że akurat siedlisko czerwonych smoków nie jest w ogóle w Hocie zmienione.
A to to co?

AmiDaDeer PW
2 maja 2013, 22:36
A faktycznie, byłem przekonany że to było nowe siedlisko rdzawych smoków i że mówisz o siedlisku w ekranie miasta... W każdym razie nie wydaje mi się, by to wymagało oddzielnej strony.

Tak na marginesie - grafiki Stanfordu na Heroes3Towns.com zostały zaktualizowane. Znaczyłoby to, że projekt jest dalej rozwijany i może być rozważany jako kolejne miasto do Hoty.

Warmonger PW
3 maja 2013, 07:57
Zaraz, co TO coś ma wspólnego z hotą? Pierwszy raz słyszę o takim pomyśle.

Kastore PW
3 maja 2013, 08:40
Stanford jest jednym z proponowanych miast do HotA (ale o Kronverk i Cathedral słyszałeś?).

Lord Pawello PW
3 maja 2013, 09:24
Cytat:
Zaraz, co TO coś ma wspólnego z hotą?

Może nie tyle wspólnego, co ma możliwość być częścią hoty, jeśli zostanie ukończone i będzie na poziomie, jak sądzę. :P W sumie miasto jest całkiem sympatycznie pomyślane, pewnie będę zerkał od czasu do czasu zobaczyć, czy czegoś nowego autorzy nie spłodzili. Inną sprawą oczywiście jest dopasowanie tego do fabuły i klimatu Heroes, ale z tym zwykle nie ma większych problemów, zwłaszcza jak usiądzie przy tym paru łebskich ludzi i napiszą dobrą historię plus ciekawą kampanię.

Ja natomiast w hocie widziałbym Katedrę, ten pomysł ocieka wręcz klimatem i chociaż obecnie trochę za bardzo wygląda na DarkCastle niż na coś całkiem nowego, to poziom wykonania jednostek i ogólnie ciężki klimat strasznie do mnie przemawiają.

EDIT:
Cytat:
Mam wrażenie, że powtarzałem te informacje wieeeele razy...
Kto tam by cię słuchał... :P

AmiDaDeer PW
3 maja 2013, 09:57
To miasto ma z Hotą tyle wspólnego, że jego autorzy stanowili trzon HotA Crew. hippocamus, koordynator zespołu Rożka, był de facto twórcą całej koncepcji Stanfordu - tak jak Picolan był pierwotnym twórcą całej koncepcji Przystani.

Zanim don_ko dołączył Forge do Hoty to właśnie Stanford był kandydatem na kolejne miasto.

Mam wrażenie, że powtarzałem te informacje wieeeele razy...

Ayssid PW
3 maja 2013, 15:02
Warmonger:
Zaraz, co TO coś ma wspólnego z hotą? Pierwszy raz słyszę o takim pomyśle.

Warmonger, mam wrażenie, że na tym polu się rozumiemy. Też do mnie nie przemawiają te szkice i projekty. Miasto rzymskich, egipskich i greckich bogów w Heroes 3? Po szalenie klimatycznym Cove, tkwiłem w przekonaniu, że autorzy Rożka mają naprawdę wyczucie i dbają o to, by nie zbezcześcić spuścizny NWC. New World Computing się chyba w grobie przewróci, jeśli takie miasto jak Stanford zostanie zaimplementowane w Hocie.
Póki co, wolałbym, by HotA Crew skoncentrował wszelkie swoje starania na Forge. Kuźnię niechybnie czeka świetlana przyszłość w rękach zespołu.

Aayren PW
3 maja 2013, 15:46
Jak dla mnie Standford jest jednym z najlepszych pomysłów na frakcję, jaki powstał od czasów zwykłego H3. Szkice niesłychanie mi się podobają, mają fajny klimat, a widać, że graficy HotA potrafią przenieść to na grafikę jednostek w grze. Istnieje duża baza ciekawych jednostek, a i samo miasto w takim śródziemnomorskim klimacie z innymi nie będzie się gryzło i będzie oryginalne. Tak więc sorry bardzo, ale trzymam kciuki za ten projekt.

AmiDaDeer PW
3 maja 2013, 16:10
Ayssid:
Miasto rzymskich, egipskich i greckich bogów w Heroes 3?
A bo to pierwszy raz, kiedy w H3 pojawiają się inspiracje ze starożytnych mitologii? Chętnie przypomnę skąd pochodzą hydry, tytani, minotaury, pegazy, cyklopi czy też meduzy. :P

Irhak PW
3 maja 2013, 16:30
Cytat:
Miasto rzymskich, egipskich i greckich bogów w Heroes 3?
A ja przypomnę dwie rzeczy: mumia z H3 i Strażnik VARN z MM6. Starożytny Egipt :P

Ayssid PW
4 maja 2013, 16:13
Hobbit:
A bo to pierwszy raz, kiedy w H3 pojawiają się inspiracje ze starożytnych mitologii? Chętnie przypomnę skąd pochodzą hydry, tytani, minotaury, pegazy, cyklopi czy też meduzy. :P

Istotnie, w H3 pojawiają się inspiracje zarówno z mitologii, jak i nawet średniowiecznych legend arturiańskich. Lecz hydry, tytani, pegazy itp. to stworzenia pojawiające się w najróżniejszych książkach, filmach, czy grach i jesteśmy do nich przywykli. Nikt na pierwszy rzut oka nie spostrzega pochodzenia tych istot. Przykładowo: umknęło mi ono zupełnie podczas pisania ostatniego postu.
Natomiast cieleśni bogowie z widocznymi nawiązaniami do egipskiego Horusa, greckiego Zeusa, Aresa, bądź też rzymskiego Marsa, a także do Neptuna, to już inna bajka. Gracze wychwycą w lot tak oczywiste inspiracje, bo kto nie słyszał o gromowładnym Zeusie.
Jeśli zaś chodzi o zaprezentowane przykładowe ekrany miasta Stanford, także mnie nie zachwycają. Graficznie bardziej pasują do Heroes IV, niż III. Poza tym, jakie rasy miałoby to miasto reprezentować? Rozwiniętych technologicznie Starożytnych wcielonych w ziemskich bożków i latających zeppelinami?

AmiDaDeer PW
4 maja 2013, 16:28
Ayssid:
Natomiast cieleśni bogowie z widocznymi nawiązaniami do egipskiego Horusa, greckiego Zeusa, Aresa, bądź też rzymskiego Marsa, a także do Neptuna, to już inna bajka.
W tym mieście nie ma przecież żadnych cielesnych bogów.

Ayssid:
Lecz hydry, tytani, pegazy itp. to stworzenia pojawiające się w najróżniejszych książkach, filmach, czy grach i jesteśmy do nich przywykli.
Czyli kiedyś można było umieszczać w książkach, filmach czy grach mitologiczne stwory i nawiązania, do których gracze jeszcze nie przywykli, ale już teraz nie wolno? :P

Przypomnę tylko jeszcze, że w pierwszych częściach Might and Magic było całkiem sporo nawiązań do starożytnej Grecji (bodajże w MM3 cały Olimp się znalazł), w MM7 można dorwać Sandały Hermesa, a nazwa "gorgona" nie jest oryginalnym tworem NWC. Zgodzę się, że umieszczenie bóstw jako bóstw w H3 nie byłoby zbyt dobrym pomysłem (dlatego tak bardzo mi się nie podobała nazwa "Akolita Anubisa" w egipskim Bastionie), ale nawiązania są jak najbardziej na miejscu i wpasowują się w klimat idealnie.

A grafika... To wciąż są właściwie szkice, żadnych konkretnych grafik czy defów jeszcze nie ma a przynajmniej nie są upublicznione.

Ayssid:
Poza tym, jakie rasy miałoby to miasto reprezentować?
Celestian, niebieskoskórych humanoidów, i archontów, rasę przypominającą nieco psy.

Fandor PW
4 maja 2013, 16:45
Mi się nie podoba pomysł na to by w jednym mieście połączyć wszystkie mitologie. Skandynawski Fenrir, Grecki Zeus i Egipski Horus razem w jednym mieście dziwnie się prezentują. Wolałbym zobaczyć miasto w którym zawarto tylko jedną mitologii (a HotA Crew mogą przecież wpakować mitologie skandynawską do kronverk jak tak bardzo chcą).
Nie mniej każde nowe miasto w grze chętnie ujrzę ale przydało by się aby HotA dała możliwość wyboru którymi miastami chcemy grać a którymi nie.

AmiDaDeer PW
4 maja 2013, 17:34
fandor510:
Wolałbym zobaczyć miasto w którym zawarto tylko jedną mitologii
Oczywiście. Bo gremlin, gargulec, golem, magowie, dżinny, nagi i tytani pochodzą z jednej i tej samej mitologii. :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 25 - 26 - 27 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel