Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 ... 95 - 96 - 97 | |
avatar |
Naprawdę sądzisz, że ktoś z HotA Team przetłumaczy dodatek na egzotyczny dla nich język jak polski czy hiszpański czy francuski? Jeśli nie zdecydują się na odkodowanie plików to kiedyś może będzie tylko wersja angielska. |
Bluearga |
Tak wierzę ;] Bo sami tak napisali, więc najwidoczniej znają język Polski. To nasi bliscy sąsiedzi, może maja jakiegoś polaka w teamie co może to dla nich zrobić. Zresztą wbrew pozorom Rosyjski i Polski to bardzo bliskie sobie języki, różnią się głównie alfabetem. Moi rodzice np. bardzo dobrze umieją rosyjski, oni by mogli przetłumaczyć Hota_(ta, to żart) Polski nie jest egzotycznym językiem, jeszcze tylko kilka lat i wyprze angielski, bo Polaków jest wszędzie pełno_(tylko nie w kraju xD) |
superzgred |
Jeśli twierdzisz, że różnią się tylko alfabetem, to proponuję nauczyć się podstaw. Te języki pozornie są bardzo podobne. |
Blade |
Czas na wielki problem z HotA. Crash przy odpalaniu i kaplica. Za cienki w uszach jestem, aby samemu dojść do źródła problemu. Ale po kolei. System Windows 7 Professional 64-bit. Zainstalowałem złotą edycję H3 (domyślna ścieżka instalacyjna w Program Files) i najnowszą wersję HotA (instalka setuphota.exe, tak przy okazji: wersja HotA1.2 ze Skarbca nie działa - "the setup files are corrupted. Please obtain a new copy of the program") i koniec. Gra nie odpala. Pokazuje się komunikat "critical error - crash info file was generated". Edit: Kurcze, zupełnie zapomniałem o pliku HD. Pomogło! Wielkie dzięki! |
AmiDaDeer |
Dzięki za info o uszkodzonym pliku, niestety akurat w tej kwestii niewiele mogę zrobić. Odpowiednie organy zostały jednak poinformowane o problemie. Co do problemu - spróbuj uruchomić grę poprzez HD Moda (do pobrania tutaj). |
Dragonar67 |
Mam pytanie Skąd wytrzasnąć edytor do Hoty v. 1.2, bo mam kilka pomysłów na mapki z nowymi przedmiotami |
Dark Dragon |
Nie ma. Ale kilkanaście postów temu był jakiś prowizoryczny edytor. |
AmiDaDeer |
...który na obecnej wersji 1.2 nie działa. |
AmiDaDeer |
Problemy ze ściąganiem najnowszej wersji ze Skarbca nie powinny już występować. |
galo11 |
Nie wszyscy pewnie śledzą oficjalny wątek HotA na HC, a ostatnio pojawiła się tam szczypta informacji. Pewien użytkownik zadał kilka ciekawych pytań na które uzyskał odpowiedź: Pytanie: Czy będą dodane nowe zaklęcia? Odpowiedź: Być może, ale nie w najbliższym czasie. Pytanie: Czy będą dodano nowe umiejętności dodatkowe? Odpowiedź: Wydaje nam się, że gra nie potrzebuje żadnych nowych umiejętności dodatkowych. Pytanie: Czy będzie możliwość drugiego ulepszenia (jak w przypadku piratów) w którymś z podstawowych zamków? Odpowiedź: Nie. Pytanie: Czy nowa dekoracja, którą wprowadziliście na wodzie to chmury, czy fale? Odpowiedź: Chmury. Pytanie: Nie rozumiem dlaczego zastąpiliście zaimki liczebne ("kilka" itd. w opisie liczebności jednostek) liczbami. Odpowiedź: Liczby lepiej informują gracza. Zmiany tej dokonano tylko dla bohaterów i zamków. |
AmiDaDeer |
galo11: "Secondary skills" znaczy tyle, co "umiejętności drugorzędne", takie jak balistyka, nawigacja etc. Taka nazwa występuje w grze.Pytanie: Czy będą dodano nowe umiejętności dodatkowe? Odpowiedź: Wydaje nam się, że gra nie potrzebuje żadnych nowych umiejętności dodatkowych. galo11: "Liczby są bardziej informatywne, zwłaszcza jeśli różnią się w różnych wersjach językowych. Nazwy zostały podmienione tylko w armiach bohaterów i zamków."Odpowiedź: Liczby lepiej informują gracza. Zmiany tej dokonano tylko dla bohaterów i zamków. Ale dzięki, jakoś umknęła mi ta wypowiedź. |
galo11 |
Cytat: Ja gram w oryginalną angielską wersję, dlatego nie wiem jak w polskim tłumaczeniu wygląda "Secondary skills". Niemniej jednak treść jest chyba jasna dla wszystkich."Secondary skills" znaczy tyle, co "umiejętności drugorzędne", takie jak balistyka, nawigacja etc. Taka nazwa występuje w grze. A na stronie http://h3.heroes.net.pl/umiejetnosci/wszystkie.html umiejętności te nazywane są umiejętnościami dodatkowymi. |
Ayssid |
Osobiście mam szczerą nadzieję, iż twórcy nigdy nie wcielą w życie planów zarówno alternatywnych jednostek na wzór tych z HoMM IV, jak i miast Kronverk, czy Cathedral. Z prostej przyczyny: Kronverk będzie zwyczajnie łudząco podobne do Tower (PL: Forteca), a Cathedral do Necropolis. Niezależnie od tego, jak bardzo autorzy Rogu Otchłani się postarają, weterani Heroes 3 zawsze dostrzegą podobieństwo. Winny temu jest geniusz twórców oryginalnych "Bohaterów". Po prostu stworzyli w H3 wszystkie możliwe miasta. Jedyne frakcje jakich brakowało to frakcja piracka oraz kontrowersyjne Forge. Liczę zatem, iż twórcy zaprzestaną tworzenia nowych miast i skupią się na ulepszaniu Forge, tak by zadowolić nawet przeciwników Niebiańśkiej Kuźni. Nie popieram także wprowadzania tylu zmian, jakich pożądają dawni fani WoG'a, a dzisiejsi fani "Rożka". Nie chcemy przecież nowego WoG'a, ale zupełnie świeżej Hoty. Jestem troszkę swoistym "konserwatystą" (w dobrym sensie, mam nadzieję) jeśli chodzi o grę Heroes III. Życzyłbym sobie, aby Róg Otchłani był kolejnym "klasycznym dodatkiem" i nie oddawał pewnych decyzji w ręce gracza. Nie chcę żadnych walczących bohaterów, doświadczenia jednostek, nowych umiejętności itp. Po cóż zmieniać coś, co jest doskonałe? W kwestii artefaktów także zwolniłbym troszkę tempo. Może autorzy powinni dodać kilka nowych "reliktów złożonych" składających się z artefaktów, które już istnieją, a może niech wykorzystają te, które zostały pominięte w oryginalnym H3. Mam tu na myśli m.in. relikt "Kapelusz Admirała", który świetnie wpasowałby się w morskie klimaty. Cieszę się niezwykle z rozwijania terenu znanego jako "Woda". Zawsze lubiłem dodawać we własnych mapach dużo wody i elementów z nią związanych. Liczę, iż edytor map HotA pomoże mi spełniać moje szalone i fantastyczne wizje nowych scenariuszy. Troszkę niepotrzebnie dodano/zastąpiono grafiki "Sprzyjających wiatrów". Te, oryginalne także były ładne, nawet ładniejsze. Ale mimo wszystko rozwój korsarstwa, marynarstwa i wszelkiego żeglarstwa w Heroes 3 to dla mnie wielki plus! ... Natomiast jeżeli chodzi o crash'e i błędy gry to nie spotkałem się z wieloma. Crash'e trafiły mi się tylko trzykrotnie i to z rzędu podczas jednego scenariusza. Jednakże za wielką pomyłkę uważam kompletnie zbędne zastąpienie oryginalnych grafik Pikinierów, Orków oraz ich ulepszeń. Fuj! |
Kastore |
Ayssid: Zostały podmienione z prostej przyczyny. Były to najbrzydsze jednostki w całym Homm3. Były niesamowicie niewyraźne i po prostu się zlewały w jedną plamę.Jednakże za wielką pomyłkę uważam kompletnie zbędne zastąpienie oryginalnych grafik Pikinierów, Orków oraz ich ulepszeń. Fuj! Ayssid: Z tym pierwszym się nie zgodzę. Miasto wikingów nie jest "łudząco podobne" do Tower. Jeżeli o śnieżne wyżyny chodzi to równie dobrze można je zastąpić bardzo oblodzonymi górami. Także budowle (patrząc na miasto Kronverk) są diametralnie różne. Z Cathedral chyba masz rację.Z prostej przyczyny: Kronverk będzie zwyczajnie łudząco podobne do Tower (PL: Forteca), a Cathedral do Necropolis. Ayssid: Nie ma sensu tworzyć więcej artefaktów złożonych, bo będzie ich za dużo. Lepiej stworzyć nowe, mniejsze.
Może autorzy powinni dodać kilka nowych "reliktów złożonych" składających się z artefaktów, które już istnieją, a może niech wykorzystają te, które zostały pominięte w oryginalnym H3. |
Hellburn |
galo11: Akurat w tym dziale nie pada ani razu słowo "dodatkowe". :) W sumie czy to ważne? Jak dla mnie 'dodatkowe' może być zamiennikiem dla 'drugorzędne'.
A na stronie http://h3.heroes.net.pl/umiejetnosci/wszystkie.html umiejętności te nazywane są umiejętnościami dodatkowymi. |
AmiDaDeer |
Kastore_pl: Cathedral to miasto jesienne, więc jednak jest nieco oryginalniejsze od śnieżnego miasta krasnoludów. :PZ Cathedral chyba masz rację. Ja bym prędzej widział miasto stepowe czy też pustynne, może nawet głównie związane z jednostkami latającymi (Stanford może?). Co do artefaktów - w AB wprowadzono dwa relikty, w SoD same łączone. Przydałby się jakiś zupełnie nowy ich rodzaj. Mowa była kiedyś o miksturach, może właśnie coś na ich zasadzie (artefakty jednorazowe)? |
Aayren |
Jedno jest pewne - zawsze da się coś ulepszyć. Zawsze jest miejsce na coś nowego. Dla mnie wizja nowych miast jest po prostu genialna. Ogólnie mówiąc, mam zupełnie odmienne zdanie :) Jak do tego dodać możliwość wyłączenia przez użytkownika części opcji, to każdy powinien być zadowolony... Nie rozumiem, skąd w tym przypadku ta konserwatywność... |
Kastore |
Hobbit: Tak, ale np. 7. lvl. i wygląd niektórych budynków mają trochę taki klimat jak w Nekropolis.:PCathedral to miasto jesienne, więc jednak jest nieco oryginalniejsze od śnieżnego miasta krasnoludów. :P Hobbit: Kiedyś była mowa o podniebnym mieście. Jest też pustynny Bastion. :)Ja bym prędzej widział miasto stepowe czy też pustynne, może nawet głównie związane z jednostkami latającymi (Stanford może?). Hobbit: W King's Bounty były artefakty, które zwiększały swoją przydatność po danej ilości stoczonych bitew.
Mowa była kiedyś o miksturach, może właśnie coś na ich zasadzie (artefakty jednorazowe)? |
Ayssid |
Z pewnością pojawi się artefakt o nazwie Kula Kreacji wspomniany w zakładce "Fabuła" w Komnacie Kwasowej Groty poświęconej dodatkowi HotA i jeśli dobrze rozumiem, nie wykluczone, iż będzie to właśnie relikt łączony składający się z również wspomnianych: Szmaragdowej Tarczy, Wiecznego Płomienia, Harfy Wiatru oraz oczywiście Rogu Otchłani. I jeszcze raz wspomnę o porzuconych i zapomnianych artefaktach łączonych takich jak Kapelusz Admirała, czy Miasto Dobrobytu / Róg Obfitości (Cornucopia). Kto wie, czy autorzy gry celowo nie zostawili tych artefaktów wraz z Edytorem Map dla co bardziej twórczych graczy z inwencją. A za takich graczy uważamy, wszyscy się chyba zgodzą, zespół HotA. Nie sztuką, myślę, byłoby wpleść w wątek fabularny choćby taki "Kapelusz", atrybut prawdziwego żeglarza. |
Warmonger |
Te "porzucone i zapomniane" artefakty pojawiają się na każdej mapie dla pojedynczego gracza, często w dużej liczbie. Nie bardzo wiem, co masz na myśli? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel