Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [Mapa] Wielki jasnowidz
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

Trang Oul PW
5 marca 2006, 20:46
Włącz Scriptera i naciśnij F5.

filus PW
6 marca 2006, 15:32
No teraz to to rozumiem. Fabuła moze zostać tak jak jest(masz literówke w gadce ifrytów stojacych za niebieską bramą(ramą;)). Mapa jest ciekawsza ale tak:
1. Konstrukcja nie bardzo podoba mi się to ze na morzu są wysepki z jednostkami 8 poz. a nie bardzo to się przydaje, lepiej by było(jak mówiłem wcześniej) dać biblioteką oświecenia(większe walory ma;)).
2. Artefakty hmmm na mapie są (chyba) dwa artefakty dla dowódcy a samego dowódcy nie ma...(proponuje dodać do ERG skrypty dla dowódców i by można było mieć dowolny ich typ). A tak swoją drogą to zapraszam do innej strony tego forum pt. Idealny dowódca - jakoś mnie ludzie olewają :(
3. I tu będę nudny - grafa. O ile w okolicach zamku jest ok. to północne góry i te które odzielają nas od południowego miasta Inferno są dalej takie same - nad nimi tez trzeba jeszcze popracować.
Ogółem jest znacznie lepiej - +7/10 - dalej kuleje grafa, fabuła oki(popraw literówkę), Konstrukcja - artefakty do dowódcy. Trochę poprawek, dwa skrypty dla dowódców i jak zwykle grafika - jeśli sie jeszcze przyłożysz to bedzie na prawdę spoczi;)

PS. Szatan musiałby mieć większą odporność na czary, bo potem nieźle zbiera od pioruna czy innych czarów "obrażeniowych". Pozdro

oskarroza PW
6 marca 2006, 16:09
Co do pomocy to jest problem - nie mam pliku pomocy ERM Scriptera!
Wie ktoś jak go zdobyć?

PS: Zna ktoś skrypt na danie potworomi odporności na WSZYSTKIE zaklęcia? Przeglądalem specjalne umiejetnosci, które na 1 stronie wypisał Trang, ale tam jest tylko na czary ognia i umysłu :/ .

Trang Oul PW
6 marca 2006, 18:07
Nie ma tam wielu umiejętności, np. ataku trzema głowami. Nie wiem, jak dać potworowi całkowitą odporność na czary, ale można zrobić, żeby zaczynał walkę z Antymagią na poz. mistrzowskim.

Altair PW
6 marca 2006, 19:14
ERM Help można pobrać w downloadzie działu WoG lub http://wakeofthegods.strategyplanet.gamespy.com/download.shtml ;)
Odporność na wszystkie zaklęcia? Tak jak napisał Trang. Można też skorzystać z systemu doświadczenia jednostek.

oskarroza PW
7 marca 2006, 20:10
Może być skrypt na Antymagię na poz. mistrzowskim, nie mam nic przeciwko :) .

Altair PW
9 marca 2006, 14:59
Proszę oto ten skrypt:

ZVSE

!?BR;
!!BM21&v997=-1/v998=8/v999=15/v1000=0:M34/1000/3;

Krótkie wyjaśnienie:
Skrypt ten przystosowałem do twojej mapy i przetestowałem. W części /v998=8/v999=15/v1000=0 są podane współrzędne jednostki na mapie przygody. W części M34/1000/3 podany jest kolejno: nr czaru (w tym wypadku Antymagia), czas trwania (tutaj 1000 tur) i moc (3).
Jeszcze jakieś pytania? :)

oskarroza PW
10 marca 2006, 16:06
Tak :P .
Zna ktoś skrypt na możliwość używania w mapie Dowódców?

oskarroza PW
10 marca 2006, 21:08
Szukam też skryptu, który do obiektu Błogosławieństwo Wenus doda funkcję, która spowoduje przy wejściu do tego obiektu podwyższenie morali i szczęścia o 2. Obiekt znajduje się na mojej mapie :)

Altair PW
11 marca 2006, 12:32
Proszę oto ten skrypt na dowódców i ten obiekt:

ZVSE
!#UN:P3/0P6/0;
!#VRz270:S^Błogosławieństwo Wenus^;
!#HT63/2:V270/0/z270;
!?OB63/2;
!!IF:Q5/11/2/14/2/1^{%Z270}

Czujesz, że twoje morale i szczęście wzrosło.^;
!!HE-1:R0/2 R1/2;

Oczywiście tekst komunikatu i nazwę obiektu można zmienić. ;)

oskarroza PW
12 marca 2006, 09:34
Wersja 1.1 Beta 4 jest już dostępna!

Czekam, aż ktoś chociaż w zwięzły sposób skomentuje moją mapę :) .

fishy PW
16 marca 2006, 11:24
Dlaczego nie mogę pobrać mapy, jak klikam na link to wyświetla się błąd. Pisze, że nie można wyświetlić strony. Czy mapa wciąż jest pod tym adresem?

oskarroza PW
16 marca 2006, 14:57
Mi wszystko chodzi poprawnie - czasem serwer, na którym jest mapa, nie chodzi, niestety :( .

Kathrin PW
17 marca 2006, 15:30
Wszystko chodzi bez zarzutu. Bardzo przyjemna mapka:) W sam raz na moje skołatane nerwy, ani za trudna, ani za łatwa. Nie nudzi; co do fabuły - może być, chociaż specjalnych cudów tu nie dostrzegam:)
Grafika ma dla mnie małe znaczenie, więc się nie wypowiem. Szczerze mówiąc spodziewałam się gdzieś na końcu walki z bohaterem pilnującym jasnowidza. Generalnie oceniam na 4 w skali pięciostopniowej. Pozdrawiam Autora. Kath.

fishy PW
17 marca 2006, 19:08
Dobra, już wchodzi! Czas ją obejrzeć...
EDIT: Obejrzałem, teraz zagram.

oskarroza PW
18 marca 2006, 10:07
Dzięki Kathrin :) .
Przed jasnowidzem nie ma walki z bohaterem, bo przecież Szatan nie jest człowiekiem :P. Mam tylko zmienione mu statystyki tak, aby grało się ciekawiej :) .

Kathrin PW
18 marca 2006, 10:41
Śmiało możesz je jeszcze podnieść (te statystyki), w przypadku czterech miesięcy mamy już całkiem pokaźną armię; u mnie po bitwie jeszcze sporo zostało, a tak byłby większy dreszczyk emocji.
No to do następnej mapki:) .

Aaa i jeszcze wrócę do fabuły. Osobiście wolę krótkie komunikaty typu "śniadanko" - wypowiedziane np. przez wampiry, czy "Północ jest twoim przeznaczeniem", a nie rozwlekłe przemowy i tłumaczenia rodem z telenowel (przeważnie wychodzą patetycznie, gdyż trudno jest dobrze napisać wypowiedzenia wielokrotnie złożone:)))) . Zresztą to co najbardziej lubię u facetów to lapidarność i jasność wypowiedzi:)) .

Co do grafiki, tu być może sugestie filusa są słuszne (to dobry mapmaker, Twoja oskarrozo konkurencja:)), chociaż jakbyś obejrzał turniejowe mapy do H2, byłbyś zdumiony. Nie ma tam żadnych ozdobników, ot stoi 6-7 armii, w odległości jednego ruchu, gdzieś w tle zamek i tyle; musisz przejść te armie i zdobyć jak najwięcej punktów. Masz ustalony poziom, książkę (lub nie) i tylko umiejętności na polu walki się liczą. Mnie to pasi, ale gdy wysłałam te mapki innym fanom, to... spuszczę zasłonę milczenia:))) . Dlatego w tej kwestii moje zdanie jest bez znaczenia.

oskarroza PW
19 marca 2006, 14:12
Zaraz jeszcze bardziej utrudnię walkę z Szatanem :P. Teraz będzie on NAPRAWDĘ potężny!
To długo nie potrwa, więc jak to wprowadzę to poślę mapkę na serwer i napiszę o tym tutaj :P .

Wersja 1.1 Beta 5 jest już dostępna. Tak jak pisałem wyżej, zmieniłem statystyki Szatana :) .

oskarroza PW
23 marca 2006, 18:55
Znów widze kompletny brak zainteresowania tą mapą...
Czekam na ocenę mapy, chcę wiedzieć, na jaką ocenkę zrobiłem mapkę :) .

filus PW
24 marca 2006, 19:42
Skoro marudzisz, to jeszcze coś napiszę;). Strategicznie względnie dobrze to wygląda (jeśli chodzi o strategię), choć mam pewne zastrzeżenia - sądzę, że dodanie stworów w garnizonach jest błędem - po prostu to się z czasem robi nudne, chodzisz tylko i zbierasz armię, by w końcu przedrzeć się przez garnizon... niezbyt to ciekawe - lepszym wyborem byłoby dodanie większej ilości "wolno stojących" stworków = trzebaby mysleć, jakim czarem ich potraktować i jak to rozegrać. Fabuła oki (prawie nic się nie zmieniło), Szatan też już w miarę silny.

------------------------------
Teraz napiszę pewną uwagę skierowaną do Ciebie. Chcesz, żeby oceniać Twoją mapę, choć bardziej się starasz utrudnić ją w ogólnym rozrachunku aniżeli sprawić, by jakoś wyglądała! Nie chce mi się już po raz kolejny mówić: GRAFIKA - GRAFIKA - GRAFIKA... Niby coś tam zmieniasz, ale to są raczej zmany kosmetyczne. Otwórz sobie dowolna mapę (oryginalną) z H3 lub dodatków. ZAUWAŻ, ŻE W TYCH MAPACH TEREN NIE ZAJMUJE 70% (JEŻELI NIE WIECEJ) POWIERZCHNI MAPY. TEREN JEST UROZMAICANY RÓŻNYMI POSĄŻKAMI, POBOJOWISKAMI, TERENAMI MAGICZNYMI, MIEJSCAMI DODATKOWYMI A NIE TYLKO TYM CO NALEŻY DO FABUŁY!
JEŚLI CHCESZ, BY KTOŚ SIĘ ZAINTERESOWAŁ, TO ZMIEŃ WYGLĄD MAPY, DOPRACUJ JĄ - A NIE DODAWAJ CO 2 DNI "NOWE SUPER" wersje...
-----------------------------
To tyle ode mnie, dopracuj ją i przede wszystkim zagraj sobie w nią na 200%, popatrz się na własne dzieło, zagraj i zastanów się czy jako gracz chciałbyś w takie coś grać? Czy ta mapa jest dobra, a może coś jeszcze w niej zmienić? Przemyśl to...
PS. zagraj sobie w mapę Cave of Gerfrex - przypatrz się wyglądowi...

Aha, co do oceny to jej nie zmieniam 7+ = na wiecęj nie licz przy takiej grafice, która wbrew pozorom znaczy bardzo dużo...

Pozdro
strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: [Mapa] Wielki jasnowidz

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel