Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] The Forge - temat ogólny komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 27 - 28 - 29 - 30 - 31 | |
AmiDaDeer |
Acid Dragon: Jeżeli to prawda, to jestem prawie przekonany, że AB z Forge byłoby odebrane przez recenzentów i "graczy niedzielnych" raczej negatywnie (czyt. pozytywnie tylko o tyle, że to dodatek do fajnej gry). To nie było coś, co powinno wyjść na światło dzienne.Nie zgadzam się, jakoby to miał być pierwszy zarys. Z mojej osobistej korespondencji z Panią Sykes, jak i ze słów Grega Fultona wynika, że to był już finalny wygląd miasta. Przed wycofaniem Forge wszystko odnośnie budynków było już gotowe. Acid Dragon: Pierwszy poziom to musi być istota chodząca i względnie inteligentna; podobna rzecz ma się z czwartym. Piąty - jednostka latająca, raczej dzięki jakimś machinom. Szósty - coś jeżdżącego. Siódmy jest i tak brzydki i nielogiczny, więc whatever. :P Drugi i trzeci nie nadaje się do niczego, co najwyżej ten trzeci dla jakiegoś stworzenia czysto ognistego.Natomiast co do jednostek, to wydaje mi się, że do tych budynków można dopasować prawie dowolne jednostki. Wydaje mi się, że lepiej jednak będzie te budynki stworzyć od nowa niż się bawić w przypisywanie im nowych właściwości. |
Acid Dragon |
Cytat: Jeżeli to prawda, to jestem prawie przekonany, że AB z Forge byłoby odebrane przez recenzentów i "graczy niedzielnych" raczej negatywnie (czyt. pozytywnie tylko o tyle, że to dodatek do fajnej gry). To nie było coś, co powinno wyjść na światło dzienne. I podobnie jak Ty uważali też niektórzy członkowie NWC, na przykład Christian Vanover. NWC nie było wcale jednomyślne i nie krzyczało chórem "to miasto jest świetne!". Christian powiedział mniej więcej dokładnie to samo - że jeśli by to od niego zależało, to ten wygląd nie wyszedłby na światło dzienne. Nie chodziło mu jednak o jakość grafik, a o samą koncepcję. Weź pod uwagę, że tak naprawdę przez te wszystkie lata nie pojawiały się żadne głosy narzekające na samą jakość tekstur, czy grafik budynków z Forge. Jeśli ktoś był przeciwny Forge, to był przeciwny samej koncepcji takiego wyglądu. Ja osobiście zostaję przy zdaniu, że taki wygląd miasta mógł i powinien pojawić się w Armageddon's Blade oraz zostałby ciepło przyjęty przez "niedzielnych graczy" (zakładając, że nie należeli do 5% buntowników), którzy jeśli dotąd nie zauważyli wad, które widzisz Ty, to już raczej by ich nie zauważyli. |
AmiDaDeer |
Nie uważasz, że większość graczy po prostu nie znała Forge w chwili produkcji AB, wielu dalej ma to gdzieś, a teraz po prostu zwolennicy żałują tego, że coś takiego w ogóle nie wyszło, przez co nie zwracają uwagi na "szczegóły graficzne"? Zwłaszcza że teraz mamy do czynienia z "bardziej dopuszczalnym modem", a nie faktycznym dodatkiem. Niezależnie od tego co mówią dzisiaj fani odbiór AB z Forge mógłby być zdecydowanie inny od odbioru chociażby i polskiego Heavenly Forge. Dlatego też ludzie mają prawo do modyfikowania Kuźni jak właściwie chcą, o ile nie wykraczają za bardzo poza oryginalną koncepcję (patrz Modern Forge, które całe szczęście ma nieco inną nazwę). |
Acid Dragon |
Cytat: Nie uważasz, że większość graczy po prostu nie znała Forge w chwili produkcji AB, wielu dalej ma to gdzieś, a teraz po prostu zwolennicy żałują tego, że coś takiego w ogóle nie wyszło, przez co nie zwracają uwagi na "szczegóły graficzne"? Poniekąd tak. Uważam też, że - jeśli mowa o dzisiejszych graczach - jeśli komuś sama koncepcja Forge odpowiada, to byłby zadowolony z jakości budynków NWC, o ile w pełni poprawnie wprowadzono by je do gry i nikt (no dobrze: prawie nikt) na "szczegóły graficzne" dalej uwagi by nie zwracał. Dlatego też zostanę przy zdaniu, że wg mnie tworzenie "własnych wersji" tych budynków jest bezsensowną stratą czasu i pracy, które mogły zostać przeznaczone na rzeczy, które gracze faktycznie zauważali, zauważają i do dziś krytykują. A co do praw - teoretycznie prawa każdy ma do modyfikowania czegokolwiek i jakkolwiek (a praktycznie - do niczego i w żaden sposób, zgodnie z Ustawą o prawach autorskich) - wychodząc poza koncepcję, czy zostając w jej ramach. Nic stworzonego przez NWC nie jest nienaruszalną świętością. Równie dobrze ktoś mógłby chcieć ponownie stworzyć budynki do jakiegoś innego miasta, np. Stronghold. Na moje oko akurat popełniono tam kilka błędów graficznych związanych z perspektywą. Ale po jaką cholerę? Skoro nikomu (no dobrze: prawie nikomu) to nigdy nie przeszkadzało? |
AmiDaDeer |
Acid Dragon: Proste: bo przeszkadza to samym twórcom. :P
Ale po jaką cholerę? Skoro nikomu (no dobrze: prawie nikomu) to nigdy nie przeszkadzało? |
Kastore |
Acid Dragon: Z tym się akurat nie zgodzę. O ile w innych miastach (nawet conflux czy stronghold) wszystkie budynki są rozłożone logicznie (oraz ich wygląd bardziej nawiązuje do ich funkcji) o tyle w oryginalnym ekranie Forge tego nie ma, no bo np. w zamku najpierw buduje się normalnych żołnierzy, później klasztor, targowisko, które pięknie się wpasowuje w te domki chłopów, a na samym końcu na niebie- portal aniołów. Nawet bez niego miasto jakoś by wyglądało (tak samo jest z innymi siedliskami jednostek wyższych poziomów, np. smoki, tytani, feniksy), a teraz wyobraź sobie jak by wyglądał ekran Forge choćby bez siedliska Juggernauts, albo bez pasa startowego, albo bez tesla coil. Taka wielka dziura od razu rzuca się w oczy, zwłaszcza, gdy tuż obok jest tyle nawalonych budynków, że jedne nachodzą na drugie.
Ale po jaką cholerę? Skoro nikomu (no dobrze: prawie nikomu) to nigdy nie przeszkadzało? |
witchking |
Znalezione na forum hoty. Widać, że postanowili przyozdobić nieznacznie budynki narodowymi elementami. Myślę, że to samo trzeba zrobić w polskiej wersji. Zastanawiam się tylko czy dawać flagę biało-czerwoną czy czerwoną z orłem. Oczywiście to żart;) Model był wrzucony w dziale humor |
Vade Parvis |
witchking, to był tylko żart — i symbol na fladze należy rosyjskiej quasi-lewej organizacji nacjonalistycznej. Było także wersja z normalną flagi radzieckiej. |
witchking |
A co ja napisałem pod obrazkiem?;p |
Vade Parvis |
Ups :-) Tak, naprawdę. To zdanie nie zauważyłem i nie był pewien, czy to jest żart czy obraz jest naprawdę z kontekstu było postrzegane jako poważny sugestii. P.S. Przepraszamy za słabą języku polskim, używam Google-translate. |
Acid Dragon |
Gdyby to nie był żart, to nie moglibyśmy tego opublikować :). W polskim prawie zakazane jest publiczne propagowanie symboli komunizmu i innych ustrojów totalitarnych. |
Nerevar |
Kwestia, czym jest "propagowanie". Bo już słyszałem ze 3 wersje, każda wygłoszona była przez jakowegoś profesora prawa. Jeden twierdził, że nie wolno nawet pokazywać takich symboli, drugi, że można ich użyć - ale w sposób nie związany bezpośrednio z głoszeniem poglądu, a trzeci, że w sumie cholera wie (oczywiście ubrał to w odpowiednie słowa). |
witchking |
Oglądając ten filmik przez pryzmat wywiadu z Jennifer Bullard zwróciłem uwagę na występujące tam stwory. Mamy gobliny, ogry i minotaury które ze sobą współpracują. Oczami wyobraźni widzę je w wersji forge. Dalej nadinterpretując wulkan można by zastąpić wielkim kominem (ale to już płynięcie). Gdy bohaterowie wchodzą do komnaty z mieczem to po ścianach przesuwają się światła, może to są reflektory?;p To raczej luźna wizja i interpretacja;p |
Daedagor |
Witam. Niechcąc zakładać nowego tematu, postanowiłem swoje pytanie zamieścić tutaj. Otóż orientuje się ktoś może, gdzie mogę znaleźć mod, dodający utracone niestety miasto Forge, a dokładniej mówiąc z tego filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=cWAqbIp9EuM Tym miastem jestem zafascynowany odkąd się tylko o nim dowiedziałem i dotąd moje poszukiwania spełzły na niczym. Owszem, można znaleźć jakieś mody z tymi miastem, niestety zbyt ingerują w pierwotne założenia, a ja bym chciał pograć Forgem dokładnie w takiej samej wersji, jaka miała być wydana, stąd też bardzo mi zależy ma tym samym, co jest na filmiku. |
Acid Dragon |
Ja też bym chciał i wiele innych osób również ;). Niestety żaden patch z pierwotnym miastem Forge nigdy nie istniał i nie będzie istniał. Posiadamy oryginalne grafiki miasta, ale nie zachowały się żadne jednostki. Czyli w najlepszym wypadku możemy otrzymać oryginalne miasto i fanowskie jednostki/bohaterów/inne grafiki - i to dokładnie widać na tym filmiku. A więcej o tej wariacji Forge mógłby powiedzieć Hobbit zapewne ;). |
Trith |
Tamten projekt dalej się rozwija (w zalinkowanym przez ciebie filmiku jest kilka nieaktualnych grafik, które wtedy służyły za placeholdery, z braku lepszych propozycji.) Gdzieś w tym temacie może to jeszcze być. Jest tam straszny bałagan, sam nie wiem gdzie kto i kiedy rzucał tam jakimi wersjami. Może znajdziesz to czego szukasz. Inna sprawa że potrzebowałbyś odpowiedniej wersji VCMI, żeby odpalić tamtą wersję Forge. Jeśli dobrze pamiętam, wtedy jeszcze był nieco inny schemat tworzenia paczek modów. |
witchking |
Proponuje po prostu ściągnąć nowe forge i podmienić sobie defy. Wszystkie starsze defy znajdują się w paczce. Gdyby którejś grafiki brakowało zgłoś się do mnie. Postaram się pomóc |
J. M. Sower |
Dodatkowo możesz pobrać prekursora dla tego projektu, w którym mógłbyś przejrzeć wszystkie grafiki, które bardziej trzymały się oryginalnego miasta niż najnowsza wersja omawianego tu projektu. A gdybyś chciał to uruchomić to ostrzegam, że jest w postaci dość trudnej do instalacji (trzeba ręcznie wszystko wrzucać do gry, ponieważ nie opiera się o dodawanie nowego miasta w jakże wspaniałym VCMI, lecz o podmienienie wrót żywiołów w SoD). Mogą także występować w niej różne błędy no i nie była ukończona. Trzeba jednak przyznać, że jakoś to działa, bo sam m.in. nad tym pracowałem i chyba jako jedyny mam wszystko wpakowane do gry i pozostaje to u mnie na dysku jako pamiątka ;P. Poniżej link: http://www.mediafire.com/download/35aqljjjoeiw44b/Oficial+Polish+Forge+Pack.rar Znajdziesz tam też kilka ciekawostek, które nie zostały dokończone. PS: Właśnie zdałem sobie sprawę z małej literówki w nazwie pliku ;P. |
Daedagor |
Witchking, link znajdę w głównym temacie czy na heroes community? |
Kammer |
To jest chyba najaktualniejsza wersja. Ewentualnie możesz ściągnąć z samego klienta VCMI. Nieco niżej masz porównanie z kilkoma innymi projektami Kuźni. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 27 - 28 - 29 - 30 - 31 |
temat: [ważne] The Forge - temat ogólny | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel