Witaj Nieznajomy!
|
temat: Ulepszanie, alternatywy czy wybieranie jednostek? komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV) |
wróć do komnaty |
Jakie rozwiązanie względem jednostek najbardziej Ci odpowiada?
|
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 | |
Alamar |
H3:RoE - marzec 1999 r. (w Polsce kilka miesięcy później) H3: SoD - 2000 r. (w Polsce rok później) H4 - 10 kwiecień 2002 (Polska) |
AmiDaDeer |
Hayven: Innymi słowy - ktoś i tak musiałby je zrobić od nowa. A ten ktoś musiałby z czegoś żyć.
Modele - zmodyfikowane proponuję. Niekoniecznie dokładnie te, co były, ale można się na nich opierać. |
Hayven |
W takim razie ustaliliśmy już, że coś takiego nie jest możliwe i już na zawsze pozostanie w strefie marzeń :P @Alamar: RoE w 1999? A ja myślałem, że 1997 i się zastanawiałem, jak mogli taką rozbudowaną grę w rok stworzyć... :D Wiem, wiem, powinienem wpierw zajrzeć dajmy na to do Wikipedii ;) |
voncur |
Możecie mi zarzucić jakimś gotowym poradnikiem/programem ? |
Lord Xeen |
Są gdzieś zamieszczone prace osób zajmujących się tworzeniem takich rzeczy>? |
Kastore |
Lord_Xeen: Tak, w internecie.
Są gdzieś zamieszczone prace osób zajmujących się tworzeniem takich rzeczy>? |
Arszonto |
Wybrałem "dwa alternatywne ulepszenia wszystkich", tak jak w Heroes V, choć osobiście chciałbym aby były alternatywy i ulepszenia alternatywne. Do tego, nie chciałbym, aby wybór jednej alternatywy blokował dostęp do jednostek drugiej ścieżki. Według mnie, lepiej byłoby dać graczowi możliwość wyboru jednostki na każdym poziomie, bez jakichś tam ścieżek. Czyli np. Wybór jednostki na 3 poziom, nie skutkowałby tym, że nie będziemy mieli wyboru między dwoma jednostkami na 4 poziomie. Byłoby to znacznie trudniejsze do wykonania pod względem m.in. balansu, ale dyskutujemy o idei, a nie wykonaniu, prawda? :) Przykład: Poz.6 - Kleryk / upg. do "Inkwizytor" lub "Kapłan" lub - Kawalerzysta / upg. do "Lansjer" lub "Kirasjer" Przy czym, na kolejnym poziomie nadal jest pełna dowolność wyboru: Poz.7 - Paladyn / upg. do "Święty mściciel", lub "Obrońca Wiary" lub - Anioł / upg. do "Archanioł" lub "Tron". |
Hayven |
To samo zaproponowałem na poprzedniej stronie :P |
Arszonto |
Ja temu nie zaprzeczam ;) |
Mirek |
Byłbym za tym że 1 jednostka ma ulepszenie, druga ma alternatywe, kolejna ma 3 ulepszenia. Lecz alternatywy muszą być przemyślane (Nie tak jak w H4 gdzie w niewielu przypadkach opłacało się brać 2 alternatywę, do głowy przychodzi mi tylko w wybór pomiędzy gryfem a jednorożcem) Ale dajcie sobie spokój po co komu 300 jednostek które będą praktycznie identyczne Pod względem technicznym (na pewno nie graficznym i fabularnym) gdyby był zamek Fortress to H5 było by najlepsze,lecz nie mogę pogodzić się z brakiem Jaczuroczłeków, Gorgon, Wiwern, Bazyliszków czy poprostu Nag które zastąpiły jakieś rakasze |
zmudziak22 |
Dla mnie dobre są alternatywne ulepszenia, bo można je różnie wykorzystać. Pozwalają na zmianę strategii. |
Tallos |
Zagłosowałem na opcję ostatnią, czyli alternatywne ulepszenia. Dzięki temu łatwo można zróżnicować armię i nieco dostosować ją do swojego stylu gry, a z drugiej strony prawie niczego się graczy nie pozbawia i znacznie łatwiej zrównoważyć dwie podobne jednostki niż dwie zupełnie inne (vide H4). Tyle teoria, z praktyką, jak zwykle, bywa różnie. |
Ursus |
Ja jestem za ulepszeniem wszystkich jednostek, ale powinna być mała liczba alternatyw do prowadzenia własnego stylu gry (np. H7, w którym mamy wybór tylko między czempionami). |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
temat: Ulepszanie, alternatywy czy wybieranie jednostek? | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel