Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 106 - 107 - 108 ... 162 - 163 - 164 | |
Chad |
O bardzo dziękuję za te linki!!! Bardzo jestem wdzięczny, możliwe że mi się przydadzą w przyszłości... ale na daną chwilę nie znalazłem tego, czego szukałem, a raczej nikt nie wykonał defa tego, czego szukałem, ale trudno, samemu mogę zrobić, tylko tyle że trochę pracy by mi to oszczędziło. PS. możliwe że w tym albo przyszłym miesiącu będzie gotowy "nowy zamek" a raczej podmianka jaką robię hehe, szczegółów nie zdradzę, powiem tylko tyle, że defy jednostek i budynków mam prawie gotowe ;) |
witchking |
Jak powiesz czego szukasz to mogę zerknąć do moich zbiorów może akurat się znajdzie. Zamiast podmianki możesz stworzyć nowy zamek do VCMI bo tam obecnie pojawiła się możliwość dodawania zamków. |
Chad |
@Witchking hah akurat wiem o tym VCMI ale nie wypróbowywałem i szczerze nie podoba mi się to zbytnio, nie chcę wchodzić w szczegóły... jakby to było coś bardziej spójnego z WoGiem to może, ale nie wiem... do tego nie wiem jak to VCMI działa i szczerze to ledwo rozgryzłem jak podmienić jednostki, budynki, menu itd. itp. ale jak dać nowe - szczerze nie wiem... no i jestem wielkim zwolennikiem WoGa z Nowymi Ulepszeniami oraz Four Upgrades i to pod to robię właśnie... A co do defów czego potrzebuję: 1. Różnego rodzaju zombie co by na 1 poziom mogły być oraz zombie co by się "czołgało" na 2 poziom, oczywiście oba z ulepszeniami... 2. Psychopata z toporem - strzelający, na poziom 3 około, oczywiście nieulepszony oraz ulepszony 3. Może jeżeli ktoś wcześniej nad tym pracował, a w co wątpię - defy jednostek co by były właściwie z serii gry Resident evil czyli huntery i lickery, ewentualnie Tyrant... Wątpię by ktokolwiek miał tego czego szukałem, myślałem że może zombie znajdę ale znalazłem tylko te z Forge oraz słabe pod względem jakościowym ghoulo-podobne coś. A co do samego projektu... cóż, w skrócie powiem, że próbuję podmienić zamek Stronghold na "refort" który w skrócie jest zainspirowany serią gier Resident Evil... sporą część prac mam ukończoną, zostały defy jednostek i budynków do zrobienia (i to chyba w sumie najważniejsze i najbardziej pracochłonne), na dzień dzisiejszy jedyne jednostki, które mam całkowicie dokończone to jednostka 1 poziomu wraz z ulepszeniem oraz 2gim ulepszeniem... screeny: http://i45.tinypic.com/3461amd.jpg http://i49.tinypic.com/64owfs.jpg http://i48.tinypic.com/2h3a8ib.jpg http://benioxoxox.deviantart.com/gallery/#/d5t586j EDIT: A jeżeli ktoś jest zainteresowany w pomocy, akurat przydałby mi się ktoś do poprawiania klatek moich animacji, a konkretniej to cyjanowe, niebieskawe tło, przy animacjach mi się psuje to tło więc muszę w każdej klatce potem to w Paincie poprawiać i jakby ktoś był chętny do murzyńskiej roboty tylko po to by być w creditsach to piszta mi tutaj od razu albo na maila: benioxoxox@hotmail.com :P |
Agon |
Jak idą prace nad trollem w cytadeli, bo chciałbym sobie ściągnąć taki mod. Te jałówki - gorgony już mnie nudzą. |
witchking |
Przyznam, że mam sporo roboty i przez to nie miałem czasu się zająć animacją. Może za jakiś czas do niej wrócę. A tak w wolnej chwili zrobiłem tancerza mieczy: Jednostka jest przekolorowanka mrocznego elfa Maestro |
BanBreaker |
Spoko jednostka =D ...A jak ja robiłem przekolorowanki to wszyscy się śmiali :P Że to era 3D mówili :P Żeby robienie jednostek to takiemu Witchkingowi zostawić mówili :P |
AmiDaDeer |
A animacja tego tancerza jest? :P |
witchking |
Nie ma:D Jest tylko mrocznego |
Kuririn |
Witam :) to znowu ja z tym nieszczęsnym megasmokiem :P http://www.pl.image-share.com/upload/182/214.gif Jak się nie mylę, to jest mój najlepszy "rip" z czwóreczki :) Chciałbym go zrobić od nowa w blenderze, lecz nie za bardzo wiem co do czego :/ Mógłby ktoś mi pomoc w tej kwestii? PS. Opinie "każde" mile widziane... Edit: def można pobrać na http://www.wogjednostki.dbv.pl |
Acid Dragon |
Nie jesteś zbyt precyzyjny... Masz z czymś konkretnie problem, czy nie wiesz jak zacząć obsługę blendera? W tym drugim przypadku zapraszam tu: Polski Kurs Blendera |
Kuririn |
Miałem długa przerwę(ok 2 lata), gdzieś miałem na dysku to "coś" to co mi zaczęło wychodzić w blenderku, ten "megasmok", ale gdzieś mi wcięło bądź usunąłem. Teraz nie wiem jak zacząć, chce się nauczyć bo jestem zielony jak ten smok ;p |
Acid Dragon |
W takim razie Polski Kurs Blendera jest naprawdę dobrym punktem zaczepienia. Przykładowo, tutaj jest filmik na temat jak pracować w trybie edycji. Dzięki operacji "extrude" na upartego można z kostki zbudować całego smoka ;). |
Kuririn |
Dziękóweczka Acid :) |
Drwal |
Pisałem już do Zbigniewa, ale nie odpisuje. Ma ktoś może na swoim dysku *.def jednostki: Jeśli tak proszę o udostępnienie, gdyż jest mi on pilnie potrzebny. |
zbigniew |
Sam kiedyś prosiłem o tą jednostkę bo mi przepadła podczas przeprowadzki ze starego kompa na nowy. Ostał mi się na szczęście blend z animacją i całą postacią. Tak więc jak ktoś chce to blenda mogę wysłać i niech sobie wyrenderuje. Jednostka ta jest jednak w jakimś rosyjskim modzie do ERY. Nie pamiętam dokładnie tytułu ale to jest ten duży mod który dodaje całą masę jednostek z różnych modów i projektów. |
Shin0bi |
Legend of red dragon? |
zbigniew |
Prawdopodobnie tak |
witchking |
Jeśli oferujesz udosępnienie modelu to z przyjemnością na niego zerkne. Mój mail teon88@o2.pl |
Kuririn |
Wiosenne porządki na dysku:P " śmieci bądź kto uważna coś przydatnego, nie dbam o to! A więc. Heros z h4 WoW Baron Von Tarkin Wampir z h4 eh :P no i Wizard Edit: Edit2: Coś jeszcze ... defy autorstwa Salamandra i Maestro, zmieniłem tylko kolor Blue Dragon dragonWraith Nazwy zaczerpnąłem z leksykonu smoków. Defy na dniach miejmy nadzieje będą udostępnione ;P bo na serwer 4 dniowy nie ma sensu wrzucać :/ jak cos to wyśle na @. Jak bardzo by ktoś chciał, w co wątpię ;p |
AmiDaDeer |
Jeśli mnie pamięć nie myli, to Dragon Wraith nie jest Salamandra, tylko Maestro. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 106 - 107 - 108 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel