Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 ... 95 - 96 - 97

avatar PW
26 stycznia 2013, 21:20
Naprawdę sądzisz, że ktoś z HotA Team przetłumaczy dodatek na egzotyczny dla nich język jak polski czy hiszpański czy francuski? Jeśli nie zdecydują się na odkodowanie plików to kiedyś może będzie tylko wersja angielska.

Bluearga PW
27 stycznia 2013, 14:47
Tak wierzę ;] Bo sami tak napisali, więc najwidoczniej znają język Polski. To nasi bliscy sąsiedzi, może maja jakiegoś polaka w teamie co może to dla nich zrobić. Zresztą wbrew pozorom Rosyjski i Polski to bardzo bliskie sobie języki, różnią się głównie alfabetem. Moi rodzice np. bardzo dobrze umieją rosyjski, oni by mogli przetłumaczyć Hota_(ta, to żart)

Polski nie jest egzotycznym językiem, jeszcze tylko kilka lat i wyprze angielski, bo Polaków jest wszędzie pełno_(tylko nie w kraju xD)

superzgred PW
27 stycznia 2013, 15:22
Jeśli twierdzisz, że różnią się tylko alfabetem, to proponuję nauczyć się podstaw. Te języki pozornie są bardzo podobne.

Blade PW
31 stycznia 2013, 21:48
Czas na wielki problem z HotA. Crash przy odpalaniu i kaplica. Za cienki w uszach jestem, aby samemu dojść do źródła problemu. Ale po kolei. System Windows 7 Professional 64-bit. Zainstalowałem złotą edycję H3 (domyślna ścieżka instalacyjna w Program Files) i najnowszą wersję HotA (instalka setuphota.exe, tak przy okazji: wersja HotA1.2 ze Skarbca nie działa - "the setup files are corrupted. Please obtain a new copy of the program") i koniec. Gra nie odpala. Pokazuje się komunikat "critical error - crash info file was generated".

Edit: Kurcze, zupełnie zapomniałem o pliku HD. Pomogło! Wielkie dzięki!




AmiDaDeer PW
31 stycznia 2013, 22:57
Dzięki za info o uszkodzonym pliku, niestety akurat w tej kwestii niewiele mogę zrobić. Odpowiednie organy zostały jednak poinformowane o problemie.

Co do problemu - spróbuj uruchomić grę poprzez HD Moda (do pobrania tutaj).

Dragonar67 PW
3 lutego 2013, 19:06
Mam pytanie
Skąd wytrzasnąć edytor do Hoty v. 1.2, bo mam kilka pomysłów na mapki z nowymi przedmiotami

Dark Dragon PW
3 lutego 2013, 19:38
Nie ma. Ale kilkanaście postów temu był jakiś prowizoryczny edytor.

AmiDaDeer PW
3 lutego 2013, 23:24
...który na obecnej wersji 1.2 nie działa.

AmiDaDeer PW
6 lutego 2013, 16:07
Problemy ze ściąganiem najnowszej wersji ze Skarbca nie powinny już występować.

galo11 PW
10 lutego 2013, 15:13
Nie wszyscy pewnie śledzą oficjalny wątek HotA na HC, a ostatnio pojawiła się tam szczypta informacji.
Pewien użytkownik zadał kilka ciekawych pytań na które uzyskał odpowiedź:

Pytanie: Czy będą dodane nowe zaklęcia?
Odpowiedź: Być może, ale nie w najbliższym czasie.

Pytanie: Czy będą dodano nowe umiejętności dodatkowe?
Odpowiedź: Wydaje nam się, że gra nie potrzebuje żadnych nowych umiejętności dodatkowych.

Pytanie: Czy będzie możliwość drugiego ulepszenia (jak w przypadku piratów) w którymś z podstawowych zamków?
Odpowiedź: Nie.

Pytanie: Czy nowa dekoracja, którą wprowadziliście na wodzie to chmury, czy fale?
Odpowiedź: Chmury.

Pytanie: Nie rozumiem dlaczego zastąpiliście zaimki liczebne ("kilka" itd. w opisie liczebności jednostek) liczbami.
Odpowiedź: Liczby lepiej informują gracza. Zmiany tej dokonano tylko dla bohaterów i zamków.

AmiDaDeer PW
10 lutego 2013, 16:46
galo11:
Pytanie: Czy będą dodano nowe umiejętności dodatkowe?
Odpowiedź: Wydaje nam się, że gra nie potrzebuje żadnych nowych umiejętności dodatkowych.
"Secondary skills" znaczy tyle, co "umiejętności drugorzędne", takie jak balistyka, nawigacja etc. Taka nazwa występuje w grze.

galo11:
Odpowiedź: Liczby lepiej informują gracza. Zmiany tej dokonano tylko dla bohaterów i zamków.
"Liczby są bardziej informatywne, zwłaszcza jeśli różnią się w różnych wersjach językowych. Nazwy zostały podmienione tylko w armiach bohaterów i zamków."

Ale dzięki, jakoś umknęła mi ta wypowiedź.

galo11 PW
10 lutego 2013, 18:16
Cytat:
"Secondary skills" znaczy tyle, co "umiejętności drugorzędne", takie jak balistyka, nawigacja etc. Taka nazwa występuje w grze.
Ja gram w oryginalną angielską wersję, dlatego nie wiem jak w polskim tłumaczeniu wygląda "Secondary skills". Niemniej jednak treść jest chyba jasna dla wszystkich.
A na stronie http://h3.heroes.net.pl/umiejetnosci/wszystkie.html umiejętności te nazywane są umiejętnościami dodatkowymi.

Ayssid PW
2 kwietnia 2013, 16:58
Osobiście mam szczerą nadzieję, iż twórcy nigdy nie wcielą w życie planów zarówno alternatywnych jednostek na wzór tych z HoMM IV, jak i miast Kronverk, czy Cathedral. Z prostej przyczyny: Kronverk będzie zwyczajnie łudząco podobne do Tower (PL: Forteca), a Cathedral do Necropolis. Niezależnie od tego, jak bardzo autorzy Rogu Otchłani się postarają, weterani Heroes 3 zawsze dostrzegą podobieństwo. Winny temu jest geniusz twórców oryginalnych "Bohaterów". Po prostu stworzyli w H3 wszystkie możliwe miasta. Jedyne frakcje jakich brakowało to frakcja piracka oraz kontrowersyjne Forge.
Liczę zatem, iż twórcy zaprzestaną tworzenia nowych miast i skupią się na ulepszaniu Forge, tak by zadowolić nawet przeciwników Niebiańśkiej Kuźni.
Nie popieram także wprowadzania tylu zmian, jakich pożądają dawni fani WoG'a, a dzisiejsi fani "Rożka". Nie chcemy przecież nowego WoG'a, ale zupełnie świeżej Hoty.
Jestem troszkę swoistym "konserwatystą" (w dobrym sensie, mam nadzieję) jeśli chodzi o grę Heroes III. Życzyłbym sobie, aby Róg Otchłani był kolejnym "klasycznym dodatkiem" i nie oddawał pewnych decyzji w ręce gracza. Nie chcę żadnych walczących bohaterów, doświadczenia jednostek, nowych umiejętności itp.
Po cóż zmieniać coś, co jest doskonałe?
W kwestii artefaktów także zwolniłbym troszkę tempo. Może autorzy powinni dodać kilka nowych "reliktów złożonych" składających się z artefaktów, które już istnieją, a może niech wykorzystają te, które zostały pominięte w oryginalnym H3. Mam tu na myśli m.in. relikt "Kapelusz Admirała", który świetnie wpasowałby się w morskie klimaty.
Cieszę się niezwykle z rozwijania terenu znanego jako "Woda". Zawsze lubiłem dodawać we własnych mapach dużo wody i elementów z nią związanych. Liczę, iż edytor map HotA pomoże mi spełniać moje szalone i fantastyczne wizje nowych scenariuszy. Troszkę niepotrzebnie dodano/zastąpiono grafiki "Sprzyjających wiatrów". Te, oryginalne także były ładne, nawet ładniejsze. Ale mimo wszystko rozwój korsarstwa, marynarstwa i wszelkiego żeglarstwa w Heroes 3 to dla mnie wielki plus!
...
Natomiast jeżeli chodzi o crash'e i błędy gry to nie spotkałem się z wieloma. Crash'e trafiły mi się tylko trzykrotnie i to z rzędu podczas jednego scenariusza. Jednakże za wielką pomyłkę uważam kompletnie zbędne zastąpienie oryginalnych grafik Pikinierów, Orków oraz ich ulepszeń. Fuj!

Kastore PW
2 kwietnia 2013, 17:11
Ayssid:
Jednakże za wielką pomyłkę uważam kompletnie zbędne zastąpienie oryginalnych grafik Pikinierów, Orków oraz ich ulepszeń. Fuj!
Zostały podmienione z prostej przyczyny. Były to najbrzydsze jednostki w całym Homm3. Były niesamowicie niewyraźne i po prostu się zlewały w jedną plamę.
Ayssid:
Z prostej przyczyny: Kronverk będzie zwyczajnie łudząco podobne do Tower (PL: Forteca), a Cathedral do Necropolis.
Z tym pierwszym się nie zgodzę. Miasto wikingów nie jest "łudząco podobne" do Tower. Jeżeli o śnieżne wyżyny chodzi to równie dobrze można je zastąpić bardzo oblodzonymi górami. Także budowle (patrząc na miasto Kronverk) są diametralnie różne. Z Cathedral chyba masz rację.
Ayssid:
Może autorzy powinni dodać kilka nowych "reliktów złożonych" składających się z artefaktów, które już istnieją, a może niech wykorzystają te, które zostały pominięte w oryginalnym H3.
Nie ma sensu tworzyć więcej artefaktów złożonych, bo będzie ich za dużo. Lepiej stworzyć nowe, mniejsze.

Hellburn PW
2 kwietnia 2013, 17:13
galo11:
A na stronie http://h3.heroes.net.pl/umiejetnosci/wszystkie.html umiejętności te nazywane są umiejętnościami dodatkowymi.
Akurat w tym dziale nie pada ani razu słowo "dodatkowe". :) W sumie czy to ważne? Jak dla mnie 'dodatkowe' może być zamiennikiem dla 'drugorzędne'.

AmiDaDeer PW
2 kwietnia 2013, 17:47
Kastore_pl:
Z Cathedral chyba masz rację.
Cathedral to miasto jesienne, więc jednak jest nieco oryginalniejsze od śnieżnego miasta krasnoludów. :P

Ja bym prędzej widział miasto stepowe czy też pustynne, może nawet głównie związane z jednostkami latającymi (Stanford może?).

Co do artefaktów - w AB wprowadzono dwa relikty, w SoD same łączone. Przydałby się jakiś zupełnie nowy ich rodzaj. Mowa była kiedyś o miksturach, może właśnie coś na ich zasadzie (artefakty jednorazowe)?

Aayren PW
2 kwietnia 2013, 17:56
Jedno jest pewne - zawsze da się coś ulepszyć. Zawsze jest miejsce na coś nowego. Dla mnie wizja nowych miast jest po prostu genialna. Ogólnie mówiąc, mam zupełnie odmienne zdanie :) Jak do tego dodać możliwość wyłączenia przez użytkownika części opcji, to każdy powinien być zadowolony... Nie rozumiem, skąd w tym przypadku ta konserwatywność...

Kastore PW
2 kwietnia 2013, 18:58
Hobbit:
Cathedral to miasto jesienne, więc jednak jest nieco oryginalniejsze od śnieżnego miasta krasnoludów. :P
Tak, ale np. 7. lvl. i wygląd niektórych budynków mają trochę taki klimat jak w Nekropolis.:P
Hobbit:
Ja bym prędzej widział miasto stepowe czy też pustynne, może nawet głównie związane z jednostkami latającymi (Stanford może?).
Kiedyś była mowa o podniebnym mieście. Jest też pustynny Bastion. :)
Hobbit:
Mowa była kiedyś o miksturach, może właśnie coś na ich zasadzie (artefakty jednorazowe)?
W King's Bounty były artefakty, które zwiększały swoją przydatność po danej ilości stoczonych bitew.

Ayssid PW
3 kwietnia 2013, 19:42
Z pewnością pojawi się artefakt o nazwie Kula Kreacji wspomniany w zakładce "Fabuła" w Komnacie Kwasowej Groty poświęconej dodatkowi HotA i jeśli dobrze rozumiem, nie wykluczone, iż będzie to właśnie relikt łączony składający się z również wspomnianych: Szmaragdowej Tarczy, Wiecznego Płomienia, Harfy Wiatru oraz oczywiście Rogu Otchłani.

I jeszcze raz wspomnę o porzuconych i zapomnianych artefaktach łączonych takich jak Kapelusz Admirała, czy Miasto Dobrobytu / Róg Obfitości (Cornucopia). Kto wie, czy autorzy gry celowo nie zostawili tych artefaktów wraz z Edytorem Map dla co bardziej twórczych graczy z inwencją. A za takich graczy uważamy, wszyscy się chyba zgodzą, zespół HotA. Nie sztuką, myślę, byłoby wpleść w wątek fabularny choćby taki "Kapelusz", atrybut prawdziwego żeglarza.

Warmonger PW
3 kwietnia 2013, 20:32
Te "porzucone i zapomniane" artefakty pojawiają się na każdej mapie dla pojedynczego gracza, często w dużej liczbie. Nie bardzo wiem, co masz na myśli?
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel