Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 49 - 50 - 51

Dark Dragon PW
29 października 2012, 19:45
Tak, pierwsze ogólne wrażenie naprawdę zapiera dech w piersiach. To wspaniałe odświeżenie tej magicznej części Heroesów :) Od początku gorąco kibicuję temu projektowi i naprawdę jest to jeden z niewielu projektów, który wciąż pozytywnie mnie zaskakuje :)

now PW
16 grudnia 2012, 14:19
Niedawno pobrałem moda, jest bardzo interesujący. Mam jedno pytanko odnosnie 2 pól bitew:
w orginalnej 2 części podczas bitwy na 2 polach bitwy(nazwy z moda: cmbkbch i cmbkdeck) są animacje morza - czy dałoby sie je wprowadzic do moda?
Przeszukując piliki heroes 2 nie znalazłem takiej animacji i nie wiem jak została wprowadzona do gry.

Matheo PW
16 grudnia 2012, 15:37
Nieźle ;) Fajnie, że dalej pracujecie.

Tylko czemu budynki w ekranie miasta, różnią się od tych, które są pokazane przy rekrutacji jednostek.

HobbitHobbitTylko czemu nie stosujesz znaków zapytania.

Melindar PW
8 stycznia 2013, 20:55
Po lekkim spoźnieniu mod w wersjii beta wlasnie zostal wydany. Wiele sie zmienilo od pre-bety mister_kalu a programista ( Kegolo ) ktory do mnie dolaczyl wiele mi pomogl i przyspieszyl proces. Lista sie ciagnie a wiec pare glownych popraw/zmian,

Miedzy innymi:

- Fortress zostalo calkowicie zrobione ( budynki oraz jednostki )
- Ogromna liczba naprawionych crashow.
- Polepszony ogolnie balans gry.
- Nowe oraz poprawione ikony, interfejsy na styl H2.
- Stan Random Maps sie polepszyl.
- Nowe objekty na mapie.
- Nowe tereny.
- Dodano wiecej map ( z H2 + H3 )

i oczywiscie wiele, wiele innych zmian...

Pare screenow:

Mapa:
http://img542.imageshack.us/img542/1060/screenshot1wi.png
http://img849.imageshack.us/img849/8353/screenshot6aa.png

Walka:
http://img836.imageshack.us/img836/8715/screenshot2fq.png

Jednostki Fortress:
http://img402.imageshack.us/img402/8947/fortresslineup.png

Screen Fortress:
http://img5.imageshack.us/img5/7663/fortressss.png


Link do pobrania moda:
http://heroes3mod.webs.com/download.htm

Dzieki!

avatar PW
8 stycznia 2013, 22:17
Ajm spiczles!
(wiem, że to nic nie wnoszący post, ale na obecną chwilę zatkało mnie!)

AmiDaDeer PW
8 stycznia 2013, 23:07
Melindar:
Wiem że to nie jest jakiś wielki problem, ale moglibyście kierować bezpośrednio do pliku i dać instrukcję instalacji tutaj. Nie wszyscy muszą znać angielski.

Dark Dragon PW
8 stycznia 2013, 23:15
Jedyne co mógłbym zarzucić to wygląd gnoma, który za bardzo przypomina goblina. Poza tym... prezentuje się to... niesamowicie, cudownie i czuć tą nostalgię. Kawał dobrej roboty :).

Dru PW
8 stycznia 2013, 23:29
Ja także Wam gratuluje, gdyż jest to niesamowite ile zdołaliście zrobić! Zaczynałem swoją przygodę od dwójki i z miłą chęcią zagram sobie w tą modyfikację! Pytanie tylko czy można to jakoś zainstalować obok standardowej wersji gdzie mam aktualnie zainstalowaną Hotę?

AmiDaDeer PW
8 stycznia 2013, 23:37
Mod jest z tego co wiem na Erę, więc raczej nie powinno być z tym problemów.

Acid Dragon PW
8 stycznia 2013, 23:37
Może ktoś mógłby to sprawdzić i niusa zapodać?

HobbitHobbitSam nie zrobi, a od innych żąda... Done. :P


Acid DragonAcid DragonNot really - po prostu sugerowałem, że to jest warte niusa. Jednakowoż mnie osobiście - przepraszam autorów - projekt nie za bardzo interesuje, więc nie sądzę, bym był dobrą osobą do pisania o nim.

Dark Dragon PW
8 stycznia 2013, 23:39
Jeśli twórcy się zgodzą, to myślę, że moglibyśmy także wrzucić instalkę moda na nasze serwer ;).

Alistair PW
8 stycznia 2013, 23:41
Cytat z instrukcji: In order for this mod to work you need the latest version of ERA

jelen1150 PW
10 stycznia 2013, 12:23
Gra się bardzo przyjemnie :) miło popatrzeć na starego Homm II w nowej odsłonie :)
Grałem kilka godzin i tylko 1 crasha miałem. Grając "bagnami" kliknąłem prawym na gildię magów i wywaliło. Nie podoba mi się opcja z jakimiś "henchmanami" ale nie wiem czy to wog takie coś dodał czy wy :P

To co moim zdaniem można by jeszcze zmienić to grafiki bohaterów i skilli. Oraz parę dźwięków jak np. beholderów którzy nie mając nóg człapią jak bazyliszek :P

Chyba śmiało mogę powiedzieć że dla mnie to najlepszy mod pod erę :) gratuluję i życzę powodzenia przy dalszym tworzeniu ;)

Shin0bi PW
10 stycznia 2013, 14:52
Jeśli chodzi o kwestie techniczne, to polecam wywalić 99% opcji WoG żeby przeciętny użytkownik nie miał z tym problemu. Pozbyć się dowódców, giermków itp. oraz zablokować możliwośc wybierania tych opcji z menu wogyfikacji. Sprawi to, że mod będzie wyglądał bardziej profesjonalnie i ułatwi znacząco jego obsługę. Te skrypty w menu są absolutnie niepotrzebne, bo większość z nich jest w tym momencie niekompatybilna i nijak się mają do koncepcji czystego H2 / H3, a powodują tylko zamieszanie wśród nowych użytkowników.

jeleń, giermków można wyłączyć :P

jelen1150 PW
10 stycznia 2013, 15:55
wyłączyłem praktycznie wszystkie opcjie woga, rzeczywiście hechmani (czy giermkowie jak ty ich nazywasz) byli włączeni. Moim zdaniem powinni dobrze przeanalizować ilość generowanego i wydawanego złota, gdyż nie jest to chyba dobrze zbalansowane. I zauważyłem że na niektórych mapach można grać Heretykiem wtedy mamy bohatera ale zamek już nekropolii. Widać że prace nad nim są w bardzo wczesnym stadium gdyż imp ma czyjąś animację ruchu i gdy się nim idzie to przekształca się w coś czarnego :D gog nie ma tła, a ogar wgl nie ma animacji. Dodatkowo twierdza ma zamek z HIII, nie wiem czy zawsze bo tylko raz spotkałem.

Dru PW
10 stycznia 2013, 22:04
Nie wiem co robię źle, ale po skopiowaniu plików go głównego katalogu po uprzednim zainstalowaniu Ery, gra się nie uruchamia WoGle, tzn miga przez chwilę klepsydra po czym znika i nic się nie dzieje...

Sama Era działa prawidłowo i normalnie uruchamia WoGa.

any ideas?

jelen1150 PW
10 stycznia 2013, 22:41
Masz najnowszą wersję Ery?? i włączone tylko ten mod i Wog? i czy wog'a masz stopień niżej??

Edit: z tym zamkiem barbarzyńcy to jednorazowy bug
A mumie mają dźwięki jakiegoś orła albo gryfa :P

Mosqua PW
10 stycznia 2013, 22:44
Cytat:
po skopiowaniu plików go głównego katalogu
Nie do głównego katalogu, ale do katalogu "Mods". Później w opcjach aktywujesz to, co dodałeś.

Co do modu. Wszystko ładnie i świetnie. Lepiej się gra niż na czystym H3.

jelen1150 PW
11 stycznia 2013, 13:54
Jest gdzieś dział gdzie mogę zgłaszać bugi w języku polskim??
kolejny:
http://zapodaj.net/745bfacea7965.bmp.html
dodatkowo przez te góry po lewo można swobodnie chodzić.
to samo jest w walkach przez niektóre przeszkody można przejść lub nawet na nich stanąć.

Bluearga PW
11 stycznia 2013, 15:02
Nie sądziłam, że dożyje chwili kiedy jakiś większy projekt ujrzy światło dzienne.

Naprawdę dobra robota, grałam tylko dwie tury, bo scrashowało mi w trzeciej, ale to taki szczegół xD Nie wiem jak AI jest przystosowane do tego modu. Jak znajde przyczynę crashu to może zagram więcej.
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 49 - 50 - 51
temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel