Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] The Forge - temat ogólny
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 23 - 24 - 25 ... 29 - 30 - 31

Acid Dragon PW
26 września 2012, 16:59
Nowy budynek wygląda naprawdę fajnie, ale wolałbym, gdyby najpierw jednak wydano wreszcie Forge w oryginalnej formie, a dopiero POTEM by powstawały mody to i owo "poprawiające".

Lyokoheros PW
26 września 2012, 18:15
W 100% zgadzam się z Acidem.
Po za tym stara wersja bardziej mi się podoba... wydaje się bardziej klimatyczna(choć owszem, może i jest to ocena bez brania pod uwagę reszty miasta).

witchking PW
26 września 2012, 19:26
Dla odmiany mi się podoba. Mimo to stara kuźnia stała się swoistym symbolem i patrze na nią z sentymentem. Mimo to ufam Twórcą Forge i wiem, że nikt lepiej tego nie zrobi.

Dark Dragon PW
26 września 2012, 21:27
Podpisuję się pod słowami Acida obiema łapami :P Szkoda, że twórcy powoli odchodzą od oryginalnego konceptu...

TopFunny525 PW
26 września 2012, 21:32
Acid Dragon:
Nowy budynek wygląda naprawdę fajnie, ale wolałbym, gdyby najpierw jednak wydano wreszcie Forge w oryginalnej formie, a dopiero POTEM by powstawały mody to i owo "poprawiające".

Podpisuję się pod tym postem dwoma łapskami :P.

Besides...

Z tego co widziałem prace są zaawansowane, i mam nadzieję, że szybko to ukończą :). Może na święta się uda :P... W każdym bądź razie myślę, że Forge DonKommandora nie ukażę się szybciej, niż z kolejną wersją Horn of the Abyss...

Pozdrawiam

AmiDaDeer PW
26 września 2012, 21:34
Forge planowo nie ukaże się szybciej niż HotA 2.0.

Ja zaś osobiście jestem - zdaje się - w tutejszej mniejszości i pojedyncze zmiany poczynione w koncepcie się podobają. Podoba mi się przeróbka poszczególnych budynków, przemiany w line upie, przede wszystkim zaś wzbogacenie graficzne ekranu miasta - coby nie wydawać wszystkiego "jak najszybciej, byleby coś było", tylko po prostu porządnej jakości miasto za pierwszym zamachem. Nie tędy droga, by wydawać byle co, a potem to byle co poprawiać w setkach patchów (patrz H6). Jeżeli już coś tworzą (a jest to twórczość czysto fanowska), to warto to skończyć porządnie.

Zastanawiam się jedynie, czy te wszystkie zmiany sprawią, że miasto będzie bardziej strawne dla nie-miłośników SF w Heroesach, czy też wręcz przeciwnie - stanie się to tworem niezwykle wręcz futurystycznym, ze zbyt dużą ilością nawiązań do czasów współczesnych, i w rezultacie przerodzi się w rafinerię kontrolowaną przez zielonoskórych marines... którzy niewiele już wspólnego by mieli nawet z tą technologiczną stroną świata MM.

TopFunny525 PW
26 września 2012, 21:37
Hobbit:
Forge planowo nie ukaże się szybciej niż HotA 2.0.

Czyli musimy czekać, aż ukończą całe miasto. :P Dopiero wtedy prawdopodobnie pokaże się Horn of the Abyss 2.0.

Besides...

Jeśli oni mają zamiar poprawiać teraz wszystkie budynki, to se jeszcze długo poczekamy :P...

Acid Dragon PW
26 września 2012, 21:50
Hobbicie - analogia do H6 jest nietrafiona. Tam dostaliśmy produkt ewidentnie niedokończony (najlepszym przykładem był brak ekranów miast).

Wygląd Forge był praktycznie gotowy, skończony - był kompletnym produktem niewymagającym poprawek (może poza dorobieniem jednego, czy dwóch budynków).

Czy to znaczy, że nie można lepiej? Można i przykładem jest chociażby mod Autumn Rampart. Ale mimo wszystko wolałbym najpierw zobaczyć oryginalne miasto (czy to Rampart, czy Forge), stworzone przez NWC, a dopiero potem instalować jakiegoś moda "ulepszającego" wygląd.

AmiDaDeer PW
26 września 2012, 22:00
Różnica jest taka, że Rampart został wsadzony do gry, a Forge - nie. Nie wiemy, jak Niebiańska Kuźnia by wyglądała, gdyby faktycznie została ukończona i wprowadzona w AB. Owszem, zapewne miałaby bardzo wiele elementów wspólnych z tym, co otrzymaliśmy dotychczas - zapewne jednak w międzyczasie doszłoby do wielu przemian, poprawek graficznych, przemiany konceptów... Coś podobnego, jak teraz robi KomandoRR ze swoją ekipą. Z tą różnicą, że oni muszą wiele rzeczy robić od zera.

Osobiście dla mnie ten ekran miasta, który otrzymaliśmy w zaginionych plikach - jakkolwiek jest ładny i pasujący do H3, tak jednak wymagał obróbki graficznej. Całość była pusta, przez co nawet nie ponura - lecz kompletnie nijaka.

Jeśli jednak chcesz zobaczyć ekran miasta Forge w akcji, to proponuję się zapoznać z grywalnym Forge stworzonym przez Ukraińców. Co prawda to tylko ciekawostka, ale zawsze. :P

Bezimienny111 PW
26 września 2012, 22:40
Mam pewne zdanie na temat screena zamieszczonego przez Hobbita. Stare zdjęcie, pokazuje jak miała wyglądać kuźnia według NWC, ale musimy wziąć pod uwagę ograniczenia mocy obliczeniowej komputerów podczas wydawania AB. Teraz PC'ty są mocniejsze i można sobie pozwolić na lepsze jakościowo grafiki ;)

TopFunny525 PW
26 września 2012, 22:57
To prawda, ale dalej bym wolał, aby zrobili Forge ze starymi budynkami (które de Facto udostępniono do ściągnięcia).

Co prawda, nowe budynki są o wiele lepszej jakości, jednak jeśli mają zamiar robić wszystkie budynki od nowa, to długo sobie poczekamy :)...

Tarnoob PW
8 grudnia 2012, 22:45
Może w ramach podsumowania: to ile ostatecznie było prób wskrzeszenia Forge? Te, które pamiętam (od 2007 roku) to:
– grupa Zielevitza – upadło
– grupa ukraińska – wyszła średnio grywalna ciekawostka
– grupa Don Komandorra – od zera w 3D, jeszcze nie wyszło
– HotA Team – to to samo co grupa Komnadorra czy co innego?
– grupa Fishkebaba – upadła
Były jeszcze jakieś inne i jak te wymienione mają się do siebie?

witchking PW
8 grudnia 2012, 23:01
No dobra to podsumujmy co mamy

-dobrą muze do forge
-ekran miasta
-Kilka fajnych jednostek:


https://dl.dropbox.com/u/84715405/BP/NagaWalk.gif


A na 7 poziom proponuje:


Dark Dragon PW
8 grudnia 2012, 23:26
Z tym jednorożcem na lufie wygląda to komicznie...

AmiDaDeer PW
8 grudnia 2012, 23:28
Tarnoob:
HotA Team - to to samo co grupa Komnadorra czy co innego?
Grupa KomandoRRa weszła w skład HotA Crew i teraz zajmują się m.in. razem nad właśnie Forge.

Tarnoob:
Były jeszcze jakieś inne i jak te wymienione mają się do siebie?
Była jeszcze grupa Corwina (tego samego co od egipskiego Bastionu), ale projekt jak szybko się rozpoczął, tak się skończył bez rozgłosu. Wymienione zaś raczej były niezależne od siebie - może poza grupą fishkebaba, która zdawała się wykorzystywać prace od Zielevitza czy Alex-andra.

Na chwilę obecną chyba jedynym zespołem zajmującym się Forge jest HotA Crew - z tą różnicą, że oni to Forge starają się "podrasować", więc trudno je nazwać w stu procentach oryginalną Kuźnią.

witchking PW
8 grudnia 2012, 23:34
A robot zombi nie wygląda komicznie?;p Albo naga czołg? Moim zdaniem czołg z jednorożcem pasuje do pozostałych jednostek. Zresztą ma ktoś lepszy pomysł?

Wśród zalet czołgu jest na przykład stosunkowa łatwość wykonania. Zrobienie modelu 3d nie było by bardzo trudne a i animacja zdaje się stosunkowo łatwa

AmiDaDeer PW
8 grudnia 2012, 23:39
Jest już jeden czołg. Po co drugi? :P

Chad PW
11 grudnia 2012, 21:53
Hmm Hobbit z takim podejściem to by żadna armia nie miała szans w tych czasach... ;)

AmiDaDeer PW
26 grudnia 2012, 16:49
Animacja minotaurów zrobiona "ot tak" przez StasPV:





Nie jest to oficjalne przedstawienie minotaurów w "hotowskim" Forge, ale możliwe, że będzie służyć za podstawę do stworzenia nowych modeli.

AmiDaDeer PW
31 grudnia 2012, 11:50
Defy powyższych minotaurów. Wpisujemy na dole po prawej kod z okienka, wciskamy далее, a potem скачать.
strona: 1 - 2 - 3 ... 23 - 24 - 25 ... 29 - 30 - 31
temat: [ważne] The Forge - temat ogólny

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel