Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Podziemna Tawernatemat: Wszelkie prace konkursowe
komnata: Podziemna Tawerna
strona: 1 - 2

Matheo PW
10 października 2012, 15:38
Mamy aktualnie konkurs, na fabułę nowego DLC. Jednak niedługo ten konkurs się kończy i wtedy temat byłby zamknięty. Dlatego jest to temat, dla wszelkich konkursów o tematyce fantasy, jakie się pojawią.

Ktoś brał udział w tym konkursie, na fabułę nowego DLC? Co w ogóle myślicie o tym konkursie? Ja właśnie wysłałem pracę, czekam do 29 ;), może komp będzie mój heh.

Mosqua PW
10 października 2012, 16:04
Ja wzięłam udział. Co myślę? Skoro sami nie umieją znaleźć pisarza, który zrobiłby im dobry scenariusz, to niechaj szukają wśród fanów.

Moja praca najpewniej zostanie odrzucona, ponieważ rdzeniem fabuły jest kryzys społeczno-gospodarczo-ideologiczny a nie poszukiwania "lewego buta snajpąga" w telenowelowym sosie słodko-kwaśnym.

Kradziej PW
10 października 2012, 16:46
Ja powoli kończę prace, co do konkursu to myślę że to fajny pomysł przynajmniej miałem jakieś zajęcie.

Belegor PW
10 października 2012, 18:14
Ja wysłałem pracę niemal tydzień temu. Wziąłem w nim udział z tych samych powodów do "Dnia Narodzin Smoków"- żeby się sprawdzić. Nie liczę na dużo, mam jedynie nadzieję, że dzięki temu dowiem się co lubią i wtedy napiszę fanfick.

Matheo PW
10 października 2012, 22:07
Mi na kompie też jakoś bardzo nie zależy. Fajnie byłoby go wygrać, ale jakby nie było nagrody, to też wziąłbym udział. Chciałbym tylko, żeby moja praca została w jakikolwiek sposób pochwalona.

"FanFick" No właśnie... Też mam chęć napisać.

Jak się konkurs zakończy, a moja praca nic nie zwojuje, to wrzucę ją tu, ciekaw jestem co Wy na to powiecie ;)

Kradziej PW
15 października 2012, 17:40
Jako że konkurs się zakończył wrzucam moją pracę jestem ciekawy co o niej myślicie. Mam nadzieję że inni uczestnicy konkursu też się pochwalą swoimi dziełami.



Kiedy Kiryl odzyskał wadzę nad swoim życiem postanowił, że odrzuci propozycje Kha-Beletha, by zostać jego prawą ręką i odszedł wraz z Xaną.
Władca demonów potrzebował nowego sojusznika. Wysłał Nebirosa, demona, który wygrał turniej urządzony przez Kha-Beletha.
Nebiros znalazł Raelaga - elfa, który pragnął zemsty na elfach z Irollan. Kha-Beleth dał mu propozycję, by ten został demonem, a w zamian pomoże mu zemścić się na elfach.
Raelag zgodził się i przyjął imię "Agrael". Młody demon musiał się jeszcze wiele nauczyć, dlatego Władca wysłał Nebirosa na jeszcze jedną misję. Razem z grupą demonów miał spalić Brygiggę czyli święte dzrewo elfów. Podczas tej misji zginęły setki elfów w tym sam król Arniel. Nebiros został mianowany przez Kha-Beletha dowódcą wojsk Sheogu.
Władzę po Anielu przejął jego syn Vaniel. O śmierć ojca oskarżył Tuidhane i jej pobratymców, którzy wcześniej sprzeciwili się władzy Arniela. Nowy władca postawił im ultimatum: albo odejdą albo zginą. Część elfów odeszła, a część została z Tuidhaną co przypłacili życiem. Vaniel wyplenił wszystkie Mroczne elfy, które nie odeszły.
Córka Tuidhany pągrążona w żałobie odbiła ciało swojej matki, a następnie razem z klanem osiedliła się pod wyspą "Dalekiego wiatru", podpisała pakt z ludźmi, który został złamany przez Rutgera kiedy został o to poproszony przez Sinitara. Wezwał on na pomoc elfy, które wyruszyły na wyspę.
Eruina pokonała Sinitara, który był pewien że ludzie i elfy z Irollan pomogą mu. Kiedy czarnoksiężnik został pokonany Eruina zemściła się na Rutgerze oraz odparła flotę elfów prowadzoną przez Talanara zabójcę
jej matki.


Matheo PW
15 października 2012, 17:49
Konkurs się nie zakończył, minął termin nadsyłania prac. Konkurs się dopiero zaczyna ;)

Mam pytanie na początek. Wysłałeś na konkurs dokładnie taką pracę, jaką wstawiłeś na forum?
Opieranie się o hronologię Ashanu, to dobry pomysł. Jednak ta praca jest chyba zbyt problematyczna dla Ubisoftu. Piszesz o Elfach a ich nie ma w grze, ani jednych, ani drugich. Gdyby to ode mnie zależało. To zrobił bym dodatek, właśnie o rozłamie wśród Elfów, bo to bardzo ciekawa historia. Ale co na to Ubisoft...?

Mosqua PW
15 października 2012, 17:53
Matheo - nikt nie obiecywał, że zwycięska praca zostanie zrealizowana :P

superzgred PW
15 października 2012, 18:55
Ja natomiast nie nawiązywałem zbytnio do głównej fabuły podstawki. Umieściłem czas akcji na 5 lat później, a głównym wątkiem fabularnym jest odkrycie nowego kontynentu wraz z nowym (starym) zamkiem - Cytadelą. Moja cytadela składa się jednak w całości z hybryd zwierząt i ludzi, a czempionem jest Behemot. Plus opisanie bohaterów i ich prywatnych celów. W sumie 7 stron wraz ze stroną tytułową.

Kradziej PW
15 października 2012, 19:12
Moja pierwsza wersja też opisywała historię nie związaną z uniwersum, i też miała cytadelę. Jak skończyłem pisać fabułę to postanowiłem napisać nową historię powiązaną z uniwersum.
Ja z opisem artefaktów bohaterów itp. to mam 8 i pół strony.

Matheo PW
15 października 2012, 23:08
Ja miałem około 6 stron, ale edytowałem tak, żeby tekst zajmował jak najmniej miejsca.

Wiem że nigdzie nie jest napisane, że zwycięska praca stanie się dodatkiem. Dlatego ciężko ocenić kryteria, jakimi będą się kierować osoby, które to sprawdzają. Ale jest napisane: "wraz z firmą Ubiosoft". Dlaczego Ubi miało by nie skorzystać z gotowego, dobrego pomysłu na DLC. Jeśli wiadomo, że będą kolejne DLC.

Acid Dragon PW
16 października 2012, 02:14
Powiem to jeszcze raz, żeby było jasne:
Konkurs, o którym mówicie został wymyślony, zorganizowany i przeprowadzony przez serwis gram.pl, NIE przez Ubisoft.

Ubisoft ufundował nagrodę, natomiast nie organizował konkursu, nie będzie czytał tych prac i już na pewno nie zamierza niczego wprowadzać do gry.

Alamar PW
16 października 2012, 09:29
Akurat prace może jak najbardziej czytać, bo już w przeszłości pracownicy UbiPL oceniali prace nadesłane na podobne konkursy zorganizowane przez te portale.

Acid Dragon PW
16 października 2012, 10:44
Nawet jeżeli, to wciąż Ubisoft Polska, a więc marketingowcy i PR-owce, a nie designerzy Heroes 6.

Matheo PW
16 października 2012, 16:49
Ubisoft Polska, może dostawać wytyczne od designe'rów heroes 6, a gram.pl od Ubioft Polska. Naprawdę nie widzę powodu, dla którego naprawdę dobra praca, nie miałby być zrealizowana przez Ubisoft. Ludzie z Ubi to lenie i minimaliści. Jeśli praca będzie im na rękę, to na pewno się nią zainteresują. Może być też tak, że konkurs na gram.pl wygra jedna praca, a Ubioft skorzysta z jakiejś innej, przy tworzeniu nowego DLC. Jakby Ubi nie miało w tym interesu, to takiej nagrody by nie było.

Acid Dragon PW
16 października 2012, 17:15
Cytat:
Naprawdę nie widzę powodu, dla którego naprawdę dobra praca, nie miałby być zrealizowana przez Ubisoft.

To Ci je wymienię:

a) Nie fani tworzą grę, a twórcy. To twórcy mają swoją wizję, a my ją możemy grzecznie zaakceptować lub nie.

b) Twórcy nie potrzebują pomocy fanów w wymyślaniu historyjek i koncepcji. Gdyby mogli, to w grze mielibyśmy już dawno 12 frakcji i generator zamków. Sprawa sprowadza się do pieniędzy i do tego co da się zrealizować, a nie co jest świetnym pomysłem.

c) Dwie, czy trzy kartki zapisane A4 to nic. Naprawdę. Gdyby Ubisoftowi zależało na takich pracach, to miałby ich pod dostatkiem i to pisanych przez profesjonalnych pisarzy fantasy, a nie przez nastoletnich fanów.

d) Budżet gry został już opracowany na długo przed wszystkimi konkursami i nie ma w nim miejsca na dodatek, którego koncepcja może dopiero się zrodzi.

e) Drugie nowe miasto do H6 stoi pod dużym znakiem zapytania, a jeśli dojdzie do jego realizacji, to na pewno nie wg pomysłu jakiegoś fana.

f) Fabuła obecnej Sagi Pustki, do której zaliczają się m.in. H6, Raiders i Duel of Champions została napisana już dawno temu i nie ma w niej miejsca na jakieś miasto, które nie brałoby udziału w tych wydarzeniach

Cytat:
Jakby Ubi nie miało w tym interesu, to takiej nagrody by nie było.

Interes jest - nazywa się on promocja gry i marketing.
Nie ma nic wspólnego z fan-fiction.

Matheo PW
16 października 2012, 17:37
Jaki jest koszt zrobienia DLC? Przecież generator map już mają. Dodanie bohatera, artefaktu, ewentualnie nowej jednostki, to pryszcz. Mogą przemodelować to co, już mają. Nikt nic nie mówił o dodawaniu nowego miasta, ani o dopisywaniu czegoś do fabuły. Ja zrobiłem pracę na podstawię kompendium Ashanu, a dodawanie nowego miasta, nawet nie przyszło mi do głowy.

Acid Dragon PW
16 października 2012, 18:31
Po pierwsze - w konkursie jest mowa o dodatku, a nie o DLC.

Po drugie - nawet koszt zrobienia DLC jest dość spory. Oczywiście nie tak, jak koszt zrobienia nowego dodatku z nowym miastem, ale jednak stworzenie tych 3 map jest dalekie od "pryszcza" i trwa kilka miesięcy wymagając sztabu ludzi do pracy.
Ludzi, którym trzeba zapłacić. Zaś dodanie choć jednego nowego modelu, czy jednostki to w dzisiejszych czasach kosmiczne koszty. Czy sądzisz, że gdyby zrobienie jednej jednostki więcej nie byłoby problemem, to w H6 dostalibyśmy przekolorowania w postaci żywiołaków wody i światła?

Kradziej PW
16 października 2012, 21:13
Nie żebym chciał kogoś poprawiać, ale to chyba miało być miejsce na prace konkursowe, a nie na rozmowy o warunkach wydania dodatku czy DLC przez Ubisoft.

Matheo PW
16 października 2012, 23:06
Rozmowa o samych konkursach i wszystkim co z nimi związane, jak najbardziej jest w temacie ;)

Smoku masz dużo racji, ale i tak uważam, że są duże szanse na to, że Ubisoft wykorzysta jakieś ciekawe pomysły fanów. Mówisz o kosztach i o tym, że gdyby Ubi chciało, to miało by masę prac od zawodowców, profesjonalistów, ale im musieli by zapłacić. Dzięki konkursowi, mają masę pomysłów za darmo i to pomysłów ludzi, którzy kupują tą grę, więc na dodatek dowiedzą się czego oczekują fani, co ich satysfakcjonuje. Wystarczy, że wyciągną wnioski z nadesłanych prac, a już będzie dobrze.

Dlaczego dostawaliśmy i dostajemy przekolorowanki? Bo Ubi przeliczyło się z terminami. Nie sądzili, że stworzenie tej gry będzie tak skomplikowane. Wypuścili na rynek w połowie gotowy produkt, a później pod naporem krytyki ratowali się DLC, które miało udobruchać fanów. Teraz sytuacja jest w miarę opanowana, zapewne nowi twórcy H6 zdążyli się już połapać w kodzie gry, więc robienie czegokolwiek zapewne jest prostsze. Do dodatku o Elfach daleko, zakładami, że co najmniej jedno DLC się jeszcze pojawi, czemu by nie DLC wymyślone przez fana, jeżeli będzie naprawdę dobre.
strona: 1 - 2
temat: Wszelkie prace konkursowe

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel