Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: WoG -pojedyncze scenariusze
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Kathrin PW
16 stycznia 2005, 19:51
Bardzo proszę wyślij mi , oczywiście wersję utrudnioną przez Ciebie:)
Mam pytanie WoGowe, grałam ostatnio w ściagniety pojedynczy scenariusz Pirates 1.1. Aby zlikwidowac straznika misji potrzebne są 4 kule - sztormów, żywiołu ziemi, ognia i firmamentów. Nigdzie ich nie ma - oczysciłam mapę, wykonałam też dostępne questy (nie moge tylko jednego, bo nigdzie nie ma "produkowalni" niebieskich smoków). Może grałeś tę mapkę i coś mógłbyś doradzić?


Haregar PW
16 stycznia 2005, 20:54
Jak dobrze pójdzie to spróbuję zrobić utrudnioną kampanię "Igranie z ogniem" .
Co do new pirates to spróbuję to jakoś sprawdzić, a jak coś to wyedytuję posta ;)
Edit: Mapki nie przejdę, mnóstwo błędów ERM co kolejkę....

Kathrin PW
16 stycznia 2005, 21:27
Właśnie, mnie też często pojawiają się te błędy ERM. Staram się je ignorować, przeklikując enterem i jak dotąd mapki przechodzę. Jednak jest to irytujące.
Co to właściwie jest ten ERM i skąd te błędy? A raczej jak je eliminować?

Haregar PW
18 stycznia 2005, 15:28
Mnie nie pytaj, ja sie kompletnie nie znam na ERM. Spróbuję kiedyś zobaczyć to na innych wersjach woga, może uaktualnione skrypty przeszkadzają? Kto wie ... (może Acid :P ) .

Acid Dragon PW
18 stycznia 2005, 16:23
ERM to język skryptów WoGa. Jak już kiedyś wspominałem, składnia tego języka była ostatnio zmieniana z wersji na wersję. Są więc polecenia i całe skrypty ERM, które w mapach tworzonych pod wersję 3.56 były poprawne, ale teraz, pod 3.58 już nie i to właśnie powoduje błędy. Niestety raczej nic nie można zrobić, by ich uniknąć. Należy tylko obowiązkowo pamiętać, że z reguły NIE należy WoGifikowac map, które mają wewnętrzne skrypty ERM. Jeżeli błędy staną się bardzo irytujące, to pozostaje po prostu wybierać do gry te mapki, które nie mają żadnych wewnętrznych skryptów (a można to sprawdzić w edytorze, we właściwościach mapki, w sekcji 'timed events').

PS. Oczywiście błędy w skryptach ERM mogą się także zdarzać w teoretycznie poprawnej składni ERM - być może po prostu autor popełnił błąd we własnym skrypcie ;)

Kathrin PW
20 stycznia 2005, 14:14
I wszystko jasne:) Już nie będę więcej pytać o ERM - obiecuję.
Przy okazji tego tematu chciałam zareklamować scenariusz zatytułowany Might vs. Magic; jest to prawdziwy smakołyk , mniam, mniam:)) Nie mam się tu co prawda czym pochwalić, gdyż finałową bitwę powtarzałam ok 30 razy, ale warto było.
Dawno nie czułam takiej adrenalinki grając w H.

Haregar PW
20 stycznia 2005, 15:29
Kiedyś w to grałem, ale nie pamiętam czy ją przeszedłem. Kathrin, narobiłaś mi smaka, mniam :P
strona: 1 - 2
temat: WoG -pojedyncze scenariusze

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel