Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 104 - 105 - 106 ... 162 - 163 - 164

J. M. Sower PW
6 października 2012, 20:26
Zdążyłem przed chwilą zrobić użytek z twojego pierwszego obrazu, a odbicie mogę zrobić.

Edit: prześlij zdjęcie w pełnym rozmiarze czyli 800x374, a dorobię odbicie.

Dark Dragon PW
6 października 2012, 20:38
Most Hobbita prezentuje się najlepiej. Świetne połączenie drewnianych elementów oraz tych kamiennych, zapuszczonych. Doskonale komponuje się z resztą miasta. Ulepszenie już gorsze, pochodnie są kiepskiej jakości. Woda... to wiadomo, w pozostałych wersjach wygląda idealnie ;)

AmiDaDeer PW
6 października 2012, 20:39
Ok, czyli most w porządku, tylko wywalić pochodnie i bardziej pokombinować z wodą...

Zobaczę co da się zrobić.

Irhak PW
6 października 2012, 20:42
Well... a nie dałoby się jakoś wykorzystać ten most trolli co już istnieje w grze? Jakoś tak bardziej stylem pasuje do reszty :P

J. M. Sower PW
6 października 2012, 21:01
Hobbicie, zmień może kolor drewna, z żółtego na bardziej pomarańczowy, bo wydaje mi się, że most odstaje kolorystycznie od reszty miasta i może wypróbuj też wersję z użyciem mojej wody.

Fandor PW
6 października 2012, 21:09
Mi wydawał się najlepszy pierwszy most Wichkinga, i to ulepszenia dodać właśnie takie pochodnie, i troche roślinek, to wtedy będzie najlepszy efekt moim skromnym zdaniem, bo jak teraz widze to każdy tworzy coś na własną ręke.

AmiDaDeer PW
6 października 2012, 21:12
Irhak:
Well... a nie dałoby się jakoś wykorzystać ten most trolli co już istnieje w grze?
Dobrze, jak mi dasz model albo grafikę w odpowiedniej rozdzielczości. :P

J. M. Sower:
zmień może kolor drewna, z żółtego na bardziej pomarańczowy, bo wydaje mi się, że most odstaje kolorystycznie od reszty miasta i może wypróbuj też wersję z użyciem mojej wody.
Takoż spróbuję. Dzięki.

fandor510:
jak teraz widze to każdy tworzy coś na własną ręke.
Sam most tworzą dwie osoby ze mną i autorem jednostki włącznie. ;P

Bluearga PW
7 października 2012, 10:34
Tak w ogóle to dlaczego most? W ogóle co most ma wspólnego z trollami? Wiem, że w H3 autentycznie mają one most jako siedlisko(tylko na mapie), ale nie rozumiem kto wpadł na taki dziwny pomysł xD

Ktoś tu pisał wcześniej - chata Shreka byłaby idealna :P

Ale skoro już o mostach mowa, to ten Hobbitowy kucykowy najbardziej mi się podoba. Chociaż faktycznie te pochodnie i ten ogień są jakieś nie teges.

Fandor PW
7 października 2012, 10:38
Ja też nie wiem skąd to się wzieło wiem że jednak to tradycja już od pierwszej części więc nie ma się o co sprzeczać, chociaż bez podmiany jeszcze kilku jednostek sam troll nie pasuje mi do cytadeli.

witchking PW
7 października 2012, 11:10
Tu duża wersja mostu:
http://c.wrzuta.pl/wi7212/353286310001a86b507145aa/most6

Co do tego czemu most to trudno powiedzieć. Próbowałem kiedyś znaleźć podstawy owej myśli. Jest kilka podań o mostowych trollach. To element folkloru z którego trolle weszły do fantastyki a obecnie większość o nim zapomniała. Ale np w wiedźminie trolle opiekują się mostami. W królewnie śnieżce i łowcy trolla spotykają przy moście itd.

Trolle w might and magic 7 spotykamy w tatalii więc jak najbardziej jest uzasadnione ich występowanie w cytadeli. Jeśli masz jakieś sugestie co do innych istot to dajesz.

A tworzenie na własną rękę moim zdaniem póki co wychodzi projektowi na dobre. Dzięki temu możemy wybrać lepszą wersje:)

Na koniec jeszcze dwa mosty
http://c.wrzuta.pl/wi231/f8206f840029fcba50714a92/most13
http://c.wrzuta.pl/wi10325/749ac41d00267eb750714a92/most14

J. M. Sower PW
8 października 2012, 17:03
To, iż Trolle mieszkają pod mostami wzieło się - z tego co wiem - z mitów i legend ludów skandynawskich, tak jak i smoki (raczej morskie), czy też krasnoludy i elfy itp.- przy dwóch ostatnich nie jestem akurat pewien.

Wzieło się to być może, z mroźnego surowego klimatu, w którym wiele czasu przychodzi przerzyć w nocnych ciemnościach. Gdy ktoś zaginął mroczne myśli nasuwały dziwne stwory, a nieraz ktoś pewnie podtrzymywał mity wychwalając się zabiciem trolla, z pazurem niedzwiedzia w ręku.

Chyba starczy oftopu ;). Jak ktoś chce dalej to drążyć to niech założy nowy temat.

Wracając do jednostek, to wydaje mi się, iż najnowsze dwa mosty Witchking'a świetnie by się prezentowały.

Mosqua PW
8 października 2012, 17:42
W mitologii skandynawskiej to trolli było wiele rodzajów i każdy miał inne upodobania mieszkaniowe. Połączenie trolla z tym, że mieszkają pod mostem, jest wynikiem wydruku "Bajek Norweskich" ("Norwegian Folktales") autorstwa Peter Christen Asbjørnsen oraz Jørgen Moe. W jej ramach jest "legenda o trzech kozach" ("Three Billy Goats Gruff") i występuje tam postać leniwego trolla - był tak leniwy, że nie chciało mu się budować domu i mieszkał pod mostem. Reszty legendy spoilerować nie będę. Dość ładnie się sprzedawało w krajach anglosaskich, kiedy była moda na szukanie "germańskości" Brytyjczyków. Jako, że oni głównie kierowali światem w XIX i początku XX wieku, to późniejszy autorzy załapali ten motyw jako motyw przewodni dot. trolli, a później przeszło na resztę świata.

Jeżeli chodzi o resztę wyliczanki to też nie bardzo. Smok to zjawisko globalne, a aktualny wizerunek krasnoludów i reszty ma niewiele wspólnego z oryginałem - jest wynikiem pisarstwa Tolkiena i złapania motywu przez innych kreatorów świata. Jednak to już ma lekko charakter czepialstwa z mojej strony.

A jednostka oraz most - bardzo dobre.

Cheshire PW
14 października 2012, 20:38
Najnowsza wersja mostu Hobbita najlepiej oddaje klimat cytadeli. Można ten most jeszcze trochę zazielenić dla efektu zarastania przez mchy.

witchking PW
29 października 2012, 20:40


Znalezione w sieci, może kogoś zainspiruje.

Warmonger PW
29 października 2012, 20:51
Mnie zainspirowało :O! A jednak można stworzyć ładne jednostki na podstawie starych!

AmiDaDeer PW
29 października 2012, 20:57
Jednostki - ładne, pytanie czy animowane dalej by wyglądały tak ładnie... jakkolwiek jeździec i zjawa zrobiły na mnie wrażenie.

witchking PW
2 listopada 2012, 16:36
Projekt siedliska dla ducha piasku


Sam duch:


Def ducha:
http://www.space-nation.eu/?d=3B1414BD1

Concept art Agara:


EDIT:
Animacja prawdopodobnie w przyszłości będzie poprawiona.

Lwie Serce PW
2 listopada 2012, 16:51
Tylko pogratulować Witchkingowi, bardzo ładne jednostki, zazdroszczę tym co się na tym znają.

Szalony ogr PW
2 listopada 2012, 17:03
Sam duch jest świetny. Ale z siedliskiem już gorzej. Jeśli będzie umieszczone na pustyni, to bardziej roztargniony gracz być może je przeoczy (ale sztuczna inteligencja nigdy! :P). Aby do tego nie doszło, proponowałbym zrobić wyższe wydmy.

The Doom PW
9 grudnia 2012, 14:55
Widzę wyrafinowane poczucie humoru -.- ... Dlaczego przesada, mi tam bardzo się podoba. Proszę, uzasadnij nieco swoje zdanie. Może też byłbyś tak miły i, skoro już się nimi chwalisz, zaprezentował te swoje 'grafy'.
strona: 1 - 2 - 3 ... 104 - 105 - 106 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel