Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 103 - 104 - 105 ... 162 - 163 - 164

witchking PW
6 października 2012, 12:39
Przesuwanie czegokolwiek to masa roboty i prawdopodobnie efekt nie był by najlepszy. Przy takich działaniach bardzo łatwo zaburzyć perspektywę. Oczywiście jeśli ktoś się tego podejmie to chętnie zobaczę efekty. Moim zdaniem lepiej coś wkleić w miejsce siedliska gorgon. Zresztą rozwiązanie Hobbita też nie jest złe.

Cheshire PW
6 października 2012, 12:50
Najlepiej niczego nie przesuwać, tylko wstawić most Hobbita w miejsce siedliska gorgon, dodać jakąś rzeczkę, a sam most bardziej uwidocznić.

No i trzeba coś zrobić z oryginalnymi trollami, bo nie mogą być dwie jednostki o tej samej nazwie.

Fandor PW
6 października 2012, 12:52
Może podmienić na gorgony? Fakt że podmieniane są w zamku nie znaczy że nie mogą być w grze.

Cheshire PW
6 października 2012, 12:59
Dobry pomysł, nie stracimy wtedy gorgon. Najlepiej zrobić tak, żeby podmienić na mapie siedlisko gorgon z siedliskiem trolli w którym będą rekrutowane nowe trolle. Należy też podmienić specjalizacje bohaterów Cytadeli, którzy mają bonusy dla gorgon, na bonusy dla trolli.

witchking PW
6 października 2012, 13:05
A ktoś umie i chce to zrobić? Mogę spróbować zrobić siedlisko. Na tym etapie wrzuciło by się tam zwykłe trolle a jak bym zrobił defa rzucającego trolla to by się podmieniło.

Fandor PW
6 października 2012, 13:12
Ja tylko powiem że najlepiej dać ulepszone Gorgony żeby lepiej wyglądały w grze, i może wzmocnić je na 6 poziom (skoro stają się żadsze i mogą uśmiercić kilka jednostek oddechem to powinny byc silniejsze).

witchking PW
6 października 2012, 13:51


No dobra nie jest najlepszy ale może ktoś będzie miał pomysł co poprawić;p I jak to z kątem się ma.

A tak to wygląda na ekranie miasta obok mostu Hobbita:

Cheshire PW
6 października 2012, 14:32
Przesuń go trochę w lewo i będzie dobrze, a most Hobbita może zwiększać przyrost :P

witchking PW
6 października 2012, 14:39
Poprawiłem trochę kontrast i przesunąłem:


Jeśli ktoś chce się pobawić to mogę udostępnić pliki blendera albo rendery.

Shin0bi PW
6 października 2012, 15:22
Proponuję w wersji ulepszonej dodać za mostem jakiś wysoki totem czy coś w tym rodzaju, bo trochę razi ta pusta przestrzeń z tyłu :)

AmiDaDeer PW
6 października 2012, 16:11
Taka kamienna struktura jak dla mnie niezbyt pasuje do "sklejkowej" Cytadeli. Tu więcej jest drewniano-organicznego życia, kamienne struktury nie stanowią "twórczości użytkowej". Most jak dla mnie powinien być bardziej zrujnowany. Poza tym - w miejscu siedliska Gorgon brakuje wody, więc wygląda to nieco bezsensownie.

Jakkolwiek sam model wygląda nieźle, tak po prostu nie jest tutaj dobrym rozwiązaniem. Spróbuję sam coś jeszcze pokombinować.

witchking PW
6 października 2012, 16:15
Pokombinowałem jeszcze trochę:


Z wodą też coś próbowałem zrobić ale odtworzyć efekt tak dokładnie jak to uzyskano w mieście jest bardzo ciężko.

AmiDaDeer PW
6 października 2012, 16:27
Wolałem wcześniejszą wersję.

witchking PW
6 października 2012, 16:50
Co do mostu może masz racje sam już nie wiem. Tymczasem dodałem wodę. Jakieś sugestie co do niej?


Trzeba by ją chyba trochę obsadzić krzakami

J. M. Sower PW
6 października 2012, 17:45
Zrobiłem coś takiego. Wystarczy przy obrazie budynku dodać na wodzie lekie odbicie mostu i gotowe.

Dla wyjaśnienia, to jestem fishkebab.

HobbitHobbitRadzę się zgłosić do Acid Dragona w celu wyjaśnienia istnienia drugiego konta - w tym momencie bowiem jest to naruszenie Konstytucji. :P

witchking PW
6 października 2012, 18:08
Jestem pod wrażeniem. Jak to zrobiłeś?:)

AmiDaDeer PW
6 października 2012, 18:50
A mnie się udało zrobić dwie wersje - zwykłą i ulepszoną:





Faktycznie tamto miejsce wydaje się być lepsze.

TopFunny525 PW
6 października 2012, 19:22
Według mnie, to po zrobieniu animacji tego siedliska co pokazał Hobbit (chodzi głównie o płomienie, a efektów płomieni jest sporo w Heroes III :)), to może być, ewentualnie jeśli nie przypadnie ci do gustu to Sowera aka Fishkebaba.

Bo siedlisko które pokazałeś jest jednak mało widoczne i według mnie idealnie się nadaje siedlisko podane przez Hobbita, gdy się już zrobi, to trzeba będzie zrobić kontury i ewentualnie podmienić siedlisko gorgon. Jednak nie wiem, czy będzie potrzeba zmian w pliku .exe...

Niemniej jednak pozdrawiam i życzę sukcesów w robieniu tej jednostki (i siedliska) :).

J. M. Sower PW
6 października 2012, 20:08
Uzyskałem ten efekt bardzo łatwo, lecz nie każdy może to zrobić. Korzystam z Photoshop'a i tam jest takie narzędzie jak "stępel" - pozwala na łatwe "malowanie" obrazami. Przepraszam, a'e bardziej tego nie opiszę, gdyż mi się nie chce :p.

witchking PW
6 października 2012, 20:16
Ok dzięki;) To mi starczy:)



Jeszcze bez odbicia. Najpierw chce ustawić dobrze most.

A co do Twojego dzieła Hobbit to nawet nawet. Woda tylko wygląda nie najlepiej i te pochodnie.
strona: 1 - 2 - 3 ... 103 - 104 - 105 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel