Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/mod] Heroines
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13

zbigniew PW
2 października 2012, 22:08
Jasne. Jak macie jakieś pomysły i szkice to walcie śmiało. Może ktoś ma pomysł na jakąś specjalną jednostkę którą można by wstawić do określonego zamku. Wkońcu mamy VCMI i jednostki już można robic do woli. Wszelka inicjatywa forumowiczów mile widziana.

Fandor PW
2 października 2012, 22:16
Tak nei galopuj bo zaraz zaspamimy Ci skrzynkę pomysłami i będziesz je realizował do końca życia i wszystkich nie zrobisz ;).
Cóż ja tam bym poszedł na twoim miejscu na całość i zrobił wszystkie jednostki męskie/zwierzęce w formie kobiecej a żeńskie w formie męskiej, tak dla psikusu, jednak wiem że ciężko jest zrobić jedną animacje a co dopiero tyle więc to co najwyżej jak zbierzesz większą ekipę.
PS: Nie wiem jak to jest ale twoje animacje są świetne, ale juz nie w Heroes 3. Biorąc pod uwagę to jak wyglądają jednostki przystanii myślę że dałoby się je jakoś lepiej przerobić poniewaz nie pokazują całego potencjału zawartego w animacji przed zmianą w defa.

Irhak PW
2 października 2012, 22:26
Hmm... skoro Rampart to... może kolorystyka jaka jesienno-zielona? I jeszcze ta peleryna taka prześwitująca jakby z porannej rosy i pajęczyny tkana? I poruszanie się na mgle? I czy mógłbyś przygotować ją też do strzelania i rzucania zaklęć? (Tak, mam już plany względem niej :P)

A niekoniecznie 'ta dobra' musi być grzeczna i łagodna ;)

Fandor PW
2 października 2012, 22:28
Irhak, już moda szykuje na nierozpoczęte jednostki, ciekawie się zapowiada, biorąc pod uwagę różdżkę wystarczy zrobić małą zmianę animacji i wprowadzić kulkę która leci w przeciwnika, ale to dopiero jak model będzie.
Irhak, może zradzisz na PW co planujesz?

Lyokoheros PW
2 października 2012, 22:40
Moim zdaniem to jak skąpo jest odziana w większym stopniu pokazuje delikatność i swego rodzaju "niewinności", więc dobrze pasuje na "tą dobrą". A te smocze motywy to w sumie jedynie przy butach, te "pazury" na piersiach i różdżka... ale już w tej wersji trzeba ich szukać by skojarzyć - na pierwszy rzut oka skojarzeń ze smokiem nie ma... ale jak będzie przemiana w smoka i w ogóle... To będzie dobrze.
A pomysł Irhaka moim zdaniem świetny, kolorystykę dałbym jednak zielono-złotą.

Bluearga PW
3 października 2012, 16:29
Dobra, to ja pokaże swój pomysł :P

http://images.wikia.com/leagueoflegends/images/9/9c/Shyvana_BoneclawSkin.jpg

To w sprawie Behemoth-predatorki :P Nie rysowałam jej, ponieważ to dzieło sztuki olśniło by was taką głębią(15D), że wasze monitory pękły by pod wpływem ilości kolorów.(a tak serio - nie umiem rysować)

To jest akurat półsmoczyca, ale chodzi mi o jej ubiór - ma na sobie futro(skóra behemota wraz z jego głową jako czapka) zaś jako broń są szpony(na obrazku czaszka smoka)

Myślę, że świetnie by pasowała, niby taka szamanka, ale i zarazem "Jaguarz" z H6.

A i jeszcze coś - co z lataniem? Upiorny Behemoth lata. Jak chcesz to rozwiązać? Bo póki co wygląda to mega lipnie(dlatego ja podmieniłam defa UB na gargulca, bo ma skrzydła :P)

zbigniew PW
3 października 2012, 17:26
Cytat:
A pomysł Irhaka moim zdaniem świetny, kolorystykę dałbym jednak zielono-złotą.

Z kolorystyką to czasami mam problem. Taki seraph miał być u mnie w kolorach fioletowo biało niebieskich a wyszedł mocno błękitny. Na razie planuję takie kolory zbliżone bardziej do Storm Queen. Ale przemyślę sugestie.

Cytat:
Dobra, to ja pokaże swój pomysł :P

No! I o to mi chodziło. Bardzo fajny pomysł. Oczywiście tu i ówdzie trzeba poprzerabiać. Ale ogólnie bardzo fajna koncepcja. Są spore szanse że ją wykorzystam. Co do poruszania się to pierwotnie miała to być teleportacja. Ale po obejrzeniu tego obrazka przyszły mi na myśl jakieś kościane skrzydła. Nie wiem tylko czy to nie bedzie za bardzo przekombinowane...

Co do starego wogowego behemotha to rzeczywiście jego przechodzenie przez ściany fatalnie wygląda. Porusza się trochę jak ślizgający się po scenie Michael Jackson.

Fandor PW
3 października 2012, 17:33
A to skoro już mój szkic nie potrzebny (chyba że mogę zrobić) to może zasugeruję sposób poruszania się. W tym tępie 90% jednostek będzie latać a 10% strzelać, więc ja bym został przy bieganiu. Mozna by zrobić kobietę kiedy stoi, następnie przemiana w Behemotha tylko nie takiego siłacza, a szybkiego i zgrabnego, który następnie zmienia się z powrotem w kobietę która atakuję.

zbigniew PW
3 października 2012, 17:36
Zapodawaj. Może Twój szkic będzie lepszy pod względem koncepcyjnym? Może bardziej rozbudzi moją wyobraźnię...

Fandor PW
3 października 2012, 17:37
Dobrze, tylko najpierw muszę go zrobić (tak jak powiedziałem nie jestem zbyt uzdolniony, może troche jestem tylko że trochę trwa stworzenie czegoś).

Agon PW
7 października 2012, 11:28
Na razie ten mod wygląda dziwnie ze względu na to, że jednostki mają inny styl graficzny niż otoczenie. Będziecie musieli zmienić dużo więcej, żeby miało to sens.

zbigniew PW
9 grudnia 2012, 21:58
Tworzenie kolejnej jednostki się przedłuża. Bo po pierwsze: tak jak mówiłem wcześniej musiałem wyjechać i na wyjeździe mam trochę mniej czasu. Po drugie Szlifuje inne skille związane z grafiką 3d, które w heroesach III bynajmniej nie będą nigdy potrzebne (np. realistyczny shader Vray- sss2). Owocem tego szlifu jest postać piekielnej baronówny (właściwie to jest to Lucy sister- ale to osobna historia) w dużo lepszej jakości i rozdzielczości. Zachęcam do oglądania na mojej stronie gdyż wydaje mi się że wygląda już dosyć profesjonalnie i realistycznie:

tutaj można ją zobaczyć.

Co do dalszych postaci to jedna wciąż jest robiona. Niedługo też wrócę do Polski i mam nadzieję że wezmę się ponownie pełną parą. Póki co, Miłego oglądania.

AmiDaDeer PW
9 grudnia 2012, 23:44
Jeżeli już jest swoisty offtop...

Oświetlenie i tekstury są tak profesjonalne i realistyczne, że wraz z - nie łudźmy się - wyjątkowo nierealistycznym modelem na tyle się gryzą, że całość mnie po prostu razi. Jeśli jedna część modelu nadawałaby się do kreskówek czy czegoś na zasadzie amerime, do reszta rodem z najnowszy gier fantasy po prostu do tego nie pasuje, nawet jeśli obie te części są świetnie wykonane. Radzę Ci na przyszłość trzymać się jednego stylu na jedną pracę.

zbigniew PW
10 grudnia 2012, 17:57
Ale czyż właśnie nie na tym powinno polegać 3D? Że przedstawiamy pewne nierealistyczne rzeczy wzięte z kosmosu w możliwie jak najbardziej realny sposób? W kinie już niejednokrotnie udowodniono że warto takie rzeczy robić. Ja tam lubię sobie oglądać na ekranie smoki, kosmitów i dziwne stwory których nigdy nie było a na ekranie one nagle ożywają. Co do stylu to nie zmienił się on w sposób znaczący. Bardziej zmieniły się narzędzia którymi tworzę.

witchking PW
10 grudnia 2012, 19:25
Moim zdaniem jesteś najlepszym grafikiem 3d na kwasówce, ale... no właśnie... hmm... Choć jestem zachwycony szczegółowością Twoich modeli to mam wrażenie, że nie pasują do homm. Owszem możesz powiedzieć, że to Twój styl ale tworząc coś pod coś musisz się dostosować i to właśnie jest sztuka. Moim zdaniem problem leży w proporcjach. W homm nie są one do końca realistyczne. Głowy są większe niż by to wynikało z proporcji ludzkiego ciała.

Może to trochę wyrwane z kontekstu ale jak patrze na te modele to tak mi właśnie przychodzi do głowy.

Xelacient PW
10 grudnia 2012, 20:24
Generalnie nie lubię renderów z grafiki 3D, zawsze wydają mi się jakieś takie "puste i niewyraźne", ale muszę przyznać, że "LucySiS II" wygląda wyjątkowo dobrze.
I to pomimo tego, że nie te macki na głowie jakoś mi nie podchodzą.
Ale to chyba po prostu twój styl.
Jak to określiłeś "Przedstawić totalnie nierealistyczne rzeczy w jak najbardziej wiarygodny sposób", może mam słabą wyobraźnię, ale jestem w stanie ogarnąć tylko twoje szkice, bo już choćby te twoje prace 2D to wyglądają jakby... były robione na kwasie. ;P

Czy to pasuje do HoMM3? Myślę, że to po prostu kwestia doboru palety barw i wyskalowania modelu. A jeśli chodzi o konwencję, to ja jestem wyjątkowo tolerancyjny.

zbigniew PW
10 grudnia 2012, 22:58
witchking:

Miło mi to słyszeć. :). Co do proporcji kiedyś od kogoś usłyszałem że głowy moich charakterów również są za duże w stosunku do reszty ciała.

Xalacient:

Z grafiką 3D jest tak że albo jest ona na przynajmniej przyzwoitym (Lucy Sis chyba ogarnia ten poziom- choć jest dużo błędów i niedoróbek) poziomie albo jest do bani. Dla mnie rendery które nie zachowują przynajmniej jakiegoś minimalnego poziomu realizmu są do chrzanu. Nie ma dla mnie czegoś takiego jak przeciętny render. W 3D coś co jest przeciętnie wyrenderowane jest sucks.
Styl chyba nie pasuje do WoGa. Można grafikę oczywiście wstawić jako jeden z obrazków menu. Taka grafika byłaby zdecydowanie lepsza niż moje poprzednie niemrawe, "kwasowe" grafiki 2D do heroines (których i tak nikt pewnie nie używał). Mimo wszystko i tak wprowadzałyby niezły bigos. Chyba.
Do obrazków menu nadają się raczej klasyczne malunki do H3, których trochę jest. Chociaż twórcy WoGa np. wstawili dość mocno odbiegającego od stylu Nagasha na koniu i nikt nie miał przeciwwskazań. Wszystko można przedyskutować. Jeżeli nowe grafiki 3D będą miały wystarczająco dużo zwolenników można załączyć je do pakietu razem ze stworami. Z tym że tak jak mówiłem, Lucy Sis jest częścią innego mojego dzieła i do woga wykorzystałem ją tak przy okazji. Jako mała postać w grze dla mnie jest ok. Ale jako duży obrazek w menu- wolałbym inną z nowych heroines.


AmiDaDeer PW
10 grudnia 2012, 23:47
zbigniew:
Ale czyż właśnie nie na tym powinno polegać 3D? Że przedstawiamy pewne nierealistyczne rzeczy wzięte z kosmosu w możliwie jak najbardziej realny sposób?
Nie zrozumieliśmy się.

Nie chodziło mi o to, że sama postać jest nierealistyczna, w sensie fantastyczna. Chodzi raczej o to, że model postaci jest nierealistyczny i wręcz kreskówkowy, podczas gdy reszta aż za bardzo ocieka trójwymiarowym realizmem. To daje dla mnie wręcz komiczny efekt - sama ludzka sylwetka mogłaby z powodzeniem stanowić model do Team Fortress 2, reszta zaś nadawałaby się chociażby do Diablo.

O styl również nie chodziło mi o twój styl, tylko o styl zastosowany w tej jednej pracy, o czym piszę powyżej.

zbigniew PW
11 grudnia 2012, 17:35
Aaa o to się rozchodzi. Czyli albo powinienem pójść drogą kreskówkowego stylu np, pixara albo robic już do końca realistyczne rzeczy. Albo rybka albo pipka. Nic pośrodku? Model celowo jest taki trochę kreskówkowy. W sieci znajdziecie od groma hiperrealistycznych wizualizacji- kreskówkowych i satyrycznych postaci. Mnie to nie przeszkadza aczkolwiek w przyszłych poważniejszych projektach skierowanych do szerszego odbiorcy mogę wziąć do serca Twoją sugestię.

majaczek PW
26 lutego 2013, 17:56
Prosilbym o udostepnienie serafinki/anielicy i o pozwolenie na wykorzystanie w innym modzie :)

strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13
temat: [WoG/mod] Heroines

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel