Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] The Forge - temat ogólny
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 ... 29 - 30 - 31

Dark Dragon PW
20 czerwca 2012, 14:22
Theme do Forge wykonany przez mnie :)

AmiDaDeer PW
20 czerwca 2012, 14:41
Główna melodia na początku (to akordeon jest?) nie pasuje do reszty i wywołuje uczucie kakofonii - do poprawy. Te nagłe dźwięki machin (które notabene brzmią raczej jak jakieś odgłosy bitwy) brzmią dziwnie, powinny przewijać się przez cały utwór. Poza tym "solówki" są niepotrzebne - bardziej by się przydało urozmaicenie drugiej części utworu.

Reszta - nawet się podoba, jakkolwiek średnio to pasuje moim zdaniem zarówno od strony klimatu, jak i technicznej do samej gry.

AmiDaDeer PW
1 września 2012, 15:54
Może kogoś to zaciekawi:



Nowy zielony sześciokąt to jeszcze nieokreślone siedlisko - nastąpiło bowiem małe przetasowanie w line upie. Od teraz tanki i minotaury są o poziom wyżej, piąty poziom zaś ma być stworem "niekoniecznie nowym dla serii Heroes", cokolwiek to znaczy.

Matheo PW
1 września 2012, 15:59
Takie Forge mógłbym jeszcze zaakceptować. Ładnie wygląda.

Masław PW
1 września 2012, 16:06
Orientuje się ktoś jak Rosjanie zamierzają fabularnie wprowadzić Forge?

Irhak PW
1 września 2012, 16:19
Froge od dawna ma swoją własną historię, potwierdzoną w serii MM. Spójrz na 'złe' zakończenie MM7 ;)

AmiDaDeer PW
1 września 2012, 16:24
Gaspar:
Czyżby odtworzenie?
Spójrz w nazwę tematu.

Masław:
Orientuje się ktoś jak Rosjanie zamierzają fabularnie wprowadzić Forge?
Patrz wypowiedź Irhaka. Prawdopodobnie rozwiążą to w końcu tak, iż Kastore potrzebował więcej czasu na stworzenie zaawansowanej technologicznie armii niż między MM7 a AB. W końcu to dobre zakończenie związane ze Wskrzesicielką wcale nie musiało być kanoniczne...

Alamar PW
1 września 2012, 16:28
Cytat:
W końcu to dobre zakończenie związane ze Wskrzesicielką wcale nie musiało być kanoniczne...
A zagraj sobie w AB.

AmiDaDeer PW
1 września 2012, 16:48
Nie wiem, czy istniały jakieś teksty, które mówiły wprost, że MM7 zakończyło się tak a nie inaczej - jednocześnie jednak takie rozwiązanie fabularne było podawane jakiś czas temu przez KomandoRRa. Co w końcu zrobią - dowiemy się dopiero przy premierze Forge.

EDIT: Fixed.

Alamar PW
1 września 2012, 16:49
Cytat:
Nie wiem, czy istniały jakieś teksty, które mówiły wprost, że AB zakończyło się tak a nie inaczej
Wiesz, AB ma outro jasno wskazujące, jak ta kampania się zakończyła. :P

TopFunny525 PW
1 września 2012, 16:50
Bardzo ciekawy screen. Ładnie wygląda to miasto:). Ładny prezent na początek września:P...

Fandor PW
1 września 2012, 17:00
Świetnie wygląda Screen ekranu miasta, mam nadzieje że jednostki będą tak samo fajne. Nie pasuje mi tylko podniesienie o jeden poziom minotaurów i nag, bo kłóci się to trochę z resztą jednostek - każda ma ten sam poziom co jej nie elektroniczny odpowiednik, więc albo wszystkie trzeba podnieść, albo wszystkie na ten sam (bo raczej osłabienie było by trochę bez sensu).
A co do fabuły, nie pamiętam dokładnie jak to było, ale żeby forge powstało potrzebny był ten zielony kryształ którego nasza drużyna w dobrym zakończeniu użyła do otwarcia statku kosmicznego i spotkania ze tym od starożytnych (kurna wszystko zapominam, trzeba zainwestować w MM). Tak więc jeżeli Kastore zdobędzie jakoś ten klejnot (np. zdrajca w drużynie) to chyba może tworzyć Forge.
Jednak to tylko teoria którą jakiś starożytny zaraz obali.

Tarnoob PW
1 września 2012, 17:58
Przesunięcie części jednostek o poziom wyżej wydaje się całkiem usprawiedliwione. W końcu wraz z gąsienicami, rakietami, jetpackami, itd. dostają niezłego kopa, tak że ich statystyki mogłyby być nieadekwatne do poziomu.

Fandor PW
1 września 2012, 18:48
Tak ale zwróć uwagę że minotaur ma tylko jetpacka dzięki czemu lata a atakuje ręcznie, natomiast naga ma szyny tylko podczas gdy goblin ma laser, zombie piły, ogry mają działo czyli znacznie lepszy ekwipunek a zostają na tym samym.

AmiDaDeer PW
1 września 2012, 19:06
Nie licząc ogrów - nie zostają. Gobliny są na drugim, zombie (czyli cyborgi) zaś na trzecim.

TopFunny525 PW
1 września 2012, 22:57
Cytat:
Nie licząc ogrów - nie zostają. Gobliny są na drugim, zombie (czyli cyborgi) zaś na trzecim.

Czyli w takim razie Pyromani są na pierwszym?


AmiDaDeer PW
1 września 2012, 23:06
Dobra, jako że to trochę poplątane jest, to podaję aktualny oficjalny line up Forge autorstwa KomandoRRa:

1. Pyro
2. Grunt Soldier (gobliny)
3. Cyborg (zombie)
4. Stinger (ogr)
5. coś :P
6. Jump Soldier (minotaur)
7. Tank (prawdopodobnie naga)

AmiDaDeer PW
26 września 2012, 16:17


KomandoRR podał trzy powody zmian:
1. Oryginalna kuźnia kolidowałaby z nowym graalem względem umiejscowienia na ekranie miasta.
2. Nowa kuźnia jest bardziej zgodna z nowym stylem miasta.
3. Model został stworzony na podstawie oryginalnego szkicu NWC.

Coraz więcej słyszymy o zmianach w koncepcji... To już na pewno nie będzie dokładnie to samo Forge, o którym była mowa przy okazji tworzenia AB... Pytanie tylko: czy te wszystkie modyfikacje wyjdą całemu projektowi na dobre?

Warmonger PW
26 września 2012, 16:33
Obrócenie jednego budynku o 50 stopni to chyba jeszcze nie zmiana koncepcji? Forge tworzą ludzie, którym zależy na jak najlepszej jakości, a nie islamscy fundamentaliści. Niektóre rzeczy mogą, a nawet powinny się zmieniać. Na lepsze, oczywiście.

AmiDaDeer PW
26 września 2012, 16:40
To nie jest tylko obrócenie budynku. To jest całkowite stworzenie tej budowli od nowa... i to w dość zmodyfikowanej formie...

Poza tym - czytaj uważnie moje posty, proszę.
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 ... 29 - 30 - 31
temat: [ważne] The Forge - temat ogólny

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel