Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 95 - 96 - 97 | |
Wiwern |
Po pobieżnym obadaniu listy zmian oraz przyjrzeniu się nowym tłom przy wyborze scenariusza i "oddychaniu jednostek" czuję się zachęcony do gry. Na obecną chwilę nie widzę żadnej konkurencji dla tego dodatku. |
TopFunny525 |
Well, mnie samemu przypadło do gustu oddychanie stworzeń czuje się jakbym grał w Heroes III beta;P. Poza tym, mniej mi się podoba szybkość. Prawdopodobnie przestawię sobie na normalną jaka była gdyż według mnie gra dzieje się za szybko;]. Poza tym czy w tym patchu wprowadzono edytor czy też nie? BTW. Mam pewien problem, po zainstalowaniu HOtY 1.1 wszystkie nazwy(w tym zamki z podstawki itp.) zmieniło mi na rosyjski. Jest jakiś sposób na naprawienie tego? |
Trith |
Cytat: po zainstalowaniu HOtY 1.1 wszystkie nazwy(w tym zamki z podstawki itp.) zmieniło mi na rosyjski. Jest jakiś sposób na naprawienie tego? Tak, wystarczy zaczekać aż autorzy moda wydadzą angielską wersję. (z tego co słyszałem, to przetłumaczenie plików Hoty przez osoby trzecie nie jest możliwe.) |
avatar |
Top Funny: Cytat: Chwilę wcześniej, ponownie Top Funny: Poza tym czy w tym patchu wprowadzono edytor czy też nie? Cytat: 15 minut wcześniej, post Masława, tuż nad postem Top Funny: Matheo, wejdź na forum i użyj tłumacza. Powinieneś zrozumieć:). Cytat: Ciągle brak edytora map czy generatora map losowych. Funny, co nie? |
TopFunny525 |
I know it:). Sry for that;P. Poza tym nie chwilę wcześniej bo dwie godziny temu:). To u ciebie chwila Avatarze;]? Poza tym sprawdziłem. Edytora nie ma. A wtedy byłem tak zaspany, że nie wiedziałem co mówię;P. |
AmiDaDeer |
Przetłumaczony na szybko changelog:
[-] - poprawione błędy [+] - innowacje [-] Naprawiono crashe związane z obecnością armaty wśród innych artefaktów [-] Naprawiono znikanie armaty przy wymianie między bohaterami [-] Zredukowano atak armaty do 20 [-] Zredukowano liczbę strzałów armaty do 8 [-] Armata dostaje premie do ataku tylko od zdolności artylerii [-] Armata nie może strzelać więcej niż dwa razy [-] Poprawiono opis zdolności artylerii [-] Naprawiono podwójne obrażenia armaty w obecności wilków morskich (doublegrade 3 poziomu) [-] Poprawiono animację strzału armaty w fortyfikacje [+] Przyśpieszono lot pocisków piratów i ich ulepszeń oraz armaty [+] Naprawiono błąd SoDa związany z nieskończonymi strzałami machin wojennych [-] Zredukowano minimalne obrażenia zaklinaczek (5 level) do 10 [-] Zredukowano liczbę wilków morskich (doublegrade 3 poziomu) na mapie przygody [-] Naprawiono wyświetlanie bonusów podstawowych zdolności przy kampaniach [-] Naprawiono crash związany ze ścianą wiedzy [-] Dodano opis gildii złodziei (LPM) w ekranie miasta Przystani [-] Naprawiono kliknięcie PPM na kryjówce (budynek pozwalający na wymianę jednostek na artefakty) [+] Kryjówka od teraz działa jak ołtarz [-] Poprawiono obwódkę niektórych budynków przystani [-] Poprawiono bug związany z umiejscowieniem budynków specjalnych w scenariuszu w Przystani [-] Usunięto "sekretny budynek" [-] Poprawiono nazwy niektórych siedlisk jednostek z Przystani [-] Poprawiono wyświetlanie się nowych siedlisk w widoku królestwa [-] Poprawiono i ulepszono niektóre siedliska Przystani [-] Poprawiono dźwięki siedlisk Przystani na mapie przygody [+] Dodane nowe siedlisko - maleńki wir wodny, umieszczony na miejscu losowych siedlisk [+] Dodano skrytkę stworzeń - Sanktuarium Beholderów [+] Dodano skrytkę stworzeń - Świątynię Morza [+] Dodano skrytkę stworzeń - Jaskinię Piratów [+] Dodano skrytkę stworzeń - Dworek [+] Dodano skrytkę stworzeń - Legowisko (?) [-] Poprawiono zdobywanie podstawowych umiejętności kapitanów [+] Naprawiono wyświetlanie czcionek [-] Naprawiono crashe związane z filmikami [+] Usunięto animację testową przed intro [-] Poprawiono ulepszanie korsarzy (upgrade 3 levelu) w forcie na wzgórzu [-] Poprawiono ulepszanie wilków morskich w samych siebie u Bidleya [-] Poprawiono pojawianie się bohaterów kampanijnych w standardowych scenariuszach [-] Naprawiono nieskończone działanie stajni na bohaterów Przystani [-] Specjalizacja Annabel działa również na wilki morskie [-] Specjalizacja Dargema działa już poprawnie [-] Poprawiono płeć bohaterów (?) [-] Celny strzał (zdolność specjalna wilków morskich) działa na nieumarłych [-] Poprawiono wyświetlanie spojrzenia śmierci i celnego strzału na jednym polu bitwy [-] Poprawiono efekt i dodano wiadomość przy żądzy krwi (zdolność assid - upgrade'u 4 levelu) [-] Usunięto masowe efekty, zależności od liczby jednostek w celu i losowe wybieranie czarów w zdolności specjalnej 5 levelu [+] Usunięto dźwięki podczas oczekiwania na turę [+] Dodano animację oddychania na polu bitwy [+] Dodano opcję pominięcia dźwięku rozpoczynającego bitwę [+] Naprawiono bugi związane z animacją na polu bitwy [+] Poprawiono różne opóźnienia w animacji [+] Zwiększono szybkość animacji na polu bitwy [+] Dodano animację eksplozji w pociskach goga, żywiołaków burzy i lodu oraz czarodzieja [+] Dodano specjalną animację śmierci (jak u beholderów) przy ataku magicznym [+] Poprawiono bugi w ekranach miast, w szczególności Wrót Żywiołów [+] Poprawiono szanse na wybór czarów czarodziejskiego smoka (?) [+] Poprawiono bug z SoD - "branie neutralnych" (?) [+] Poprawiono bug z SoD związany z obrażeniami wieżyczek strzelniczych [+] Poprawiono bug z SoD przy klonowaniu dwuheksowych stworzeń [-] Naprawiono dźwięk animacji ruchu nimf [+] Dodano brakujące dźwięki orków [+] Poprawiono bug SoD związany z wyświetlaniem wiadomości podczas fazy taktycznej [+] Dodano oryginalne dźwięki rozbójników [-] Poprawiono generowanie losowych stworów [+] Zwiększono płynność pojawiania się i znikania obiektów [-] Poprawiono błędy z kampanii prologu "Pod piracką banderą" [-] Dodano brakujące filmiki i dźwięki tła w kampanii "Pod piracką banderą" [+] Dodano kampanię "Postrach morza" [+] Dodano mnóstwo obiektów dekoracyjnych oraz kopii już istniejących [+] Poprawiono animację "flagi jedności" (?!) [+] Poprawiono renderowanie budynków dekoracyjnych w trakcie rozbudowy miasta [-] Poprawiono wyświetlanie nieaktywnych bohaterów na minimapie [-] Poprawiono czary w gildii magów Przystani (?) [-] Poprawiono zdobywanie zdolności drugorzędnych u bohaterów Przystani [-] Naprawiono crashe przy widoku świata [+] Dodano brak kar za walkę wręcz u orków [-] Naprawiono znikanie flagi w kapitolu Przystani na mapie przygody [-] Naprawiono generowanie losowych miast przy rozpoczęciu scenariusza (wybór innych miast niż Przystań) [-] Poprawiono plotki [-] Poprawiono ikonę i opis początkowych zasobów dla Przystani przy wyborze scenariusza [-] Poprawiono efekt gildii złodziei w Przystani - teraz działa tylko na gracza [-] Poprawiono wyświetlanie najsilniejszych potworów w gildii złodziei [+] Poprawiono opisy stworzeń oraz określenia liczebności (błędy z SoD) [-] Poprawiono i wzmocniono zdolność zemsty ulepszonego 7 poziomu Przystani [-] Poprawiono bugi z wyświetlaniem zdolności klonowania Eovaciusa [-] Poprawiono bug z wyświetlaniem dodania 1 złota w targowiskach w niektórych miastach [+] Dodano wyświetlanie nieskończonej pętli u AI w przypadku zbyt dużej armii (?) [+] Poprawiono bug z SoD związany z crashami przy usuwaniu ściany ognia lub pola siłowego [+] Dodano 4 tła wyboru scenariusza zamiast dotychczasowych dwóch [+] Poprawiono bug z SoD związany z błędnymi liczeniem premii ataku u jednostek [+] Zmieniono animację implozji [-] Dodano małą czarną ramkę do bohaterów Przystani [+] Zmieniono portrety Jeremy'ego, Astry, Casmetry, Andala i Dereka [+] Zwiększono zdrowie diablików i chowańców o 1 [+] Zwiększono koszt i zmniejszono o 2 szybkość żywiołaków psychiki i magii [+] Zwiększono koszt i zredukowano przyrost do 1 feniksów |
TopFunny525 |
Hobbit, takie pytanie czy zaktualizujesz komnatę HOtY o biografie bohaterów? Jeśli potrzeba pomocy to mógłbym jakoś pomóc. |
Mitabrin |
Hobbitowi nie można pomóc, musi nosić to brzemię sam. |
Azon |
Przyznam, że jestem zawiedziony tym, że autorzy ciągle nie dali możliwości innym osobom na tłumaczenie tekstów. Czekam, póki co, na wersję anglojęzyczną, bo chciałbym móc nacieszyć się nowa kampanią bez potrzeby co chwilę zaglądania do słownika. |
Rabican |
Osobom. |
Warmonger |
Ja też nie dałbym tekstu do tłumaczenia żadnym "osobą" :P |
TopFunny525 |
@UP Niewiadomo:). Twórcy pewnie wydadzą angielską wersję z czasem |
Azon |
Heh, chyba po raz pierwszy zrobiłem błąd przy odmianie przez przypadek. Cóż, późno było. BTW, czy generator map losowych działa poprawnie? |
TopFunny525 |
@Azon, patrz Changelog przetłumaczony przez Hobbita. |
Masław |
Generator map losowych został całkowicie wyłączony. |
Ullialnor |
Zmioniono również portret Alkina. Ten nowy akurat średnio ni się podoba. Można jakoś wrócić do poprzedniego? |
TopFunny525 |
Możesz wyciągnąć ten portret z poprzedniej części w prosty sposób. Musisz wejść w plik .lod Hoty(Chyba jest oddzielny) za pomocą MMArchive. I znaleźć portret. Następnie potem zastąpić go zastąpić dodając go do pliku lod najnowszej wersji hoty. Pozdrawiam. Damm, miałem grać w heroes IV a nie udzielać się na forum:P |
Bluearga |
Tak w ogóle to czy ten team planuje dodać też inne miasta? Akurat Pirackie mnie jakoś nie przekonywuje, owszem jest dziełem sztuki jakby robili go twórcy gry(a może zespół HotA to właśnie byli pracownicy NWC albo 3DO? :P), ale klimatycznie po prostu mi nie pasuje. Od zawsze wydawało mi się, że do w H4 było więcej piratów niż w 3, o których przecież przez całą fabułę trójki nie ma w sumie ani słowa, a tu proszę, nagle się pojawiają. |
TopFunny525 |
Cytat: Tak w ogóle to czy ten team planuje dodać też inne miasta? Akurat Pirackie mnie jakoś nie przekonywuje, owszem jest dziełem sztuki jakby robili go twórcy gry(a może zespół HotA to właśnie byli pracownicy NWC albo 3DO? :P), ale klimatycznie po prostu mi nie pasuje. Od zawsze wydawało mi się, że do w H4 było więcej piratów niż w 3, o których przecież przez całą fabułę trójki nie ma w sumie ani słowa, a tu proszę, nagle się pojawiają. Owszem, kolejne miasta to Kronverk(Kurduple:P), Cathedral((Nie) Święta Inkwizycja:P) i możliwe, że Forge(Kuźnia) się jeszcze ukażę:). Jest jeszcze projekt innego miasta, ale nazwy nie pamiętam. Jak sobie przypomnę to dam znać:). Bodajże gify jednostek kiedyś podawał The_Doom w temacie i chyba są w którymś poście, wystarczy poszukać:D. Co do teorii, że to pracownicy NWC bądź 3DO. Według mnie jest ona już Obalona:). Co do historii to kampania część rzeczy wyjaśnia(Chyba:)). W każdym bądź razie pozdrawiam i życzę dobrego wieczoru |
galo11 |
Cytat: Tak w ogóle to czy ten team planuje dodać też inne miasta? Akurat Pirackie mnie jakoś nie przekonywuje, owszem jest dziełem sztuki jakby robili go twórcy gry(a może zespół HotA to właśnie byli pracownicy NWC albo 3DO? :P), ale klimatycznie po prostu mi nie pasuje. Od zawsze wydawało mi się, że do w H4 było więcej piratów niż w 3, o których przecież przez całą fabułę trójki nie ma w sumie ani słowa, a tu proszę, nagle się pojawiają. Kolejnym zamkiem w HotA ma być Forge, bo prace nad nim są podobno najbardziej zaawansowane, oprócz tych wspomnianych przez TopFunny525 zamków rozwijanych przez HotA jest jeszcze (kiedyś całkiem nieźle zapowiadający się) Bastion, ale nie wiem, czy ten projekt jeszcze "żyje": http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=15453&pagenumber=27 http://www.youtube.com/watch?v=4qiMQpVib0I http://www.youtube.com/watch?v=1mJyDwty9ek |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel