Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [H3] Conflux
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8

AmiDaDeer PW
20 lipca 2012, 19:46
Bluearga:
to tak jakby czepiać się, że Czarne Smoki są odporne na magię i dzięki nim + czarowi Armagedon można wygrać każdą walkę w kilka sekund.
Czarne smoki są zdecydowanie droższe i nie mają ogromnego przyrostu. Poza tym w Confluxie aż trzy jednostki są odporne na armagedon - żywiołak ognia (jednostka średnia, delikatnie mówiąc), żywiołak magii (dość mocna) i feniksy (cholernie tanie i się odradzają). :P

Alchemik PW
20 lipca 2012, 19:48
Cytat:
Poza tym w Confluxie aż trzy jednostki są odporne na armagedon - żywiołak ognia (jednostka średnia, delikatnie mówiąc), żywiołak magii (dość mocna) i feniksy (cholernie tanie i się odradzają).

Do tego jeszcze jednostki mogą zostać uodpornione na magię ognia przez żywiołaki ognia.

Jak w ogóle oblicza się ile feniksów się odrodzi.

AmiDaDeer PW
20 lipca 2012, 19:53
W teorii, z tego co pamiętam: każdy feniks daje 20% szans na odrodzenie się jednego. 5 feniksów daje 100% szans na odrodzenie się jednego, ale już 6 feniksów daje prócz tego 20% szans na odrodzenie się dwóch. 11 feniksów daje 100% szans na odrodzenie się dwóch i 20% szans na odrodzenie się trzech itd...

W praktyce to chyba jest zabugowane przy małych liczbach, przez co działa dość randomowo. :P

Nerevar PW
20 lipca 2012, 21:24
Jedyny problem armageddon squadu to to, że - o ile dobrze kojarzę - bez graala nie dostaniemy armageddonu w Confluxie.

Alchemik - uodpornienie nie gra tu specjalnej roli, bo będziesz chciał cisnąć czarem zanim przeciwnik się ruszy.

AmiDaDeer PW
20 lipca 2012, 21:37
O ile dobrze kojarzę nie tak trudno o Conflux jako randomowe miasto w H3, toteż bardzo dobrze sprawdza się połączenie z Dungeonem.

Alchemik PW
20 lipca 2012, 23:03
Cytat:
bez graala nie dostaniemy armageddonu w Confluxie.

Zastanawia mnie dlaczego, inne zabójcze zaklęcia jak implozja, deszcz meteorów są dostępne w gildii tego zamku, chyba że autorzy uznali że wrota żywiołów z armagedonem to przegięcie. Mając magię ognia na poziomie mistrzowskim, co w tym zamku jest łatwe, możemy rzucić obronę przed ogniem na wszystkie oddziały w pierwszej turze, a w drugiej Armagedon i wróg miałby po armii albo znacznej jej części.

Irhak PW
21 lipca 2012, 10:47
Dodatkowo, jeśli mnie pamięć nie myli, część oddziałów Confluxu ma ochronę przed tym czarem. Podwójnie więc korzystne miasto byłoby z armageddonem.

Nerevar PW
21 lipca 2012, 10:56
Sam sobie odpowiedziałeś Alchemiku - przy 3 oddziałach naturalnie odpornych na armageddon (w tym mamy najszybszą jednostkę w grze) taktyka ta jest ciut za mocna na wbudowanie jej w zamek (szczególnie, że magię ognia mamy gwarantowaną).

Acid Dragon PW
21 lipca 2012, 11:03
Tak właściwie to Conflux jest najbardziej odpornym miastem na Armageddon. Niewrażliwość na ten czar mają aż 4 jednostki - żywiołaki ognia, żywiołaki magii, feniksy oraz - choć nie jest to wymienione we właściwościach - żywiołaki magmy. Dołączyć do tego odporność na magię ognia, którą rzucają żywiołaki energii na inne jednostki i mamy niemalże wygraną bez strat.

Więc tak, posiadanie armageddonu w gildii magii Conflux byłoby kompletnym przegięciem ;).

Alchemik PW
21 lipca 2012, 11:23
Zamek ten jest uznawany za najsłabszy w grze, a okazuje że jest chyba najmocniejszy, kilka czarów ofensywnych, dodać do tego umiejętności magiczne i można pokonać każdego.

Ciekawie jeszcze wygląda zaklęcie berserk w połączeniu z magią ognia na poziomie mistrzowskim, podobno działa na 19 pól.

Acid Dragon PW
21 lipca 2012, 11:26
Cytat:
Zamek ten jest uznawany za najsłabszy w grze

Że co? Przez kogo? Bo ja słyszałem, że na turniejach był banowany jako nie tylko najsilniejszy, ale i całkowicie przegięty. Nawet nekropolia ze swoimi hordami szkieletów jest uznawana za słabszy zamek.

Alchemik PW
21 lipca 2012, 11:30
Cytat:
Że co? Przez kogo? Bo ja słyszałem, że na turniejach był banowany jako nie tylko najsilniejszy, ale i całkowicie przegięty. Nawet nekropolia ze swoimi hordami szkieletów jest uznawana za słabszy zamek.

Cóż osoby z którymi mam styczność tak twierdzą, ale oni nie znają szczegółów, no, może jeden z nich o tym wie. Ale jak wróci szkoła to Ja im pokażę kto tu rządzi.

Warmonger PW
21 lipca 2012, 11:30
Cytat:
Ciekawie jeszcze wygląda zaklęcie berserk w połączeniu z magią ognia na poziomie mistrzowskim, podobno działa na 19 pól.
Podobno? Może najpierw pograj porządnie w tą grę, a potem będziemy dyskutować o strategii i balansie :P

TopFunny525 PW
21 lipca 2012, 11:30
Cytat:
Dodatkowo, jeśli mnie pamięć nie myli, część oddziałów Confluxu ma ochronę przed tym czarem. Podwójnie więc korzystne miasto byłoby z armageddonem.

Wystarczy zrobienie całej armii z żywiołaków magii i ziemi(Obydwoje są odporni na Armageddon a ten pierwszy na wszystkie zaklęcia). I wtedy tylko silna armia może pomóc.

Alchemik PW
21 lipca 2012, 11:32
Cytat:
Podobno? Może najpierw pograj porządnie w tą grę, a potem będziemy dyskutować o strategii i balansie :P

Napisałem "podobno", żeby nie wprowadzić nikogo w błąd i dla twojej wiadomości gram już długo w tę grę, ale mam prawo nie znać wszystkich jej ciekawostek, a co do berserku to zaklęcie to uznawałem za bezużyteczne, dlatego nigdy go nie używałem, i nie wiem dlaczego podniosłeś z tego powodu głos.

Warmonger PW
21 lipca 2012, 12:03
Chodzi o zasady. Nie można opierać swojej argumentacji na niewiedzy.
Ja, owszem, z Berserka korzystałem i twierdzę, że jest to własnie najpotężniejszy czar w grze, który poza tym, że pozwala zdziesiątkować dowolnie liczną armię, to jeszcze jest przydatny w niemal każdej sytuacji. Nie bez powodu na wielu mapach dla pojedynczego gracza Berserk jest dostępny dopiero pod sam koniec, jako broń ostateczna.

Alchemik PW
21 lipca 2012, 12:06
Ja się dowiedziałem dziś o takiej możliwości zastosowania go i nie zdążyłem jeszcze przetestować, ale zamierzam to uczynić w najbliższym wolnym czasie.

Bluearga PW
21 lipca 2012, 14:03
Jeśli chodzi o berserka to polecam ten filmik - http://www.youtube.com/watch?v=i8DKlEbAv1U

To dzięki niemu zrozumiałam, że to chyba najbardziej OP czar w całej grze zaraz po Armagedonie.

DOWN: akurat twój post to wyjątkowy offtop, bo mówimy o 3, a nie 4 i kto lubi jaki czar :P A rozmowa o berserku wywiązała się z tego, że Mistrzostwo w magii ognia bohaterowie Conlfuxa mogą mieć bez problemu.

TopFunny525 PW
21 lipca 2012, 14:05
Moim ulubionym czarem jest szał(Magia Ładu 4 poziom HIV) Wystarczy rzucić np. na Behemota kilka razy i wróg leży:). Ale coś mi się zdaje, że już offtop zaczyna się robić zatem wróćmy lepiej do tematu:P.

Masław PW
21 lipca 2012, 15:50
Alistair:
Miał silny czar i odpowiednio dużo many, żeby ten czar rzucać.

Miał 30 punktów many, czyli dokładnie tyle, ile Luna ma na samym starcie gry (3 pkt wiedzy).
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8
temat: [H3] Conflux

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel