Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Fabuła dodatków DLC
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7

Acid Dragon PW
19 lipca 2012, 11:15
Ponieważ Marzhin - autor fabuły wydanego już DLC pt. Pirates of the Savage Sea, jak i następnego - jest jednym z tych twórców, których naprawdę interesuje zdanie fanów, toteż chciałbym, żeby dostał również jakieś komentarze z polskiej społeczności.

Co sądzicie o fabule "Piratów"?
Co sądzicie o fabule mapy z VARN?
Czy przywracanie starych bohaterów w "ashanowej wersji" to dobry pomysł?
Czy dobrze to zrobiono?
Czy powracanie do starego uniwersum ma jakieś znaczenie?
Czy nie lepiej zostawić przeszłość w spokoju? (zwłaszcza tą z obecnie kontrowersyjnej tematyki Starożytnych i ich technologii)
Czy lepiej jednak wracać do starego uniwersum, rozwijać go, a nawet połączyć w jakiś sposób z nowym?
Czy chcielibyście zobaczyć "remake" jakiejś fabuły ze starego uniwersum w Heroes VI?

Wasze opinie zostaną "skompilowane" i przekazane Ubisoftowi.

Dark Dragon PW
19 lipca 2012, 11:27
Acid:
Co sądzicie o fabule "Piratów"?
Przyjemnie się grało i było to całkiem wciągające, jednak zbyt krótkie i ciut płytkie.
Acid:
Co sądzicie o fabule mapy z VARN?
Powrót do starego uniwersum zaliczam na + i myślę, że było to dość db wykonane.
Acid:
Czy przywracanie starych bohaterów w "ashanowej wersji" to dobry pomysł?
Tak.
Acid:
Czy dobrze to zrobiono?
Można było to zrobić lepiej. Osobiście b. bym się ucieszył, gdyby łączyło je coś więcej niż wygląd i imiona. Jakieś odniesienia sugerujące połączenia uniwersów byłyby miłe.
Acid:
Czy nie lepiej zostawić przeszłość w spokoju? (zwłaszcza tą z obecnie kontrowersyjnej tematyki Starożytnych i ich technologii)
Czy lepiej jednak wracać do starego uniwersum, rozwijać go, a nawet połączyć w jakiś sposób z nowym?
Lepiej wracać, a połączenia byłoby... jak gwiazdka w czerwcu ;]
Acid:
Czy chcielibyście zobaczyć "remake" jakiejś fabuły ze starego uniwersum w Heroes VI?
Why not? Chętnie bym zobaczył jakby toto wyglądało ;)

Alchemik PW
19 lipca 2012, 11:28
Cytat:
Co sądzicie o fabule mapy z VARN?

Mapa ma przyzwoitą jak na zwykły scenariusz fabułę, ale mogłoby być trochę więcej opisów fabularnych i mogłaby być trudniejsza gdyż w tej misji komputer w ogóle nie sprawia problemu, przynajmniej Mi.

Cytat:
Czy przywracanie starych bohaterów w "ashanowej wersji" to dobry pomysł?

Według mnie przywracanie bohaterów fabularnych ze starego uniwersum w nowym "Ashanowym wydaniu" to zły pomysł. Przywrócenie kilku bohaterów takich jak Crag Hack i Sandro (może jeszcze się jacyś znajdą) stanowi tu wyjątek, ale na tym powinni skończyć.

Cytat:
Czy dobrze to zrobiono?

Co do kreacji bohaterów w Heroes VI to jest dużo lepiej niż w części V. Bohaterowie są bardziej skomplikowani wewnętrznie, więc póki co wychodzi im to dobrze. Lecz nie uda się całkowicie odwzorować bohaterów ze starego uniwersum, Ich kreacja rózni sie bardzo od tych z Ashanu. Lepiej niech zajmą się tworzeniem własnych bohaterów zamiast zapychać Ashan bohaterami ze starszych części.

Cytat:
Czy nie lepiej zostawić przeszłość w spokoju? (zwłaszcza tą z obecnie kontrowersyjnej tematyki Starożytnych i ich technologii)
Czy lepiej jednak wracać do starego uniwersum, rozwijać go, a nawet połączyć w jakiś sposób z nowym?

Jeśli chodzi o powracanie do starego uniwersum to uważam że powinni zostać tylko przy mapach typu VARN, gdyż inaczej zrobi to totalne zamieszanie w fabule. Lepiej niech zostanie tak jak jest teraz.

Cytat:
Czy chcielibyście zobaczyć "remake" jakiejś fabuły ze starego uniwersum w Heroes VI?

Uważam że Ubisoft mógłby zrobić coś w rodzaju własnych Heroes Chronicles. Oczywiście nie jako osobna gra, ale jako DLC. Stworzyliby własnego bohatera który w realiach Ashanu zwalczałby zło i ratował świat. Oczywiście żeby fabuła była nowa a nie zerżnięta ze starych części.

TopFunny525 PW
19 lipca 2012, 11:34
To może ja troszkę rozkręcę temat bo może być ciekawy:)


Cytat:
Co sądzicie o fabule "Piratów"?

W piratów jeszcze nie grałem bo DLC dostanę pod koniec miesiąca. Dam znać jak zainstaluje i pogram:). Ale sądząc po screenach i video myślę, że gra sama w sobie jest ok. Chociaż kampania jest krótka jak na Heroesy(10 h) jak to się dowiedziałem. No i szkoda, że piraci to nie jedna z nowych ras.:)


Cytat:
Co sądzicie o fabule mapy z VARN?

Jest w porządku. U mnie czuje się klimat poprzednich Heroesów:)


Cytat:
Czy przywracanie starych bohaterów w "ashanowej wersji" to dobry pomysł?

Według mnie tak. Moje motto brzmi: Im więcej tym lepie:P


Cytat:
Czy dobrze to zrobiono?

Jasne:D


Cytat:
Czy powracanie do starego uniwersum ma jakieś znaczenie?

Jeśli występuje w formacie scenariuszy jak Księżniczka VARNU to myślę, że nie.


Cytat:
Czy nie lepiej zostawić przeszłość w spokoju? (zwłaszcza tą z obecnie kontrowersyjnej tematyki Starożytnych i ich technologii)

Na to pytanie chyba odpowiedzieć nie potrafię^_^


Cytat:
Czy lepiej jednak wracać do starego uniwersum, rozwijać go, a nawet połączyć w jakiś sposób z nowym?

Jeśli różnice w czasie są niewielkie to pewnie można. Jeśli jednak oba uniwersa są oddalone o jakieś kilkaset lat to lepiej nie.

Cytat:
Czy chcielibyście zobaczyć "remake" jakiejś fabuły ze starego uniwersum w Heroes VI?

Pewnie:). Jeśli można to prosiłbym o kampę z Armagedonn's Blade. Najlepiej właśnie z tym ostrzem:D

To chyba tyle. Pozdrawiam.

Edit:

Damm. Uprzedziliście mnie:D

TopFunny525 PW
19 lipca 2012, 12:24
Gaspar. Może po prostu odpowiedz też na resztę pytań. Aby twórca wiedział co i jak. Bo Acid następnie przetłumaczy nasze zdanie i przekaże Ubisoftowi.

Chodzi o pytania dotyczące starego uniwersum a nie tylko Craga Hacka:).

Pozdrawiam.

Alamar PW
19 lipca 2012, 13:23
Cytat:
Co sądzicie o fabule "Piratów"?
Niezbyt ciekawa, znów ratowanie świata, tym razem na szczęście bez demonów i w praktyce w sumie konflikt lokalny. Nie żadne zaćmienie czy schizowany anioł, ale lokalna wariatka z mania wielkości, więc jest postęp.
Za to istnieją dziury w wątku fabularnym, zwłaszcza jeśli gracz najpierw postanowi pozbyć się upierdliwego wroga, a nie podążać ścieżkami zadań.
Zresztą brak jest jest w niektórych momentach jasnych wskazówek, co zrobić dalej - najlepszy przykład, to pierwsza mapka i brak jakiejkolwiek informacji, że ścianę lodu blokującą dostęp do dalszej części mapy można usunąć jedynie Falagarem.
Pojawiają się nowi bohaterowie, ale chyba tylko po to, by powiedzieć jedno słowo - nie mają żadnej roli fabularnej w dalszej części kampanii (Bart Brimstone, Falagar, Jon, Ulagan). Zresztą całemu temu Jonowi brakuje motywacji.
Crag Hack też się jak gdyby nic - żadnej jego przeszłości, żadnych dokonać (w kampanii tylko lekko wspomniane), wpadł bez żadnego wstępu czy wyjaśnienia kim jest. Samo imię nie czyni z niego bohatera, a rozłupanie kamiennych drzwi na początku drugiej misji było debilne - wystarczyło je obejść z boku. :P

Mapki ogólnie byłyby fajne, ale końcówka pierwszej mapy (tunele) to porażka na całej linii. Gracz pokonał komputer a musi jeszcze zabić kilkanaście oddziałów żywiołaków, zamiast spokojnie walczyć z bossem. Ten element był nudny jak flaki z olejem i zupełnie niepotrzebny. Druga mpaka to samo - komputer pokonany i dopiero można dostać się na wyspę gdzie znajduje się nowy budynek - o wiele za późno, by z niego skorzystać. Tak trudno było zrobić nawet małą mapkę, gdzie wojskami Craga byłyby oddziały tylko z owych Wrót Żywiołów? Po co nowy budynek, skoro, podobnie jak bohaterowie, nie ma swojej roli w kampanii? To samo z Mieczem Króla Piratów - dostajemy go pod koniec kampanii, a powinniśmy na początku.
Dwie mapki w kampanii to stanowczo zbyt mało, aż prosiło się o jedną więcej.

Cytat:
Co sądzicie o fabule mapy z VARN?
Jakiej fabule? :P
Tam nie ma fabuły, jest tylko kilka zadań do wykonania, a sama mapka to typowe "pokonać wszystkich wrogów". W porównaniu do Legends of the Ancients, tu nic nie ma fabularnie. Poza tym mapka jest za duża i za nudna.
Lepiej, zamiast tworzyć takie mapki, poświęcić czas na stworzenie kilku mapek wieloosobowych, a nie przemodelowanie tych z kampanii, bo to średnio działa.

Cytat:
Czy przywracanie starych bohaterów w "ashanowej wersji" to dobry pomysł?
I tak, i nie. Tak, bo fajnie znów ich zobaczyć, nie bo nie pasują do Ashanu. Poza tym ten świat ma swoich własnych bohaterów, więc po co mieszać starych, tym bardziej że nie są oni tymi samymi postaciami, co w oryginalnych grach, a jedynie ich imiennikami.

Cytat:
Czy dobrze to zrobiono?
Nie :P
3 mapki, 7 artefaktów, 2 bohaterów (i 8 do wykupienia) za 40 zł to za mało. Kampania nie jest zła, VARN także, ale za tę cenę oczekiwania są większe. Tym bardziej, że fabuła Piratów jest krótka i jak mówiłem bez wykorzystania bohaterów drugorzędnych (powiedzą jedno zdanie i na tym ich rola się kończy).

Cytat:
Czy powracanie do starego uniwersum ma jakieś znaczenie?
Takie samo, jak granie w mapki: Clouds of Xeen, Błogosławieństwo Niebios czy inne odwzorowujące wydarzenia z poprzednich gier MM - miło to zobaczyć, ale nie wprowadza nic nowego. A jeśli powrót ma być na motywach "mapka z gry MM, ale bohaterowie z Ashanu, mimo że się nazywają tak samo jak oryginalni" to lepiej przeznaczyć czas na to spędzony na stożenie kilku mniejszych mapek.

Cytat:
Czy nie lepiej zostawić przeszłość w spokoju? (zwłaszcza tą z obecnie kontrowersyjnej tematyki Starożytnych i ich technologii)
Lepiej tego nie ruszać, skoro nie wie się szczegółów, a Marzhinowi wciąż brakuje wiedzy o Starożytnych.

Cytat:
Czy lepiej jednak wracać do starego uniwersum, rozwijać go, a nawet połączyć w jakiś sposób z nowym?
Słyszałeś Erwana, na razie możesz o tym zapomnieć. Dla niego (a to on ma zdaje sie główne zdanie) Ashan i poprzednie uniwersum to dwa różne wszechświaty. Owszem, fajnie by było gdyby Ashan należał do tego uniwersum, ale jeśli tak nie jest, to przeszłość lepiej zostawić w spokoju, a nie tworzyć na Ashanie kopie starych światów, tyle że w nowych realiach - bez Kreegan, Starożytnych i zapomnianej technologii czegoś zawsze będzie brakować.

Cytat:
Czy chcielibyście zobaczyć "remake" jakiejś fabuły ze starego uniwersum w Heroes VI?
Heroes V :P
Nie, żadnych remaków, coś nowego i świeżego. Odgrzewane kotlety nie są nigdy dobre, niezależnie od talentu kucharza.

Fandor PW
19 lipca 2012, 13:25
"Co sądzicie o fabule "Piratów"?"
Nie spodobala mi sie za bardzo, nic ciekawego w niej nie znalazlem, uwazam ze pak gromu nie byl dobrym bossem dla piratow, wolalbym nawet zerzniecie z Wiedzmina 2 (pierwsty boss by sie tu idealnie nadawal), dosc krotka co jest jej najwieksza wada.

"Co sądzicie o fabule mapy z VARN?"
Bardzo mi sie podobala, uwazam ze powroty do starego uniwersum powinny sie pojawiac w tej wlasnie formie.
"Czy przywracanie starych bohaterów w "ashanowej wersji" to dobry pomysł?"
Moim zdaniem znacznie lepszy niz dodanie tych bohaterow jako np.Sandro z Deyji.

"Czy dobrze to zrobiono?"
Crag mi sie podoba, uwazam jednak ze powinno sie dac mu caly pancerz i byl raczej czystym barbarzynca z tego znanym a nie z bycia najemnikiem i piratem (mi to akurat kojarzy sie bardziej z wolnymi miastami).

"Czy powracanie do starego uniwersum ma jakieś znaczenie?"
Ma duze, sentymentalne dla wieksosci. Powinni moim zdaniem wracac do fabul MM 1-5 bysmy modli pograc w te czesci gry jako w strategiczne, ale tak jak napisalem nie w formie kampanii tylko mapek.

"Czy nie lepiej zostawić przeszłość w spokoju? (zwłaszcza tą z obecnie kontrowersyjnej tematyki Starożytnych i ich technologii)"
Przeszlosc, troche to niesprecyzowane, uwazam jednak ze te kwestie powinny wciaz zostac zawile (czyli nie mozemy narazie dowiedziec sie prawdy np. wasnie o przodkach i starozytnych oraz wladcach zywiolow). Tak wiec powinni dodawac mapki zwiazane z pierwszymi piecioma M&M najlepiej tym co sie dzialo w tych grach (ich fabula) ostatecznie moze byc nowa - ich wlasna ale nie powinna rozstrzygac zadnych kwestii.

"Czy lepiej jednak wracać do starego uniwersum, rozwijać go, a nawet połączyć w jakiś sposób z nowym?"
Nie laczyc bo to nie ma sensu, zwlaszcza ze bedziemy mieli kolejnego "innego" Craga do kompletu i pewnie kilku innych bohaterow nam sie zdubluje. Nie rozwijac starego, bo krotko mowiac Ubisoft na pewno by to spartolil, wiec wole by zostaly nam tylko wspomnienia wspanialych gier a nie szajsu, moga zrobic te mapki zeby pokazac akcje jakis swiatow, ale nie wplywac za nadto na uniwersum.

"Czy chcielibyście zobaczyć "remake" jakiejś fabuły ze starego uniwersum w Heroes VI?"
Maly gier RPG na strategiczne w formie tych map co najwyzej, moze jeszcze nowy Heroes 3 (tylko zeby tego nie spartolili) ale nie w grze H6 tylko osobnej - nowej.

Matheo PW
19 lipca 2012, 15:54
Odpowiem tylko na niektóre pytania. Bo nie grałem w żadne z najnowszych dzieł Ubisoftu.

"Czy przywracanie starych bohaterów w "ashanowej wersji" to dobry pomysł?"
Oczywiście, że tak. Mają oni wielu zwolenników. I nikt nie chciałby żegnać się z nimi na stałe ;) Tylko, że nie można ich sobie tak po prostu dodać. Trzeba jakoś wytłumaczyć ich pojawienie się w grze.

"Czy powracanie do starego uniwersum ma jakieś znaczenie?"
Ma i to duże. W ten sposób Ubisoft pokazuje, że zależy im na serii HoMM a nie tylko na pieniądzach.

"Czy nie lepiej zostawić przeszłość w spokoju? (zwłaszcza tą z obecnie kontrowersyjnej tematyki Starożytnych i ich technologii)"
Ostatnią rzeczą jaką wydarzyła się na Antagrichu była zagłada. Ubisoft ma wolną rękę. Mogą tam wprowadzić dowolne wątki fabularne. Starożytnych i ich technologi nigdy w Heroes nie było. Tym problemem trzeba będzie się zająć przy ewentualnym tworzeniu kolejnej części M&M.

"Czy lepiej jednak wracać do starego uniwersum, rozwijać go, a nawet połączyć w jakiś sposób z nowym?"
Powracać można, rozwijać nie koniecznie. Można wrócić na Antagrich i poukładać go na nowo. Połączenie obu uniwersów to świetny pomysł. Można to zrobić w bardzo prosty sposób :) Już obmyśliłem jak można by połączyć ze sobą oba uniwersa.

"Czy chcielibyście zobaczyć "remake" jakiejś fabuły ze starego uniwersum w Heroes VI?
Remake tak. Ale nie fabuły, a całej gry. Najlepiej Heroes III.

Alamar PW
19 lipca 2012, 16:03
Cytat:
Starożytnych i ich technologii nigdy w Heroes nie było.
A pole siłowe to co? A armagedon?

Acid Dragon PW
19 lipca 2012, 16:03
Cytat:
Starożytnych i ich technologi nigdy w Heroes nie było. Tym problemem trzeba będzie się zająć przy ewentualnym tworzeniu kolejnej części M&M.

Nie do końca. Wróciliśmy wszak już na VARN, który jest ogromnym statkiem kosmicznym zbudowanym przez Starożytnych.

Zaś z przecieków odnośnie następnego DLC wiemy, że powrócić mają Corak i Sheltem, a to oznacza, że po raz pierwszy w historii oficjalnych gier Heroes of Might and Magic padnie słowo "android". Właściwie to już padło, ponieważ ich biografie już znajdują się w plikach gry.

Matheo PW
19 lipca 2012, 16:52
Dla mnie sprawa jest prosta. 3DO podzieliło serie MM na dwie gry. Jedna to RPG M%M, w której są starożytni, kreganie, varny itp. A druga to strategia turowa HoMM, w której najzwyczajniej w świecie nie ma NIC o Starożytnych i ich technologi. Nic o Varnach, androidach i niebiańskich kuźniach. A nawet jeśli jakiś element gry ma powiązanie ze Starożytnymi. To chodźby gracz przeszedł kampanie Heroes 1-4 700 razy. To i tak nie dowie się o istnieniu starożytnych. Tak gry HoMM zostały stworzone i w takiej wersji przypadły ludziom do gustu. Więc po co teraz mieszać wszystko?

Jeśli Ubisoft ma zamiar dodać do gry tych robo bohaterów. To ja już ich nie rozumiem. To po to porzucili stare uniwersum i stworzyli zupełnie nowy świat? Żeby teraz dodawać elementy, które nie pasowały do H3, a ich zdaniem mają pasować do HVI. I dodają je tak po prostu. Bez wyjaśnienia w fabule skąd się wzieli. I Fani mają się w tym połapać..?

Dark Dragon PW
19 lipca 2012, 16:57
Nie, androidy powrócą na zasadzie postaci, które wciąż będą cz. starego uniwersum. Pojawią się w wolnym scenariuszu tak jak mapka z VARN.

@Gaspar - cieszę, że Ci się tutaj podoba ;) Jednak prosiłbym o respektowanie kilku obowiązujących praw (pisanie posta pod postem oraz czytelność wypowiedzi).

Acid Dragon PW
19 lipca 2012, 17:04
Cytat:
Proszę przesłać moją recezję.

Niczyja "recenzja" nie będzie przetłumaczona w 100%. Jak powiedziałem - dokonam kompilacji wszystkich opinii, aby przedstawić Marzhinowi generalne stanowisko społeczności, a nie pojedynczych osób.

mkolumb PW
19 lipca 2012, 17:31

Cytat:
Co sądzicie o fabule "Piratów"?
Średnio ciekawa, ale fajnie że nie zrobiono to jako 14363 odcinek serialu "Moda na zaćmienie".
Cytat:
Co sądzicie o fabule mapy z VARN?
Całkiem, całkiem :)
Cytat:
Czy przywracanie starych bohaterów w "ashanowej wersji" to dobry pomysł?
Jeśli mówimy o tym że bierzemy imię, podobny wygląd, wzorujemy biografię i wrzucamy do Ashan to nie - te światy mają zupełnie inne fundamenty i średnio to wtedy pasuje.
Cytat:
Czy dobrze to zrobiono?
Nie. Jest całkiem fajny adventure pack, ale jak na tę długość i możliwości za drogi zdecydowanie. Tego typu adventure packi powinny mieć cenę w granicach 10-20 zł (a biorąc pod uwagę w jakiej formie wyszło H6 i fakt że dopiero w wersji 1.5 jakoś to wygląda to miłym akcentem byłoby wypuścić go za darmo), za cenę Piratów powinny być 2 trochę dłuższe niż ta kampanie. Jeśli następne DLC będą tańsze to nie widzę przeszkód w ich wypuszczaniu o ile nie zastąpią one prac przy pełnoprawnych dodatkach z Lochem i ew. Akademią.
Cytat:
Czy powracanie do starego uniwersum ma jakieś znaczenie?
Czy nie lepiej zostawić przeszłość w spokoju? (zwłaszcza tą z obecnie kontrowersyjnej tematyki Starożytnych i ich technologii)
Jeśli przenosimy w Ashan to co tam było (jak obecnie bohaterów) to raczej nie - oba uniwersa mają inne podstawy. Jeśli zaś stopniowo powracamy do starego uniwersum, ale jako pełnoprawnego świata a nie odpowiednika w Ashanie to tak. Trzeba jednak wziąć pod uwagę że w Ashanie większość rzeczy jest dość jasna, a uniwersum NWC cechowała tajemniczość i jeśli do niego powrócimy to trzeba to uwzględnić.
Cytat:
Czy lepiej jednak wracać do starego uniwersum, rozwijać go, a nawet połączyć w jakiś sposób z nowym?
Połączenie jak najbardziej, ale z zachowaniem jego cech.
Cytat:
Czy chcielibyście zobaczyć "remake" jakiejś fabuły ze starego uniwersum w Heroes VI?
Cień śmierci - przy czym nie w Ashanie, a w starym uniwersum. Najlepiej jako samodzielny niezależny dodatek na silniku H6.

Alchemik PW
19 lipca 2012, 17:47
Rozumiem że niektórzy fani byliby za połączeniem obu uniwersów, ale pomysły żeby zanegować fabułę Heroes IV i MM9 są niedorzeczne, więc o powrocie na Antagarich nie ma raczej mowy, chyba że w postaci prequela. Poaz tym Ubisoft niech trzyma łapy z daleka od starego uniwersum i nie grzebie w nim, chyba że uda Im się zatrudnić zespół z NWC.

Matheo:
Ma i to duże. W ten sposób Ubisoft pokazuje, że zależy im na serii HoMM a nie tylko na pieniądzach.

Zmiana uniwersum wcale nie oznacza braku szacunku do serii. Prędzej czy później NWC też by zmieniło uniwersum gdyż ile planet mogą zaatakowac Kreeganie, i na każdej zostac pokonani. W końcu doszliby do ostatecznego zakończenia i wtedy nastąpiłaby zmiana.

A co do pomysłu kontynuowania fabuły tylko tej z Heroesa to całkowicie beznadziejny pomysł, i chyba więcej osób się ze mną zgodzi.

Acid Dragon PW
19 lipca 2012, 18:06
Cytat:
Dla mnie sprawa jest prosta. 3DO podzieliło serie MM na dwie gry. Jedna to RPG M%M, w której są starożytni, kreganie, varny itp. A druga to strategia turowa HoMM, w której najzwyczajniej w świecie nie ma NIC o Starożytnych i ich technologi

To jest Twoje rozumienie i masz do tego prawo, ale wiedz, że jesteś w mniejszości. Świat fabularny jest jeden i ten sam z grami w różnych gatunkach (nie tylko strategia i RPG - również gry akcji, strzelanka, karcianka...). Świat fabularny stoi NAD podziałem gier na poszczególne gatunki i jest ważniejszy niż np. tylko to, co się dzieje w HoMM. Gry zostały podzielone GATUNKOWO, ale NIE FABULARNIE. I choć czasami brak elementów historii z jednych gier w innych, to jednak jest to niezaprzeczalnie wciąż ten sam świat z tą samą fabułą. Nie można udawać, że Roland Ironfist raz jest w świecie ze starożytną technologią, a raz w świecie czysto fantasy i sobie tak skacze między grami i światami.

Albo coś mniej kontrowersyjnego. W MM6 (i MM9) poznajemy syna Katarzyny i Rolanda - Nicolaia. W Heroes 3 się nie pojawia (raz jeden jest wspominany w intro). Czy to oznacza, że fan tylko serii HoMM ma prawo uznawać Katarzynę za bezdzietną? Nie. Będzie się po prostu mylił, bo nie ma wszystkich informacji.

Wg mnie nie można powiedzieć, że ponieważ czegoś dotąd nie było w jednym z gatunków gier, ale było w ogólnym świecie, to teraz nie ma prawa się pojawić. Byłoby to po prostu ignorancją, zasłanianiem oczu i udawaniem, że tego nie ma.

Cytat:
I dodają je tak po prostu. Bez wyjaśnienia w fabule skąd się wzieli. I Fani mają się w tym połapać..?

Dodają je, ale na tych samych zasadach, co w starym uniwersum. Te postaci więc mają już swoje wyjaśnienia w fabule i wystarczy się z nimi zapoznać.

Alchemik PW
19 lipca 2012, 22:44
A czy nasze prywatne opinie co do tego jakich bohaterów mogliby przywrócić również zostaną wysłane?

Acid Dragon PW
19 lipca 2012, 22:48
Tak, jeśli to będzie częścią odpowiedzi na pytania lub jakoś uargumentowane. Nie chciałbym, żeby zaczynał się koncert życzeń.

Acid Dragon PW
19 lipca 2012, 23:16
Argumentacja to nie wymyślanie biografii i statystyk tylko uzasadnienie dlaczego to jest dobry pomysł. Historyjkę potrafi wymyślić każdy i zapewniam, że twórcy nie potrzebują tutaj pomocy ;).

Fandor PW
19 lipca 2012, 23:46
To ja mialbym pewne odniesienie do fabuly Sandra.
Kilgor byl mlodym barbarzynca, kiedy to on i jego grupa orkow pochadzacych z ksiestwa jelenia przekroczyla granice imperium. Pech chcial ze pare mil od miejsca przekroczenia granicy zatrzymal sie elfi patrol. Kilgor omijal zwinnie strzaly a te ktore go trafily nie zadaly mu zadnej krzywdy. Wtedy pojawil sie elfi porucznik. Wszystkie elfy, poniewaz nie przezyl zaden ork przypatrywaly sie wspanialemu tancu ostrzy miedzy elfem a barbarzynca. Jednak ktos musial zginac i to wlasnie Kilgor popelnil w szale bojowym smiertelny blad. Jednak Kilgor nie zostal zapomniany. Elfyopowiadaly o poteznym czlowieku ktorego nie mogla ruszyc zadna strzala. I tak uslyszal o nim potezny nekromanta Sandro...
SPecjalnosc: ataki dystansowe zadaja o 25% mniej obrazen.
Fajny byl by takze powrot Gavina ale Kilgor sam tez ujdzie.
Uzasadnienie pomyslu hm, moglby on zostac marionetka Sandra na tronie Hereshhu, wiem ze to troche zerzniecie z trzeciej czesci, ale Sandro zawsze tak kombinowal (nie zdziwil bym sie gdyby Alamar chcial zostac glownym wladca bo mu Sandro kazal) nie potrzebowal wladzy poprzez usadzenie na tron tylko prawdziwej, by to inni robili co chce. Nie wiem jak waszym zdaniem ale w sumie ciekawym byloby ujrzenie Kilgora na tronie hereshu.
PS: W mojej biografi znajduje sie jeszcze jeden element - jezeli Ubi zdecyduje sie jednak polaczyc uniwersa to tym elfem bedzie Gelu i dziac sie to bedzie podczas rozliczenia, jezeli nie bohater wciaz idealnie pasuje.
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7
temat: Fabuła dodatków DLC

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel