Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [H3] Co was denerwuje w H3?
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)
strona: 1 - 2 - 3 ... 4 - 5 - 6

Matheo PW
17 lipca 2012, 15:23
Dobrze, że stare uniwersum zostało "zniszczone" żadna wielka korporacja nie byłaby w stanie kontynuować H3 w jej świetnym stylu. Nie potrafiło tego nawet 3DO.

Bluearga PW
17 lipca 2012, 15:35
W sumie to masz trochę racji, teraz wielkie korporacje potrafią tylko niszczyć, przykładem jest np. Diablo 3 wydane przez Blizzard, które okazało się wielką klapą(mówię tutaj o normalnych fanach, a nie fanach zahipnotyzowanych przez Blizzard, bo takowych jest więcej niż tych normalnych. Sama byłam ofiarą ich uroku, ale po wydaniu Dodatku do WoW z Pandami, czar prysnął :P)
Mnie jednak po prostu jest żal tego wspaniałego uniwersum. Fani którzy wydadzą WoG 3.59(o ile wydadzą) powinni zrobić jakaś "łatkę" do fabuły, żeby ten świat nie skończył w tak okrutny sposób. Skoro żadna z wielkich korporacji nie nadaje się do kontynuowania wydarzeń w tym uniwersum to powinni to robić fani.

Alchemik PW
17 lipca 2012, 15:47
Cytat:
Mnie jednak po prostu jest żal tego wspaniałego uniwersum.

Wszystkim mieszkancom groty jest żal tego uniwersum, ale co do twojej opinii o rozliczeniu się nie zgodzę gdyż fabuła i postacie (przede wszystkim Emilia Nighthaven) z Heroesa IV są według mnie bardzo dobrze wykonane i ciekawe. Wiem ze jestem w mniejszości ale mam do tego prawo.

Cytat:
Skoro żadna z wielkich korporacji nie nadaje się do kontynuowania wydarzeń w tym uniwersum to powinni to robić fani.

Ciekawy pomysł ale kazdy fan ma zupełnie inną wizję co do fabuły, jedni by starali się kontynuować fabułę w momencie gdzie została zakończona, czyli po wydarzeniach z Heroesa IV (bez dodatków), inni jak gdyby nigdy nic wróciliby na Antagarich i Enroth, a jeszcze inni mają już tak szalone pomysły że nic by z tego nie wyszło. Oprócz tego są jeszcze problem na tym jak daleko można się posunąć w tworzeniu realiów.

Matheo PW
17 lipca 2012, 15:50
O tym właśnie mówię. Obecni Twórcy gier twierdzą, że dobra gra musi koniecznie mieć wspaniałą grafikę bo żadnych fanów nie zdobędą. Zamiast wspaniałej grafiki w HVI wolał bym mieć, co najmniej 6 frakcji i mniej (zdecydowanie mniej) błędów.

W celach wyjaśnienia WoG team już nie istnieje. Cała nadzieja w HotA Crew. Nieźle im wychodzą wątki fabularne. Jednak łatwiej byłoby je ocenić gdyby kampania była chociaż po angielsku.

Alchemik PW
17 lipca 2012, 16:19
Co do grafiki to ma też znaczenie ze względu na klimatyczność, nie ma tu znaczenia czy jest ona 2D czy 3D, ale powinna być ładna. Najładniejszą grafikę miała Heroes 3 i Might and Magic 7, gdyz pasowała ona do klimatu tamtego świata.

Acid Dragon PW
17 lipca 2012, 17:30
Cytat:
Fani którzy wydadzą WoG 3.59(o ile wydadzą) powinni zrobić jakaś "łatkę" do fabuły, żeby ten świat nie skończył w tak okrutny sposób.

Well... wszystko co mogę powiedzieć, to to iż pomysł do wrócenia na Antagarich/Enroth "wisi w powietrzu" już ładnych parę lat. Jakkolwiek fanowskie próby fabularne nigdy nie dorównują tym oficjalnym, to jednak czasami stanowią fajny "hołd" złożony kanonicznym historiom - np. projekt "Legends of the Ancients" kontynuujący historię z H4. Póki co jeszcze nie znalazł się projekt kontynuujący wątki z H3, ale z drugiej strony - nigdy nie wiadomo...

TopFunny525 PW
20 lipca 2012, 18:07
Cytat:
Matheo:
O tym właśnie mówię. Obecni Twórcy gier twierdzą, że dobra gra musi koniecznie mieć wspaniałą grafikę bo żadnych fanów nie zdobędą. Zamiast wspaniałej grafiki w HVI wolał bym mieć, co najmniej 6 frakcji i mniej (zdecydowanie mniej) błędów.

W celach wyjaśnienia WoG team już nie istnieje. Cała nadzieja w HotA Crew. Nieźle im wychodzą wątki fabularne. Jednak łatwiej byłoby je ocenić gdyby kampania była chociaż po angielsku.

Co do grafiki to się nie zgodzę. Musi być dobra i odzwierciedlać dane terytoria. Sam słyszałeś jak komentowali panowie z Black hole:
Cytat:
Przy projektowani lokacji priorytetem było prawidłowe oddanie specyfiki i topografii. Jak przyznają twórcy piątej części nie przykładali do tego zbyt wielkiej wagi, wskutek czego dochodziło do paradoksalnych sytuacji. Na przykład lokacje według mapy umieszczone w gęstych dżunglach Irollanu raziły pustynną lokacją Black Hole postanowili o to zadbać

Cytat z książki autorstwa Rafała Kurpiewskiego.

Więc widzisz. Co wolisz? Jałową pustynię w Irolanie czy dobre odzwzrowowanie terytorium? Bo mi się wydaje, że to drugie. Fakt faktem ras jest mało i trzeba przyznać twórcom, że ich jest mało. Gdyby Ubisoft nie wtrącił swoich trzech groszy to gra ukazałaby się później ale w lepszym stanie niż dziś. Co do HoTY. To prawdopodobnie niebawem wyjdzie jakieś tłumaczenie. Możliwe, że z premierą nowej części. Pozdrawiam.

AquaInferus PW
22 września 2013, 18:49
W sumie dopiero co zakończyłem dwóję i rozpocząłem część 3 ((Heroes of Might and Magic III - Złota Edycja ) z wydania Complete 1-6, czyli na jednym DVD 1-4 a na pozostałych 5 i 6)) i zauważyłem że kiedy zajmuje staw z klejnotami to ma informacje która powinna odnosić się do Laboratorium z rtęcią a kiedy zajmuje Złoże Rudy piszę mi że będę otrzymywał 2 (coś tam ) drewna a kiedy zająłem złoże siarki wyskakuje inf Laboratorium alchemiczne . Czy u was też jest coś takiego ??
strona: 1 - 2 - 3 ... 4 - 5 - 6
temat: [H3] Co was denerwuje w H3?

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel