Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/mod] Heroines
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 - 12 - 13

Lyokoheros PW
3 lipca 2012, 20:52
Cóż, jak dla mnie wyglądają raczej na kościotrupie, wydają się cieńsze niż na szkicu. A czy tekstury za jasne... ten pomarańczowy fragment hełmu raczej tak(w szkicu przypominał mi chyba z lekka górną część smoczej głowy, tu stracił tą cechę... ale może to kwestia perspektywy), a te "rogi"(te co wychodzą z tyłu łap, ale nie tylko) mogłyby mieć takie linie, dzielące je na segmenty, jak to było na szkicu. Reszta tekstur ma chyba odpowiednią jasność(choć ewentualnie można by trochę przyciemnić górną część zbroi). A peleryna i "spódnica" mogłaby wyglądać nieco bardziej jak błona, a nie gładki materiał(choć nie wiem jak ten efekt osiągnąć, ale moim zdaniem wyglądałoby to lepiej). Teksturze górnej części zbroi i butów można by dodać efekt by wyglądały jak ze smoczych łusek(z zachowaniem kolorów).
Właściwie nie jestem pewien, jak by to wyglądało po tych zmianach - bo nie znam się na robieniu grafiki 3D - ale wydaje mi się, że lepiej i co ważniejsze bardziej smoczo. Ale oczywiście rób jak uważasz(bo domyślam się, że choćby samo spróbowanie tych zmian to kupa roboty).
Edit, do Alistaira: Właśnie o to chodzi, że z założenia miały być smocze(na hełmie), a na takie nie wyglądają.

Alistair PW
3 lipca 2012, 22:50
Gdzie niby ma ona smocze łapy? Jak dla mnie, wyglądają normalnie, na ludzkie.

Matheo PW
4 lipca 2012, 12:26
Tak te smocze łapy przypominają ludzkie. Ale czym oprócz szponów różni się szkielet ludzkich palców i palców smoka?

AmiDaDeer PW
4 lipca 2012, 14:02
Chyba zamysłem grafika. :P Mutare po przemianie z tego co się zorientowałem miała po 4 palce na każdej łapie, podczas gdy Wódz Smoków z Jadame miał wręcz zwykłe dłonie.

TopFunny525 PW
15 lipca 2012, 11:00
Super! Bardzo ładna grafika. Animacje też masz do pokazania czy jeszcze pracujesz nad nią?

zbigniew PW
15 lipca 2012, 11:54
Pracuję. Smoka też juz mam gotowego. Ale animacja pojawi się później bo dla dragon queen chcę zrobić krótki filmik.

TopFunny525 PW
15 lipca 2012, 12:04
ok. Dzięki za info. Powodzenia.

Bluearga PW
17 lipca 2012, 10:58
Hej, mam kilka pytań.

1.

Skąd wiozłeś defa tego złotego smoka z WoWa, stojącego na tylnych łapach? Znalazłam jego def, ale stoi on na 4 łapach, też nie jest zły, mam go jako diamentowego smoka, ale ten może byłby lepszy.

2. Czy będzie kilka "pakietów" tego moda do pobrania? Interesują mnie głównie nowi dowódcy i tylko ich bym chciała, nie potrzebuje nowych wyglądów jednostek 8 poziomu, bo sama już im wygląd podmieniłam. Nie interesują mnie też nowe grafiki i muzyka, tylko dowódcy, dlatego fajnie by było jakby tylko ich dało się pobrać, a nie z całą resztą.

zbigniew PW
18 lipca 2012, 13:44
No witam.

tutaj

można ściągnąć tego smoka jak ktoś zainteresowany jest.
Skąd natomiast go wziąłem? Po prostu przerobiłem smoka zapodanego na HC przez Valerego. Użyłem do tego Corela. Możliwe że w paincie coś robiłem ale już nie pamiętam.

Co do pakietu to nie wiem jak to będzie wyglądało. Czy luźny pakiet, czy mod? Jeżeli z jakiś powodów się nie wyrobię ze wszystkimi jednostkami to będzie na pewno luźny pakiet już zrobionych jednostek. Mody po za tym mają to do siebie że można wydobyć z niego to co się najbardziej podoba a reszty nie instalować.


zbigniew PW
28 września 2012, 20:03
Po dłuższym czasie czas na kolejną odsłonę. Trochę to trwało głównie z powodu problemu którego nie potrafiłem tygodniami rozwiązać i który skutecznie mnie zniechęcił do dalszego modelowanie na całe tygodnie.

Problem został rozwiązany przypadkiem i dotoczył eksportowania pliku z blendera do maxa. Tak więc mam nadzieję że znowu intensywnie i z pasją bede tworzył dalej game charactery.

Dragon Queen (trochę z innej pespektywy niż zazwyczaj):



Przyznam szczerze że defa jeszcze nie zrobiłem ale mam nadzieję że dam radę w tym tygodniu jak tylko dostosuję efekty specjalne (ogień i dym) do 8-mio bitowego defa. Tym razem zamierzam umieścić go na forum żeby każdy mógł przetestować w grze.

Software:

-Blender
-Zbrush
-3DS max
-FumeFX



Szalony ogr PW
28 września 2012, 20:15
Wow! Ta pani robi wrażenie... Zwłaszcza w ludzkim stroju jest kusząca niczym sukkub. :P

zbigniew PW
28 września 2012, 20:50
Dzięki. Szkoda tylko że większość detali po drastycznym pomniejszeniu w grze gdzieś zanika. Ale zawsze można pochwalić się większą wersją na forum...

AmiDaDeer PW
28 września 2012, 20:59
zbigniew:
Szkoda tylko że większość detali po drastycznym pomniejszeniu w grze gdzieś zanika.
To kwestia odpowiedniego renderu. Spróbuj renderować klatki w małym formacie i pokombinować z antyaliasingiem tak, by co prawda był włączony, ale też nie wygładzał za bardzo szczegółów.

TopFunny525 PW
28 września 2012, 21:00
Takie pytanie Zbigniew, czy oprócz Hell Barones, mógłbyś dać do downloadu wszystkie jednostki które ukończyłeś (mówię tutaj np.: o nowych emisariuszkach czy ukończonych jednostkach 8 poziomu :). Można by wszystkie przetestować... O ile się zgodzisz :P.

PS. Jednostki są świetne :). Bije brawa dla tego pana za kawał wyśmienitej roboty :P...

zbigniew PW
28 września 2012, 21:07
Hobbit: można włączyć catmull room, ale jednostka będzie wtedy za ostra.

Top Funny: Dobra. Wybierzcie jedną z dotychczas zaprezentowanych level 8 a ja ją zaraz umieszczę do przetestowania. Chyba że będzie to Dragon Queen- wtedy zamieszczę ją za kilka dni.

TopFunny525 PW
28 września 2012, 21:16
Widziałem, że masz kilka jednostek gotowych, czy mógłbyś spakować w rara te jednostki i wysłać je do downloadu? Mówię tutaj przede wszystkim o...

Seraph(lvl 8)
Hell Barones(mam nadzieję, że jest ukończona :)),
Storm Queen (ta nowa :))
I ogólnie Emisariuszki, gdyż kilka miesięcy temu pokazałeś już około 85% gotowych prac :).

Jeśli chcesz, możesz na forum, a jeśli nie to drogą prywatną :), np.: na mojego maila :). W zależności jak chcesz udostępnić...

Pozdrawiam

EDIT :

Przepraszam, ale naprawdę nie umiem wybrać, wszystkie są świetne ;P.

witchking PW
28 września 2012, 21:17
Można by też je wrzucić do VCMI bo taka możliwość się pojawiła. Oczywiście występują drobne problemy ale może w wersji 0.9 będą już opanowane.

Sam model jest epicki choć mam dwie drobne uwagi. Smocza głowa wydaje mi się za bardzo "alienowa". To kreegan to by nawet pasowało;p Druga sprawa to skrzydła moim zdaniem momentami odchylają się za bardzo na zewnątrz. To może być błędne wrażenie, przy defie łatwiej będzie ocenić.

Szczegóły można lepiej pokazać zwiększając ostrość czy to przy renderze albo później obrabiając.

AmiDaDeer PW
28 września 2012, 22:57
zbigniew:
można włączyć catmull room, ale jednostka będzie wtedy za ostra.
Pokażesz efekt, choćby i jednej klatki dopasowanej do formatu DEF? Chętnie bym ocenił, bo na wyobraźnię trudno mi się w tym momencie zdawać.

Bluearga PW
29 września 2012, 18:50
*Wywala swoje aktualne defy jednostek 8 poziomu*

Jesteś moim nowym bogiem Zbigniew! Jeśli nie wiesz jak zaimponować kobiecie to zrób dla niej przepiękna smoczycę(lub męskiego smoka), a będzie twoja :P(No dobra, to sprawdza się tylko w moim przypadku)

I też chcę download. Fajnie by było jakbyś w przyszłości zrobił to jako mod pod ERE, dzięki temu będzie można włączać i wyłączać nowe defy. A tak to 8 kopia WoGa czeka na twą łaskę :P

zbigniew PW
29 września 2012, 20:20
Najpierw Dragon queen na polu bitwy...



Cytat:
Przepraszam, ale naprawdę nie umiem wybrać, wszystkie są świetne ;P.
No to chyba jednak Dragon Queen skoro nie możesz się zdecydować

Cytat:
Można by też je wrzucić do VCMI bo taka możliwość się pojawiła.
Kiedyś o tym myślałem. I tak szczerze mówiąc to cały czas o tym myślę. VCMI to przedsięwzięcie które doceniam obecnie najbardziej. Niestety zagraniczni fani Heroes III wciąż jeszcze nie doceniają wystarczająco tego tytanicznego wysiłku. Takie trinkiety w postaci kilku nowych grafik jednostek na pewno przyciągnęło by trochę więcej gawiedzi. Gawiedź lubi trinkiety. Mimo wszystko jeżeli kiedykolwiek zdecyduję się przekazać moje defy twórcy jakiegokolwiek moda to ten twórca pierwszy się o tym dowie.

Cytat:
Smocza głowa wydaje mi się za bardzo "alienowa".
Trzeba było zwrócić na to uwagę wcześniej. W fazie szkicu. :P.

Cytat:
Pokażesz efekt, choćby i jednej klatki dopasowanej do formatu DEF?
Jasne. Poniżej różnica między zwykłym antialiasingiem a najostrzejszym: catmull room:

Najpierw catmull room widoczny również na polu bitwy:


Potem zwykły -rozmyty antialiasing. Taki bardziej "heroesowy"


Bardziej niż catmull room nie da się wyostrzyc ani w maksie ani w blenderze. Można pobawić się V- rayem i global ilumination i powyciągać jeszcze jakoś detale. Ale jest to zabawa dla zaawansowanych użytkowników programu i w przypadku defów do heroes szkoda po prostu zachodu.

Cytat:
Jesteś moim nowym bogiem Zbigniew! Jeśli nie wiesz jak zaimponować kobiecie to zrób dla niej przepiękna smoczycę(lub męskiego smoka), a będzie twoja

:)
Za to właśnie lubię tworzyć jednostki do WoGa. Czyli zdecydowanie Smocza Królowa do publikacji. Proszę Was jednak o jeszcze parę dni cierpliwości.

Dark DragonDark DragonDo cytowania lepiej używać tagów ;)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 - 12 - 13
temat: [WoG/mod] Heroines

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel