Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/projekt] New or Old
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

gruziak97 PW
10 czerwca 2012, 15:07
Myślę, że wiele osób wie, lub przynajmniej domyśla się, jak wiele pracy trzeba włożyć w stworzenie całkowicie nowego miasta. Jak na razie powstały tylko dwa. Mimo to chciałoby się zobaczyć jeszcze coś nowego.
Postanowiłem więc w miarę możliwości odnowić stare miasta. Podmiana kilku jednostek czy bohaterów nie jest tak praco- i czasochłonna, a wraz odświeża grę.

Oto próbka moich działań:
New Inferno
screen
Ten mini mod podmienia jednostki inferno z poziomów 3-6, wygląd koszmara i piekielnego ogiera, oraz statystyki tego ostatniego. Niby nic wielkiego, ale zawsze coś. Możliwe, że w modzie wystąpią błędy, więc jak coś zauważycie postaram się poprawić.

Mam nadzieję, że moja praca nie pójdzie na darmo. Jeśli pomysł przypadnie Wam do gustu wyjdą następne mini mody dla innych miast.

Miłej zabawy!

The Doom PW
10 czerwca 2012, 16:35
Jakże miło widzieć, że ktoś coś z HoMMIII robi :) ! Wiem, wiem... Jest jeszcze HoTA, VCMI i etc. Chodzi mi raczej o samodzielnych twórców, którzy - nie należąc do żadnego teamu - walczą z modowaniem gry, próbując samemu stworzyć jakiegoś (chociażby 'mini') moda :D ! Hmm... Twojego raczej używać nie będę (za bardzo podobają mi się oryginalne jednostki ;) ), chociaż to dobra robota!

PS Czy mi się wydaje, czy wkradł się błąd? Proponowałbym poprawić 'Naw Inferno' na 'New Inferno' ;P !

gruziak97 PW
10 czerwca 2012, 17:44
Cieszę się, że mam jakieś poparcie. :) Hota to duży projekt i raczej przyjdzie nam trochę poczekać na przyszłą wersję, a w międzyczasie można działać!
Osobiście nie przepadam za inferno, dlatego jest pierwsze. Mam nadzieję, że zrobię niedługo następne mini-mody i może wtedy któryś przypadnie Ci do gustu. ;)

PS Faktycznie błąd. Poprawione. Dzięki.

Mitabrin PW
10 czerwca 2012, 17:54
Dłuższy czas temu miałem podobny pomysł, więc twój projekt przypada mi do gustu.

Radzę ci jednak w pierwszej kolejności zająć się szczegółami - pododawaj istniejącym jednostkom nowe zdolności, porób nowych bohaterów (spróbujza pomocą erm dodać nowe specjalizacje), pozmieniaj portrety (i defy) jednostek itd. Jakimś specjalnie wielkim wysiłkiem to nie jest, ale mimo wszystko może stworzyć iluzję świeżości w grze (i jeśli się postarasz, to dość dobrą). Grunt, żeby w czasie gry wszystko robiło wrażenie czegoś zupełnie innego.

Jednakże najlepszą radą jaką ci mogę dać jest postaranie się, by wszystkie innowacje zbytnio nie odbiegały stylem graficznym od oryginalnej gry (przeszukaj przy tym różne strony z róznymi gotowymi grafikami do WoGa i popytaj o zgodę na ich użycie) - ilość osób zainteresowanych modyfikacją powinna się diametralnie zwiększyć.


ps. Przeszukaj ten temat. Kiedyś Gnollking stworzył podobną modyfikację i weź pod uwagę krytykę, którą owy mod dostał. (temat o modzie na forum zagranicznym)

Pozdrawiam i życzę powodzenia. Brohoof.

gruziak97 PW
10 czerwca 2012, 21:01
Cieszę się, że Ci się podoba i dzięki za rady. Jednak nie wiem, czy dam radę je zrealizować od strony technicznej...
Niestety jeśli chodzi o skrypty to nie jestem w nich dobry. Właściwie wszystkie trudniejsze skrypty zostały napisane przez Altaira na moją prośbę. Więc ktoś pomoże mi ze skryptami, albo nauczy je pisać (czy prędzej da poradnik, z którego się nauczę), albo nic szczególnie nowego nie będzie.
Jeśli zaś chodzi o grafikę to sam raczej nic nie zrobię. Mogę co najwyżej przekolorować, czy dorobić portrety jak mam resztę. Co do stylu - to dla mnie czarna magia! Zwykle nie przeszkadza mi "inny styl", nawet gdy pozostałym tak.
Jakby nie było, będę robił wszystko najlepiej jak potrafię, a co z tego wyjdzie to zobaczymy. :)

Fandor PW
11 czerwca 2012, 09:18
Podoba mi się pomysł podmiany jednostek, fajnie by było zobaczyć jednostki z Heroes 6 w tych miejscach, ale i tak ciekawa podmiana wilkołaka i zmor. Gorzej wyszedł 4 poziom, a na 5 to chyba sukkub, ale jest w roli dowódcy dlatego nie pasuje. Nie mniej jednak popieram i podoba mi się projekt, podmieniasz budynki?

gruziak97 PW
11 czerwca 2012, 10:30
Nie podmieniałem na razie żadnych budynków. Prawdopodobnie w innych odsłonach to się nie zmieni, chyba że się nauczę w prosty sposób edytować ich właściwości. Jeśli chodzi o grafiki to na 99% nic nie zmienię.
Co do sukkuba to owszem, jest dowódca, ale różnią się na tyle, że mi to nie przeszkadza. Domyślałem się, że komuś to się nie spodoba, ale miałem dobrą jednostkę, więc wykorzystałem. :)
Mógłbym wstawić jednostki z H6, ale tylko jeśli będę miał defy. Sam raczej ich nie zrobię, więc jakby ktoś gdzieś się na nie natknął proszę pisać.

Fandor PW
11 czerwca 2012, 11:12
Rozumiem, tak pytałem, mi osobiście też nic nie przeszkadzają dwa sukkuby ;D.
Ale fajnie jak byś podmienił jednak ten 4 poziom bo naprawde kłóci się z resztą (nawet tymi dodanymi). W sumie nie był by takim złym dowódcą jak by większej ilości osób nie pasowały 2 sukkuby. Oczywiście to twój mod więc wszystkie decyzje należą do ciebie.

gruziak97 PW
13 czerwca 2012, 20:35
Mam pomysł na kilka nowych specjalizacji dla bohaterów inferno:
Wilkołaki - bohater może ulepszać 1 poziom cytadeli i 3 poziom inferno w wilkołaki (podobnie jak Gelu).
Zawsze wysokie morale - wszystkie jednostki bohatera zawsze mają maksymalną morale.
Zawszy wysokie szczęście - analogicznie.
Wojownik - bohater mocy ma na początku gry o 5 punktów więcej ataku i obrony niż inni z tej klasy.
Magik - tak samo z wiedzą i mocą dla bohatera magii.
Chciałbym żebyście napisali co o nich sądzicie.
Poza tym planuję zrobić nowych specjalistów jednostek ze zmienionymi umiejętnościami drugorzędnymi. Mam nadzieję, że wtedy wyjdzie "nowa wersja nowego inferno" :D

witchking PW
13 czerwca 2012, 20:41
Ciekawy pomysł:)

Bohater od wilkołaków mi się podoba choć zawsze byłem przeciwnikiem przemiany ogarów w wilkołaki. Ale lepiej chyba się nie da;)

Morale i szczęście czemu nie tylko trzeba pomyśleć kolejne poziomy bohatera i plusy od tego.

Wojownik/magik fajne. Proponował bym dodatkowy punkt co ileś poziomów zamiast tak dużego bonusu na początku.

gruziak97 PW
13 czerwca 2012, 21:18
@Statystyki
Wybrałem prostsze rozwiązanie, bo nie jestem na tyle dobry w ERM żeby sobie poradzić z tym co proponujesz. Chyba że ktoś pomoże. :)

@Morale & szczęście
Niekoniecznie. Zdolność Sir Mullich'a (szybkość) też nie rozwija się z czasem. Poza tym też łatwiej w ten sposób.

majaczek PW
14 czerwca 2012, 22:45
Mogę pomóc ze skryptami jeśli będę miał czas.
temat: [WoG/projekt] New or Old

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel