Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Jak zrobić jednostkę?
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 6 - 7 - 8

Irhak PW
17 marca 2011, 19:34
Cytat:
Próbowałem ulepszyć Wysłannika Przodków z 8th level reborn.

Że co?! Wysłannika Przodków z MOJEGO 8th Level Reborn?! Jak śmiesz!

A na serio... jeszcze nie są oni dopracowani... racz zauważyć, że wersja 1.0 się nie ukazał, a statystyki IIRC są takie jak były dla tego behemotka... jeszcze nie zostały one zmienione... będą wraz z wszystkimi umiejętnościami wypuszczone... ale to właśnie przy nich mam trochę pracy, którą niestety będę mógł wykonać dopiero latem... a do tego czasu jestem otwarty na wszelkie propozycje dot. tych istot... ale jeżeli będziesz chciał je zamieścić to zrób to w odpowiednim temacie, dobrze?
Dziękuję...

ferdek PW
26 marca 2011, 09:46
Cześć ! Chciałbym się dowiedzieć w jakim pliku .lod zamieszczone są portrety jednostek . Znalazłem tylko kilka w H3bitmap.lod .

Drwal PW
26 marca 2011, 09:50
Portrety znajdują się w H3sprire.lod. Plik .*def z wszystkimi dużymi portretami to TWCRPORT.def, a z małymi CPRSMALL.def.

ferdek PW
26 marca 2011, 09:56
Dzięki. Ale jak podmienić te portrety w defach ?

Drwal PW
26 marca 2011, 10:14
Jeżeli korzystasz z DefPreview, klikasz opcje EDIT -> Extract All for Deftool. Wypakowujesz wtedy pliki *.bmp oraz *.hdl do wybranego folderu. Plik .hdl uruchamiasz za pomocą h3deftoola i tam w prostu sposób podmieniasz każdy portret.

ferdek PW
26 marca 2011, 21:04
DefPreviewa nie można rozpakować z pliku .rar .Mam pytanie . Jest spolszczenie do H3deftoola ?

Dragonar PW
26 marca 2011, 23:21
Cytat:
DefPreviewa nie można rozpakować z pliku .rar .
To spróbuj DefViewem - można go pobrać ze Skarbca.

Cytat:
Mam pytanie . Jest spolszczenie do H3deftoola ?
Jest spolszczenie Gindena, ale tylko starej wersji. Polecam po prostu korzystać z najnowszej, angielskiej wersji.

ferdek PW
27 marca 2011, 14:28
Ja czegoś nie rozumiem. W portretach nie ma plików .hdl ani .bmp . Są tylko .pcx .

Dragonar PW
27 marca 2011, 16:15
Te *.pcx to zakamuflowane *.bmp, tak naprawdę. A po co co *.hdl? To jedynie pomocnicze deflisty, którą wczytuje się, by nie ustawiać klatek w pliku *.def kilka razy, np. gdy jest ich dużo.

Matheo PW
15 marca 2012, 17:50
Ponawiam pytanie zawarte w temacie ;)

Mógłby ktoś opisać krok po kroku, jak zrobić nową jednostkę? :)

Jak można "edytować" istniejące już jednostki?
Jak połączyć elementy kilku jednostek? Np, dodać Diabłowi skrzydła Anioła heh.
W jakich programach można tworzyć jednostki do HIII?

Narazie chciałbym spróbować zrobić samą jednostkę, lub zedytować jakąś, bez robienia animacji. Wiem że sporo już o tym było pisane, jednak prosił bym o krótki, lecz przejrzysty opis. O tym co trzeba zrobić, gdzie to zrobić i jak to zrobić :)

avatar PW
15 marca 2012, 18:19
Nie ma krótkich, przejrzystych opisów. To trudna rzecz. Najlepiej robić metodą prób i błędów i wyciągać wnioski.

AmiDaDeer PW
15 marca 2012, 18:51
Cytat:
W jakich programach można tworzyć jednostki do HIII?
Przeróżnych.

Ja osobiście polecam zacząć od Painta (dla wprawy) i coś poeksperymentować w GIMPie. Do tego można też coś popróbować z Photoshopem, ale to już bardziej dla profesjonalistów. Dla amatorów 3D mamy przykładowo Blendera, ale godny uwagi jest również prostszy (lecz mniej zaawansowany) Anim8or.

Ale cokolwiek Ci przyjdzie do głowy - zapewne można to jakoś wykorzystać.

TopFunny525 PW
15 marca 2012, 18:54
Cytat:
Jak można "edytować" istniejące już jednostki?
Prosto. Wystarczy wejść w DefVieva. A następnie za pomocą niego wypakować istniejące klatki. Wchodzisz w painta bądź inny program i masz:D.

Matheo PW
15 marca 2012, 20:35
Dzięki :) Dalej to dla mnie niezrozumiałe, ale spróbuje coś zrobić.
Kolega bawi się Blenderem, nie ma opcji żebym to opanował heh. Pobawię się w Paincie heh. Na początek zajmę się edycją ;)

TopFunny525 PW
15 marca 2012, 22:10
Lepiej w Gimpie, łatwy przyjemny prosty w opanowaniu program. W Paincie niezbyt ci to wyjdzie uwież mi:D.

BanBreaker PW
15 marca 2012, 22:13
Zaprzeczam =P Paint 4ever no.1

Chcesz zrobić sklejkę bez problemów z otoczkami używaj tylko painta. Ręczne kolorowanki w paincie też wymiatają. Dobra sklejka jest lepsza od słabego 3D, przynajmniej dla mnie.

Edit. NMN pisze, że jak dla niego również =D

Matheo PW
16 marca 2012, 15:51
Dzięki spróbuje obu :-) Zobaczę który bardziej mi leży :-)

fishkebab PW
16 marca 2012, 17:12
Gimp jest dobry, ale jak na darmowe programy. Osobiście polecam Photoshopa. Niestety nie pomogę wam w zdobyciu jego ;P.

Gertos PW
8 czerwca 2012, 15:22
Jak edytować dźwięki jednostek, te które znajdują się w pliku Hereos3 (dźwięk w formacie AU).

Hellburn PW
8 czerwca 2012, 16:02
Dźwięki jednostek to format *.82m i jest to po prostu *.wav ze zmienioną nazwą.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 6 - 7 - 8
temat: [H3/różne] Jak zrobić jednostkę?

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel