Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12 ... 95 - 96 - 97

Liabaen PW
2 maja 2012, 13:12
Naprawdę ciekawie to wygląda. Bardzo mnie to zaintrygowało, chyba zaraz sam poszperam.

Mav PW
2 maja 2012, 16:56
Ale ekstra. ^^ I do tego kampania, gdzie cały świat ogarnia szaleństwo… Dosłownie! :D
Ale i tak najbardziej cieszy mnie, że już znam cyrylicę i mniej więcej rozumiem podpisy projektów. :)

galo11 PW
4 maja 2012, 12:43
Jak się zagra kampanie, a później wróci do Menu głównego i zagra dowolny scenariusz to można sobie wybrać bohatera specjalnego ;)

Matheo PW
4 maja 2012, 14:17
Cytat:
Jak się zagra kampanie

Wystarczy zagrać, czy trzeba przejść?

galo11 PW
4 maja 2012, 15:46
@Matheo wejdź do gry - włącz kampanię, w czasie scenariusza wyjdź do głównego Menu i powinieneś mieć możliwość wyboru dodatkowego, specjalnego bohatera.

TopFunny525 PW
26 maja 2012, 13:05
Pierwszy obrazek przedstawiony przez The Dooma(ten rysunkowy) jest stary niczym świat:). Z kolei reszty nie widziałem. I dopiero teraz się o nich dowiedziałem.

The Doom PW
26 maja 2012, 21:08
Wiem, że jest stary, ale... Cóż... Myślałem, że ktokolwiek zainteresuje się miastem i rzuci coś na jego temat, ale, jak widać, przeliczyłem się :/ Jeżeli ktoś miałby jakieś materiały/screeny/obrazki/arty związane z 'tym', to bardzo proszę o podanie linka ;) !

galo11 PW
30 maja 2012, 19:41
Witam,
czy ktoś coś wie nt. jakichś innych map do HotA, oprócz tych, które są w standardzie? Skoro nie ma upublicznionego Edytora Map to raczej bym się nie spodziewał, ale może ktoś coś znalazł?

voncur PW
3 czerwca 2012, 16:18
wygeneruj sobie sam mapki...

HobbitHobbitJeżeli masz już zamieszczać takie odpowiedzi, to przynajmniej sprawdź, czy to, co "proponujesz", jest możliwe. Wyobraź sobie, że błąd przy tworzeniu map losowych jest pierwszym wykrytym problemem w tej wersji HotA.

voncur PW
4 czerwca 2012, 17:26
owszem, są problemy, ale:

Matheo
7 kwietnia 2012, 12:24
Losowe mapy to jedyna rzecz która u mnie nie działa. Naprawdę da się przeżyć bez tego. Map HotA jest coś ponad 10 więc jest zabawy conajmniej na kilka dni ;) Myślę, że gdy tylko pojawią się jakieś konkretne informacje, to będzie o tym news na głównej ;).

Dartanion
7 kwietnia 2012, 17:00
Hmm dziwne u mnie wszystkie mapy działają pod Hotą, czasem się jakaś wyłaczy ale nie przeszkadza to w grze

Matheo
7 kwietnia 2012, 18:22
Losowe mapy u Ciebie działają? Wczytują się?

Dartanion
7 kwietnia 2012, 20:44
Normalnie wszystko działa, czasem wyłączy się w trakcie gry ale wczytuje się wszystko, zwykłe mapy zgrane z neta też działają. Zrobiłem kilka testów porobiłem losowe mapki i normalnie mogłem na nich grać, zrobiłem ich chyba 7.

HobbitHobbitI co to zmienia? To, że u jednej osoby generowanie map losowych działa (w co i tak wątpię - sformułowanie "porobiłem losowe mapki" znaczyłoby, że chodzi o mapki tworzone w edytorze), nie znaczy, że problemu nie ma. Zwłaszcza jeśli HotA Crew mówiło o tym problemie.

witchking PW
4 czerwca 2012, 18:15
U mnie też działają mapy ze standardowej gry. Z losowymi mapami też nie ma większego problemu pod warunkiem, że utworzy je w normalnym homm a potem edytuje tak by zamek był zamek był ustawiony jako random. Nie zapewniam, że metoda jest w 100% sprawna.

majaczek PW
6 czerwca 2012, 13:07
Hobbit, taka mała uwaga "problematyczne" != "niemożliwe". Ponadto jeśli crash występuje w mniej niż 50% wygenerowanych map jest to "łatwe" mimo że "problematyczne". Mi w WoGowym generaqtorze map losowych dość często pojawiał się bohater startowy który teoretycznie powinien być w więzieniu - co oznacza że jeśli jeden z graczy w hotseat ma 25levelovego boha gdy pozostali 5levelowego (reguła mapy przygody) - to mapka jest niegrywalna z powodu braku balansu - a przy niektórych szablonach na dużych mapach generator lubi naćkać więzień a te na trawie muszą nie wiadomo czemu mieć bohaterów z Castle a trawy jest najwięcej jako terenu.

Jak ja dałem radę wygenerować mapę ponownie to inni też powinni - teoretycznie próby do skutku powinny pomóc (o ile nie jest znany bug występujący w późnej grze na takich "prawie poprawnych" mapach). Mapy z frakcjami jako "losowy" są także niezłym pomysłem.

AmiDaDeer PW
6 czerwca 2012, 14:40
majaczek:
Hobbit, taka mała uwaga "problematyczne" != "niemożliwe". Ponadto jeśli crash występuje w mniej niż 50% wygenerowanych map jest to "łatwe" mimo że "problematyczne".
Nie, nie rozumiesz problemu.

Primo: chodzi tu generowanie map losowych w samej grze, a nie w edytorze. Tak jak można to robić w SoD. O to przynajmniej chodziło zapewne galo11. Ta opcja nie działa w Hocie i zostało to stwierdzone przez samych autorów - ma być to naprawione w wersji 1.1. Problemem nie jest jedynie nowe miasto oraz nowe jednostki, ale przede wszystkim nowe dekoracje oraz sam format map nieco "na chama" odczytywany przez grę.

Secondo: nawet jeśli tu chodziło o co innego, to czy myślisz, że naprawdę jest dobrym pomysłem dawać rady w stylu "Zrób to sobie sam, jak się natrudzisz i będziesz miał dużo szczęścia to zadziała"? :P

voncur PW
6 czerwca 2012, 18:04
hm...

Da się samemu wykombinować mapke? jakoś się da, więc lepiej samemu wymodzic, niz w kolo wojtek na 7 mapkach grać...

No ale Twoja racja, mój spokój. XD

AmiDaDeer PW
6 czerwca 2012, 19:07
To ja może przypomnę pytanie:

Cytat:
czy ktoś coś wie nt. jakichś innych map do HotA, oprócz tych, które są w standardzie?

Po prostu rada sprowadzająca się do "Sam sobie zrób coś porządnego i pogrzeb w kodzie scenariusza" nie jest właściwie zbyt pomocną radą. :P

galo11 PW
6 czerwca 2012, 23:29
Nie lubię się wdawać w jałowe dyskusje, ale tę sam wywołałem, zatem powinienem.
Otóż proszę Państwa mam świadomość, że można odpalić dowolną mapę RoE/AB/SoD w HotA i wybrać sobie za zamek Przystań i grać, wtedy na mapie można spotkać potwory z Przystani i budynki jednostek, jednak nic poza tym. Sam tak robię. Nie próbowałem generować map losowych, bo słyszałem, że są z tym problemy, a nawet jakby nie było to lubię mapy z fabułą. I stąd właśnie wyniknęło moje pytanie: czy zna ktoś jakieś mapy autorskie do HotA, takie, które np. pokazują nowe elementy wprowadzone przez Twórców (jak portale dla statków itd.) i w których te nowe elementy grają znaczącą rolę. Przekopałem Internet i nic nie znalazłem.
Hobbit dziękuję za reakcję na "wygeneruj sobie", gratuluję opanowania.

TopFunny525 PW
9 czerwca 2012, 11:07
Dobra panowie spokojnie bo w moim odczuciu za chwilę jakieś nieszczęście z tego wyniknie.

@UP
Co do jakiś nowych map to musisz poczekać do najbliższego patcha albo do nowej wersji moda. Gdyż z tego co wiadomo z Komnat HOTA. Tam będzie umieszczony już zmieniony edytor ze wszystkimi jednostkami i obiektami jakie przyniósł mod. Tak więc jeśli chcesz mieć jakieś nowe mapy to musisz niestety poczekać na edytor zmodyfikowany edytor map^_^.

Pozdrawiam.

AmiDaDeer PW
9 czerwca 2012, 15:03
TopFunny525:
Dobra panowie spokojnie bo w moim odczuciu za chwilę jakieś nieszczęście z tego wyniknie.
Żeś się obudził do godzenia ludzi... :P

TopFunny525:
Tak więc jeśli chcesz mieć jakieś nowe mapy to musisz niestety poczekać na edytor zmodyfikowany edytor map^_^.
...ewentualnie poczekać aż jakiemuś mapmakerowi będzie się chciało bawić w edytory heksadecymalne. Ale to jest wątpliwe na chwilę obecną.

Poza tym edytor do map HotA będzie zupełnie nowym edytorem, nie modyfikacją obecnego.

galo11 PW
9 czerwca 2012, 15:49
Wydaje mi się, że lepszy, czy gorszy edytor jest w rękach twórców dodatku (jakoś musieli te mapki, które są w standardzie zrobić). Osobiście gdybym był twórcą dodatku, to udostępniłbym to narzędzie wybranym, dobrym mapmakerom, żeby w czasie oczekiwania (już prawie pół roku od premiery) fani mieli co robić. Dlatego pytam, ale wydaje mi się, że jednak nic takiego nie miało miejsca.

AmiDaDeer PW
9 czerwca 2012, 19:24
galo11:
jakoś musieli te mapki, które są w standardzie zrobić
Not really. Z tego co wiem najpierw tworzono te mapki pod SoD, później zaś hippocamus będący programistą wstawiał na nie nowe obiekty. The point is: on potrafi to zrobić bez nowego edytora, zakładam więc, że narzędzie, którego nam nie udostępnili, jest po prostu zabugowane. :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel