Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/mod] Heroines
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13

zbigniew PW
1 czerwca 2012, 13:56
Bo to są smocze łapy. Smocza Królowa musi mieć jakieś smocze elementy w swej zbroi. Jednostka dwu- modelowa. Pierwszy model- kobiecy, drugi to smok w którego bedzie się zmieniać ale ten bedzie raczej improwizowany. Ostatecznie mam nadzieja że bedzie bardzo "dungeon".

Co do hell baroness to grałem trochę ostatnio w heroesów (dragon slaughter- polecam). No i chyba jednak beda tutaj jakieś retusze. Za mocno razi jaskrawość. Co do wielkości to nie wiem. Z jednej strony jednostka trochę za duża ale z drugiej dopasowana jest do archdevila który jest bodajrze najwyższą jednostką w grze. Jak ją pomniejsze to to taki trochę downgrade bedzie.

Lyokoheros PW
2 czerwca 2012, 14:16
Wiem, że smocze elementy muszą być, ale umiejscowienie akurat takiego w akurat takim miejscu wydaje mi się po prostu nieco dziwne... Na głowie dał bym raczej coś z głowy smoka, a nie z jego kończyn, a łapy dałbym raczej na nogach czy rękach.

The Doom PW
2 czerwca 2012, 15:50
A mi się właśnie teraz podoba ^^ Diabelska kobitka też fantastycznie się prezentuje, chociaż powoli zaczynasz mocno odbiegać od 'Hirołsowego' stylu :/ Oby tak dalej Zbigniewie, oby tak dalej :) !

PS Co do wcześniejszej dyskusji - moim zdaniem modele powinny pasować do innych z HoMMIII, nawet jeżeli okupić to mają małą ilością detali. To tyle z mojej strony.

gruziak97 PW
2 czerwca 2012, 16:02
Mi takie odbieganie od stylu nie przeszkadza (może po prostu się nie znam:). Uważam, że jeżeli jednostka jest ładna, to jest ładna i tyle. Nie widzę powodu by "dedetalizować" ;) jednostki.
Co do Dragon Queen to moim zdaniem te łapy wyglądają super. Nie mogę doczekać się modelu. Wspaniała robota Zbigniew!

majaczek PW
2 czerwca 2012, 17:34
Zbigniew:
Najpierw zrobię wszystkie level 8 tak jak JA je widzę a potem po ich upublicznieniu wezmę się za final retusz jeżeli quorum sobie tego zażyczy.

Popieram. Warto najpierw przedstawić według własnej "niepsutej" wizjii. Ewentualne poprawki i tak mogą wyjść w przyszłych wersjach, a dla marudnych obie wersje będą dostępne i będą mogli sobie powybierać tworząc dowolną kombinację (o ile umieją).

Jestem też za zasadą "Release Early, Release Often". Nie tylko w Programowaniu. W grafice również warto mieć dostęp do poprzednich wersji, zwłaszcza gdy nowa wersja poprawia raczej styl niż jakość. (podobno wiele osób grających w Heroes V woli grafikę drzewca z Bety od tej z Finalnej Wersji - powstała nawet modpaczka przywracająca te starsze grafiki do gry).

Mad Hatter PW
9 czerwca 2012, 17:25
A myślałeś nad tym aby zrobić część postaci jako pół człowiek/pół zwierzę.

zbigniew PW
9 czerwca 2012, 22:48
Tak właśnie bedzie. Pozostale level 8 to prawdopodobnie bedą wargowie- polimorfy- lub coś w tym guście. Miałem plan żeby np. piekielną hydrę zastąpiła hydrza raiderka (kobieta na grzbiecie hydry) ale prawdopodobnie bedzie to też polimorf.

TopFunny525 PW
10 czerwca 2012, 00:05
@Zbigniew

Czyżbyś się częściowo wzorował na Cate z HVI? Bo coś ta Dragon Queen jest częściowo podobna do niej. Nie wiem dlaczego ale tak mi się zdaje. Poza tym szkice wyglądają świetnie. Oby ci się udało wszystko zrobić na czas. Pozdrawiam i życzę sukcesów w dalszych pracach nad modem^_^.

(400 post yay:D)

zbigniew PW
10 czerwca 2012, 11:21
Heroes VI słabo znam. Nie wiem w zasadzie nawet o kogo chodzi. Styl HV i HVI nie przypadł mi do gustu. Postacie są tam upiększane na siłę. Nawet te z niższych leveli(bo te z wyzszych w zasadzie jeszcze mogą). Sama walka przypomina przez to pojedynek ulicznych wojowników ze street fighter albo tekken. Nie tak jak w H3 gdzie przypomina to jakoś bitwę armi fantasy.

Dragon Queen to całkowicie mój koncept.

TopFunny525 PW
1 lipca 2012, 22:10
Dziękuje za odpowiedź. Jakieś nowe informacje o modzie?

majaczek PW
2 lipca 2012, 15:14
zbigniewie, planujesz opublikowac grafiki w najbliższej przyszłości, czy raczej poczekasz aż będziesz miał zestaw? Mocno Chciałbym Serafkę wypróbować - planuje zrobić odświeżoną wersję skryptu Enchanced Commanders (część już mam gotową) i do funkcji Commandera od Castle którą planuję bardziej pasuje twoja Serafia niż oryginalny Paladyn (Będzie miało wskrzeszenie jako czar podstawowy + jakieś bonusy - odpicuje wszystkich Commanderów oprócz tych trzech najsilniejszych, a wskrzeszający paladyn trochę nie tego, poza tym serfce bardziej będzie pasowało Benediction - poprawiona wersja specjalizacji Learning), poza tym grafikę paladyna pragnę wykorzystać jako ulepszenie krzyżowca więc nie powinnna się powtarzać)....


Tak wiem dużo gadam mało robię... żeby pokazać że nie jestem gołosłowny postanawiam wydać demo, ale ostatnio nie mogę się skupić na moddingu wogóle ... trochę to chyba poczekacie...

PS: Przepraszam że znowu offtop robię, ale spodziewam się popracować nad tym zanim będziemy mieli komplet panienek, więc tak mnie naszło... jeśli zbigniewowi chce się zrobić coś kompletnego od razu jestem gotów poczekać... mam nadzieję że o zgodę na użycie nie będę musiał błagać na kolanach, a wystarczy że poproszę, a ta serafka jest czadowa

PPS: Nie zamierzam póki co zmieniać wyglądu pozostałych Commanderów, a żeby nie było że znowu prowokuję czcze dyskusje, albo że za dużo gadam o sobie to ten post jest bezpośrednio do zbigniewa, a ja nie będę bił piany tylko się grzecznie zastosuję do jego decyzji (chcę odpowiedź od zbigniewa, nie mam zamiaru podgrzewać tematu, a pomyślałem że tutaj lepiej pasuje niż na PW).

zbigniew PW
2 lipca 2012, 20:52


Prace idą do przodu. Parę problemów wczoraj i dziś miałem, ale poradziłem sobie z nimi. Kolejnego gifa pewnie pokazałbym w tym tygodniu, gdyby nie fakt że jednostka jest dwupostaciowa. Wymaga dwóch modeli. Model kobiety jest już zrobiony. Mam nadzieję że smoka zrobię jeszcze w tym tygodniu, tak żeby w następnym zaanimować obie jednostki i pododawać jakieś efekty specjalne (jak znam życie to tutaj pewnie będę chciał coś nowego wypróbować).

@majaczek:
Wolałbym przekazać cały zestaw jak już będzie. Chociaż myślałem nad przekazaniem defa jednostki którą robię teraz. Ale o tym później. Najpierw trzeba ją zrobić. Serafinka imo nie za specjalnie się nadaje na komandera ze względu na wielkość. Choć można ją oczywiście pomniejszyć.

Generalnie z modami jest tak że najlepiej zrobić lwią część, opublikować wyniki i wtedy szukać wsparcia. Widzisz... do pomocy przy VCMI ludzie sami się garną bo widzą już cały ten uczyniony wysiłek, oraz wiążą z projektem spore nadzieje. Jeżeli przedstawiasz tylko ideę to ludzie przeważnie machają ręką i myślą sobie: "Łee! to i tak się pewnie nie uda... Po co mam sobie głowę zawracać?". Naprawdę te zdanie nie jest przeciwko tobie, ale zwróć uwagę że nawet jeżeli jakiś gościu robi film w blenderze i potrzebuje na niego kasy w postaci darowizny to musi gawiedź jakoś przekonać by zgodziła się inwestować w przedsięwzięcie. Na pewno nie uda mu się to jak tylko przedstawi sam pomysł. Przeważnie przedstawia sporą- zrobioną część projektu.

Mad Hatter PW
2 lipca 2012, 22:01
Co do modelu to mnie zachwyciłeś, brawo.

Sam raz na królową Zergów z StarCrafta, bo tak wygląda.

Patrząc na elementy jej stroju już wyobrażam sobie smoczycę, z drugiej strony myślałeś nad wpakowaniem trochę mięśni czy może po prostu wolisz takie "delikatne zabójcze panie".

zbigniew PW
2 lipca 2012, 23:11
Dragon Queen miała być najbardziej mroczną, surową i po prostu najmniej laluniowatą z pośród heroines 8lv. No ale wyszło jak wyszło.

Podejrzewam że jedyną nie- lalunią będzie 8lvl z necropolis. Robić w tym zamku kolejną "delikatną zabójczą" to by była profanacja.

AmiDaDeer PW
2 lipca 2012, 23:14
A coś pokroju nekromantki z MM7? :P

Irhak PW
3 lipca 2012, 11:20
Cytat:
Sam raz na królową Zergów z StarCrafta, bo tak wygląda.
Lub na królową roju Kreegan ;)

zbigniew PW
3 lipca 2012, 12:16
Nekromantka trochę odstaje klimatem od reszty stworów z necropolis. Imo bardziej pasuje do dungeonu. W necropolis mamy same rozkładające (lub rozłożone) ciała. Więc zgrabna kobita tak średnio pasuje.

U mnie postać będzie musiała mieć coś z nieumarłego smoka. W końcu to jego trzecie rozwinięcie będzie.

Dark Dragon PW
3 lipca 2012, 13:07
Model zacny, wygląda jak kombinacja Lochu z H5 z elementami inferno (płomienie) oraz trochę taki kosmiczno-futurystyczny styl (kołnierz, "korona").

Lyokoheros PW
3 lipca 2012, 17:03
Ja chyba jedyny nie wypowiem się tak ciepło o tej pracy. Owszem jest dobra, ale jak na mój gust nieco mało "smocza". No i te łapy wyglądają mało smoczo... ogólnie rzecz biorąc bardziej podobał mi się szkic(w nim było więcej "smokowatości")

zbigniew PW
3 lipca 2012, 17:51
Nie bardzo wiem o co chodzi z tą smokowatością. Podejrzewam że smocze łapy wyszły zbyt smukłe i przez to są zbyt "człowiecze". Może tekstury za jasne? Jak dodam przemianę w smoka będzie zdecydowanie bardziej smocza. Zobaczysz.
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13
temat: [WoG/mod] Heroines

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel