Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/mod] Heroines
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 11 - 12 - 13

zbigniew PW
13 maja 2012, 18:19
Niestety (a może stety) Ta którą robię obecnie będzie ostatnią płci żeńskiej. Choćbym chciał- więcej ich nie zrobię. Bo to to trochę bez sensu robić kobietę behemotha lub kobietę darkness dragona. Następne postacie 8 level'u będą raczej "bezpłciowe".

Lyokoheros PW
13 maja 2012, 19:59
Cóż, trochę szkoda, bo to mogłoby wyglądać bardzo ciekawa - bo twoje prace są świetne(choć mi też ta serafinka bardziej przypomina jakiegoś morskiego elfa
(choć to też nie to... wygląda raczej jak jakaś wyjątkowa morska czarodziejka) niż anioła).
Tak więc radzę, a zarazem proszę - spróbuj.
Edit: Ze zrobieniem kobiecych form pozostałych stworów rzecz jasna, wybacz, ale myślałem, że po twoim poście jasno wynika to z treści mojego.

zbigniew PW
13 maja 2012, 21:44
Z czym?

Wiwern PW
13 maja 2012, 22:04
zbigniew:
Bo to to trochę bez sensu robić kobietę behemotha lub kobietę darkness dragona.

Nie. Dlaczego nie miałoby mieć to sensu?

Wybicie się z robienia kolejnej wariacji na temat siódmego poziomu na rzecz uroczych heroines w klimacie z każdego miast wydaje mi się być pomysłem ciekawym, oryginalnym i przyjemnym dla oka.

Kobieca odmiana standardowego barbarzyńcy w futrze z behemota oraz czarodziejka w zbroi z smoka.

To ma sens. :D

Pozdrawiam ;)

Fandor PW
13 maja 2012, 23:20
Zgadzam się z tym. Fajna by była taka odmiana. Ja to bym wolał na sam początek ściągnąć taką bohaterkę złotego/czarnego smoka, coś milszego dla oka niż behemot czy coś co podmieni hydrę (chociaż tu kobieta z 7 gadającymi głowami- koszmar ;D) Taka nekromantka w kościanej zbroi też by się fajnie prezentowała.
A teraz pytanie do ludzi bardziej obeznanych w temacie modów. Czy można by przerobić tą serafinkę tak by grafika przeszła do H5 lub H6 (zamiast kirina fajnie by się prezentowała).

zbigniew PW
14 maja 2012, 13:20
No proszę...

Myślałem że moje laski już zaczynają grotowiczów drażnić ale skoro jest wręcz odwrotnie to przemyśle tą koncepcję. Tym bardziej że kiedyś myślałem nad tym żeby takiego darkness dragona zastąpić dragon Queen. Czyli kobietą z dungeonu, która w czasie ataku i lotu bedzie zmieniać się w smoka. Popracuję nad szkicem i przedstawię go na forum.

Co do wykorzystania jednostek do HV lub HVI to istnieje taka możliwość ale nie wiem jak to się dokładnie robi. Plik z modelem musi być zapisany w odpowiednim formacie (DDs- czy jakoś tak) a tekstury w osobnym pliku. Mnie się nie chce specjalnie za to brać tym bardziej że HV i HVI jakoś mi nie podchodzą.

Trith PW
14 maja 2012, 16:19
Cytat:
Co do wykorzystania jednostek do HV lub HVI to istnieje taka możliwość ale nie wiem jak to się dokładnie robi. Plik z modelem musi być zapisany w odpowiednim formacie (DDs- czy jakoś tak) a tekstury w osobnym pliku. Mnie się nie chce specjalnie za to brać tym bardziej że HV i HVI jakoś mi nie podchodzą.

Natomiast jeśli ja dobrze pamiętam, to modowanie grafik do H6 ograniczone jest do tej pory do podmiany tekstur, ale może mam nieaktualne informacje.
W H5 natomiast chyba były już jakieś próby dodania do gry zupełnie nowych modeli, ale przyznam, że uważnie śledziłem tylko scenę modderską H3.

I jeszcze drobna poprawka: *.dds to właśnie format tekstury, natomiast H5 oraz H6 mają najprawdopodobniej jakieś własne formaty modeli 3D (chociaż też tego nie wiem na pewno, po prostu tak przypuszczam z doświadczeń z innymi grami).

zbigniew PW
29 maja 2012, 09:38


Kolejna odsłona. Hell Baroness. Nieźle sie przy niej namęczyłem. Musiałem zastosować cały wachlarz nowych technik i dlatego znowu tak długo powstawała. Ze względu na specyfikę modelu główne zadanie w modelowaniu przypadło Zbruschowi. W Blenderze tego typu model bardzo ciężko byłoby zrobić i dlatego niewielka część modelu zrobiona była w tym sofcie.

Na razie tylko powiększenie. Jak zrobię wszystkie 8 lv to pomyślimy o udostępnieniu.

witchking PW
29 maja 2012, 10:28
Model oczywiście wygląda bardzo ładnie jednak w moim odczuciu odchodzisz od stylu homm. O ile storm queen się ładnie wpasowała o tyle kolejne modele (moim przynajmniej zdaniem) pasują średnio.

zbigniew PW
29 maja 2012, 14:52


Twój kuroliszek też jakiś strasznie hirosowy nie jest. ;). Nie żeby mi się nie podobał. wyrażałem juz swoje zdanie na ten temat. I czekam aż dodasz go do woga.

Fakt, faktem że niespecjalnie dbam o styl H3 ale z drugiej strony heroes III mają styl bardzo uniwersalny. W przeciwieństwie do takich gier jak WoW czy Aion lub najnowsi heroesi- HIII ma taki "normalny" i nieupiększany na silę styl. Sukces HIII i jego nieśmiertelność polega głównie na tym że jego świat(ten oczywiście spoza kampanii) można do wszystkiego dopasować. Elfy wyglądem nie róznia sie szczególnie mocno od tych np: Tolkienowskich, orkowie też nie. Lisze i mantikory z powodzeniem mogłyby znaleźć się w D&D. Demony też widziałem bardzo podobne w warhammerze.

Tak więc jeżeli dbamy o elementarne zasady dotyczące jednostek H3 takich jak prawidlowa animacja, odpowiednie kąty nachylenia no i styl (animacji i visual) który nie odbiega mocno od h3 i nie przypomina np. tego (fatalnego wg mnie) z WoW to jest dobrze.

PS. Na polu bitwy jest Baronowa z moją dziwną klatką standingu (która mi się po prostu bardzo podoba i nie przejmuje się tym że odbiega) ale specjalnie dla heroesowych ortodoxów przygotowałem osobną z odpowiednio ustawionymi nogami i resztą.

avatar PW
29 maja 2012, 18:06
Zbigniewie - trzymaj się swojej wizji i nie zmieniaj zdania. Większość fanów czeka na porządnie wykonane jednostki, które nie rażą grafiką po oczach. Mamy rok 2012, już za późno na kurczowe trzymanie się H3 style, gdy współczesne narządzie graficzne oferują dużo więcej.

AmiDaDeer PW
29 maja 2012, 20:13
zbigniew:
Twój kuroliszek też jakiś strasznie hirosowy nie jest. ;)
Lol, a w Ameryce czarnych biją.

Niestety, ale jak teraz patrzę, to widzę, że twoje jednostki odbiegają trochę od stylu Heroes 3 wielkością (są cholernie wysokie, niczym ripy z MM) oraz kolorystyką (zbyt duży kontrast chyba). Już sam model jest kwestią drugorzędną, takoż chyba ustawienie (jakkolwiek też potrafi się rzucać w oczy).

zbigniew:
Sukces HIII i jego nieśmiertelność polega głównie na tym że jego świat(ten oczywiście spoza kampanii) można do wszystkiego dopasować.
Pamiętaj jednak, że to nie działa w drugą stronę. Styl H3 jest co prawda uniwersalny, ale jednak jakiś jest - wszyscy graficy trzymali się jakichś reguł, coby to miało ręce i nogi - nie jak w H4 czy w WoGu, gdzie wiele rzeczy wygląda jak sklejka byle czego.

avatar:
Mamy rok 2012, już za późno na kurczowe trzymanie się H3 style, gdy współczesne narządzie graficzne oferują dużo więcej.
Bullshit. Jak komuś się chce, to zrobi takie jednostki, co idealnie się wpasują w grę i nie będą rzucać się w oczy na polu bitwy, a wręcz przeciwnie - niemalże idealnie wpasują się w obraz gry. Patrz osiągnięcia Alex-andra.

TopFunny525 PW
29 maja 2012, 21:04
Piękne są te modele Zbigniewie. Naprawdę:). Chyba lepszych narazie nie widziałem oprócz tych w HOTA. Gratuluje udanej pracy i życzę powodzenia przy Modzie. Pytanie do ciebie jako twórcy moda. Ile jeszcze jednostek ósmego poziomu masz do zrobienia?

witchking PW
29 maja 2012, 21:22
Zbigniew ja bardzo doceniam Twoją prace i to nie miał być atak. Przyznaje, że Twoje modele są bardzo dopracowane ale uważam, że dało by się jeszcze trochę zrobić by bardziej wpasować je do gry. Oczywiście rozumiem, że już Ci się nie chce ich poprawiać.

zbigniew PW
29 maja 2012, 22:31
To nie do końca kwestia chcenia. Ja oczywiście robię takie jakie lubię. Ale pewnego dnia się te jednostki wypuści do fanów i głupio by było gdyby większość była niezadowolona. Wtedy tak chyba do końca nie można (a może jednak powinno się?) patrzeć tylko na siebie. I trzeba przynajmniej częściowo uwzględnić ich sugestie. Obecnie kwestia dalszego retuszu ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Sama poprawka jednak będzie wymagała czasu. Wiadomo- więcej poprawiania- dalsze odwlekanie ostatecznego pojawienia się. U mnie jest z tym ciężko. Dzisiaj się dowiedziałem że prawdopodobnie niedługo wyjadę na jakieś parę miesięcy i zawieszę dalsze prace na ten czas.

Tak więc cieszmy się że jest ktoś taki jak Alexander. Z tego co wiem facet ze sporym doświadczeniem w grafice 3D. Cieszmy się ze ktoś taki się znalazł bo nie każdy zawodowy grafik 3D- architekt (słyszałem że facet pracuje właśnie na tym stanowisku) Ma ochotę i przede wszystkim czas na robienie grafik do kilkunastoletniej gierki. Ludzie na tym stanowisku przeważnie ciężko harują za naprawdę spore pieniądze.

TopFunny: żadnych swoich prac nie ukrywam i jak wszyscy zauważyli "gotowe" są już trzy. Mam nadzieję że przed wyjazdem zrobię jeszcze jedną. Niżej prezentuję jej szkic koncepcyjny- następczyni darkness dragona- Dragon Queen- kobieta która będzie zmieniać się w smoka w czasie ataku i lotu:



Tym czasem pozwólcie że znowu na jakiś czas sie ulotnie bo jednak konwersacje na forum trochę go zabierają.


Matheo PW
30 maja 2012, 15:34
Jednostka jest super. Trochę nie pasuje do HIII. Ale moim zdaniem zubożanie modelu, tak żeby pasował do gry to lekka paranoja. Nie będzie pasować, ale jest zaje... Więc niech zostanie. Ale tak jak pozostałe jednostki jest za duża, wręcz ogromna.

AmiDaDeer PW
30 maja 2012, 15:46
Matheo:
Nie będzie pasować, ale jest zaje... Więc niech zostanie.
Mam nadzieję, że z takiego założenia nie wychodzą współcześni architekci. :P

witchking PW
30 maja 2012, 16:16
Czasem mam wrażenie, że wykonawcy wychodzą właśnie z takiego założenia;p
Chętnie zobaczę te jednostki w grze i wtedy będę oceniał. Co innego zobaczyć model nawet na screenie a co innego poobserwować go trochę w grze.

Np postacie z M&M po paru godzinach gry już mi nie przeszkadzają.

zbigniew PW
30 maja 2012, 19:53
I to jest najrozsądniejsze wyjście Witchkingu. Najpierw zrobię wszystkie level 8 tak jak JA je widzę a potem po ich upublicznieniu wezmę się za final retusz jeżeli quorum sobie tego zażyczy.

Lyokoheros PW
31 maja 2012, 16:24
To dobre rozwiązanie. Co do samej jednostki - moim zdaniem wyszła świetnie(szczególnie przypadl mi do gustu pomysł z tym błoniastym kołnierzem), choć jedna rzecz wygląda moim zdaniem nieco dziwnie - część hełmu wygląda jak smocze łapy łapiące tą jednostkę za głowę...
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 11 - 12 - 13
temat: [WoG/mod] Heroines

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel