Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 ... 41 - 42 - 43 | |
AmiDaDeer |
Przekolorowanki - won. |
Dragonar |
Hmm... ;) |
Matheo |
Cytat: Przekolorowanki - won Fajnie by było gdyby to się tyczyło budynków w mieście ;) Co byście powiedzieli na smoczego golema, na wzór ognistego smoka z HV? Myślę, że taka kwarcowa Godzilla by pasowała ;) |
Mad Hatter |
Matheo: No, nie do końca.Co byście powiedzieli na smoczego golema, na wzór ognistego smoka z HV? Myślę, że taka Godzilla by pasowała ;) Jak już mamy tu jednostki z Warcrafta to może jakiegoś drzewca bitewnego na ten poziom? |
Irhak |
Cytat: Gdzie? IIRC są 2-3 Grove, a każde w innym stopniu zaawansowania ;)
Jak już mamy tu jednostki z Warcrafta |
Matheo |
@ Mad Hatter. W poprzednich postach twórcy modu wyraźnie dali do zrozumienia, że układ jednostek nie zostanie zmieniony. Na 7 poziomie musi być smoczy golem. Tylko mam nadzieję, że chociaż jego kształt/formę da się zmienić ;) Taki jaszczur na pewno by pasował. |
AmiDaDeer |
Cytat: To nie jest tak właściwie smoczy golem. To jest ametystowy smok.Na 7 poziomie musi być smoczy golem. Kształt nie będzie prawdopodobnie radykalnie zmieniony - szczególnie że nie chcemy powtarzać schematów z już istniejących jednostek (kryształowy smok). |
Belegor |
Można jednak skorzystać przynajmniej z kilku elementów kryształowego smoka, głównie jego łapy bym wykorzystał. Jedne bym zostawił bez zmian, drugie bym odpowiednio zmniejszył jako kończyny przednie. Głowę ametystowego smoka bym wzorował na kryształowym niż na koniu. Póki co wasza wersja ametystowego wygląda na pokracznego golema niż smoka w jakimkolwiek znaczeniu. |
witchking |
Moim zdaniem jednym z elementów konstruktywnej krytyki jest jej wypowiedzenie i skończenie na tym tematu. Skoro autorzy już znają Twoje zdanie po co je powtarzać. Zgodzić się mogę, że smok ma mało gadzią budowę. Mimo to moim zdaniem pasuje do homm i jest ładny. Stosując się do niektórych sugestii można by spróbować ułożyć go bardziej w te kształty: tak by korpus był na jednej wysokości. Chętnie bym zobaczył jak taka wersja wygląda. Nie uważam jednak by zmiana była konieczna. W jaki sposób będzie on atakował? |
Matheo |
Zionięciem... Postawcie tego Kwarcowego smoka na dwie nogi i dodajcie długi ogon. Będzie git :) |
AmiDaDeer |
witchking: W jaki sposób będzie on atakował? Matheo: Czy wy w ogóle graliście Gajem? -.-'
Zionięciem... |
Irhak |
Cytat: Pewnie tym niewłaściwym :P
Czy wy w ogóle graliście Gajem? -.-' |
Matheo |
Grałem, grałem. Niestety krótko. Bo ku mojemu rozżaleniu na dłużej nie da się nim grać. Czy wiecie jak rozwiązać problem, który po wczytaniu gry powodują jednostki strzelające? |
Dragonar |
Matheo: Tak. Jest już gotowy poprawiony skrypt dla następnej wersji.
Czy wiecie jak rozwiązać problem, który po wczytaniu gry powodują jednostki strzelające? |
Serd |
Hobbit napisał:"Czy Wy w ogóle graliście Gajem?" Nie, nie graliśmy, jako że gajem praktycznie nie da się grać ze względu na błąd powodujący crasche w momencie ataku jednostami miotającymi po wczytaniu save'a gry. |
gruziak97 |
Dragonar: A nie można go udostępnić dla tej wersji? Nie działałby z nią? Bo chętnie zagrałbym, gdyby już nie było tego błędu.Tak. Jest już gotowy poprawiony skrypt dla następnej wersji. A tak WoGóle kiedy następna wersja? |
Altair |
Poprawka jest gotowa od bardzo dawna, nie wiem dlaczego jej jeszcze nie udostępnili. W wypadku krytycznych błędów uniemożliwiających grę takie poprawki powinny natychmiast znaleźć się aktualnej wersji, a nie czekać na dodanie tego do następnej. |
Dragonar |
Oto wersja GAMMA z poprawionym skryptem... Wersja PL: http://www.space-nation.eu/?d=98F0E90F1 Wersja EN: http://www.space-nation.eu/?d=5C96E9851 Wysłałem e-mail do Acid Dragona, by umieścił ją w Skarbcu zamiast obecnej. Linki na stronie Gaju również zostaną podmienione. |
gruziak97 |
Dzięki! Zawsze lepiej późno niż wcale. :) Wreszcie będzie można normalnie pograć gajem. A są już jakieś przybliżone informacje kiedy wyjdzie następna wersja? |
AmiDaDeer |
Nie. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 ... 41 - 42 - 43 |
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel