Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/mod] Heroines
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 11 - 12 - 13

Zombie PW
8 maja 2012, 08:56
a tamto coś ogniste na screenie to co to było?

Matheo PW
8 maja 2012, 10:26
Ktoś już o to pytał

Cytat:
Ta czerwona zastępuje u mnie żywiołaka elektryczności. Czyli jest rozwinięciem żywiołaka energii.

zbigniew PW
9 maja 2012, 11:30
Sorry że nie odpowiadałem w tym temacie ale po prostu działałem dalej z jednostkami. Tak więc, Seraph je już gotowy. Na razie tak jak w poprzednim przypadku jednostka z bliska tak by można było detale podziwiać:



Po za tym dzięki za wszelkie pozytywne komentarze. Odpowiadając na prośbę Majaczka- jednostki z Heroines możesz oczywiście używać w swoim przyszłym modzie do woli. Jednak czterech emisariuszek na razie udostepnić nie mogę. Zostały one po prostu obiecane do innego moda którego rylis ciągle sie przedłuża. Szczerze mówiąc to nawet nie wiem czy twórca jeszcze o nich pamięta i czy jeszcze je chce.Miejmy nadzieje że mod sie wkrótce ukaże i albo emisariuszki tam właśnie bedzie można podziwiać albo po prostu je udostępnię- jeżeli twórca ostatecznie ich nie zamieści.

Co do oceny Liabaela to zgadzam sie z nim w całej rozciągłości. Jezeli ktoś chce obejrzeć wypas modele zapraszam na tą stronę: zbrush-galeria

Z góry jednak uprzedzam że na stronie prezentują swe modele najlepsi z najlepszych i raczej nie sadzę żeby facet który tworzy na co dzień modele do Assasin Creed zechciał kiedyś zrobić model do woga. ;). Na tworzenie takich modeli potrzeba niestety ogromnej wiedzy i doświadczenia którą mam nadzieję kiedyś nabyć. Inna sprawa że przy ich tworzeniu używa się bardziej wypasionych narzędzi, które przy tworzeniu jednostek do woga bardziej przeszkadzają niż pomagają. Wydaje mi się że poczyniłem jednak pewne postępy względem poprzedniej jednostki- na pewno pod względem szybkości tworzenia. Seraph generalnie powstawał 2x szybciej niż Storm Queen.


AmiDaDeer PW
9 maja 2012, 12:26
zbigniew:
Z góry jednak uprzedzam że na stronie prezentują swe modele najlepsi z najlepszych i raczej nie sadzę żeby facet który tworzy na co dzień modele do Assasin Creed zechciał kiedyś zrobić model do woga
Osobiście jestem zdania, że modele do Heroes 3 nie powinny się wybijać na tle tych oryginalnych, tj. ilość szczegółów oraz detali powinna być mimo wszystko ograniczona. Dlatego też lepiej jest zrezygnować z np. bardzo szczegółowej skóry czy też realistycznych włosów. Dzięki temu modelowanie oraz rendering będą przy okazji szybsze.

Tobie nawet udało się zachować odpowiedni, w miarę prosty styl, za co serdeczne gratulacje.

zbigniew PW
9 maja 2012, 12:32
Nie byłoby ich zwyczajnie widać. Chociaż te robione przez NWC są szczegółowe i wypasione jak się je z bliska ogląda. A robione przecież były kilkanaście lat temu. Weźmy np. takiego black dragona...

Dzięki.

Warmonger PW
9 maja 2012, 13:28
Fantastyczne! Taka jakość to ja rozumiem :)

Inna sprawa, że za bardzo przypomina wspomniane emisariuszki, a za mało oryginalne anioły z serii. No ale to rzecz gustu.

zbigniew PW
9 maja 2012, 13:53
To jest mój styl i nic na to nie poradzę. Ktoś to zaakceptuje, albo nie. Choć zgadzam sie że ta jednostka jest bardzo podobna do emisariuszek. Zwłaszcza pokoju.
To chyba nawet jest takie troche rozwinięcie tej wczesniejszej wizji. Mam jednak nadzieje że na polu walki te podobieństwo tak mocno w oczy rzucać się nie bedzie.



Obie moje "śliczne paniusie" na polu walki.

Mad Hatter PW
10 maja 2012, 14:43
zbigniew:
Obie moje "śliczne paniusie" na polu walki.

Łaaaaaaaał... jestem pod wrażeniem.

Długo bawisz się ogólnie grafiką?

zbigniew PW
10 maja 2012, 15:30
Grafiką 3D to we wrześniu już będą 2 lata.

majaczek PW
12 maja 2012, 16:28
Hej! Śliczne jednostki chociaż nie wszystkie w moim stylu. Chciałbym mieć dotęp do paczki z wszystkimi DEFami z tego projektu (i te nowe i te stare bym mógł sobie wybrać) i pozwolenie na wykorzystanie ich w przyszłym modzie z moim udziałem (Creditsy oczywiście będą).

Szczególnie śliczne te jednostki zrobione w blenderze, chociaż nowa (druga) tytanka nie w moim guście (wolę tą pierwszą, choć można ją jeszcze podszlifować). Te Sweetaśne paniusie mi wcale nie przeszkadzają - ja tam myślę że są najlepsze z całej gamy - mają swój własny Charakter (Nie tak jak ta nowa tytanka co wygląda jak szeregowa u Spartakusa).

No ale co do tej tytanki to tylko moje zdanie i innym może się podobać - pozostałe grafiki podobają mi się i to bardzo. Nowy serafin jest naprawdę czadowy. Dostanę wszystkie DEFy i pozwolenie na zasilenie nimi moich przyszłych modów jak ładnie poproszę? (Robi oczka jak kot ze Shreka) :)

@Hobbit
Czy taki post jest już w porządku? (mówię o grafikach z tego tematu, proszę o pozwolenie na ponowne użycie, odnoszenie się do mojego projektu ograniczyłem do linka). Odpowiedź Hobbita lub innego moderatora prosiłbym jako "moderator edit". Nie chcę siać offtopu i jestem ciekawy czy takie poprawienie mojego stylu jest już znośne (mimo że trudno mi się utrymać ściśle na temat to i tak ma to swoje granice i nie powinienem przesadzać).

HobbitHobbitTak, ten post jest już w porządku. Inna sprawa, że w temacie o 8LR nie napisałeś NICZEGO odnośnie tematu, a na dodatek znowu dopuściłeś się mniejszych lub większych ataków personalnych. Dlatego też tamta wiadomość poleciała. Następnym razem proponuję załatwiać takie sprawy drogą prywatną.

gold dragon PW
12 maja 2012, 21:16
Jestem pod wrażeniem Serafa, naprawdę, gratulacje.
A jednak pokuszę się trochę o krytykę. :) Na moje ma trochę 'klapnięte' skrzydła przez co przywodzi mi na myśl jakąś muchówkę. I może troszkę zbyt agresywny jest ten błysk (zdolność wskrzeszenie, jak mniemam?), jego kolory mogłyby być spokojniejsze, jak dla mnie nieco się to gryzie z jednak dość burą kolorystyką HIII.
Poza tymi szczegółami to naprawdę nie ma się do czego przyczepić. :)

Fandor PW
12 maja 2012, 23:34
Mi cała to nowa jednostka wcale nie przypomina anioła tylko jakiegoś wodnego elfa lub coś w te gusta. Nie wiem jak innym ale te skrzydła bardziej mi przypominają płetwy, nie zmienia to faktu że jednostka świetnie wykonana tylko na trochę inną tematykę.

witchking PW
13 maja 2012, 11:25
Zdradzisz mi jaka jest różnica w kącie między atakiem na wprost, dół i w górę? Obracasz jednostkę tylko po osi z czy także nieznacznie po pozostałych osiach? Pytam bo sam mam z tym pewne problemy i bardzo ucieszą mnie jakieś podpowiedzi.

zbigniew PW
13 maja 2012, 13:09
gold dragon: W defie mam to ustawione jako "mouse". Ta poświata pojawia się kiedy najeżdżamy na serapha myszką. Można to oczywiście ustawić jako "spell" no ale nie zapominajmy że spell to w defie jest jednocześnie "breath attack" i jeżeli seraph w jakiś sposób nabędzie tą umiejętność- to jego breath ataki będą dość dziwacznie wyglądać.

Fandor 510: Skrzydła z bliska dziwnie wyglądają. na polu bitwy w heroesach nikt nie wpadnie na pomysł że to płetwy mogą być. ;)

Z aureolą jest podobnie. Ona jest widoczna z daleka i pojawia się dosłownie na moment. Tak więc jej krzykliwość tak mocno nie razi. Inna sprawa że bardzo ciężko robi się wszelkie efekty specjalne do heroesów, gdyż taki efekt (np: promienie, płomienie) powinien zawierać jakiś element przezroczystości, a heroesowe grafiki nie obsługują niestety kanału alpha- odpowiadającego za przezroczystość.

Swoją droga z tymi muchówkami i wodnymi elfami to fajny pomysł jest. Widzisz majaczek- masz już koncepty na nowe jednostki do twojego moda. ;)

witchking: W blenderze po prostu kamera porusza się u mnie po "curve circle" i jest tak ustawiona że gapi się cały czas w jakiś element postaci lub jej szkieletu (najlepiej tak ustawić by gapiła się cały czas w stopę). Jeżeli chcę zmienić kąt to po prostu przekręcam circle o odpowiedni kąt osi "Z" i kamera po prostu podąża po tym okręgu cały czas gapiąc się na obiekt- ale pod innym kątem.

Można też po prostu obracać szkielet postaci w trybie "objectmode"- oczywiście po osi "Z". Jest to chyba ciut gorsza metoda ale i łatwiejsza.

Ok. Ja tymczasem działam dalej. Kolejna jednostka: "hell baroness" jest już właśnie tworzona na bazie mojego konceptu oczywiście:





Będzie to prawdopodobnie najtrudniejsza do wykonania jednostka ze wszystkich level-8. No i z przyczyn technicznych ostatnia słodka lalunia. :(

witchking PW
13 maja 2012, 13:24
Dzięki:) A powiesz mi jeszcze jaka jest różnica kąta po z między atakiem na wprost i w dół? Czy to tajemnica zawodowa?;)

zbigniew PW
13 maja 2012, 13:27
Ja tego powiem szczerze że nie wiem dokładnie. Zawsze ustawiam intuicyjnie.

Cały obiekt powinien oczywiście być dobrze ustawiony w scenie. Tzn. przód/tył to "Y" boki to "X" a góra/dół to oczywiście "Z". Ale podejrzewam że o tym akurat wiesz.

witchking PW
13 maja 2012, 13:40
Tak:) Dzięki to popróbuje

Fandor PW
13 maja 2012, 17:37
Tak się przyglądam i chyba każda twoja jednostka jest kobietą, to tak specjalnie czy tak wyszło?

Irhak PW
13 maja 2012, 17:50
Cytat:
chyba każda twoja jednostka jest kobietą
Heroines = heroski :P (czyli tak, to miały być kobitki od początku :P)

Fandor PW
13 maja 2012, 18:01
Po raz kolejny udowadniam jak kiepski jest mój angielski :(.
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 11 - 12 - 13
temat: [WoG/mod] Heroines

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel