Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Edytor scenariuszy komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 | |
Dragonar |
Mam pytanie dotyczące edytora map WoG. Gdy chcę ustawić "Specialne Warunki Wygranej", takie żeby wygrać trzeba zdobyć, np. Drakolicza, ale w liście stworzeń go nie ma, tak jak wszystkich stworzeń WoG. Najlepiej by wyszła jakaś łatka do edytora. Nie wiem co zrobić! A chciałbym zrobić kampanię "Legenda Drakolicza". Opis był w "jednostkach neutralnych" (coś tam o królu liczu i kościach)Proszę mi pomóc w tym edytorze! |
Trang Oul |
Istnieje patch do edytora map w wersji angielskiej i polskiej. |
Dragonar |
Dzięki! A na przykład jak zrobić mapę taką, jak pierwsza mapa kampanii i WoG. Że gdy chce się walczyć z Krzyżowcamni lub innymi to tylko rozmawiają, lub że bohater tylko stoi i rozmawia albo tekst w danym miejscu (koło kamienia przed krzyżowcami), gdy się na nie wejdzie. Jak to zrobić? Zainstalowałem patcha, ale nie można zrobić warunków wygranej, żeby było trzeba zdobyć Starożytnego Bazyliszka, Ifryta Radżę, żywiołaka Minerałów itd. z nowych Ulepszeń, ale chyba na to nie ma patcha... |
Dragonar |
Mam pytanie. Jak zrobić mapę w której bohater nie ma zasobów? |
czarnoki |
miałem kiedyś taki edytor do wog w którym dało się pisać skrypty. nie w oddzielnym programie tylko w edytorze map dawno to było i mam pytanie czy jest jakiś path czy coś takiego żeby dao się pisać skrypty w edytorze? ale nie chodzi mi o to żeby dało się podmienić np że chatka działa jak arena czy coś takiego tylko że da się pisać skrypty |
Lyokoheros |
O ile się nie mylę to skrypty zawsze można pisać w edytorze, ustawiasz zdarzenie czasowe na dzień dalszy niż 500 i wpisuje treść skryptu(poprzedzoną ZVSE), bo inaczej to chyba się nie da, ale nie wiem bo jestem zielony, jeśli o ERM chodzi |
czarnoki |
wielkie dzięki o to mi chodziło tylko że zapomniałem o tym (nie robiłem już skryptów a raczej kopiowałem od 5 lat) |
Altair |
Wystarczy poszukać http://www.erm.acidcave.net/arty.php?id=10. :) |
Lyokoheros |
Teraz ja poprosiłbym o pomoc. Robiłem mapkę i dla celów artystycznych obiektu 68(tę górę niebieskich kryształów w LERMie służąca za kopalnie mithrilu) użyłem jako wejścia do podziemi, drugie ustawiłem w tym samym punkcie pod, w podtypie wpisałem taką samą liczbę, ale gdy docieram do tego miejsca pisze, że to przejście jest zagruzowane i nie można przejść(czy jakoś tak). Wie ktoś jak to naprawić. (Mam patch do edytora i NU) |
Laskuna |
ja najpierw ustawiam normalne obiekty a później zmieniam im wygląd na dowolny |
Lyokoheros |
Tak też próbowałem, ale nic to nie dało. |
Kergren |
Mam pytanie. Czy można w edytorze dodawać bohaterom dowódców? Jeśli tak to jak? |
Kradziej |
Dowódców nie musisz dodawać przy tworzeniu mapy bo dostajesz ich już na początku mapy. Ma ich każdy bohater. |
Irhak |
Tylko jeśli jest zaznaczona opcja "Dowódcy od razu dostępni" czy jakoś tak. Jest jeszcze druga "Dowódcy muszą być wynajęci", ale ta powoduje, że kupujesz ich i możesz mieć np. dla kleryka sukkuba (chyba, że coś pokręciłem, ale wątpię). |
gruziak97 |
Żeby mieć dowódcę z innego zamku niż bohater trzeba jeszcze włączyć wybór klasy dowódcy lub coś w tym stylu. Poza tym masz chyba faktycznie rację. ;) |
Kergren |
Wiem że pewnie powiecie, żebym poszukał, ale zupełnie nie mam pojęcia jak dowódców werbować w mieście. EDIT: I dziękuję za odpowiedź:P |
avatar |
Poszukaj w twoim katalogu Heroes3 plik WoG Features.htm |
Kergren |
Thanks. |
AmiDaDeer |
Podczas tworzenia własnej mapy spróbowałem zmodyfikować numer bohatera w zamku poprzez edytor heksadecymalny tak, żeby zamiast Yoga otrzymać Korkesa z Horn of the Abyss (używam odpowiednio zmodyfikowanego pod Hotę edytora map WoG). Wszystko działało pięknie: mapkę zapisałem w formacie SoD, potem - zgodnie ze starym postem Acida - otworzyłem ją poprzez WinRAR-a, rozpakowałem istniejący tam plik, zmieniłem trzy czy cztery numerki (z 60 na 9d) - pięknie. Spakowałem (WinRAR 2.9), próbuję odpalić... i tu zaczynają się schody, bo gra nie widzi w ogóle scenariusza. Okazało się, że WinRAR (nawet w tej starej wersji) zapisuje cały plik we własnym formacie, różniącym się kompletnie od tego z oryginalnych mapek. Jakby tego było mało, próba "wciśnięcia" mapki w już istniejący plik w dobrym formacie zakończyła się niepowodzeniem ("WinRAR może dodawać pliki tylko do archiwów RAR lub ZIP"). Pytanie moje brzmi: czy którykolwiek z naszych ekspertów zna sposób na to, żeby spakować "plik wewnętrzny" mapki do formatu *.h3m bez żadnych przeinaczeń? Zauważyłem jedynie, że gdy testowałem zapisy tej samej mapki, lecz z różnicą numeru jednego bohatera, to w samym pliku *.h3m bodajże pierwsze i ostatnie kilkanaście znaków (z pierwszej i ostatniej linijki) się nie zmienia, niestety próba uczynienia czegokolwiek w tym kierunku również zakończyła się niepowodzeniem (zbyt duże różnice między oryginalnymi mapkami a tymi zapisanymi w WinRarze). Z góry dziękuję za pomoc. |
Lyokoheros |
Wydaje mi się, że Total Commander obsługuje wiele formatów i być może właśnie ten program będzie wstanie wpakować pliki wewnętrzne do mapki w formacie .h3m |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
temat: [H3/różne] Edytor scenariuszy | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel