Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 95 - 96 - 97

AmiDaDeer PW
5 kwietnia 2012, 18:20
Cytat:
Zauważył ktoś, że trochę zmienili wygląd Enta? Zamiast zielonych narosli na czerwone.
Pomarańczowe. No i nihil novi.

Azon PW
5 kwietnia 2012, 18:44
Tych nowych Entów nie zauważyłem. Może warto uzupełnić komnatę HoTa w kwasowej grocie o zmienione grafiki jednostek czy informacje o dodanych budynkach na mapie.

Matheo PW
5 kwietnia 2012, 19:48
Azon, informacje o tym są. I to na głównej stronie działu HotA, na dodatek wymienione w punktach.
Podobają wam się zmiany standardowych jednostek? Czy wolicie stare. Mi pikinier się niezbyt podoba. Ork bardzo dobry, ale te stare miały fajna animacje śmierci. A te przekolorowane Enty to chyba z nudów zrobili. Chociaż z tymi czerwonymi naroslami wyglądają bardziej złowrogo.

AmiDaDeer PW
5 kwietnia 2012, 21:52
Pomarańczowymi. I zakładam, że chodziło przede wszystkim o odróżnienie od Drzewca.

Orki zdecydowanie lepsze, pikinierzy również zdają się być ładniejsi.

Azon PW
5 kwietnia 2012, 22:29
Matheo, chodzi mi o dokładne wyszczególnienie nowych obiektów i grafik w osobnym dziale w stylu "inne zmiany".

Nie myślicie może, że nowe grafiki pikiniera oraz orka to takie przygotowanie do wprowadzenia drugich ulepszeń do pozostałych zamków? Ork z całą pewnością wygląda lepiej, ale do starego pikiniera zbyt się przyzwyczaiłem (Zamkiem grałem setki razy) i ciężko mi zachować obiektywizm.

witchking PW
5 kwietnia 2012, 23:51
Co do drugich ulepszeń to nie słyszałem o takich planach. Gdyby jednak założyć, że zespół coś takiego zaplanował to rzeczywiście najłatwiej zrobić to właśnie w taki sposób. Znaczy podmienić istniejące jednostki. Stworzenie modelu do już istniejącej jednostki zdaje mi się dużo trudniejszym zadaniem.

Matheo PW
6 kwietnia 2012, 15:31
Ale z Entami i drzewacami to skiepścili. Prawie identyczne teraz są te jednostki. Co im drzewce przeszkadzały.

@Azon to raczej jest niewykonalne. Bo nie ma edytora map, w którym były by te wszystkie nowości. Więc w prosty próśb nie da się ustalić ile ich jest i co robią. Chyba, że twórcy opublikowali jakąś listę wszystkich dodanych elementów. A dodali też kilka naziemnych obiektów. Np. Most, który nic nie robi oprócz tego, że ładnie wygląda. Bo jeździć się po nim nie da ;) przynajmniej nie po każdym.

AmiDaDeer PW
6 kwietnia 2012, 20:19
Matheo:
Ale z Entami i drzewacami to skiepścili. Prawie identyczne teraz są te jednostki.
Osobiście uważam, że jest większa różnica między pomarańczowym Entem i zielonym Drzewcem niż między zielonym Entem i zielonym Drzewcem.

Matheo:
Most, który nic nie robi oprócz tego, że ładnie wygląda. Bo jeździć się po nim nie da ;) przynajmniej nie po każdym.
Powinno się po każdym.

Matheo PW
6 kwietnia 2012, 21:05
@Hobbit Fakt, masz rację. Zmylił mnie ich wygląd w forcie, przy rekrutacji. Tam różnią się tylko kolorem narosli. Na polu bitwy różnią się od siebie bardziej niż w podstawce. Po większości mostów da się jeździć, ale na początku trafiłałem na takie co znajdują się nad wodą, łączą dwa lądy. A po takich się nie da jeździć.

Ciekawe ile jest tych nowości w grze. Może piszcie tutaj o tym co znaleźliście nowego na mapie. Ja dziś trafiłem na nowy rodzaj terenu na wodzie i na portale przez które można przepłynąć statkiem. No i na błękitną butelkę. Myślałem, że to artefakt, a to chyba nowy wygląd dżinów na mapie, albo coś w rodzaju puszki Pandory.

Aayren PW
6 kwietnia 2012, 22:21
Nie wiecie może jak to jest z tymi alternatywnymi jednostkami? Zawsze uważałem, że to jeden z najlepszych pomysłów, jakie miało wprowadzić HoTA, a jak widać wciąż się one nie pojawiły. Wie ktoś może, jakie są plany co do tego punktu? Kiedyś widziałem wątek o tym na rosyjskim forum hoty, ale teraz nie mogę go odnaleźć :/

AmiDaDeer PW
6 kwietnia 2012, 22:51
Mają być. Nie wiadomo jednak kiedy i czy od razu planowane 3, czy też po jednej na miasto.

Chris PW
7 kwietnia 2012, 12:09
A ja ubolewam nad tym, że nie działają losowe mapy a te do hoty zrobione przez twórców można policzyć na palcach :/. Dalej nic nie wiadomo o ver. 2.0?

Matheo PW
7 kwietnia 2012, 12:24
Losowe mapy to jedyna rzecz która u mnie nie działa. Naprawdę da się przeżyć bez tego. Map HotA jest coś ponad 10 więc jest zabawy conajmniej na kilka dni ;) Myślę, że gdy tylko pojawią się jakieś konkretne informacje, to będzie o tym news na głównej ;).

Bychu PW
7 kwietnia 2012, 17:00
Hmm dziwne u mnie wszystkie mapy działają pod Hotą, czasem się jakaś wyłaczy ale nie przeszkadza to w grze

Matheo PW
7 kwietnia 2012, 18:22
Losowe mapy u Ciebie działają? Wczytują się?

Bychu PW
7 kwietnia 2012, 20:44
Normalnie wszystko działa, czasem wyłączy się w trakcie gry ale wczytuje się wszystko, zwykłe mapy zgrane z neta też działają. Zrobiłem kilka testów porobiłem losowe mapki i normalnie mogłem na nich grać, zrobiłem ich chyba 7.

galo11 PW
16 kwietnia 2012, 11:40
Proszę Państwa na wątku HoTA na Heroes Community zaczyna się jakaś potyczka (info, jeśli ktoś nie przegląda tamtego wątku na bieżąco) ;)
Twórcy HoTA zostali jawnie nazwani złodziejami.

witchking PW
16 kwietnia 2012, 12:03
To tylko majaczek, najpierw za spamował temat forge teraz zabiera się za hote. Nie zgadzam się z jego poglądami a tym bardziej z metodami. Do tego nie rozumiem argumentów. Moim zdaniem autorzy hoty mogą swoje metody trzymać w tajemnicy tak długo jak pracują nad dodatkiem. Popieram to tym bardziej, że dzięki temu dostajemy coś na poziomie i ujednolicone a nie nie wiadomo ile miast ma marnym poziomie.

Mad Hatter PW
16 kwietnia 2012, 12:07
Czyli w skrócie, zespół HOTA są na pewno autorami grafiki ale już użytych skryptów nie, oskarżani są o korzystanie z kodów innych modów ( i może heroes SoD) i twierdzą że są ich autorami.

Jak gdzieś się pomyliłem to proszę poprawić ale po takiej lekturze ciężko zebrać myśli do kupy.

Masław PW
16 kwietnia 2012, 12:38
Skoro HotA Team rzekomo posłużył się nie swoimi pracami (w zakresie technicznym) to dlaczego nikt przed nimi nie dodał nowego miasta do gry?
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel