Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 95 - 96 - 97 | |
AmiDaDeer |
Cytat: Pomarańczowe. No i nihil novi.
Zauważył ktoś, że trochę zmienili wygląd Enta? Zamiast zielonych narosli na czerwone. |
Azon |
Tych nowych Entów nie zauważyłem. Może warto uzupełnić komnatę HoTa w kwasowej grocie o zmienione grafiki jednostek czy informacje o dodanych budynkach na mapie. |
Matheo |
Azon, informacje o tym są. I to na głównej stronie działu HotA, na dodatek wymienione w punktach. Podobają wam się zmiany standardowych jednostek? Czy wolicie stare. Mi pikinier się niezbyt podoba. Ork bardzo dobry, ale te stare miały fajna animacje śmierci. A te przekolorowane Enty to chyba z nudów zrobili. Chociaż z tymi czerwonymi naroslami wyglądają bardziej złowrogo. |
AmiDaDeer |
Pomarańczowymi. I zakładam, że chodziło przede wszystkim o odróżnienie od Drzewca. Orki zdecydowanie lepsze, pikinierzy również zdają się być ładniejsi. |
Azon |
Matheo, chodzi mi o dokładne wyszczególnienie nowych obiektów i grafik w osobnym dziale w stylu "inne zmiany". Nie myślicie może, że nowe grafiki pikiniera oraz orka to takie przygotowanie do wprowadzenia drugich ulepszeń do pozostałych zamków? Ork z całą pewnością wygląda lepiej, ale do starego pikiniera zbyt się przyzwyczaiłem (Zamkiem grałem setki razy) i ciężko mi zachować obiektywizm. |
witchking |
Co do drugich ulepszeń to nie słyszałem o takich planach. Gdyby jednak założyć, że zespół coś takiego zaplanował to rzeczywiście najłatwiej zrobić to właśnie w taki sposób. Znaczy podmienić istniejące jednostki. Stworzenie modelu do już istniejącej jednostki zdaje mi się dużo trudniejszym zadaniem. |
Matheo |
Ale z Entami i drzewacami to skiepścili. Prawie identyczne teraz są te jednostki. Co im drzewce przeszkadzały. @Azon to raczej jest niewykonalne. Bo nie ma edytora map, w którym były by te wszystkie nowości. Więc w prosty próśb nie da się ustalić ile ich jest i co robią. Chyba, że twórcy opublikowali jakąś listę wszystkich dodanych elementów. A dodali też kilka naziemnych obiektów. Np. Most, który nic nie robi oprócz tego, że ładnie wygląda. Bo jeździć się po nim nie da ;) przynajmniej nie po każdym. |
AmiDaDeer |
Matheo: Osobiście uważam, że jest większa różnica między pomarańczowym Entem i zielonym Drzewcem niż między zielonym Entem i zielonym Drzewcem.Ale z Entami i drzewacami to skiepścili. Prawie identyczne teraz są te jednostki. Matheo: Powinno się po każdym.
Most, który nic nie robi oprócz tego, że ładnie wygląda. Bo jeździć się po nim nie da ;) przynajmniej nie po każdym. |
Matheo |
@Hobbit Fakt, masz rację. Zmylił mnie ich wygląd w forcie, przy rekrutacji. Tam różnią się tylko kolorem narosli. Na polu bitwy różnią się od siebie bardziej niż w podstawce. Po większości mostów da się jeździć, ale na początku trafiłałem na takie co znajdują się nad wodą, łączą dwa lądy. A po takich się nie da jeździć. Ciekawe ile jest tych nowości w grze. Może piszcie tutaj o tym co znaleźliście nowego na mapie. Ja dziś trafiłem na nowy rodzaj terenu na wodzie i na portale przez które można przepłynąć statkiem. No i na błękitną butelkę. Myślałem, że to artefakt, a to chyba nowy wygląd dżinów na mapie, albo coś w rodzaju puszki Pandory. |
Aayren |
Nie wiecie może jak to jest z tymi alternatywnymi jednostkami? Zawsze uważałem, że to jeden z najlepszych pomysłów, jakie miało wprowadzić HoTA, a jak widać wciąż się one nie pojawiły. Wie ktoś może, jakie są plany co do tego punktu? Kiedyś widziałem wątek o tym na rosyjskim forum hoty, ale teraz nie mogę go odnaleźć :/ |
AmiDaDeer |
Mają być. Nie wiadomo jednak kiedy i czy od razu planowane 3, czy też po jednej na miasto. |
Chris |
A ja ubolewam nad tym, że nie działają losowe mapy a te do hoty zrobione przez twórców można policzyć na palcach :/. Dalej nic nie wiadomo o ver. 2.0? |
Matheo |
Losowe mapy to jedyna rzecz która u mnie nie działa. Naprawdę da się przeżyć bez tego. Map HotA jest coś ponad 10 więc jest zabawy conajmniej na kilka dni ;) Myślę, że gdy tylko pojawią się jakieś konkretne informacje, to będzie o tym news na głównej ;). |
Bychu |
Hmm dziwne u mnie wszystkie mapy działają pod Hotą, czasem się jakaś wyłaczy ale nie przeszkadza to w grze |
Matheo |
Losowe mapy u Ciebie działają? Wczytują się? |
Bychu |
Normalnie wszystko działa, czasem wyłączy się w trakcie gry ale wczytuje się wszystko, zwykłe mapy zgrane z neta też działają. Zrobiłem kilka testów porobiłem losowe mapki i normalnie mogłem na nich grać, zrobiłem ich chyba 7. |
galo11 |
Proszę Państwa na wątku HoTA na Heroes Community zaczyna się jakaś potyczka (info, jeśli ktoś nie przegląda tamtego wątku na bieżąco) ;) Twórcy HoTA zostali jawnie nazwani złodziejami. |
witchking |
To tylko majaczek, najpierw za spamował temat forge teraz zabiera się za hote. Nie zgadzam się z jego poglądami a tym bardziej z metodami. Do tego nie rozumiem argumentów. Moim zdaniem autorzy hoty mogą swoje metody trzymać w tajemnicy tak długo jak pracują nad dodatkiem. Popieram to tym bardziej, że dzięki temu dostajemy coś na poziomie i ujednolicone a nie nie wiadomo ile miast ma marnym poziomie. |
Mad Hatter |
Czyli w skrócie, zespół HOTA są na pewno autorami grafiki ale już użytych skryptów nie, oskarżani są o korzystanie z kodów innych modów ( i może heroes SoD) i twierdzą że są ich autorami. Jak gdzieś się pomyliłem to proszę poprawić ale po takiej lekturze ciężko zebrać myśli do kupy. |
Masław |
Skoro HotA Team rzekomo posłużył się nie swoimi pracami (w zakresie technicznym) to dlaczego nikt przed nimi nie dodał nowego miasta do gry? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel