Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Umiejętności komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 | |
avatar |
Ale jak brzmi twoje pytanie? W poście nie ma żadnego pytajnika. I czemu się spodziewasz innej odpowiedzi, niż tą, którą dostałeś? |
BanBreaker |
Żaden problem, chcesz to zrobić w WoGu czy na normalnym H3 (SoD, Złota Edycja itp.)? Jeżeli na WoGu to nie mogę Ci pomóc, a jeśli na zwykłym H3 to daj znać na moje gg (mam je podane w profilu), wtedy będziemy mogli szybko rozwiązać wszystkie Twoje problemy. |
TopFunny525 |
Ban Breaker. Podaj mi swojego przez maila. Tam pogadamy:). A co do reszty to sądzę. Że jednak przerzucę się z WOGA na VCMI. |
fishkebab |
Co do obwódek, to czy posiadasz obwódkę wypełnioną kolorem i niewypełnioną? Bo zrozumiałem, że przerobiłeś tylko tą wypełnioną, a trzeba obie(są położone niedaleko siebie w h3bitmap). I polecam do przeglądania zawartości .lod program MMArchive(do znalezienia w skarbcu i moim zdaniem lepszy od resedit'a). A do BB, to chciałbym podyskutować z tobą ponownie o edytowaniu hex, na gg bo chciałbym przypomnieć sobie kilka rzeczy i pod szlifować wiedzę na ten temat. |
fishkebab |
Tworzę listę numerów linijek jednostek do Hex Edytora, aby ułatwić prace moderom. Na razie spisałem jednostki Inferna: 002716CC-Imp 00271740-Chowaniec 002717A8-Gog 0027181C-Magog 00271890-Piekielny pies 00271904-Cerber 00271978-Demon 002719EC-Rogaty Demon 00271A60-Czart 00271AD4-Czarci Lord 00271B48-Ifryt 00271BBC-Sułtański Ifryt 00271C30-Diabeł 0271CA4-Arcydiabeł |
BanBreaker |
Ale po co? One są wszystkie po kolei o.o" |
Irhak |
Wiesz, że próbowałem przekształcić halabardnika/kusznika tym co mi pisałeś na gg kiedyś nt. pikiniera, BB? I że się nie udało? :) |
BanBreaker |
Coś sugerujesz Irhaku? =] |
Irhak |
To, że twoje tłumaczenie kolejności znaczy dla większości tyle co nic :) |
BanBreaker |
Jeżeli za 'większość' masz na myśli jedną osobę to mogę się z Tobą zgodzić =P |
Gertos |
Zna ktoś więcej tych numerków jednostek do hex edytora, tak jak powyżej są przedstawione te z inferna? |
fishkebab |
Otwórz plik *.exe deasemblerem i poszukaj. Wszystko jest opisane na mojej stronie. Link poniżej. http://soe.bnx.pl/readarticle.php?article_id=6 Edit: Napisz jak coś nie będziesz wiedział bo ten poradnik jest niestety trochę powierzchowny. Gdy będę miał czas to go dopracuję. Edit2: I jeszcze coś... potrzebne programy są do znalezienia w skarbcu mojej strony. |
Gertos |
Już wcześniej trafiłem na ten Twój poradnik :) przeczytałem go, zamiast deaslembera używam hex editor, tylko poszukuje tych numerów do poszczególnych jednostek bo jest ich tam raczej sporo :D, znalezienie wszystkich trwała by wieki. BTW mam 1 pytanie. "Aby przypisać jednostce określoną umiejętność wpisujemy w odpowiednie miejsce (od D do K) cyfrę (lub ich sumę jeżeli chcemy przypisać więcej niż jedną umiejętność w tym samym polu) umiejętności." Za dane umiejętności odpowiadają zawsze liczby 1,2,4 i 8, więc jeżeli chciałbym połączyć np umiejętności 8 i 4 to wyjdzie liczba 12 czyli 2 cyfrowa. Co wtedy? |
Irhak |
Cytat: W kodzie heksadecymalnym liczby 10-15 to pierwsze litery alfabetu A-F ;)
Za dane umiejętności odpowiadają zawsze liczby 1,2,4 i 8, więc jeżeli chciałbym połączyć np umiejętności 8 i 4 to wyjdzie liczba 12 czyli 2 cyfrowa |
fishkebab |
A jeśli ktoś miał by problem z liczeniem w systemie szesnastkowym to wystarczy włączyć kalkulator windowsa i przełączyć tryb na naukowy, czy też programisty, gdzie pwinna być do zaznaczenia opcja "hex". Wystarczy wpisywać liczby w systemie dziesiętnym i przełączyć na heksadecymalny, a liczba sama się przeliczy (używam tego sposobu przy dużych liczbach jak kordynaty budynków). Edit: Bym był zapomniał. Najlepiej mieć Deasemblera i Hex Edytor ponieważ Hex Edytor jest do edycji, a Deasembler do podglądu właściwości linijek. Swoją drogą napiszę chyba jeszcze trochę o używaniu Deasemblera, lecz tym czasem proszę z pytaniami pisać choćby na moje gg. |
fishkebab |
No i proszę. Ilustrowany poradnik deasemblera do edytowania jednostek w H3 :D. Mam nadzieję, że jest łatwy do zrozumienia. http://soe.bnx.pl/readarticle.php?article_id=12 |
Porost |
Jaki jest numer linijki Wampirzych Lordów? |
majaczek |
a co się stanie po dodaniu flagi katapulty bez flagi strzelania? będzie możliwość ataku murów z bliska (jak taran)? Co do tych "umiejętności niemagicznych"... to są Flagi Potwora (Monster Flags) i opisuje je format FL z ERM Help (WoG korzysta z flag potwora które już były w grze a format FL tylko je opisuje). Wśród nich jest jedna umiejętność magiczna (odporność na magię ognia). Oprócz tych opisanych w formacie FL (przestarzały ERM Help) są jeszcze "atakuje promieniem" (jak beholder lub arcymag) i "atak obszarowy" (jak magog, umiejętność arcylisza jest tzw. Creature Spell). Flagi potwora nie zawierają wielu umiejętności niemagicznych, jak atak i powrót (Harpia) czy Double Strike (we flagach jest Double Shoot który nie działa na atak wręcz). Pozdrawiam! |
BanBreaker |
Ciekawe, bo u mnie działa na atak wręcz =o A co do atakowania murów, zdolność katapulty bez możliwości strzelania będzie crashować grę przy naciśnięciu ataku na mury (bez różnicy czy z odległości czy to z bliska). Tak samo jak brak animacji strzelania. |
Altair |
Cytat: we flagach jest Double Shoot który nie działa na atak wręcz Serio? To bardzo ciekawe co piszesz. ;) |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 |
temat: [H3/różne] Umiejętności | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel