Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 97 - 98 - 99 ... 162 - 163 - 164 | |
Kuririn |
A koncepcja tego oto krzyżowca z h4 jak wam się widzi?:D |
Hiro |
Kurde, kocham jednostki z H4 w trójce xD Krzyżowiec moim zdaniem będzie prezentował się dosyć... ciekawie na polu bitwy :D lecz zdecydowanie usuń białą poświatę i te "cienie" nóg z klatki najechania myszą. W H4 jest to ładny efekt światła, jednak w H3 mamy ograniczone kolory i będzie po prostu biała plama. Bez białego światła powinien się prezentować równie świetliście =D ps. nie trzeba go nieco pomniejszyć? Teraz jest wyższy nawet od tytana :P |
Kuririn |
Może kiedyś go zrobię :) a wstawiłem z nudów :) no i czekam na opinie:P Chciałbym aby tę cześć animacji zastępowało oryginalne wskrzeszanie. Def wykonał zbigniew i do niego kieruje pytanie o ile % zmniejszał jednostki do h3? A do wszystkich "tych którzy się na ten temat znają :)" czy jest możliwość zmienienia? animacja w oryginale to najprawdopodobniej "Atack Down", jeśli podmienię to będzie atakował tym co wstawiłem, czy da się to jakoś zmodyfikować? PS To tylko prowizorka ;) Sorki za spamowanie :/ mam nadzieje ze będzie mi to wybaczone:P A to już wersja prawie ze oficjalna ;-) tylko czy to będzie działać nie wiem :/ chciałbym również zmienić głos samego wskrzeszania u archanioła i serafina ... mógłby ktoś pomoc? Posiada ktoś tego defa? Nuda mnie zżera :D Smok Anarok:P Nazwany przez Hobbita "Zgniluch" :P Portret def Fazowego Smoka Pole Walki |
TopFunny525 |
Mam pytanie. W szczególności jest odwoływane to Acida,Dragonara czy też Hobbita Czy ktoś, ktokolwiek w tym temacie. Posiada Defa Zielonego Kapłana? Bardzo potrzebuje. I gdyby zaistniałaby taka możliwość, to czy mógłby ktoś wysłać go na mojego maila? |
Acid Dragon |
Nie znalazłem wersji zielonej, ale natknąłem się na wersję białą :P http://www.vault.acidcave.net/download.php?id=173 |
Liabaen |
Ten zielony jest raczej słabo wykonany, znacznie lepiej było by własnoręcznie przekolorować zwykłego kapłana. |
TopFunny525 |
Pozatym, mam takie pytanie, Bo mam już do jednego miasta wpakowane defy. I teraz pozostaje pytanie. Jak zedytować nazwę siedliska i stworzenia. Aby były adekwatne to wyświetlonego defa. Bo np. Ściągnąłem sobie Defa Latającego Dywanu i wkleiłem do Fortecy. Jednakże ciągle pozostaje ta sama nazwa, czyli dżin. Pytanie. Jak to zmienić?(Wszczególności skierowane do twórców modów:Forge,Groove i innych zaawansowanych). |
Liabaen |
To jest akurat proste, CHYBA było w H3bitmap.lod . Nie pamiętam już jakie pliki, ale jest o tym temat na forum. Sam robiłem kiedyś totalną konwersję zamku, bo było to kilka lat temu. |
TopFunny525 |
Liaben, A wiesz może który temat? |
Liabaen |
Przypomniałem sobie, to były pliki CRTRAIT0.TXT, CRTRAITS.TXT, ZCRTRAIT.TXT |
TopFunny525 |
Przy okazji gdzie są te pliki? |
fishkebab |
Jak wyżej wspomniano plik znajduje się w H3bitmap.lod i dla WOG'a jest to ZCRTRAIT.txt. Polecam do otwierania program TXTedit, który ładnie porządkuje wszystko w formie tabelki.Poniżej link do programu: http://www.sendspace.pl/file/527c563e04a2c521017c29c/txtedit |
TopFunny525 |
O JEZU! Ile tego tu jest! No ale dobra, postaram się jakoś wszystko uporządkować. Dzięki FishKebab za program. Na pewno się przyd.a |
TopFunny525 |
Jeszcze jedno, jak się ta zedytować dźwięki jednostek? Pytam się bo napewno mi się przyda, i jeszcze coś. Chciałbym do bastionu wstawić zrobionego "białego" kapłana, ale związku z tym, że jednostką którą nadmienię będą Drzewce to kapłan nie będzie mógł strzelać. Pytanie. Jak to zrobić? Prosiłbym o szybką odpowiedź. |
Liabaen |
Strzelanie chyba można było zrobić za pomocą ERM, lub dzięki edycji pliku .exe EDIT Był taki temat: http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1232 Przy edycji exe trzeba wpisać drzewcowi(mnichowi) 15 01 |
TopFunny525 |
Liaben. Wyjaśnisz co i jak bo troszkę niekapuje:). Bo widzisz. Ja tak trochę zaczynam i nie wiem o co kaman. Wyjaśnisz krok po kroku czy coś takiego? |
Liabaen |
Cóż... Aby dodać umiejętność strzelania musisz zrobić dwie rzeczy: 1.Animację strzału 2.Zaprogramować strzelanie. O ile punkt 1 jest zrozumiały, o tyle jeżeli chcesz wykonać punkt 2 masz dwie możliwości: 1.Użyć ERM, czyli języka skryptowego wprowadzonego z WoG-iem. Jest o tym naprawdę masa tematów, np. http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=118 Np. taki skrypt doda archaniołowi umiejętność ( gdzie @, flaga umiejętności, czyli hmm... zmienna/stała (?) odpowiadająca tej umiejętności) ZVSE !#MA:|13/?i; !#VRi:X@; !#MA:|13/i; 2.Możesz również zaprogramować to w pliku .exe, ale jeśli zajmujesz się WoG-iem, to pierwszy sposób będzie zdecydowanie prostszy. Przeczytaj dokładnie ten temat:http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1232 Jest tu opisany podobny problem (tylko inna umiejętność, ale zasada ta sama). Zawarte są tam dwie opcje (ERM i zabawa z .exe) |
TopFunny525 |
Ostatnia sprawa. Związana z nazwami jednostek, dźwiękami itp. 1.Gdy mam już skończone nazwy jednostek i zapisuje je to czemu mi się nie pokazują w grze? 2.Jak mogę zmienić nazwy siedlisk? |
avatar |
AD. 1. A gdzie ich zapisujesz? AD. 2. Za zmianę nazw jednostek odpowiadają inne pliki tekstowe w pliku bitmap.lod. Przejrzyj je, nie gryzą, a sam się kapniesz który za co odpowiada. |
TopFunny525 |
Avatar. Ad.1 Zapisuje je odzielnie w formacie TXT. A potem staram się to włożyć do BitMapa(Co mi się niewiem czemu nieudaje) Ad.2 A może mała podpowiedź? To plik TXT czy co? Bo muszę wiedzieć bo tych plików jest w cholerę(za przeproszeniem) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 97 - 98 - 99 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel