Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)temat: Pomysły i inspiracje
komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)

Matheo PW
12 lutego 2012, 22:04
Nazwa tematu zmieniona na prośbę autora

Tutaj możecie pisać o tym, co byście chcieli dodać w HV, o tym co według was trzeba udoskonalić, lub o tym co trzeba zmienić, zamienić i czym to zastąpić. Możecie tu pisać o tym, co was denerwuje i jak chcieli byście rozwiązać ten problem.

1 Ja chciałbym żeby każda frakcja miała swoje, unikalne machiny oblężnicze. Najlepiej, gdyby było co najmniej sześć rodzajów machin, wtedy każdej frakcji można by przypisać trzy odpowiednie dla niej. No żeby chociaż u każdej z frakcji te machiny wyglądały inaczej. Najlepiej byłoby połączyć oba poprzednie pomysły.

2 Byłoby ciekawie, gdyby podczas gry można było zawierać sojusze i wywoływać wojnę z innymi frakcjami. Mogłyby istnieć zadania, np. "Podpisz pakt pokojowy z Magami", tak w kampanii jak i w pojedynczych scenariuszach. Naprawdę byłoby ciekawie.

3 Irytuje mnie wygląd "miast" Elfów, chętnie zmieniłby ich wygląd. To drzewo na głównym planie powinno być elementem dekoracji. Rozumiem że Elfy żywią umiłowanie do natury, ale zamiast mieszkać na drzewie, mogły by mieszkać pośród nich. Podstawą pod miasta Elfów, mogły by być niewielkie, zielone wzgórza, na których bujnie rosłyby drzewa. Przy rozbudowie miasta dochodziłyby kolejne budynki, w takim stylu jak te istniejące. Zmieniłby też wygląd Fortecy. Budynki Fortu, Cytadeli i Zamku, powinny się znajdować nad tym kraterem a nie na jego obrzeżach. Liczne kolumny, mosty i schody łączyły by te budynki z bocznymi ścianami. Taki wygląd tych miast w pełni by mnie satysfakcjonował.

4 U krasnoludów brakuje mi ich pogoni za bogactwem, zapału do wszelkich walk, wojen i bitew. Brakuje tego z czego są znani.

5 Chciałbym bardziej rozwiniętych zdolności frakcji, np. coś takiego, jak runy u Krasnoludów i punkty szału u Orków. Magowie powinni znać czary, których nie znajdzie się w gildiach magii innych frakcji. Można by je znaleźć jedynie na mapie jako zwoje. Ale to powinno dotyczyć też innych frakcji. Podstawowe zaklęcia magii światła powinny być dostępne dla wszystkich. Ale w miastach przystani, powinny być unikalne czary z magii światła, np egzorcyzmy. Do walki z Demonami i Nekromantami. Tak samo, byłoby z magią przywołania w miastach Elfów, magią Mroku u ich mrocznych pobratymców. A w miastach Demonów górowała by magia zniszczenia, głównie ognia.

6 Wiara w smocze bóstwa, mogła by być widoczna podczas pojedynczych scenariuszy, a wypełnianie ich woli powinno w jakiś sposób owocować. Jeśli postępujemy zgodnie z zaleceniami smoczego Boga, to byli byśmy przez niego nagradzani. Mogłyby się odblokowywać nowe ulepszenia jednostek, z nowymi zdolnościami. Bohater mógłby otrzymywać unikalne talenty i zdolności, lub moglibyśmy dostawać kilka potężnych artefaktów.

Suweren15 PW
12 lutego 2012, 22:31
A ja moim mili państwo w ogóle bym zmienił fabułę Heroes V, tak by była kontynuacją czwórki. Tak moim zdaniem byłoby najlepiej.

Woyto PW
12 lutego 2012, 23:21
Przede wszystkim zrezygnowałbym z Ashan który ma nieciekawą historię i praktycznie nie nawiązuje do serii Might & Magic, chciałbym aby na Enorth znów wróciło życie, było by to kontynuacją przygód na Axeoth (Powiedzmy MM X, wprowadzenie do HV :) ). Przykładowo Kreeganie rozmnożyli się w miliardowych sumach przy pomocy jakiegoś przedmiotu i zaczęli podbili gigantyczną część kontynentu, jednak istoty które w strachu podejmują wielkie wyzwanie chcą stworzyć (kryształ, amulet, zaklęcie, technologia starożytnych itp. Tu już trzeba by pomyśleć, jednak to nie projekt lecz wyobrażenie) który odtworzy i przeteleportuje zmęczone walką ludy na Enorth.
HV byłoby podobne do HI (Królowie walczą o władze itd. tu już ścieżka którą się obierze wygra) ale zaklęcie teleportacji zmutowało wiele stworzeń dając kilka nowych ras, kompletnie zmieniłoby mapę, po jakimś czasie przybywają Kreeganie jednak tutejsi są przygotowani na ich atak . To tylko zamysł nad fabułą, co do jednostek w oryginale mam pełno zastrzeżeń (Np. Dżin - Łapa jak u Hardcorowego Koksa lub Sukkuby które "niby" mają uwodzić ) czary mogą być chociaż wolałbym powrót do starych magii ognia, wody, powietrza i ziemi. Widoki miast proszą się o zemstę do nieba (Od Przystani oczekiwałem wyglądu przeciętnego średniowiecznego zamku, a nagle dostaję budynki na gigantycznym ... czymś, Inferno ... płacz i zgrzytanie zębów, jedynie Sylwan i Akademia są w miarę ładnie zrobione widok mapy też nie jest ładny, specjalności bohaterów są albo przesadzone (np. bohaterowie z balistyką) albo zbyt słabe. Sami bohaterowie na mapie są brzydko zrobieni, jedynie na ich avatary można spojrzeć i nie spaść z krzesła, muzyka taka sobie, wg mnie zmieniać nie trzeba .
Ogólnie HV jest źle zrobiony i nie dziwię się czemu nie trafił do wielu fanów sagi MM.Po prostu nie ten klimat :)

Matheo PW
20 lutego 2012, 20:46
Ja bym jeszcze dodał możliwość wykupywania bohaterów, z jakąś silną armią. Jednostkami 5,6,7 poziomu, lub z bohaterów z jednostkami neutralnymi.Oczywiście za odpowiednią opłatą. Pododno jest mod, który dodaje coś takiego w HIII. Mi się pomysł bardzo podoba.

Liabaen PW
6 maja 2012, 20:13
1. Przywrócić stary świat i fabułę.
2. Przywrócić miasta z H3
3. Dodać Forge
4. Dodać Gaj, Cove, Sanktuarium, Kronverk, Cathedral.
5. Zrobić ładną grafikę (tz. w H5 wszystko było takie low poly, a przecież na polu bitwy nie było tyle jednostek co w rts-ach, w których pomimo tego grafika jest lepsza).

6.Ew. proste narzędzia moddingu.

Dziękuje, gra niemal idealna.

Mav PW
6 maja 2012, 20:42
Ja bym chciał, żeby alternatywne ulepszenia różniły się bardziej od pierwotnych – w tej chwili, jak tak sobie patrzę (gram od niedawna dopiero), to różnią się paroma statystykami, mają podmienione może po dwie umiejętności i nie wydają mi się jakimś specjalnie kuszącym, lepszym wariantem. Wydaje mi się, że fajnie by było, gdyby oferowały coś znacznie lub kompletnie różnego, żeby wybór był naprawdę wart namysłu i przynosił nowe rozwiązania podczas walki. A tak poza tym piąteczka mi odpowiada i osobiście nie pamiętam, żeby trójka tak mnie wciągnęła. Racja, fabuła nie jest zbytnio wyszukana i oryginalna, ale jakiś tam pretekst do przechodzenia kampanii daje. Choć i tak więcej rozrywki dostarcza mi sama rozgrywka.

Kradziej PW
7 maja 2012, 07:18
Cytat:
1. Przywrócić stary świat i fabułę.
2. Przywrócić miasta z H3.

Może też nie przesadzajmy trójka jest świetną częścią moją ulubioną ale też nie jest idealna mi się np.w niej nie podoba brak inicjatywy jak w HOMM V a co do punktu pierwszego to stary świat został zniszczony w czasie Rozliczenia.

A teraz do tematu ja w Heroes V dodał bym to co w IV czyli tą podwójną ciemność.

Dark Dragon PW
7 maja 2012, 10:45
Nie został doszczętnie zniszczony.

Kradziej PW
7 maja 2012, 18:22
Ale co tam by się dziać miało i jak by się tam na nowo życie zaczęło.
temat: Pomysły i inspiracje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel