Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)temat: Tak miało wyglądac Heroes V wegług NWC
komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V)
strona: 1 - 2

Dru PW
8 lutego 2012, 23:16
Możliwe, że masz całkowitą racje Acid, ale już nigdy się tego nie dowiemy ;)

Ale naszło mnie inne nurtujące pytanie czy te grafiki krążące po sieci to wszystkie grafiki jakie stworzyli twórcy? Głupie pytanie na pewno było tego więcej i czy można to jakoś uzyskać od dawnych grafików, którzy pracowali przy tej części? Może napisać maila do nich z takim zapytaniem ? Co o tym myślicie?

Irhak PW
8 lutego 2012, 23:38
Od razu pytanie zwrotne - co planujesz z nimi zrobić? Jak je wykorzystać? Do czego? Innymi słowy - dlaczego mieliby dawać coś, co nie zostało ukończone? :P

Dark Dragon PW
8 lutego 2012, 23:46
Warto spróbować, chociażby jako ciekawostkę (np. do następnego Kalendarza ;]).

Alchemik PW
26 lipca 2012, 13:20
Podobno fabuła Heroesa V miała się rozgrywać na kolejnym kontynencie, podobno zwanym Allordon, ale nie wiem skąd ta nazwa jest znana, a nie znalazłem jeszcze wywiadu w którym by to stwierdzili. Co do kontynuowania wątków rozpoczętych w podstawce Heroes IV to były one częściowo zaprzepaszczone ponieważ osoby pracujące nad fabułą H3, HC i podstawki H4 zostały zwolnione i z pierwotnej ekipy NWC z osób które coś znaczyły, zostali tylko Jon Van Caneghem, Christian Vanover i David Mullich.

TopFunny525 PW
27 sierpnia 2012, 23:52
Coś jakby mały skład, screeny pokazane tutaj przez Dru bardzo mnie zaciekawiły. Ładne te szkice i przyznam, że gdyby to NWC wydało Heroes V to ta gra prawdopodobnie by się lepiej przyjęła. Nie tylko pod względem graficznym, ale prawdopodobnie też pod względem muzycznym, ale i tak się pewnie nie dowiemy jaka miała być pierwotnie fabuła w Heroes V... Pozdrawiam

Masław PW
28 sierpnia 2012, 01:48
Cytat:
gdyby to NWC wydało Heroes V to ta gra prawdopodobnie by się lepiej przyjęła.

Nie wydaje mi się, żeby gra źle się przyjęła. Na pewno ograniczając się do samego Acid Cave można odnieść takie wrażenie, ale gdyby tak było, to czy Ubisoft wypuściłby do niej jeszcze dwa dodatki? Piątka z powodzeniem wypiera na turniejach Trójkę, a to już o czymś świadczy.

Cytat:
Nie tylko pod względem graficznym, ale prawdopodobnie też pod względem muzycznym

Niby dlaczego miałoby się lepiej przyjąć pod względem muzycznym, skoro do nivalowego HoMM V soundtrack napisali Romero i King, czyli osoby, które na 99% zostałby do tego wynajęte przez NWC? Akurat muzyka to wg wielu mocna strona tej części. Co do grafiki to mielibyśmy, o ile gra zostałaby wydana na szybko w 2004 roku, połączenie części III i IV. Nival zrobił grę w trójwymiarze, bez którego ludzie już nie są w większości nawet w stanie wyobrazić sobie jakiejkolwiek gry.

Alamar PW
28 sierpnia 2012, 09:06
Cytat:
Piątka z powodzeniem wypiera na turniejach Trójkę, a to już o czymś świadczy.
Powiedziałbym, że tryb pojedynku ma z tym wiele wspólnego oraz to, że w przeciwieństwie do wszystkich pozostałych części sag (nawet HVI), w HV gra się dobrze tylko na małych czy średnich mapach przez kilka pierwszych tygodni, później jest coraz gorzej. Dobre środowisko dla gier turniejowych, lecz beznadziejne dla gier jedno- czy wieloosobowych, które chce się rozegrać na spokojnie, czyszcząc całą planszę, a nie dążąc do eliminacji wroga jak najszybciej.

Cytat:
Akurat muzyka to wg wielu mocna strona tej części.
Niestety, od czwartej części muzyka w Heroesach poziom kompozytorów się obniża, ale to już bardziej kwestia gustu.

Cytat:
Nival zrobił grę w trójwymiarze, bez którego ludzie już nie są w większości nawet w stanie wyobrazić sobie jakiejkolwiek gry.
1. Mogą, mogą... po prostu kompanie przekonały graczy, że wszystko musi być teraz w 3D. Chyba nie muszę przypominać, że w przypadku filmów skutek jest odwrotny do zamierzonego?
2. Gra jest w 3D, fakt, ale środowisko 3D to też odpowiednie poradzenie sobie z kamerą, a jak widać po "klasycznym widoku" w menu opcji, jakoś słabo to wyszło, o przypięciu kamery w miastach już nie wspominając.

Zetanaros PW
28 sierpnia 2012, 10:15
Nie za bardzo interesuje się historią NWC czy 3DO, ale mam pytanie. Mianowicie, czy część bardziej znanych osób które zajmowały się tworzeniem "herosów" podjęli pracę w innych studiach? Czy część z nich może teraz pracować nad innymi grami?
strona: 1 - 2
temat: Tak miało wyglądac Heroes V wegług NWC

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel