Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] The Forge - temat ogólny
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 29 - 30 - 31

BanBreaker PW
27 lipca 2011, 11:55
Bądźmy szczerzy - coś takiego jak 'balans' w tej grze nie istnieje.

Dlaczego?

Ponowie to co powiedział Avatar, każda frakcja sprawdza się różnie w odmiennych okolicznościach, po dobrej analizie zamku można idealnie dopasować do niego jakąś technikę gry. Na pewno o wiele lepiej będzie sobie radził gracz agresywny na małej mapie grając Twierdzą niż Cytadelą (chyba że wykorzysta element zaskoczenia ;p). Dużo zależy od predyspozycji.

Brak balansu może potwierdzić plotka o tym, że 'Forge miało być o wiele potężniejszą frakcją od reszty', co można interpretować na wiele sposobów.

Acid Dragon PW
27 lipca 2011, 12:11
Cytat:
Brak balansu może potwierdzić plotka o tym, że 'Forge miało być o wiele potężniejszą frakcją od reszty', co można interpretować na wiele sposobów.

To nie do końca tak. Forge nie miało być o wiele potężniejsze, choć silne oddziały na pewno stanowiły atut miasta.

Siła Forge polegałaby na czymś nieco innym - chodziło najprawdopodobniej o to, że do tego miasta nie trzeba by było opracowywać specjalnych strategii, czy brać pod uwagę specyficznych warunków. Podobnie jak w przypadku Castle - to miasto w dużej mierze byłoby uniwersalne, bez krytycznych słabych stron, które dałoby się wykorzystać, ale i bez możliwości opracowania jakichś specjalnych strategii wygrywających.

Dark Dragon PW
3 grudnia 2011, 00:44


I takie znalezione fanarty

AmiDaDeer PW
13 grudnia 2011, 16:14
HobbitHobbitMamy co prawda teraz (przynajmniej) dwa tematy o Forge, ale jeden jest założony przez jeden konkretny team odtwarzający miasto... a że jest tam za dużo postów do przenoszenia, to niech ten służy do omawiania innych projektów.


don_komandorr zamieścił na DF2.ru pojedyncze klatki wczesnych wersji dwóch jednostek - Stingera i dość nietypowej wersji Cyborga. Obie zostały wykonane przez Alex-andra.



Agar zaś zaprezentował w tym samym temacie inną (EDIT: starą) wersję jednostki - chyba też zrobioną przez Alex-andra (EDIT: i don_komandorra), aczkolwiek nie ma co do tego pewności...




EDIT2: Wysyp grafik... Tło oblężenia, jego inna wersja i animacja niektórych elementów rozjaśnionego ekranu miasta.

Mitabrin PW
13 grudnia 2011, 21:52
Tło oblężenia wyśmienite! Druga wersja jest o wiele lepsza... przy pierwszej sam fort jest bardzo jasny, przez co mocno odstaje od tła...

Jednostek wolę nie oceniać (w końcu nie są dokończone), jednak gdyby to były finalne wersje, to akurat jak na Alex-andra, są one po prostu brzydkie... plastelinowe takie

BanBreaker PW
14 grudnia 2011, 10:58
Ten Stinger jest mistrzostwem świata! Podoba mi się prze-bardzo.
Tła też są wyśmienite, ani jednym ani drugim bym nie pogardził.

AmiDaDeer PW
14 grudnia 2011, 19:25
Zaprezentowane portrety bohaterów...



...oraz dwa artworki - tu i tu.

AmiDaDeer PW
11 stycznia 2012, 16:26
Nowe obiekty na mapie (albo raczej ich concept art).

Observatory - typowe obserwatorium, tyle że na terenie Forge.
Locator - nie jestem pewien, ale o ile dobrze zrozumiałem ma mieć działanie podobne do czaru Zasoby Ziemi na poziomie zaawansowanym/eksperckim.

Uaktualnienie: Projekt bohaterów Forge na polu bitwy. Trzeba przyznać, że zmilitaryzowana żeńska forma goblina z Harmondale na koniu jest dość ciekawym pomysłem.

Kuririn PW
11 stycznia 2012, 16:41
Czyżby informacje z tej strony Hobbicie?

AmiDaDeer PW
11 stycznia 2012, 17:12
Tam nie ma żadnych informacji dotyczących Forge. :P

Tutaj Agar zamieścił, prócz tej grafiki, muzykę bodajże z jakiejś polskiej gry Golem (ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?), która ma być podstawą do muzyki dla Forge. Komandorr zapodał zaś m.in. ten kawałek. Sam utwór prawdopodobnie skomponuje Docent Picolan, choć na razie zdaje się nie być to rzeczą ważną dla zespołu.

AmiDaDeer PW
17 stycznia 2012, 19:26
Prawdopodobna zmiana w line-upie rosyjskiego Forge - to coś ponizej będzie na 7 levelu, nagi zaś zamiast w czołgach będą chodzić na czymś na kształt mechanicznych pająków.



Szkic autorstwa Agara.

Kuririn PW
17 stycznia 2012, 19:46
I już podoba mi się rosyjskie forge ;p wygada obiecująco :)

Belegor PW
17 stycznia 2012, 19:52
Ten ich destroyer ma ciekawa koncepcję, jak widać modelem wzorcowym będzie krystaliczny smok. Bardzo fajne, taki "smoko-obcy" i jego mechaniczny odpowiednik. Chętnie bym zobaczył jeszcze tych minotaurów na jetpackach.

witchking PW
17 stycznia 2012, 23:11
Czy to dwie różne propozycje czy wersja podstawowa i ulepszona? Wyglądają obiecująco:)

Kuririn PW
18 stycznia 2012, 00:17
Ciekawi mnie czy będzie ul. 7 poziomu na 8 jak to w WOGu bywa :)

Warmonger PW
18 stycznia 2012, 08:29
To świetna wiadomość! Nadmiar nowoczesnych technologii w Forge mnie odrzucał, ale skoro maja wyeliminować gąsienice i laser (?) smoka, jestem skłonny zmienić zdanie ;)

Muzyka też jest świetnie dobrana, choć po chwili robi się nieco zbyt agresywna. Nie wiem, czy po dłuższej chwili nie stanie się męcząca.

Drwal PW
18 stycznia 2012, 11:22
Mnie też nowe pomysły przekonują, nigdy nie byłem przeciwko starym koncepcjom, ale te na pewno przekonają większą liczbę fanów. Muzyka trochę zbyt agresywna według mnie, kipi z niej dynamiką. Wole coś spokojniejszego, ale z drugiej strony to the Forge, tu musi byś głośno.;]


AmiDaDeer PW
18 stycznia 2012, 11:53
kuririn:
Ciekawi mnie czy będzie ul. 7 poziomu na 8 jak to w WOGu bywa :)
Nie zdziwię się, jeśli Forge nie będzie dostosowane do WoGa, tylko do czegoś na bazie ERy...

Warmonger:
Muzyka też jest świetnie dobrana, choć po chwili robi się nieco zbyt agresywna. Nie wiem, czy po dłuższej chwili nie stanie się męcząca.
drwal-siekiery:
Muzyka trochę zbyt agresywna według mnie, kipi z niej dynamiką. Wole coś spokojniejszego, ale z drugiej strony to the Forge, tu musi byś głośno.;]
Prawdopodobnie muzyka zostanie napisana na nowo przez Docenta Picolana.

Dru PW
18 stycznia 2012, 14:53
Cytat:
Nie zdziwię się, jeśli Forge nie będzie dostosowane do WoGa, tylko do czegoś na bazie ERy...

Lub po prostu dodane jako kolejne miasto do HoTy. W końcu to te same osoby tworzą te miasta, prawda?

Warmonger PW
18 stycznia 2012, 15:01
Hobbit:
kuririn:
Ciekawi mnie czy będzie ul. 7 poziomu na 8 jak to w WOGu bywa :)
Nie zdziwię się, jeśli Forge nie będzie dostosowane do WoGa, tylko do czegoś na bazie ERy...
Jednostki 8. poziomu związane z frakcją to fajna rzecz niezależnie od platformy ;)

Wiem, że jestem dziwny, ale zawsze skupiam się na tym, co powinno być, a nie na tym, co jest obecnie możliwe do wyboru. Więcej optymizmu!
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 29 - 30 - 31
temat: [ważne] The Forge - temat ogólny

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel