Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] The Forge - temat ogólny komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 29 - 30 - 31 | |
BanBreaker |
Bądźmy szczerzy - coś takiego jak 'balans' w tej grze nie istnieje. Dlaczego? Ponowie to co powiedział Avatar, każda frakcja sprawdza się różnie w odmiennych okolicznościach, po dobrej analizie zamku można idealnie dopasować do niego jakąś technikę gry. Na pewno o wiele lepiej będzie sobie radził gracz agresywny na małej mapie grając Twierdzą niż Cytadelą (chyba że wykorzysta element zaskoczenia ;p). Dużo zależy od predyspozycji. Brak balansu może potwierdzić plotka o tym, że 'Forge miało być o wiele potężniejszą frakcją od reszty', co można interpretować na wiele sposobów. |
Acid Dragon |
Cytat: Brak balansu może potwierdzić plotka o tym, że 'Forge miało być o wiele potężniejszą frakcją od reszty', co można interpretować na wiele sposobów. To nie do końca tak. Forge nie miało być o wiele potężniejsze, choć silne oddziały na pewno stanowiły atut miasta. Siła Forge polegałaby na czymś nieco innym - chodziło najprawdopodobniej o to, że do tego miasta nie trzeba by było opracowywać specjalnych strategii, czy brać pod uwagę specyficznych warunków. Podobnie jak w przypadku Castle - to miasto w dużej mierze byłoby uniwersalne, bez krytycznych słabych stron, które dałoby się wykorzystać, ale i bez możliwości opracowania jakichś specjalnych strategii wygrywających. |
Dark Dragon |
I takie znalezione fanarty |
AmiDaDeer |
don_komandorr zamieścił na DF2.ru pojedyncze klatki wczesnych wersji dwóch jednostek - Stingera i dość nietypowej wersji Cyborga. Obie zostały wykonane przez Alex-andra. Agar zaś zaprezentował w tym samym temacie inną (EDIT: starą) wersję jednostki - chyba też zrobioną przez Alex-andra (EDIT: i don_komandorra), aczkolwiek nie ma co do tego pewności... EDIT2: Wysyp grafik... Tło oblężenia, jego inna wersja i animacja niektórych elementów rozjaśnionego ekranu miasta. |
Mitabrin |
Tło oblężenia wyśmienite! Druga wersja jest o wiele lepsza... przy pierwszej sam fort jest bardzo jasny, przez co mocno odstaje od tła... Jednostek wolę nie oceniać (w końcu nie są dokończone), jednak gdyby to były finalne wersje, to akurat jak na Alex-andra, są one po prostu brzydkie... plastelinowe takie |
BanBreaker |
Ten Stinger jest mistrzostwem świata! Podoba mi się prze-bardzo. Tła też są wyśmienite, ani jednym ani drugim bym nie pogardził. |
AmiDaDeer |
Zaprezentowane portrety bohaterów... ...oraz dwa artworki - tu i tu. |
AmiDaDeer |
Nowe obiekty na mapie (albo raczej ich concept art). Observatory - typowe obserwatorium, tyle że na terenie Forge. Locator - nie jestem pewien, ale o ile dobrze zrozumiałem ma mieć działanie podobne do czaru Zasoby Ziemi na poziomie zaawansowanym/eksperckim. Uaktualnienie: Projekt bohaterów Forge na polu bitwy. Trzeba przyznać, że zmilitaryzowana żeńska forma goblina z Harmondale na koniu jest dość ciekawym pomysłem. |
Kuririn |
Czyżby informacje z tej strony Hobbicie? |
AmiDaDeer |
Tam nie ma żadnych informacji dotyczących Forge. :P Tutaj Agar zamieścił, prócz tej grafiki, muzykę bodajże z jakiejś polskiej gry Golem (ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?), która ma być podstawą do muzyki dla Forge. Komandorr zapodał zaś m.in. ten kawałek. Sam utwór prawdopodobnie skomponuje Docent Picolan, choć na razie zdaje się nie być to rzeczą ważną dla zespołu. |
AmiDaDeer |
Prawdopodobna zmiana w line-upie rosyjskiego Forge - to coś ponizej będzie na 7 levelu, nagi zaś zamiast w czołgach będą chodzić na czymś na kształt mechanicznych pająków. Szkic autorstwa Agara. |
Kuririn |
I już podoba mi się rosyjskie forge ;p wygada obiecująco :) |
Belegor |
Ten ich destroyer ma ciekawa koncepcję, jak widać modelem wzorcowym będzie krystaliczny smok. Bardzo fajne, taki "smoko-obcy" i jego mechaniczny odpowiednik. Chętnie bym zobaczył jeszcze tych minotaurów na jetpackach. |
witchking |
Czy to dwie różne propozycje czy wersja podstawowa i ulepszona? Wyglądają obiecująco:) |
Kuririn |
Ciekawi mnie czy będzie ul. 7 poziomu na 8 jak to w WOGu bywa :) |
Warmonger |
To świetna wiadomość! Nadmiar nowoczesnych technologii w Forge mnie odrzucał, ale skoro maja wyeliminować gąsienice i laser (?) smoka, jestem skłonny zmienić zdanie ;) Muzyka też jest świetnie dobrana, choć po chwili robi się nieco zbyt agresywna. Nie wiem, czy po dłuższej chwili nie stanie się męcząca. |
Drwal |
Mnie też nowe pomysły przekonują, nigdy nie byłem przeciwko starym koncepcjom, ale te na pewno przekonają większą liczbę fanów. Muzyka trochę zbyt agresywna według mnie, kipi z niej dynamiką. Wole coś spokojniejszego, ale z drugiej strony to the Forge, tu musi byś głośno.;] |
AmiDaDeer |
kuririn: Nie zdziwię się, jeśli Forge nie będzie dostosowane do WoGa, tylko do czegoś na bazie ERy...Ciekawi mnie czy będzie ul. 7 poziomu na 8 jak to w WOGu bywa :) Warmonger: Muzyka też jest świetnie dobrana, choć po chwili robi się nieco zbyt agresywna. Nie wiem, czy po dłuższej chwili nie stanie się męcząca. drwal-siekiery: Prawdopodobnie muzyka zostanie napisana na nowo przez Docenta Picolana.
Muzyka trochę zbyt agresywna według mnie, kipi z niej dynamiką. Wole coś spokojniejszego, ale z drugiej strony to the Forge, tu musi byś głośno.;] |
Dru |
Cytat: Nie zdziwię się, jeśli Forge nie będzie dostosowane do WoGa, tylko do czegoś na bazie ERy... Lub po prostu dodane jako kolejne miasto do HoTy. W końcu to te same osoby tworzą te miasta, prawda? |
Warmonger |
Hobbit: Jednostki 8. poziomu związane z frakcją to fajna rzecz niezależnie od platformy ;)kuririn: Nie zdziwię się, jeśli Forge nie będzie dostosowane do WoGa, tylko do czegoś na bazie ERy...Ciekawi mnie czy będzie ul. 7 poziomu na 8 jak to w WOGu bywa :) Wiem, że jestem dziwny, ale zawsze skupiam się na tym, co powinno być, a nie na tym, co jest obecnie możliwe do wyboru. Więcej optymizmu! |
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 29 - 30 - 31 |
temat: [ważne] The Forge - temat ogólny | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel