Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [różne] WoG Sources
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

witchking PW
11 stycznia 2012, 19:41
Na heroes community pojawił się ciekawy temat w którym podany jest rzekomo link do pliku źródłowego wog. Cokolwiek się tam kryje mi link niestety się nie odpala. Ściągnął to ktoś może?

Link do tematu:

http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=37072

AmiDaDeer PW
11 stycznia 2012, 20:21
Tutaj link od Warmongera do samego pliku, tu zaś od feanora.

Z tego co przeczytałem kmentarze są w języku rosyjskim, poza tym sam kod jest tylko dla tych bardziej zaawansowanych programistów, lecz mimo wszystko warto to zobaczyć. Choćby i po to, żeby zorientować się, jaką odpowiedź na Hotę zaprezentowały niedobitki CoreWoG. :P

witchking PW
11 stycznia 2012, 20:22
Dzięki wielkie;)

Warmonger PW
12 stycznia 2012, 09:46
Pisanie, że używanym językiem jest C++, jest mocno mylące. Toż to prymitywny i nieczytelny C naśladujący asemblera lub wręcz ze wstawkami asembly. Pożytku z tego nie będzie, można co najwyżej odzyskać adresy pliku .exe i spróbować wyciągnąć informacje o strukturach stosowanych w WoGu. Ale czytelność kodu nie zachęca do dalszych wysiłków.

Dla porównania mogę zaproponować przejrzenie dowolnego pliku VCMI, które istotnie silnie wykorzystuje możliwości C++ oraz jest pisane zgodnie z wszelkimi standardami inżynierii oprogramowania.

Acid Dragon PW
12 stycznia 2012, 09:52
True, poprawię niusa.

Altair PW
12 stycznia 2012, 18:56
Interesujące, chociaż w większości nic nowego. Od jakiegoś czasu w tej czy innej formie krążyło po sieci. Przyszłość to VCMII, oby tylko nie skończyło się jak z Wogiem. ;)

Warmonger PW
13 stycznia 2012, 08:33
Dzięki za słowa wsparcia, są bardzo potrzebne :)
Teraz tylko dotrwać do obrony, a potem się zacznie!

AmiDaDeer PW
16 stycznia 2012, 12:55
Link do WogArchive został zaktualizowany. W archiwum znajdują się również narzędzia do łączenia T1.exe z sod.exe.
temat: [różne] WoG Sources

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel