Witaj Nieznajomy!
|
temat: [różne] WoG Sources komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
witchking |
Na heroes community pojawił się ciekawy temat w którym podany jest rzekomo link do pliku źródłowego wog. Cokolwiek się tam kryje mi link niestety się nie odpala. Ściągnął to ktoś może? Link do tematu: http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=37072 |
AmiDaDeer |
Tutaj link od Warmongera do samego pliku, tu zaś od feanora. Z tego co przeczytałem kmentarze są w języku rosyjskim, poza tym sam kod jest tylko dla tych bardziej zaawansowanych programistów, lecz mimo wszystko warto to zobaczyć. Choćby i po to, żeby zorientować się, jaką odpowiedź na Hotę zaprezentowały niedobitki CoreWoG. :P |
witchking |
Dzięki wielkie;) |
Warmonger |
Pisanie, że używanym językiem jest C++, jest mocno mylące. Toż to prymitywny i nieczytelny C naśladujący asemblera lub wręcz ze wstawkami asembly. Pożytku z tego nie będzie, można co najwyżej odzyskać adresy pliku .exe i spróbować wyciągnąć informacje o strukturach stosowanych w WoGu. Ale czytelność kodu nie zachęca do dalszych wysiłków. Dla porównania mogę zaproponować przejrzenie dowolnego pliku VCMI, które istotnie silnie wykorzystuje możliwości C++ oraz jest pisane zgodnie z wszelkimi standardami inżynierii oprogramowania. |
Acid Dragon |
True, poprawię niusa. |
Altair |
Interesujące, chociaż w większości nic nowego. Od jakiegoś czasu w tej czy innej formie krążyło po sieci. Przyszłość to VCMII, oby tylko nie skończyło się jak z Wogiem. ;) |
Warmonger |
Dzięki za słowa wsparcia, są bardzo potrzebne :) Teraz tylko dotrwać do obrony, a potem się zacznie! |
AmiDaDeer |
Link do WogArchive został zaktualizowany. W archiwum znajdują się również narzędzia do łączenia T1.exe z sod.exe. |
temat: [różne] WoG Sources | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel