Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Moje jednostki w Lochu
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)

Damian7777 PW
29 grudnia 2011, 16:08
Przedstawię Wam swoje wymarzone jednostki Lochu :). Co o nich sądzicie ?

Trzon

Mroczny Zabójca / Mroczny Assasyn
http://www.julianahaygert.com/wp-content/uploads/2011/10/GothicDarkAssassin.jpg

Mroczny Zabójca
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 7
Obrażenia fizyczne: 4 - 6
Obrona fizyczna: 9%
Obrona magiczna: 5%
Inicjatywa: 40
Szybkość: 5
Punkty Życia: 26
Przywództwo: 5
Przeznaczenie: 5

Mroczny Assasyn
Wielkość oddziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 9
Obrażenia fizyczne: 5 - 8
Obrona fizyczna:10%
Obrona magiczna: 6%
Inicjatywa: 45
Szybkość: 5
Punkty życia: 29
Przywództwo: 6
Przeznaczenie: 6

Mroczny Assasyn - zdolność specjalna
Mroczni Assasyni mogą stać się niewidzialni przez dwie tury w czasie całej bitwy. W przypadku kiedy Mroczni Assasyni zaatakują stają się widzialni.


Beholder / Potrójny Beholder
http://taiffun.ovh.org/sesje/rpg/bestiariusz/beholder.jpg

Beholder
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 6
Zasięg ataku z dystansu: 50%
Obrażenia magiczne: 7 - 8
Obrona fizyczna: 5%
Obrona magiczna: 14%
Inicjatywa: 25
Szybkość:4
Punkty życa: 21
Przywództwo:1
Przeznaczenie:7

Potrójny Beholder
Wielkość odziału: 2x1
Tygodniowy przyrost:8
Zasięg ataku z dystansu: 50%
Obrażenia magiczne: 8 - 10
Obrona fizyczna: 5%
Obrona magiczna: 16%
Inicjatywa:30
Szybkość: 4
Punkty życia:23
Przywództwo: 3
Przeznaczenie: 8

Gargulec / Opętany Gargulec
http://images4.fanpop.com/image/photos/23700000/mean-gargoyle-after-dark-23707543-419-591.jpg

Gargulec
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 9
Obrażenia fizyczne: 7-7
Obrona fizyczna: 8%
Obrona magiczna: 9%
Inicjatywa: 30
Szybkość(Jednostka latająca): 6
Punkty Życia: 24
Przywództwo: 4
Przeznaczenie: 3

Opętany Gargulec
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 12
Obrażenia fizyczne: 8-8
Obrona fizyczna: 10%
Obrona magiczna: 12%
Inicjatywa: 35
Szybkość: 6
Punkty Życia: 27
Przywództwo: 5
Przeznaczenie: 4


Elita

Minotaur / Krwawy Minotaur
http://img3.imageshack.us/img3/3589/loch21.jpg

Minotaur
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 4
Obrażenia fizyczne: 16 - 18
Obrona fizyczna: 29%
Obrona magiczna: 18%
Inicjatywa: 25
Szybkość:4
Punkty życa: 90
Przywództwo:4
Przeznaczenie:6

Krwawy Monotaur
Wielkość odziału: 1x1
Tygodniowy przyrost: 6
Obrażenia fizyczne: 17 - 19
Obrona fizyczna: 31%
Obrona magiczna: 20%
Inicjatywa: 30
Szybkość:5
Punkty życa: 95
Przywództwo:5
Przeznaczenie:6

Jaszczurzy Jeździeć / Duet Horroru
http://digital-art-gallery.com/oid/30/800x903_6826_Lizard_Rider_2d_fantasy_dragon_lizard_knight_picture_image_digital_art.jpg

Jaszczurzy Jeździec
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia fizyczne: 15 - 16
Obrona fizyczna: 24%
Obrona magiczna: 24%
Inicjatywa: 40
Szybkość:6
Punkty życa: 105
Przywództwo:7
Przeznaczenie:5

Duet Horroru
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 4
Obrażenia fizyczne: 16-17
Obrona fizyczna: 26%
Obrona magiczna: 26%
Inicjatywa: 45
Szybkość:6
Punkty życa: 110
Przywództwo:8
Przeznaczenie:7

Jaszczurzy Jeździec/Duet Horroru zdolność specjalna
Jeszczurzy Jeździeć/Duet Horroru wysyłają znak strachu na jedną z jednostek przeciwnika. Jednostka która otrzymała ten znak nie może atakować,kontratakować Jaszczurzego Jeźdzca/Duet Horroru. Umiejętności można użyc tylko raz w czasie całej bitwy.

Matriarcha / Matriarcha Zniszczenia
http://images2.alphacoders.com/123/thumbbig-123854.jpg



Matriarcha
Wielkość odziału: 1x1
Zasięg ataku z dystansu - 100%
Tygodniowy przyrost: 3
Obrażenia magiczne: 19-22
Obrona fizyczna: 19%
Obrona magiczna: 37%
Inicjatywa: 40
Szybkość: 3
Punkty Życia: 55
Przywództwo: 9
Przeznaczenie: 6

Matriarcha Zniszczenia
Wielkość odziału: 1x1
Zasięg ataku z dystansu - 100%
Tygodniowy przyrost: 5
Obrażenia magiczne: 20-23
Obrona fizyczna: 21%
Obrona magiczna: 40%
Inicjatywa: 45
Szybkość: 4
Punkty Życia: 60
Przywództwo: 9
Przeznaczenie: 6

Czempion

Smok Cienia / Czarny Smok
http://images2.alphacoders.com/962/thumbbig-96280.jpg

Smok Cienia
Wielkość odziału: 2x2
Tygodniowy przyrost: 1
Obrażenia magiczne: 47-49
Obrona fizyczna: 44%
Obrona magiczna: 43%
Inicjatywa: 50
Szybkość(Jednostka latająca): 6
Punkty Życia: 320
Przywództwo: 15
Przeznaczenie: 10

Czarny Smok
Tygodniowy przyrost: 2
Obrażenia magiczne: 49-52
Obrona fizyczna: 47%
Obrona magiczna: 45%
Inicjatywa: 55
Szybkość(Jednostka latająca): 6
Punkty Życia: 330
Przywództwo: 16
Przeznaczenie: 11


Czarny Smok - zdolność specjalna
Czarny smok raz na trzy tury potrafi wysłać potężną kule czarnej magii na jedną z istot przeciwnika. Moc kuli odbiera jednostce 40% obrony magicznej, -5 przeznaczenia, -5 przywództwa na 2 tury.

Belegor PW
29 grudnia 2011, 18:55
Nie dość, że temat zbędny w tym dziale to jeszcze żywcem wzięty z tawerny. Tam chyba dwa razy w dwóch tematach widoczny. Myślisz że warto?

Twórcy zrobią takie jednostki jakie będą chcieli, żaden z nas nie ma na to wpływu.

Cysierius PW
29 grudnia 2011, 19:50
Tylko zamiast tej matriarchy dał bym hydrę. Gargulec bardziej pasuję dla mnie do Necropolis lub Akademii. W sam raz żeby minotaury nie były więźniami tylko strażą. I nie bardziej pasuję nazwa obserwator/mroczny obserwator zamiast beholder?

Irhak PW
29 grudnia 2011, 19:59
A ja dodam, że to marnotrawstwo życia z jakimś tam nawet niezłym efektem, ale niepotrzebnie wklejanymi obrazkami jako obrazki, a nie linki.

Cysierius PW
29 grudnia 2011, 20:07
Masz racje. Dodam od siebie że po co tak się męczyć.Jak by co to już ktoś wie czy będą w dodatkach nowe frakcje?

Belegor PW
29 grudnia 2011, 22:44
Tak będą- dwa dodatki- każdy z rasą w wersji pudełkowej i jedna na DLC. Poza tym to nic nie wiemy, która z ras się pojawi. Możemy jedynie domyślać, która będzie i jakie tam będą jednostki.

Alamar PW
29 grudnia 2011, 22:47
Zamykam

Raz, że temat o dodatkach istnieje.
Dwa, tworzenie frakcji dla samego tworzenia do niczego nie prowadzi.
Trzy, obrazki za duże.
temat: Moje jednostki w Lochu

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel