Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Opinie na temat HVI
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)
strona: 1 - 2 - 3

Alistair PW
5 listopada 2011, 22:36
No tak. To wiele wyjaśnia. Niemniej miałem na myśli ludzi, którzy powinni znać się na programowaniu. A im coś jednak nie wychodzi.

Wiwern PW
5 listopada 2011, 23:58
Teoretycznie od dwóch tygodni powinienem nie odchodzić od monitora i grać w to cudeńko, jednak plany jakoś tak się poukładały, że mam inne priorytety. Przez ten czas (myśląc logicznie) gra powinna mieć już wyeliminowane te najpoważniejsze błędy i...

Tu jest ten moment, którego nie rozumiem. Tyle czasy po premierze i nikt nic nie zrobił konkretnego w tym kierunku? Błędy mają prawo być, ale nie za długo. Cóż, nigdy bym nie przypuszczał, że to będzie największą wada szóstki. :P

PS: Szacunek dla tych co obstawiali, że szóstka będzie duchowym spadkobiercą czwórki. Wywiązała się z tego naprawdę dobrze. :D

Alistair PW
6 listopada 2011, 08:48
Nie wiem jakie jest prawdopodobieństwo, że wersja finalna jest gorsza od bety. Uważam, że nas po prostu oszukano. Grałem w betę i nie miałem wielkich problemów - dłuższe ładowanie grafiki, rzadkie wywalanie do systemu. Teraz nagle bardzo dużo nie działa. Może to teoria spiskowa, ale mam wrażenie jakbyśmy dostali wersję gry sprzed bety.
Do tego dostaliśmy na początku patcha totalnie nieistotnego. Zmieniał jakieś statystyki, tak jakby to był zasadniczy problem. Mnie to wkurza, bo uważam, że ten produkt jest totalnie niezgodny z umową. Nie może być tak, że płaci się za towar wybrakowany i nie można odzyskać kasy. To powinien być problem producenta, a nie mój. Ja nie powinienem mieć obowiązku czekać na poprawki, tylko prawo do oddania produktu, który nie wywiązuje się ze swych funkcji.
Przeboleję oczekiwanie, ale niech nas nie oszukują, bo nie wierzę, że te 3 tygodnie to za mało czasu, żeby poprawić choć część z poważnych błędów. A jeśli się mylę, to mamy spory problem. Na dodatek zespół odpowiedzialny za tworzenie ma zakaz wypowiadania się na forum.

norq PW
6 listopada 2011, 23:07
Biorąc pod uwagę wszystkie te babole i krzaczki, które są widoczne już przy pierwszym kontakcie z grą dziwi mnie (może to trochę odbiega od tematu) recenzja w CD-ACTION, w której to żadna z tych bolączek (czyt. rażących błędów w stylu pobugowanych skilli) nie jest wypunktowana. Żal.

A co do węgierskiego studia Black Hole, to zaczynam mieć wrażenie, że utworzenie funkcji społecznościowych, całej masy aczików, broni dynastycznych i innych bajerów stanowiło dla nich priorytet. xd Szkoda, że nie starczyło czasu żeby oszlifować naprawdę kapitalną grę.

Jeśli chodzi o czwórkę, to nigdy nie rozumiałem całej hecy i krytyki w okół tej gierki. xD Świetne audio, gameplay nieco gorszy od pozostałych części, ale nadal fajny, fabuła przedstawiona najlepiej jak dotąd w serii HOMM. Dziękuję :p

Alamar PW
6 listopada 2011, 23:20
HoMMIV po pierwsze był strasznie zabugowany (wycieki pamięci oraz brak multiplayera, dopiero w patchu się pojawił), a po drugie posiada wiele rozwiązań, które w grze po prostu źle wykonano.

Co do recenzji - gazety dostały wersję gry "press release", która różni się od tego, co dostali gracze. Beta, demo czy właśnie "press release" pozbawione były tych "cudów", co teraz mamy (jak i też niektórych udogodnień).

Funkcje społeczne to raczej wymysł Ubisoftu i podejrzewam, że to też "kochane" Ubi naciskało, by akurat Conflux stał się priorytetem dla Czarnej Dziury.

A tak na marginesie, z tego co się dowiedziałem, to główna przyczyna tego co mamy, to po prostu za mało ludzi w samej Czarnej Dziurze - projekt przerósł możliwości wykonawcze tego studia i pod koniec po prostu się "pogubili" w tym wszystkim.

norq PW
6 listopada 2011, 23:34
Haha, czyli projekt był ambitny, ale przy tej ilości ludzi na pokładzie nie dało rady. xD Co do tego, co mówisz o wersjach press release to, wstyd sie przyznać, ale nie miałem zielonego pojęcia. :P Byłem przekonany, że pogrywają w suchą wersję, taką jaka wędruje na płytce do tłoczni. Hmmm...



----> co do nowych Herosów jeszcze spostrzeżenie; nie macie wrażenia, że klasa wojownika jest nieco skopana i niezbalansowana? W herosie 1/2/3 było wyraźne rozgraniczenie - siła maga polegała na ciskaniu zaklęć, wojownik natomiast zwiększał możliwości bojowe żołnierzy. Tutaj tego nie widze, ba, mam wrażenie, że magik nie dość, że spellami zdaje obrażenia niemilosiernie wysokie, ma znaacznie więcej many, to jeszcze armią dowodzi równie dobrze co wojownik.

Alamar PW
20 grudnia 2011, 22:47
Ile czekaliśmy na patcha 1.2? Dwa miesiące? I nie dość, że Arachne i inne bronie rodowe nadal są zabugowane (ich efekty się sumują), przyciski Czekaj i Obrona nadal nie działają, gdy gracz jest stroną atakowaną i wiele innych zgłoszonych błędów nadal nie poprawiono, to jeszcze dostaliśmy "w prezencie" kopiowanie osiągnięć od innych graczy, "przezroczyste" przyzwane jednostki Inferna, które nie blokują wroga czy też zabugowany budynek unikatowy w Przystani, który zapełnia do maksimum (czyli nawet do poziomu 4.) zdolność frakcyjną na początku bitwy.
Ile będziemy musieli teraz czekać na poprawę tych błędów, kolejne dwa miesiące?

Wiwern PW
21 grudnia 2011, 13:43
Absolutna porażka.

Jeśli ktoś po przełożeniu premiery i długiej becie każe nam czekać na poprawki w postaci jednego wielkiego patcha, to powinien on być dopieszczony w każdym calu oraz nie sprawiać dodatkowych kłopotów.

Niech poprawią to stopniowo w ramach codziennych patchów, no chyba że nie darują sobie zrobienia kolejnego, wielkiego patcha z pięknym, okrągłym numerkiem. W końcu tak jest bardziej marketingowo...

Ech... :P

Belegor PW
21 grudnia 2011, 19:20
Większość bugów, o których była mowa wcześniej mi się nie nawet nie przytrafiła (poza cesarskim gryfem). Widać, że nowy patch tylko jeszcze namieszał. O braku porządnych ekranów miast już nie wspomnę, bo mówili że z tym nie zdążą i sadzę, że w ogóle się tym nie zajmą.

Lord Pawello PW
21 grudnia 2011, 19:31
Spokojnie, spokojnie, pewnie za 2 miesiące wyjdzie DLC za $10 poprawiający większość błędów. :)

Cholera, a już planowałem sobie kupić HVI na gwiazdkę. Przykra sprawa.

Alamar PW
21 grudnia 2011, 19:32
Wiesz, Gwiazdka ma być też w przyszłym roku. :P

Ja rozumiem, że w każdym patchu jakieś błędy się znajdą, ale po dwóch miesiącach tworzenia łatki i testowaniu jej, na dodatek skupiono się praktycznie tylko na błędach z Confluksem, gracze dostali bugi niszczące rozgrywkę, które można wyłapać w 5 minut, to tylko świadczy o niekompetencji osób przygotowujących tego patcha.

BTW - a kiedy dostaniemy i czy w ogóle porządne modele dla żywiołaków wody i światła? Ubihole chyba o tym nie zapomniało, a może myśli, że jak wszyscy skupili się na bugach, to naprawę modeli jednostek można olać?

Rabican PW
21 grudnia 2011, 22:33
IMO świadczy to o stosunku do graczy. Pozwolę sobie skontrastować H6 z SC2. Ten ostatni został wydany prawie półtora roku temu i wciąż jest łatany, ale większość błędów została wyeliminowana w fazie beta testów – patche służą przede wszystkim do poprawiania balansu, a jeden z nich wprowadził dodatkowe opcje graficzne dla posiadaczy mocnych komputerów.

Chyba wszyscy widzimy, jak się ma polityka Ubisoftu / Black Hole do polityki Blizzarda.


Pozdrawiam serdecznie.
R.

Alamar PW
5 marca 2012, 09:42
Odnośnie łatki 1.3 i błędów przez nią mających być naprawionych: Ile na tę łatkę czekamy? Dwa miesiące? Ktoś zadał sobie nawet trud, by policzyć (w dziesiątym poście od góry), ile czasu zajmuje naprawienie poszczególnych elementów:

Cytat:
Abilities/Gameplay/Campaign:
Sanctuary - The "Challenge" ability has no functionality.
1 munute (Its there IMO, just broken)

Sanctuary - The "Trail of Clouds" will completely stop the movement of enemy units that attempt to cross its area of effect.
10 minutes

Haven - The Imperial Griffin creature can use its special ability while frozen.
1 minute (adding 1 if statement)

Menu - The tooltips of the Reputation Abilities do not indicate the proper school which they belong to.
10 minutes

Necropolis - Wasting Grounds does not award the bonus stated in its description
2 minutes

Campaign -The primary quest "The Choice" will not complete when the user upgrades his reputation after visiting an Arena.
2 minutes

Campaign - The hero cannot interact with a Dragon Nexus near the town of Nar-Heresh
2 minutes

Campaign - In multiplayer, the resources spawn outside the island on Tree of Plenty map.
5 minutes

Campaign - The user cannot select any hero for the Epilogue campaign after previously visiting the other campaign tabs
1 minute

The Unyelding trait the user receives for finishing the Sanctuary campaign does not work
2 minutes

The Barbarian Hero trait the user receives for the Wormchopper achievement does not work as stated in the description.
5 minutes

The custom hero changes into Irina at the beginning of Sanctuary 2.
10 minutes

Create Hero panel's class specific ability name is not localized.
10 minutes

No, trzeba przyznać, że Ubihole naprawdę się "postarało". :P
strona: 1 - 2 - 3
temat: Opinie na temat HVI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel