Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 96 - 97 - 98 ... 162 - 163 - 164 | |
AmiDaDeer |
Chyba ten temat służy tworzeniu jednostek do H3, a nie odwzorowaniu "rzeczywistości" w ukazywanych tutaj grafikach? Szczególnie że na polu bitwy kuroliszek będzie wyglądał i tak głupio, lecąc sobie niby spokojnie prosto, lecz machając wszystkimi kończynami i ogonem we wszystkie strony. Zwłaszcza gdy porównamy go z pozostałymi jednostkami, zrobionymi przez NWC. Lepsze jest wrogiem dobrego. |
Irhak |
Cytat: Czyli Twoim zdaniem mamy trzymać się utartych schematów i nic nie zmieniać, bo autorzy gry, robiąc ją te 10 lat temu sobie tak ułatwili życie? Bo chyba nie na tym polega sprawa tworzenia WŁASNYCH jednostek.Chyba ten temat służy tworzeniu jednostek do H3, a nie odwzorowaniu "rzeczywistości" w ukazywanych tutaj grafikach? Cytat: A nadgorliwość gorsza od faszyzmu.
Lepsze jest wrogiem dobrego. |
AmiDaDeer |
Cytat: Primo: mechanika gry jest taka a nie inna. Jakby trajektoria lotu jednostki nie była linią prostą, to może i by nie było aż tak źle. Niestety tak dobrze nie ma. W naturze ogon przy takim sposobie latania zmieniałby kierunek lotu przy każdym nawet najdrobniejszym ruchu.Czyli Twoim zdaniem mamy trzymać się utartych schematów i nic nie zmieniać, bo autorzy gry, robiąc ją te 10 lat temu sobie tak ułatwili życie? Secondo: tak, uważam że mamy trzymać się utartych schematów i nic nie zmieniać. A jeżeli już mamy zmieniać jedną jednostkę na niesamowite wręcz dzieło sztuki nadające się nawet do dzisiejszych filmów z wybajerowanymi efektami specjalnymi, to przy okazji powinniśmy zmienić też pozostałe, żeby nie wyglądało to jak sklejka grafik z różnych gier. Albo jak H4. Bynajmniej nie będę rozpoczynał krucjaty i atakował wszystkiego co jest niezgodne z określonymi przeze mnie wzorcami, ale jednak mam prawo wyrazić własną opinię, nieprawdaż? |
vinius |
Cytat: ...od sabotażu, Irhaku, inaczej przysłowie (a właściwie rzekomy cytat) nie ma sensu.A nadgorliwość gorsza od faszyzmu. Co do samej jednostki - było lepiej, gdy bazyliszek nie "zagarniał" powietrza z przodu, moim skromnym zdaniem. Z tą teksturą wygląda zaś średnio na polu bitwy. Inna sprawa, że ta nałożona wcześniej na skrzydła była akurat ok. |
witchking |
Zwiększyłem zróżnicowanie światłocienia. Co o tym myślicie? Niedługo wrzucę więcej wariantów kolorystycznych i popracuje nad kątem. Nie do końca wiem o której teksturze mówisz i która na skrzydłach Twoim zdaniem była ok Edit: Dorzucam też animacje obrony: |
Dark Dragon |
IMHO paleta barw jest lepsza niż poprzednia :) |
Jeddite |
Mam pytanie: Jeżeli chcę zrobić plik TWCRPORT.def i CPRSMALL.def to który typ pliku mam wybrać? Czy to ma być $48 (Sprite frame)? |
Trith |
Jeśli dobrze mi się wydaje, to $47 Interface... Ale mogę się mylić. |
Jeddite |
Dzięki :) |
Jeddite |
Kolejne pytanie: Jak ustawić żeby dwuhexowa jednostka zajmowałajeden hex na polu bitwy? |
Altair |
Coś w stylu: !#MA:Xnr_jenostki/?v1; !#VRv1:X1; !#MA:Xnr_jenostki/v1; lub !#MA:Xnr_jenostki/?v1; !#VRv1:-1; !#MA:Xnr_jenostki/v1; Jednostka nadal będzie takich samych rozmiarów. Tyle, że będzie blokować jedno pole. |
Kuririn |
Śniegowy smok :) do przyjęcia czy obalenia? http://www.pl.image-share.com/upload/84/95.png |
Jeddite |
@Altair Dzięki! Działa! |
fishkebab |
Ten smok chyba trochę za jasny, ale ciekaw jestem jakby się prezentował na polu bitwy. |
Lyokoheros |
Cóż pomysł nawet ciekawy, ale faktycznie smok jest za jasny. Przydało by się lekko przyciemnić(może delikatnym wpadaniem koloru w błękit?). Sugerowałbym też zmianę koloru oczu - od czerwonych o niebo lepiej pasowałyby intensywnie błękitne lun niebieskie. |
Hiro |
Witam, w tworzeniu nowych jednostek jestem pionierem ;) Ostatnio męczyłem się z animacją chodu technicznej jednostki (będzie dowódcą). Oto moje wypociny: [c=red]wycieto grafike umieszczona na niebezpiecznym serwerze[/c] Jak według Was prezentuje się animacja? Będę wdzięczny za rady kogoś, kto się na tym zna. A widzę, że dużo tu takich :P |
Mitabrin |
Jak na animację zrobioną przez nowicjusza, to jest naprawdę nieźle... Mógłbyś troszkę poprawić płomień na lasce, gdyż prezentuje się zbyt statycznie... Poza tym, całość prezentuje się ciut sztywno, ale że jest to robot, to można to wybaczyć. Imo prawdziwe problemy zaczną się, przy robieniu innych animacji, w końcu defa robisz na podstawie jednej klatki stania, co nie? |
Hiro |
Hm, na ogień rzeczywiście nie zwracałem uwagi. Żeby nie był także nieruchomy zmieniałem położenie pikseli różnymi filtrami, ale krawędzie pozostawały bez zmian ("blokowanie przezroczystości"). Całego gościa mam pociętego na różne części, które potem obracam i przekształcam. Najczęściej trzeba też poprawiać pojedyncze piksele ;) Teraz pracuję nad animacją getting hit. |
witchking |
Zdaje mi się, że on idzie do tyłu ale może to subiektywne odczucie. Może Ci się zmontował gif |
AmiDaDeer |
Indeed, płomień zbyt stateczny i wygląda jakby się cofał. Poza tym nie przypomina robota, tylko raczej jakiegoś wychudzonego/martwego rycerza, przez co ten sztywny ruch wygląda i tak kiepsko. Dodaj mu jakieś światełka, może ewentualnie wystające kabelki... Poza tym jest wyjątkowo dobry jak na coś robione techniką 2D. :P |
strona: 1 - 2 - 3 ... 96 - 97 - 98 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel