Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 68 - 69 - 70 ... 81 - 82 - 83

Gofer PW
6 sierpnia 2011, 11:38
Witam

Mam pytanie czy jest w ogóle możliwość stworzenia skryptu, który by miał za zadanie wprowadzić opcje, że artrfakty składane(te z SoD) zajmowały tylko jeden "slot"?

Lyokoheros PW
6 sierpnia 2011, 14:18
Też bym taki skrypt chciał... ale to w sumie mogłoby być aż za dobre...
Sam chciałbym prosić o skrypt działający na podobnej zasadzie jak amulet życia. To znaczy artefakt o numerze X dodawałby jednostkom 1 poziomu +1 obrażeń, 2 poziomu +2 obrażeń, 3 poziomu +3 obrażeń, 4 poziomu + 4 obrażeń, 5 poziomu +5 obrażeń, 6 poziomu + 7 obrażeń, 7 poziomu + 10 obrażeń, 8 poziomu + 15 obrażeń i 10 poziomu +20 obrażeń.
A i jeszcze skrypt dający wszystkim jednostkom podatność na pozytywne zaklęcia.

Altair PW
18 sierpnia 2011, 10:37
Aspiratus:
- Nie wiem czy w tej sytuacji będzie możliwość dodania dodatkowego skrypty do opcji wogifikacji na konkretny budynek z dod. 1_09 ? - prawdopodobnie nie, ale czekam na odpowiedź.

Można. Przykład zastosowania własnych opcji Wogifikacji można znaleźć tutaj:
http://www.erm.acidcave.net/download.php#34

Aspiratus:
Zależało by mi na skrypcie odpowiadającym Smoczej Utopii ze smokami cienia, ale przypisanego tylko do jednego obiektu (10, 20, 1) i nie powodującego żadnych skutków "ubocznych" prawidłowej utopii. W zależności z iloma smokami walczymy dostajemy tyle złota i o tyle silniejsze losowe artefakty.

Skrypt powinien wyglądać jakoś tak:

!?OB10/20/1;
!!CB998:T?y1;
!!FU&y1=1:E;
!!VRx4:S0;
!!DO21700/0/7/1:Pv998/v999/v1000/?y10;
!!FU21701:Pv998/v999/v1000/y10;

**zliczanie smoków
!?FU21700;
!!CBx1/x2/x3:Gx16/?y1/?y2;
!!VRx4&y1>-1:+y2;

**ustawianie artefaktów
!?FU21700;

!!VRy10:Sx4*1000;**5000 za każdego smoka


**do 5 smoków 1 relikt, 1 dużej mocy, 1 małej mocy i 1 skarb
!!UN&y10<=5:J6/16/?y1 J6/8/?y2 J6/4/?y3 J6/2/?y4;

**do 10 smoków 2 relikty, 2 małej mocy i 1 skarb
!!UN&y10>5/y10<11:J6/16/?y1 J6/16/?y2 J6/8/?y3 J6/8/?y4;

**ponad 10 smoków 4 relikty
!!UN&y10>5/y10<11:J6/16/?y1 J6/16/?y2 J6/16/?y3 J6/16/?y4;


!!CBx1/x2/x3:R6/y10;**złoto
!!CBx1/x2/x3:A2/0/y1 A2/1/y2 A2/2/y3 A2/3/y4;artefakty
!!VRx4&y1>-1:+y2;

Gofer:
Witam

Mam pytanie czy jest w ogóle możliwość stworzenia skryptu, który by miał za zadanie wprowadzić opcje, że artrfakty składane(te z SoD) zajmowały tylko jeden "slot"?

Raczej nie.





Lyokoheros PW
23 sierpnia 2011, 22:48
A ten skrypt na artefakt zwiększający obrażenia dałoby się wykonać?

Roareye PW
13 września 2011, 14:21
@ Up

Dałoby, nawet na podobnej zasadzie co poprzednie skrypty na artefakty dodane tu przeze mnie kilka stron wcześniej. Musisz jednak bardziej sprecyzować - czy chcesz, by wszystkim jednostkom zwiększał obrażenia, czy tylko wybranym? O ile ma zwiększać obrażenia? (O stałą wartość, czy np. wzrastającą z poziomem)

Mam już taki skrypt, którego używam na jednej ze swoich map.

>> http://img824.imageshack.us/img824/6813/sacredsw.png

Jeśli jesteś nim zainteresowany (oczywiście mogę zbalansować go wedle Twoich potrzeb), lub interesuje Cię coś innego, napisz. Tylko proszę, bądź bardziej szczegółowy.


~ Roa

Lyokoheros PW
16 września 2011, 22:38
ja:
[...] znaczy artefakt o numerze X dodawałby jednostkom 1 poziomu +1 obrażeń, 2 poziomu +2 obrażeń, 3 poziomu +3 obrażeń, 4 poziomu + 4 obrażeń, 5 poziomu +5 obrażeń, 6 poziomu + 7 obrażeń, 7 poziomu + 10 obrażeń, 8 poziomu + 15 obrażeń i 10 poziomu +20 obrażeń.
Czyli na takiej zasadzie, jak amulet życia(no nie było tam oddzielnej wartości na poziom 10 i 8, ale jak da się pozostałe to te chyba też), czyli dla wszystkich jednostek w armii bohatera ściśle określona ilość zależna od poziomu...
No i w zasadzie to jeszcze twój skrypt podsunął mi pomysł na zwielokrotnienie jego mocy - wartości będą (zależnie od poziomu ataku) pomnożone razy 2(podstawowy), 3(zaawansowany) lub 4(mistrz). No i by możliwe były od kolejno 10, 20 lub 30 punktów ataku (ale podobnie jak samo mnożenie, chciałbym byś zaznaczył która linijka odpowiada za punkty ataku, (najlepiej byś wyjaśnił mi każdą linijkę jeśli mogę prosić, bo ERM nie jest moja mocna stroną)).
Z góry dziękuje.

Kuririn PW
7 listopada 2011, 18:14
Mam wielką prośbę do Mistrza ALTAIRA ;) A więc, chodzi mi o skrypt który daje strzelanie jednostkom nie strzelającym. Jednostki owszem strzelają ale jest właśnie jedno ale (jak dla mnie) :) jednostki zajmują 2 hexy na polu bitwy nawet jak jest skrypt zrobiony na 1 hex. Tego nie wiem i bardzo prosiłbym o rozpatrzenie mojej prośby. Z góry dziękóweczki :P

Kuririn PW
3 grudnia 2011, 00:00
Czy można za pomocą skryptu ustalić aby dana jednostka wracała na miejsce? Pomijając plik "Crexpbon" ???

baziorek PW
8 grudnia 2011, 00:16
A znasz sposób aby umożliwić nielimitowane dzienne budowanie (zależne tylko od surowców)?

Altair PW
8 grudnia 2011, 18:13
Coś w stylu:

!?TH0;
!!CA-1:R0;

Po każdym wejściu do "Holu" miasta powinna być możliwość budowania. Czyli trzeba do niego wejść wybudować następnie wyjść i znowu wejść i tak w nieskończoność)

zbigniew PW
11 grudnia 2011, 11:20
Ciekawe... A dałoby się to ustawić jako umiejętność danego bohatera? Np. Cyra (tylko Cyra) za każdym razem jak wchodzi do miasta może wybudować nową strukturę?

wojo88888888 PW
12 grudnia 2011, 15:00
skąd mogę pobrać ERM?

Lyokoheros PW
12 grudnia 2011, 18:01
ERM się nie pobiera - to język pisania skryptów do WoGa(a myślałem, że to ja jestem zielony w tym temacie...). Pobrać możesz co najwyżej ERM Scriptera czy ERM Helpera.
Z ERM możesz zapoznać się też w Gildii ERM
Swoją drogą mógłbym już dostać odpowiedź w sprawie skryptu na zwiększenie obrażeń jednostek(szczegóły parę postów powyżej).

wojo88888888 PW
13 grudnia 2011, 15:50
dobra ale przez_to że go nie mam to mi nie działa WoG.

AmiDaDeer PW
13 grudnia 2011, 16:19
Jeśli faktycznie nie masz ERM w swoim WoGu, to nie dziwię się, że nie działa...

Ściągnij WoGa z jakichś porządnych źródeł, choćby i stąd. Przy okazji warto też sobie poczytać, co tam jest napisane. Przy okazji ortografia może się trochę poprawi, jeżeli nie korzysta się z przeglądarki sprawdzającej pisownię. Albo też się tę opcję ignoruje.

EDIT: Nah, po prostu Maciej już to wytłumaczył, a mnie się nie chciało bardziej łopatologicznie. :P

Altair PW
13 grudnia 2011, 19:24
Hobbit nie pisz głupot. Nie można mieć WoGa i nie mieć ERMu. Można co najwyżej nie mieć edytora do tego. ;)
Zakładam, że to ironia z twojej strony, ale niestety muszę sprostować bo niektórzy gotowi w to uwierzyć. :D

wojo88888888 PW
15 grudnia 2011, 15:03
właśnie stamtąd ściągałem i wyskoczyło mi to jak go chcę uruchomić ResourceManager::GetSpreadsheet could not find the ''text''resource ''ZCrBank,txt''."
i później klikam ok i dalej:
"Initialization failed!"

To znaczy coś takiego
Resource Manager Pobierz arkusz kalkulacyjny nie mógł znaleźć tekst''''zasobów ZCrBank.txt''.
Zainicjowanie nie powiodło się
I co???

AmiDaDeer PW
15 grudnia 2011, 15:37
Na pewno postępujesz zgodnie z instalacją? Szczegółowe instrukcje jej dotyczące znajdziesz tutaj.

wojo88888888 PW
16 grudnia 2011, 14:59
a co po instalacji powinienem mieć w folderze "Data"?

Kuririn PW
18 grudnia 2011, 12:25
Chciałbym się dowiedzieć jedna rzecz :) czy istnieje możliwość nadania jednostce np zmieniam defa chłopa na defa jakiegoś smoka, i chce aby chłop w moim przypadku smok był domyślnie smokiem jak np błękitny itp
strona: 1 - 2 - 3 ... 68 - 69 - 70 ... 81 - 82 - 83
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel