Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 95 - 96 - 97 ... 162 - 163 - 164

vinius PW
14 grudnia 2011, 17:39
Ale że jest to jednostka z MM VI, można samodzielnie wyciągnąć z gry klatki animacji i przerobić je na defa (aczkolwiek o ile pamiętam w serii MM brak jest kilku ruchów jednostki, np. obrony).

Kuririn PW
14 grudnia 2011, 17:58
Wiem o tym doskonale, lecz nie posiadam mm6 ;(

Acid Dragon PW
14 grudnia 2011, 18:19
W tym wypadku brakuje również animacji ataku. W MM6 potwory atakowały tylko skierowane twarzą do drużyny.

Kuririn PW
14 grudnia 2011, 21:29
I masz babo placek :( dzięki Acid, kurde brakuje mi jednego smoka, jeszcze znalazłem coś takiego
A może ktoś go posiada?



witchking PW
14 grudnia 2011, 23:29


Dorobiłem animacje(ciągle do poprawki), zaszły też pewne drobne zmiany. Czekam na komentarze oraz na wskazówki co do ustawienia, tu ukłon do Hobbita;)

vinius PW
14 grudnia 2011, 23:46
Animacja przednia, podoba mi się. Cieszę się, że udało Ci się go zgrabnie "uruchomić". Mankamentem jest wciąż jednak wygląd bazyliszka - a właściwie to, że moim skromnym zdaniem tekstury są zbyt jasne (zapewne wynika to z ustawienia światła?).

witchking PW
14 grudnia 2011, 23:48
Dzięki za szybką sugestie bo ja już tego nie widzę;) Popracuje nad tym:)

AmiDaDeer PW
15 grudnia 2011, 15:44
Oprócz jaskrawości warto też ustawić światło na prawo od kamery przed jednostką, a nie za nią.

Co do samej animacji...



Ustaw ogon bardziej stabilnie, za to cofnij jeszcze bardziej nogi. Środek ciała też powinien podnosić się, gdy skrzydła opadają, i opadać, gdy skrzydła unoszą się w górę (podmuch). Poza tym sam ruch powinien być nieco szybszy. Ustawienie całej jednostki wydaje się być nawet w porządku.

Wazz PW
15 grudnia 2011, 20:07
Według mnie jednak ustawienie należało by jednak zmienić. Cofnąć dziób w głąb obrazka tak by stał bardziej bokiem.

vinius PW
15 grudnia 2011, 22:06
Ja bym ogon zostawił jak jest, łap też niekoniecznie cofał, teraz wyglądają bardziej "agresywnie", jakby bazyliszek leciał do ataku.

Belegor PW
15 grudnia 2011, 22:39
Szczerze, kuroliszek z cofniętymi łapami podczas lotu byłby bardziej realistyczny, a tak wygląda trochę sztucznie.

AmiDaDeer PW
16 grudnia 2011, 16:45
Kuroliszek po prostu jako jedyna jednostka skrzydlata w grze miałby takie właśnie ustawienie łap i ogona. Wyglądałby przede wszystkim sztucznie na tle reszty.

Poza tym nie rozumiem, czemu miałoby służyć machanie ogonem w górę i w dół. No i w czym miałyby te łapy przypominać atak. To bardziej by utrudniało lot aniżeli pomagało w czymkolwiek. :P

witchking PW
17 grudnia 2011, 11:44


Oto najnowsza wersja. Starałem się uwzględnić wasze sugestie. Teraz łapy są z tyłu.Został też minimalnie obrócony. Jak widać zmieniłem także skrzydła. Te wydają mi się bardziej pasować do homm. Wprowadziłem też inne ustawienia światła. Tylko ogon został jak był ale nad tym się tyle narobiłem, że nie planuje zmieniać przynajmniej na razie;) Ostateczna wersja może będzie w dwóch wariantach. Dzięki za pomoc i czekam na dalsze sugestie:)

Edit:Dorzucam też postać wklejoną na plansze w kilku wariantach kolorystycznych. Obok wersji starej



Edit: Specjalnie dla Ciebie Trith spróbowałem bardziej zaanimować te skrzydła. Co o tym myślisz


Trith PW
17 grudnia 2011, 12:05
Szczerze mówiąc, teraz te skrzydła wyglądają na płaskie. Poprzednie bardziej mi się podobały mimo tego, iż były nieco za duże.

EDIT: Post dotyczy pierwszego obrazka zamieszczonego w powyższym poście. :P
Natomiast na ostatnim obrazku skrzydłom nie mam już prawie nic do zarzucenia.

AmiDaDeer PW
17 grudnia 2011, 14:23
Perspektywa - sam nie wiem. Teraz tył istoty wygląda lepiej, za to głowa gorzej. Może warto oddalić nieco kamerę i ją delikatnie (!) podwyższyć?
Łapy - bardzo w porządku.
Skrzydła - ostatnia wersja jaką zaprezentowałeś jest najlepsza jak na razie. Ruchy są jednak nieco zbyt gwałtowne jak na HoMM3 TBH... Częstotliwość "machnięć" powinna być wyższa. I całość bardziej... hmm... regularna.
Ogon - niepotrzebnie się narobiłeś. :P Wygląda to po prostu nienaturalnie. Ogon jest wystarczająco dużo, by zmieniał tor lotu, więc kuroliszek by latał w górę i w dół zamiast prosto.
Kolory - najlepiej wyglądałoby to coś na samym dole, gdyby nie było aż tak jednolite. Może faktycznie poeksperymentuj z czerwienią?
Światło - minimalnie w prawo. No i ten niebieski cień troszeczkę zgrzyta (to może wynikać poniekąd z mojej rady "wyszarzenia cienia", gome ^^').

Belegor PW
17 grudnia 2011, 14:24
Skrzydła można było zostawić, jednakże wygląda teraz bardziej realistycznie niż poprzedni. Stwór ogólnie mi się podoba. Dobra robota.

witchking PW
17 grudnia 2011, 15:31
Gdybyś mógł doprecyzować o które prawo Ci chodzi był bym wdzięczny Hobbicie:)

Edit: W międzyczasie zrobiłem jeszcze jedną wersje machania skrzydłami. Ale nie wiem czy nie jest przekombinowana.


AmiDaDeer PW
17 grudnia 2011, 16:11
Chodzi mi o nasze prawo, czyli to od strony kamery. :P

Co do skrzydeł - może i trochę przekombinowane, ale nie wygląda źle. I dalej uważam, że ruch powinien być bardziej jednostajny, a latający w górę i w dół ogon to bardzo zły pomysł.

Acid Dragon PW
17 grudnia 2011, 16:26
jednostajny? are you kidding me?

Takie wielkie gady mają szczęście, jeśli między jednym, a drugim machnięciem skrzydeł nie runą całkiem w dół.

Wg mnie ta wersja wygląda idealnie, a czepiania się Hobbita uważam za bezpodstawne i mogące co najwyżej zepsuć efekt.

Poprzednio skrzydła wyglądały zbyt "płasko", ale w tej chwili aż czuć jak ogarniają te masy powietrza. "machanie" ogonem to bardzo dobry pomysł, który dodatkowo oddaje "realizm" ruchu wielkiego gada w powietrzu, którego niestety brakuje u wielu stworów z H3, które latają, jakby grawitacja na Antagarichu była 10x mniejsza niż na Ziemi, lub jakby miały masę ważki, a nie kilku ton.


Trith PW
17 grudnia 2011, 16:32
Cytat:
Wg mnie ta wersja wygląda idealnie, a czepiania się Hobbita uważam za bezpodstawne i mogące co najwyżej zepsuć efekt.
Zgadzam się z opinią Smoka. Ta animacja w moim odczuciu wygląda dobrze.
strona: 1 - 2 - 3 ... 95 - 96 - 97 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel