Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 68 - 69 - 70 ... 81 - 82 - 83 | |
Gofer |
Witam Mam pytanie czy jest w ogóle możliwość stworzenia skryptu, który by miał za zadanie wprowadzić opcje, że artrfakty składane(te z SoD) zajmowały tylko jeden "slot"? |
Lyokoheros |
Też bym taki skrypt chciał... ale to w sumie mogłoby być aż za dobre... Sam chciałbym prosić o skrypt działający na podobnej zasadzie jak amulet życia. To znaczy artefakt o numerze X dodawałby jednostkom 1 poziomu +1 obrażeń, 2 poziomu +2 obrażeń, 3 poziomu +3 obrażeń, 4 poziomu + 4 obrażeń, 5 poziomu +5 obrażeń, 6 poziomu + 7 obrażeń, 7 poziomu + 10 obrażeń, 8 poziomu + 15 obrażeń i 10 poziomu +20 obrażeń. A i jeszcze skrypt dający wszystkim jednostkom podatność na pozytywne zaklęcia. |
Altair |
Aspiratus: - Nie wiem czy w tej sytuacji będzie możliwość dodania dodatkowego skrypty do opcji wogifikacji na konkretny budynek z dod. 1_09 ? - prawdopodobnie nie, ale czekam na odpowiedź. Można. Przykład zastosowania własnych opcji Wogifikacji można znaleźć tutaj: http://www.erm.acidcave.net/download.php#34 Aspiratus: Zależało by mi na skrypcie odpowiadającym Smoczej Utopii ze smokami cienia, ale przypisanego tylko do jednego obiektu (10, 20, 1) i nie powodującego żadnych skutków "ubocznych" prawidłowej utopii. W zależności z iloma smokami walczymy dostajemy tyle złota i o tyle silniejsze losowe artefakty. Skrypt powinien wyglądać jakoś tak: !?OB10/20/1; !!CB998:T?y1; !!FU&y1=1:E; !!VRx4:S0; !!DO21700/0/7/1:Pv998/v999/v1000/?y10; !!FU21701:Pv998/v999/v1000/y10; **zliczanie smoków !?FU21700; !!CBx1/x2/x3:Gx16/?y1/?y2; !!VRx4&y1>-1:+y2; **ustawianie artefaktów !?FU21700; !!VRy10:Sx4*1000;**5000 za każdego smoka **do 5 smoków 1 relikt, 1 dużej mocy, 1 małej mocy i 1 skarb !!UN&y10<=5:J6/16/?y1 J6/8/?y2 J6/4/?y3 J6/2/?y4; **do 10 smoków 2 relikty, 2 małej mocy i 1 skarb !!UN&y10>5/y10<11:J6/16/?y1 J6/16/?y2 J6/8/?y3 J6/8/?y4; **ponad 10 smoków 4 relikty !!UN&y10>5/y10<11:J6/16/?y1 J6/16/?y2 J6/16/?y3 J6/16/?y4; !!CBx1/x2/x3:R6/y10;**złoto !!CBx1/x2/x3:A2/0/y1 A2/1/y2 A2/2/y3 A2/3/y4;artefakty !!VRx4&y1>-1:+y2; Gofer: Witam Mam pytanie czy jest w ogóle możliwość stworzenia skryptu, który by miał za zadanie wprowadzić opcje, że artrfakty składane(te z SoD) zajmowały tylko jeden "slot"? Raczej nie. |
Lyokoheros |
A ten skrypt na artefakt zwiększający obrażenia dałoby się wykonać? |
Roareye |
@ Up Dałoby, nawet na podobnej zasadzie co poprzednie skrypty na artefakty dodane tu przeze mnie kilka stron wcześniej. Musisz jednak bardziej sprecyzować - czy chcesz, by wszystkim jednostkom zwiększał obrażenia, czy tylko wybranym? O ile ma zwiększać obrażenia? (O stałą wartość, czy np. wzrastającą z poziomem) Mam już taki skrypt, którego używam na jednej ze swoich map. >> http://img824.imageshack.us/img824/6813/sacredsw.png Jeśli jesteś nim zainteresowany (oczywiście mogę zbalansować go wedle Twoich potrzeb), lub interesuje Cię coś innego, napisz. Tylko proszę, bądź bardziej szczegółowy. ~ Roa |
Lyokoheros |
ja: Czyli na takiej zasadzie, jak amulet życia(no nie było tam oddzielnej wartości na poziom 10 i 8, ale jak da się pozostałe to te chyba też), czyli dla wszystkich jednostek w armii bohatera ściśle określona ilość zależna od poziomu...[...] znaczy artefakt o numerze X dodawałby jednostkom 1 poziomu +1 obrażeń, 2 poziomu +2 obrażeń, 3 poziomu +3 obrażeń, 4 poziomu + 4 obrażeń, 5 poziomu +5 obrażeń, 6 poziomu + 7 obrażeń, 7 poziomu + 10 obrażeń, 8 poziomu + 15 obrażeń i 10 poziomu +20 obrażeń. No i w zasadzie to jeszcze twój skrypt podsunął mi pomysł na zwielokrotnienie jego mocy - wartości będą (zależnie od poziomu ataku) pomnożone razy 2(podstawowy), 3(zaawansowany) lub 4(mistrz). No i by możliwe były od kolejno 10, 20 lub 30 punktów ataku (ale podobnie jak samo mnożenie, chciałbym byś zaznaczył która linijka odpowiada za punkty ataku, (najlepiej byś wyjaśnił mi każdą linijkę jeśli mogę prosić, bo ERM nie jest moja mocna stroną)). Z góry dziękuje. |
Kuririn |
Mam wielką prośbę do Mistrza ALTAIRA ;) A więc, chodzi mi o skrypt który daje strzelanie jednostkom nie strzelającym. Jednostki owszem strzelają ale jest właśnie jedno ale (jak dla mnie) :) jednostki zajmują 2 hexy na polu bitwy nawet jak jest skrypt zrobiony na 1 hex. Tego nie wiem i bardzo prosiłbym o rozpatrzenie mojej prośby. Z góry dziękóweczki :P |
Kuririn |
Czy można za pomocą skryptu ustalić aby dana jednostka wracała na miejsce? Pomijając plik "Crexpbon" ??? |
baziorek |
A znasz sposób aby umożliwić nielimitowane dzienne budowanie (zależne tylko od surowców)? |
Altair |
Coś w stylu: !?TH0; !!CA-1:R0; Po każdym wejściu do "Holu" miasta powinna być możliwość budowania. Czyli trzeba do niego wejść wybudować następnie wyjść i znowu wejść i tak w nieskończoność) |
zbigniew |
Ciekawe... A dałoby się to ustawić jako umiejętność danego bohatera? Np. Cyra (tylko Cyra) za każdym razem jak wchodzi do miasta może wybudować nową strukturę? |
wojo88888888 |
skąd mogę pobrać ERM? |
Lyokoheros |
ERM się nie pobiera - to język pisania skryptów do WoGa(a myślałem, że to ja jestem zielony w tym temacie...). Pobrać możesz co najwyżej ERM Scriptera czy ERM Helpera. Z ERM możesz zapoznać się też w Gildii ERM Swoją drogą mógłbym już dostać odpowiedź w sprawie skryptu na zwiększenie obrażeń jednostek(szczegóły parę postów powyżej). |
wojo88888888 |
dobra ale przez_to że go nie mam to mi nie działa WoG. |
AmiDaDeer |
Jeśli faktycznie nie masz ERM w swoim WoGu, to nie dziwię się, że nie działa... Ściągnij WoGa z jakichś porządnych źródeł, choćby i stąd. Przy okazji warto też sobie poczytać, co tam jest napisane. Przy okazji ortografia może się trochę poprawi, jeżeli nie korzysta się z przeglądarki sprawdzającej pisownię. Albo też się tę opcję ignoruje. EDIT: Nah, po prostu Maciej już to wytłumaczył, a mnie się nie chciało bardziej łopatologicznie. :P |
Altair |
Hobbit nie pisz głupot. Nie można mieć WoGa i nie mieć ERMu. Można co najwyżej nie mieć edytora do tego. ;) Zakładam, że to ironia z twojej strony, ale niestety muszę sprostować bo niektórzy gotowi w to uwierzyć. :D |
wojo88888888 |
właśnie stamtąd ściągałem i wyskoczyło mi to jak go chcę uruchomić ResourceManager::GetSpreadsheet could not find the ''text''resource ''ZCrBank,txt''." i później klikam ok i dalej: "Initialization failed!" To znaczy coś takiego Resource Manager Pobierz arkusz kalkulacyjny nie mógł znaleźć tekst''''zasobów ZCrBank.txt''. Zainicjowanie nie powiodło się I co??? |
AmiDaDeer |
Na pewno postępujesz zgodnie z instalacją? Szczegółowe instrukcje jej dotyczące znajdziesz tutaj. |
wojo88888888 |
a co po instalacji powinienem mieć w folderze "Data"? |
Kuririn |
Chciałbym się dowiedzieć jedna rzecz :) czy istnieje możliwość nadania jednostce np zmieniam defa chłopa na defa jakiegoś smoka, i chce aby chłop w moim przypadku smok był domyślnie smokiem jak np błękitny itp |
strona: 1 - 2 - 3 ... 68 - 69 - 70 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel