Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG/różne] Dodatkowa opcja w OPCJACH WOG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
Jaką opcję rozbudowy zamków Byś preferował?
1 dziennie -klasycznie (31)
 
 60%
2 dziennie -jak się da w WOGu (11)
 
 21%
Bez dziennego limitu -jakby była taka opcja (10)
 
 19%
Zaloguj się i zagłosuj!

baziorek PW
5 grudnia 2011, 09:22
Hej, ostatnio trochę myszkowałem w skryptach ERM, o tym jak można do map dodawać ciekawe rzeczy, niestety nie znalazłem informacji odnośnie wprowadzania dodatkowych OPCJI WOG a chciałem coś wprowadzić od dawna, a mianowicie w OPCJACH WOG w Ulepszeniech Gry jest zakładka "Można budować 2 budynki dziennie", chciałem dodać funkcję "Można budować bez limitu dziennego" (zależało by to tylko od surowców, oraz przyśpieszało by niesamowicie to rozgrywkę) i potem aby zaznaczenie tej opcji miało odpowiednie konsekwencje w grze.
Proszę o pomoc i/lub odnośniki do informacji/przykładów jak to zrobić
pozdrawiam

Irhak PW
5 grudnia 2011, 10:59
Cytat:
Proszę o pomoc i/lub odnośniki do informacji/przykładów jak to zrobić
Z tego co pamiętam to dodatkowe opcje w tym 'menu' pod przyciskiem w wyborze map można dodawać poprzez pliki ert, które dołączasz do skryptów.

baziorek PW
8 grudnia 2011, 00:18
jestem zupełnie zielony i nie znalazłem żadnego przykładu jak to zrobić, czy ma ktoś jakikolwiek przykład?
Oraz coś co umożliwiłoby nielimitowane budowanie -nigdzie nie znalazłem jakiś skryptów które by umożliwiały coś takiego:(

Altair PW
8 grudnia 2011, 18:15
http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=48330

baziorek PW
8 stycznia 2012, 19:34
Straszne dzięki za to info, a czy wie ktoś jak zrobić skrypt który by umożliwiał nielimitowane budowanie (zależne tylko od surowców)?

majaczek PW
17 lutego 2012, 11:41
najprościej jest zmodyfikować oryginalny skrypt wogifikacji i z skryptu dla "można budować dwa razy dziennie" wywalić sprawdzanie czy zbudowano po raz pierwszy czy drugi. jeśli chcesz to dodać jako oddzielny skrypt to polecam ERM Help który powinieneś dostać z edytorem erm_s lub ERM Scripter. Skrypt który dodaje nieskończone budowanie i nie sprawdza czy opcja jest włączona to bodajże trzy lub dwa polecenia ERM. (poszukaj zdarzenie "Opuść Ratusz", i budajże w poleceniu uniwersalnym (!!UN) lub poleceniu dla miasta (!!CA) była podkomenda ustaw możliwość budowania dla ostatnio otwartego zamku) poćwicz sam a jak nie dasz rady to mogę tu napisać gotowy skrypt. (uwaga skrypt musisz zapisać we wspomnianym edytorze, inaczej skrypt nie będzie działać albo będzie wieszać grę, skrypt można też dodać do mapy utworzonej przez ciebie w zdarzeniu globalnym i nie zapomnij o ZVSE)

Matheo PW
17 marca 2012, 19:35
To chyba dobre miejsce by o to zapytać ;) Da się grać w WoG bez dowodoców i tych ulepszeń jednostek? Da się to wyłączyć?

TopFunny525 PW
17 marca 2012, 19:51
Owszem da się. Wystarczy wyłączyć odpowiednią opcję w Menu Wogifikacji jeśli chodzi o dowódców. A jeśli chodzi o wogowe jednostki typu(gorynycz itp. itd.) To sorry bardzo ale się nie da.
Ale jeśli chodziło ci o np. NU,FU bądź opcja o dwie budowy dziennie. To tak. Jest taka opcja. Tylko nie pamiętam jak się nazywała. Wszystko można, oprócz np. Wyłączania jednostek wogifykacjii zamków itp. itd.

Matheo PW
17 marca 2012, 20:17
Dowódców chyba też się nie da wyłączyć. Wyłączyłem wszystkie opcję a dowódca i tak był. Jest taki przycisk, która wyłącza wszystkie opcję, użyłem go ;) Szkoda że jednostek się nie da wyłączyć.

mancias_sc PW
18 marca 2012, 12:32
Oczywiście, że da radę. Opcja "Commanders are enabled". Wszystko działa, pozostaje ikonka w profilu bohatera, ale w grze po dowódcach nie ma śladu.

Matheo PW
27 czerwca 2012, 13:44
Myślałem ostatnio nad możliwością dodania miasta do H3. Mam kilka koncepcji. Ale nie wiem, czy ich wykonanie jest realne. Czy dało by się:

1 Podmienić zrobione miasto za inne tylko na niektórych mapach? Tak żeby na większości map były standardowe frakcje, a tylko na kilku zrobione przez nas podmienione miasto?

2 Wstawić ekran nowego miasta za opcję 'losowo'. Tak żeby zamiast tej opcji było 10 miasto do wyboru?

3 Skorzystać z WoG'ifikacji, która pozwala niszczyć i budować miasta od nowa? Czy jest możliwe stworzyć budynek w mieście, który pozwalaby zniszczyć je doszczętnie i następnie odbudować jako te nasze podmienione miasto?

AmiDaDeer PW
27 czerwca 2012, 13:58
1. Podobno działa to w modzie Covenant, tyle że trzeba go instalować na Erę. Nie do końca jednak wiem jak to działa - informacje dotyczące ekranu miasta, grafik jednostek etc. są bodajże ładowane przed grą, nie zaś w jej trakcie... W każdym razie jest to teoretycznie wykonalne, nie mam jednak pojęcia, jak to wygląda w praktyce.

2. Byłoby to już chyba trudniejsze niż dodanie nowej ikonki. ;P

3. Technicznie wymagałoby to znacznej przeróbki silnika gry (czyt. tego kodu maszynowego, co jest w pliku .exe :P), praktycznie z tych samych powodów co w punkcie pierwszym. Już łatwiejsze byłoby zapewne dodanie całkiem nowego miasta.

Matheo PW
27 czerwca 2012, 14:08
Aha. Ogólnie to więcej pracy by z tym było niż pożytku :)

To jak trudno jest dodać nowe miasto? Co stoi na przeszkodzie? I czy te ewentualne przeszkody da się ominąć ;)?

Irhak PW
27 czerwca 2012, 14:33
Cytat:
To jak trudno jest dodać nowe miasto? Co stoi na przeszkodzie? I czy te ewentualne przeszkody da się ominąć ;)?
Bardzo, limity, jak pokazuje np. HotA - można :P

baziorek PW
4 stycznia 2023, 10:52
Jakby ktoś "zielony" chciał mieć możliwość budowania większej ilości budynków to można zmodyfikować skrypt pozwalający na budowanie dwóch budynków dziennie. Jest to plik
script25.erm

Trzeba tam znaleźć linię:
!!CA-1&y-2=1/y-3<2:R0; [Reenable building in town if two builds or less]

i zamienić 2 na ile budynków chcemy np. na 9:
!!CA-1&y-2=1/y-3<9:R0; [Reenable building in town if two builds or less]
temat: [WoG/różne] Dodatkowa opcja w OPCJACH WOG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel