Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss - archiwum
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36

AmiDaDeer PW
24 października 2011, 16:50
Już kilka(naście) dni temu się to pojawiło na DF2.ru, ale zastanawiałem się, czy warto poświęcać na to całego posta. Cóż... Ktoś mnie wyręczył. :P

Sawyer PW
26 października 2011, 21:37
Offtop@
<hejt_mode_on> Nie Hobbicie, nie zrobi Forge bo my będziemy pierwsi, nasze Forge lepsze, jeee <hejt_mode_off>

Tak na poważnie, widzę że coś ruszyło w tej kwestii, jednak dalej myśle że jeszcze sobie "trochę" poczekamy. :P

AmiDaDeer PW
10 listopada 2011, 20:00
Coś, co nie wiedzieć czemu przeoczyłem...

Tłumaczenie z grubsza:
Pierwsza publiczna wersja HotA planowo będzie zawierała:

- miasto Przystań ze wszystkimi "składnikami"
- nowe artefakty, + łączone
- nowe obiekty, + dekoracje
- kampanię HotA, + filmiki
- główne menu i interfejs [?] w stylu projektu
- więcej nowości*

* - poprawienie oryginalnych grafik, obiekty dekoracyjne z kanałem alfa, najprostsze artefakty-eliksiry, może też kilka nowych neutralnych jednostek i autorskich map, no i inne, które mają szansę się dostać przed premierą

Instalowane na Heroes III: SoD, posiada wparcie moda HD.
Wedle koncepcji nadal najważniejszym jest, jeśli to możliwe, ażeby zachować oryginalny styl i żeby innowacje nie zaburzyły ogólnego balansu.

Wszelkie nowe tereny, nowy format map z 3 lub więcej poziomami i dowolnym rozmiarem, machiny wojenne, jeszcze więcej nowych obiektów, alternatywy, wszelkie funkcje ERy (w wersji następnej po pierwszej) i opcje z TE/WT/WoG, inne nowe miasta, wiele nowych kampanii/map i wszystko, czego sobie tylko dusza zapragnie - tego w pierwszej wersji nie będzie. Prawdopodobnie jednak kiedyś to się pojawi, choć powyższe rzeczy wymagają pracy, której i tak jest wystarczająco dużo, i nie warto się nad nimi rozdrabniać [?].

Team nie odpowiada za wszelkie wersje alfa krążące w sieci.

AmiDaDeer PW
29 listopada 2011, 19:59
Takie tam...

1.Na Heroes Community Docent Picolan pokazuje screen z najnowszej wersji dodatku i informuje, iż główne problemy dotyczą aktualnie programowania i że błędem była praca na kodzie SoD. Dlatego właśnie następna wersja będzie opracowywana na podstawie silnika ERA. :P

2.Na oficjalnym forum zaś XEL na pytanie o muzykę stwierdził, że najbardziej prawdopodobny jest motyw Regny z MM8.

Blade PW
29 listopada 2011, 21:04
Wiadomo, że to tylko (lecz dla niektórych AŻ) kolejny screen, ale... to jest piękne! Takie starania nie mogą pójść na marne, to musi wyjść :) A jak już wyjdzie, to chyba będę cały weekend siedział przed kompem, mimo że czasu na granie coraz mniej :)

Tak w ogóle to mogliby dawać więcej tych screenów. Nawet jeśli ukazywałyby one jakieś drobne, kosmetyczne wręcz, zmiany.

Alamar PW
29 listopada 2011, 22:23
No, w screenach i obietnicach to zespół Rożka zawsze był dobry. :P

Liczę na to, że tym razem pójdą za ciosem i na tym się nie skończy.

AmiDaDeer PW
29 listopada 2011, 22:26
Prawdopodobnie jeszcze trochę to potrwa... Z programistami zawsze jest problem z tego co widzę.

I jeszcze jedno - ten nowy obiekt na dole (Anchor Bay - Zatoka Cumownicza?) w tym momencie podobno nie działa, dlatego też nie pojawi się w pierwszej wersji dodatku. ;P

EDIT:
Docent Picolan na DF2.ru:
this one [zaproponowany utwór dla Regny] is slightly sad/dramatic. the point is - general covetown 'atmosphere' much more joyful.
but anyway it all just for v1, for HotA v2 will be recorded a brand new one (by me), I promise

masturbator1000 PW
3 grudnia 2011, 14:04
ja mam bete dodatku jak ktoś chce mogę wysłać

edeksumo PW
3 grudnia 2011, 16:05
Jak możesz to mi wyślij ;p

Blade PW
3 grudnia 2011, 18:31
Taa jasne, kolejny gość, który będzie siał zamęt wersją alfa.

AmiDaDeer PW
3 grudnia 2011, 18:35
Indeed, nie jest to fajne ani tym bardziej w porządku. Jednocześnie jednak twórcy chyba sami sobie odpuścili poszukiwanie nielegalnych źródeł bety, zaznaczając jedynie, że jest niestabilna i służy de facto tylko podziwianiu grafiki. Poza tym nasz kolega nie podaje na forum żadnych linków, tylko przesyła je prywatnie.

No ale z nickiem trochę przesadził. :P

masturbator1000 PW
3 grudnia 2011, 20:13
można sobie zobaczyć jak wygląda nowy zamek i co w nim jest . Jak ktoś chce to proszę o priva to podam linka, lub na gg napisać :D

Irhak PW
3 grudnia 2011, 21:21
Cytat:
Jak ktoś chce to proszę o priva
Żeby tu było coś takiego jak priv...
A twórcy prosili o nierozpowszechnianie tego 'cuda', które wyciekło im przez palce. ;)

masturbator1000 PW
3 grudnia 2011, 21:24
toć działa ładnie, jest jeden dodatkowy zamek do sod'a tylko że po rusku(nazwy jednostek) ale można grać

AmiDaDeer PW
3 grudnia 2011, 21:39
W sumie... to co z tego? :P

Nie chcą, to lepiej nie rozpowszechniać. Dla zasady. Choć w sumie co mnie do tego, drogą prywatną i tak to się rozejdzie... ale dawanie linków do bety tutaj jest właściwie zabronione.

masturbator1000 PW
3 grudnia 2011, 21:40
aha ok, to nie będę naruszać zasad, jak coś to można na gg napisać do mnie mam numer w profilu

Cheshire PW
4 grudnia 2011, 15:16
Mam pytanie, czy w tym fanowskim dodatku miasto to będzie powiązane fabularnie ze światem Enroth? To ma być miasto piratów z Regny, czy ot tak nie wiadomo skąd?

AmiDaDeer PW
4 grudnia 2011, 15:31
Z tego co wiem nie muszą to być piraci z samej Regny, lecz z jakichkolwiek wysp czy krajów. Na pewno jednak fabuła będzie związana w dużym stopniu z MM - tytułowy Róg Otchłani - jak i trzy inne artefakty - mają pochodzić od samych Starożytnych. :P

Inna sprawa że pojęcia nie mam kim będziemy dowodzić w kampanii.

masturbator1000 PW
4 grudnia 2011, 16:38
Czy Hota będzie współgrał z Wogiem? Czy będzie osobny dodatek instalowany na zwykłego SoD-a?

avatar PW
4 grudnia 2011, 16:59
Masturbatorze, przecież masz wersję alfa to wiesz...
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36
temat: [ważne] Horn of the Abyss - archiwum

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel