Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Beta Testy
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)
strona: 1 - 2

jestemowca PW
9 lipca 2011, 13:40
Witam :-) Chciałbym się zapytać czy dysponuje ktoś może wolnym kluczem do wersji beta którym mógłby się podzielić?

Nerevar PW
9 lipca 2011, 21:03
Z jeden pewnie znajdę ;)

Jeśli jest jeszcze potrzebny, wyślij mi maila

jestemowca PW
10 lipca 2011, 19:04
Oczywiście, że jest jeszcze potrzebny :-) mój adres: jestem-owca@wp.pl

Kain PW
25 sierpnia 2011, 16:29
Witam
Pograłem w demo (do bety nie mam klucza mimo, że rozdawali gdzie popadnie - taki los). Chciałem się podzielić spostrzeżeniami:
Plusy:
- wszystkie jednostki są użyteczne (przynajmniej biorąc pod uwagę te w demo) na każdym poziomie. Nie było jednostek typu Zombie czy wieśniak - czyli nikomu do niczego niepotrzebne. Ciekawe podejście i wysoce obiecujące.
- grafika całkiem ładna
- idea obszarów kontroli z przypisanymi kopalniami i siedliskami obiecująca. Czyżby koniec z wojnami podjazdowymi i wydzieraniu po jednej kopalni? Byłoby miło.
- oznaczenia wyników starć dość klarowne (choć czasem mylące bo wskazują, że nastąpi kontratak wtedy gdy go nie będzie - rozumiem wynika z niedoszlifowania)
Minusy:
- najbardziej nieuchwytny, ale mnie najbardziej przeszkadzający - tempo bitew. Wszystko się straszliwie ślimaczy. Zanim jednostka się zbierze do ruchu, zanim podejdzie zanim wyjmie miecz, zanim uderzy - usnąć idzie. już nie mówiąc o takich kwiatkach, jak fakt, że kusznik zdąży strzelić, napiąć kusze, ziewnąć i przeciwnik dopiero doznaje obrażeń. Bardzo wkurzające
- rozwój bohatera - może i nowatorskie rozwiązanie ale połapać się w nim bardzo ciężko. Na początek ilość umiejętności jest porażająca i trudno się zoorientować. Pewnie po dłuższym czasie grania to nie problem, ale na początek jednak chyba tak . Jakoś jestem przyzwyczajony do starego dobrego doboru losowego przy zachowaniu odpowiednich wag
- ekran miasta paskudny

Czy w becie któreś z tych problemów zostały rozwiązane?

Travis PW
25 sierpnia 2011, 22:46
Ja chciałem Ci tylko doradzić na temat szybkości poruszania się jednostek, ustaw sobie prędkość maksymalną, to wtedy sprawnie będą chodzić.;)
strona: 1 - 2
temat: Beta Testy

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel