Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 142 - 143 - 144

fishkebab PW
8 sierpnia 2011, 21:29
Link do obrazka

Jako wicelider The Heavenly Forge Team i przedstawiciel zespołu w szeregach Kwasowej Groty pragnąłbym uświadomić Was o tym, że miasto przez niektórych uważane za przeklęte (m.in. i mnie :D), czyli Kuźnia jest w sporej części ukończone. Przy ścieżkach dźwiękowych pomógł nam sam Paul Romero znany ze swej współpracy przy Heroes 3 i teraz przy najnowszej odsłonie, czyli Heroes 6. Na początek nie dostaniecie wszystkich informacji na raz, lecz będą one przedstawiane stopniowo jako artworki i screeny. Postaram się odpowiadać na wszelkie pytania związane z miastem, jednak nie oczekujcie odpowiedzi na nie wszystkie. Wszystko w swoim czasie się samo okaże. ;) Może nawet sam lider Manigoldo (zwany też Silverado) będzie raczył na nie odpowiedzieć, ale to jeszcze niepewne.

Pośród wielu ludzi pracujących przy Kuźni czy to jako pomoc czy jako członek zespołu chciałbym skorzystać z tej uroczystej chwili i podziękować w imieniu swoim i zespołu za całokształt pracy i przywództwo poprzedniemu liderowi na portalu, który miał nieszczęsny wypadek i musiał zrezygnować z Herosów, a jego nick to Ulung. Dzięki niemu kilka miesięcy temu mogłem się z nim zakolegować i stworzyć te piękne dzieło, jakie można podziwiać obecnie w tym poście na portalu, na którym się poznaliśmy.

Prace trwają już od kilku miesięcy, a dokładniej od grudnia 2010 roku. Zespół „zjednoczył się” na dobre jednak jakiś czas później. Na początek chciałbym zaprezentować Wam obrazek przedstawiający ocenzurowany ekran miasta. Jednostki zostały zaciemnione, gdyż nie chcemy zbytniego wycieku informacji. ;) Widać na tym screenie w pełni rozbudowane miasto i dodane przez nas nowe budynki: znaleziony w internecie obraz przekształcony w Namiot Nanomedyków oraz Latarnię Morską, którą od początku zrobiliśmy. Tutaj warto wspomnieć, że aż cztery osoby się przysłużyły do jej powstania: ja, Ulung i B9 oraz wtedy będący poza teamem Manigoldo, który wykonał i dokończył ostateczny model latarni. Przy moim dość niezłym zmyśle do używania gimpa i do robienia defów powstał ten piękny budynek, który - nie chwaląc się :P - mógłbym zaliczyć do maskotki grupy.

Jako bonus podaję również zdjęcie (portret) Nagi-Tank autorstwa Tritha, któremu dziękujemy za pomoc oraz link do tematu na forum Heroes Community, na którym Manigoldo z tego co mi mówił będzie głównie dawał nowości odnośnie postępu prac czy wyjawianiu tego co zrobiliśmy w ogóle.

Dodam też, że chcemy mieć jak najwyższy poziom techniczny i stylistyczny miasta, przez co jednostki będą robione w 3D… ;)

Sawyer PW
8 sierpnia 2011, 21:39
Trochę słów od mojej osoby, tak jestem członkiem HFT i chcę się też wypowiedzieć.

Niektórzy nas pytali czy będzie kampania, odpowiadam teraz że planujemy ją i jest to "mniej ważny cel" jak na tą chwilę. Tak jak Bhardok/fishkebab oznajmił, wszystko idzie według naszego planu. Dziękuje jemu, Ulungowi, Manigoldo, B9 i reszcie która w jakiś sposób przyczyniał się do powstania tegoż miasta.
Jestem bardzo zadowolony z naszej współpracy. Cieszę się też niezmiernie że gdy skończymy wreszcie będę mógł zająć się swoimi rzeczami. :P
Ale jak mówię, teraz będziemy się starać by Forge prezentowało jak najwyższy poziom, było najlepiej wykonanym miastem graficznie i technicznie spośród MF, Grove. (Nie, nie chcemy nikogo zniszczyć :P)
Czas wykonać paradox który zakończyć pechową dekadę i pokazać że Polacy to nie złodzieje jak niektórzy twierdzą i umieją zrobić coś sami!

Czuje się spełniony, dziękuje.

Dragonar PW
8 sierpnia 2011, 21:40
O mieście - później.
Po pierwsze i najważniejsze: Co stało się Ulungowi/Haregarowi? :/
Po drugie: Myślicie o połączeniu Waszego miasta z Gajem, aby działały razem? Dwa nowe miasta w jednej grze to byłoby naprawdę coś. :)

AmiDaDeer PW
8 sierpnia 2011, 21:43
Cytat:
Myślicie o połączeniu Waszego miasta z Gajem, aby działały razem? Dwa nowe miasta w jednej grze to byłoby naprawdę coś. :)
Nasz lider nie reprezentuje ogółu teamu. :P

Ja chętnie poczekam na efekty prac.

Sawyer PW
8 sierpnia 2011, 21:52
Drag@

1. Mówiłem już o tym na gg, po prostu miał wypadek, skończył też zarazem z moddingiem.
2. Nie planujemy tego, więc nie. Serio, są ważniejsze cele póki co. Takie jak skończenia miasta czy też kampania.

Acid Dragon PW
8 sierpnia 2011, 22:48
Bardzo fajnie, że projekt porusza się naprzód.

Na razie nie ma za bardzo czego opiniować, ale i tak życzę temu projektowi i jego twórcom wszystkiego najlepszego oraz doprowadzenia do szczęśliwego końca prac nad nim. To jest wg mnie najważniejsze miasto w Heroes III, jakie fani mogą stworzyć i naprawdę dziwię się, że do niedawna - mimo już o dłuższego czasu ujawnionych oryginalnych grafik Forge - żaden z doświadczonych teamów moderskich nie wziął się za to.

Jeśli Haregar rzeczywiście miał wypadek, to serdecznie mu współczuję.
W każdym razie mam nadzieję, że jeszcze zmieni zdanie i po odpoczynku wróci na scenę. Może zdziałać na niej jeszcze wiele dobrego.

Wiwern PW
8 sierpnia 2011, 22:52
Hobbit:
Nasz lider nie reprezentuje ogółu teamu. :P
Lider nigdy nie zrobił czegoś, co by Ci odpowiadało. :P

Wydaje mi się, że za szybko rozpoczęliście z tą całą reklamą, choć przyznać muszę, że duże nadzieje we mnie wzbudziliście.

Czy w tym roku możemy liczyć na premierę?

Sawyer PW
8 sierpnia 2011, 22:55
UP@
No pewnie, na 99%.

A na 60-50 % jeszcze w te wakacje, ja tak to szacuje. ;)

OGARexs PW
9 sierpnia 2011, 09:53
Dobra miałem zawał jak to zobaczyłem ale, Jak wam to się udało? Ale trochę nie na temat - czy macie jakiś pomysł na jednostkę 8 poziomu i dowódce? A poza tym - Aare you genius!

fishkebab PW
9 sierpnia 2011, 10:36
Powiem tak, mamy jakieś 70% gry a głównie zostało do robienia programowanie. I nie oczekujcie że od razu wszystkie informacje zostaną odtajnione. W końcu ujawniliśmy miasto, tylko dla tego że jeden członek bez zgody reszty, odtajnił projekt.

PS: Najpierw wyjdzie polska wersja językowa, a później zajmiemy się wersją angielską.

PS2:Sawyer, Bhradok a nie Bhardok.

Irhak PW
9 sierpnia 2011, 10:50
Dwie uwagi, bardziej techniczne...
1) weź pomniejsz ten obrazek miasta, co dałeś -.-'
2) widzę, że chcecie zrobić jak Ubisoft, gdy zaczęło im coś przeciekać :P

fishkebab PW
9 sierpnia 2011, 10:53
Obrazek ma takie rozmiary jak naturalnie.

Irhak PW
9 sierpnia 2011, 12:31
Wiem, ale spójrz na forum... rozciąga je! -.-'

Shin0bi PW
9 sierpnia 2011, 13:51
Dzięki, że przywróciliście mi wiarę, że marzenia się spełniają, od premiery AB czekam na Forge wykonane w oryginalnym, oldschoolowym stylu i wygląda na to, że wreszcie się doczekam.

A teraz pytanie: Macie projekt jednostki 7 poziomu? Bo takowy nie został ujawniony przez twórców.

OGARexs PW
9 sierpnia 2011, 16:22
Cytat:
A teraz pytanie: Macie projekt jednostki 7 poziomu? Bo takowy nie został ujawniony przez twórców.
post z jaskini Bechemota:
Oczywiście, że mamy swoją koncepcję. Powiem nawet, że pasuje bardziej do gry niż to „coś”.
Mogę jedynie powiedzieć, że użyjemy androida z Might&Magic 7: For Blood and Honor. Możesz go zobaczyć TUTAJ. Oczywiście mamy całą animację przystosowaną do klimatów nowej jednostki Heroesa, jednak cały poziom siódmy będzie poprawiony przez jednego z naszych grafików. Uprzedzając pewnie kolejne pytanie: poziom ósmy jest już zrobiony i bardzo ładnie wygląda. W przeciwieństwie do maksymalnych ulepszeń pozostałych zamków nasz nie będzie zwykłą przemalowaną wersją poprzedniego modelu.

Alamar PW
9 sierpnia 2011, 20:08
fishkebab:
Jako wicelider The Heavenly Forge Team

Jako wiceprzewodniczący zespołu The Heavenly Forge Team...

Dru PW
10 sierpnia 2011, 22:55
To może i ja zadam parę pytań.

1. Czy jesteście jakoś powiązani z grupą, która tworzy/tworzyła forge pod przewodnictwem Don komandorr ?.

2. Czy ta ścieżka dźwiękowa od Paula Romero jest oryginalną muzyką, którą kiedyś stworzył dla forge czy to zupełnie coś nowego ?.

3. Kiedy można oczekiwać kolejnych zrzutów ekranowych? Gdyż jak na razie to wiele się mówi, a mało pokazuje, gdyż ekran miasta to żaden dowód postępu prac.

Sawyer PW
11 sierpnia 2011, 00:58
Witam, przesłałem pytania liderowi, porozumiałem się z nim w sprawie tego co mogę ujawnić, także odpowiemy na twoje pytania Dru.

1. Liderzy obu grup się znają.

2. Jest to prawdopodobnie zupełnie nowa muzyka, na pewno nie z tego skasowanego Forge, ale wciąż brzmi zacnie.

3. Na to pytanie Silverado szczególnie zwrócił swoją uwagę. :P Kazał przekazać: „Wszystko w swoim czasie będzie pokazane.”


@Shinobi Na Jaskini Behemota w jednym poście widać nasz 7lvl ulepszony.

Kształt wycieków będzie taki że Manigoldo (czyli, Silverado) będzie ogłaszał te większe i ciekawsze wycieki na forum HC. Czyli pozostaje przeglądać temat z forge na stornie HeroesCommunity.
Lepiej jest też pytać na Jaskini Behemota (Na HC też), częściej tam zaglądamy z liderem. Ale jak mówię, ja i Bhardok możemy i tu odpowiedzieć na pytania. Oczywiście nie odpowiemy na wszystkie pytania, ale to chyba jest jasne, może być też taki moment że lider przestanie z resztą zespołu odpowiadać na pytania wszystkich użytkowników/wyczekujących.

fishkebab PW
11 sierpnia 2011, 17:46
Informuję, że na Heroes Community Lider zaszczycił nas oczywiście długą i szczegółową odpowiedzią na różnego rodzaju pytania zadane na tym forum.

Dragonar PW
11 sierpnia 2011, 20:39
I chwała mu za to. ;)

A tak na serio - bardzo podoba mi się koncepcja odtworzenia Kuźni tak, aby jak najbardziej przypominała tę, którą miało wydać NWC. Dobrym pomysłem jest zaczęcie od razu od tworzenia jednostek 3D, bo jak sam wiem, z przejściem z 2D na 3D jest o wiele więcej roboty. Mam nadzieję, że się uda. Życzę powodzenia. Najważniejsze, to nie poddawać się. :)
strona: 1 - 2 - 3 ... 142 - 143 - 144
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel